Maar dit topic hoort toch echt in Muziek thuis. Daarom schop ik hem daarheen.
Ik kom iig niet hoor!
quote:Gratis\?
Op vrijdag 16 januari 2004 23:56 schreef ScudRaket het volgende:
Cewl, weer een gratis concertje meepakken
quote:Het vorige concert in het Gelredome, was niet uitverkocht
Op vrijdag 16 januari 2004 23:57 schreef Kos het volgende:
Waarom proppen ze dat wijf niet met aanhang in een stadion? Ahoy is toch wel veel te klein voor haar?
quote:Je maakt een tikfout!
Op maandag 19 januari 2004 18:25 schreef schatje het volgende:
Het zal wel een grote playback show worden.
Maar toch vind ik haar wel schattig.
Het zal wel een grote playback show worden .
Maar toch vond ik haar wel schattig .
quote:
Miss Spears - The Onyx Hotel TourDat Britney Spears haar lieve staartjes voorgoed heeft ingeruild voor een bos wilde haren, blijkt wel uit de laatste berichten over de zangeres. Na de ophef over de tongzoen met Madonna voor de MTV-cameras, kwam ze onlangs weer in het nieuws vanwege haar snelle huwelijk met een goede vriend! Het bleek om een uit de hand gelopen grap te gaan en inmiddels is het stel alweer gescheiden. Wat een avondje stappen in Las Vegas al niet voor gevolgen kan hebben!
Voorlopig is Britney dus weer gewoon Miss Spears, en kan ze zich storten op wat ze het liefste doet: zingen en dansen. Op 29 april begint haar Europese tournee, The Onyx Hotel Tour. In Nederland is ze op 7 mei te zien in Rotterdam.
Vrijdag 7 mei 2004 Ahoy Rotterdam
Entree: E45, E42, E39 en E36 (excl. servicekosten) aanvang: 20.00 uur
De voorverkoop begint zaterdag 31 januari 2004.
Datum:
07/05/04
Prijs:
¤ 45 / ¤ 42 / ¤ 39 / ¤ 36 excl. servicekosten
Tijden:
20:00
Organisator:
Mojo Concerts
Voorverkoop start zaterdag 31 januari 2004 om 10.00 uur via Ticket Service.
Ik vind Toxic, Boys en nog wat andere liedjes van Britney zeer goed aan te horen en - ontken het maar niet - ze is ook niet vervelend om te zien.
Maar ik heb geen zin om tussen 13/14/15 jarig pukkelend BrEeZaH-publiek te staan die allemaal 'I'm not a girl' staan te zingen eigenlijk
hoewel, lesbo-sex live-on-stage...
Maar of die breezah jeugd nog bereid is om veel geld neer te tellen voor een kaartje betwijfel ik .
Ik zal er dus niet teveel halen.
Christina Aguilera was in oktober ook pas een maand voor het concert uitverkocht.
quote:Staan en zitten. Weet niet welke prijs bij welke plaats hoort, maar om de één of andere reden zit het in mijn hoofd dat staanplaatsen altijd goedkoper zijn dan zitplaatsen. Bovendien heeft Ahoy vaak een grote zittribune in het staangedeelte, zodat je toch nog kan zitten
Op vrijdag 30 januari 2004 12:29 schreef EminemRulezz het volgende:
Of in ahoy alleen zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |