Niet blij mee
Luidruchtig, staan op en gaan naar bed met halve liters bier, betrekken mijn onderbuurman bij hun dronkemansfeessies, compleet met hondengeblaf voor uren, nu al zo'n 3 à 4 keer per week.
Het begint dan rond 15.00 uur tot 23.00 uur.
Gatverdamme zeg, wat kan je rust, plezier en blijzijn met je huissie vergalt worden.
Ik vertelde ze net (eindelijk eens) dat er ook nog kinderen moeten slapen en het teveel lawaai geeft, dreigen ze met op mijn balkon te klimmen !!
Dit is rijp voor klaagbaak ben ik bang
(of zijn 't geen kakkers?)
[Dit bericht is gewijzigd door Bazyx op 02-07-2001 01:27]
Dit lijkt me echt erg
, en ik prijs mezelf gelukkig dat ik, ondanks dat ik in een volksbuurt woon, heel erg rustige buren heb. (Sorry.)
Succes ermee!
br.
Denk dat Bluezz er verstandig aan doet om met wederzijdse buren, die ook last van die overlast hebben, gezamelijk briefje richting woningbouwvereniging te sturen en wijk-politiepost in te lichten.
Dit soort mensen verzieken het zo ontzettend voor hun omwonenden.
Ik weet niet of je huurt,maar in dat geval kun je het beste even je woningbedrijf bellen,
er kan meer aan gedaan worden dan je denkt.
Meelevende Shmoops.
quote:Dat kan nog lastig worden. M'n nichtje en haar vriend wonen in Zaandam en ze hebben sinds een paar maanden nieuwe buren, die zich werkelijk van niets of niemand iets aantrekken. Als ze vragen of het wat zachter kan, worden ze bedreigd, waardoor zij en de andere buren niks durven te doen.
Op maandag 02 juli 2001 01:29 schreef golfer het volgende:
Denk dat Bluezz er verstandig aan doet om met wederzijdse buren, die ook last van die overlast hebben, gezamelijk briefje richting woningbouwvereniging te sturen en wijk-politiepost in te lichten.
Maar ik wil je niet bang maken hoor. Ik hoop dat het jullie beter vergaat.
quote:Ben opgegroeid in deze wijk.
[b]Op maandag 02 juli 2001 01:28 schreef broer het volgende:[/bDit lijkt me echt erg
![]()
, en ik prijs mezelf gelukkig dat ik, ondanks dat ik in een volksbuurt woon, heel erg rustige buren heb. (Sorry.)
Ik woon in deze straat van dezelfde (volks)wijk inmiddels al 2 jaar naar tevredenheid.
Maar bijna iedereen heeft last van die mensen, en bovendien betrekken ze mijn onderbuurman erbij.
In het begin dacht ik nog, leuk voor die man, die toch ook veel alleen zit.
Maar het genoegen is geheel "hunnerzijds" blijkt.
En dan dat eten! eentje had er bij mij een fornuisafzuiger naar buiten uit het keukenluikje. Die geur was niet te harden! Bij de oplossingen die die mensen voor zichzelf bedenken , houden ze geen rekening met anderen. Ik kan je in iedergeval vertellen dat ik me verheug op de hun vakantie naar marocco met dat busje want hoewel uitlaatgassen ook slecht ruiken, het is beter dan die gore lucht. Een potje koken, zo noemen ze het.
quote:Dit is doordeweeks het probleem, en geloof me als je uren in een huis van bordkarton (zo gehorig is het)er echt last van hebt, mijn tv kan het bijna niet overschreeuwen, zo hard moet ik hem zetten, is het niet leuk meer.
Op maandag 02 juli 2001 10:01 schreef VlasBaard het volgende:
Om half 2 posten dat mensen tot 11 uur herrie maken.... wat is je probleem nou eigenlijk ?
En vannacht toen ik dit schreef waren ze ook (nog) bezig.
Ik kwam thuis van mijn avonddienst om 23.30 uur, en jawel hoor, de meute zat buiten te lallen. En om maar niet te spreken van dat hondengeblaf erdoor heen.
En wat me nog het meest dwarszit, is het antwoord op een rustig gestelde opmerking van mij, dat er kinderen moeten slapen en of het iets zachter kan allemaal, krijg ik agressieve reakties zoals : Ik kom wel eens ff bij je op het balkon, en: Bemoei je er niet mee trut.
Spreek ik net met de buren t/o mij, ook in een bovenwoning, die dus precies boven ze wonen.
Haar kinderen hebben niet geslapen tot 2.00 snachts.
Zoveel herrie ook nog eens binnenshuis, toen ik dacht dat ze gingen slapen, ze gingen n.l. naar binnen.
Ze vertelde dat ze waren doorgegaan tot half 4 met schreeuwen en deuren slaan en hondengeblaf
Het gaat er niet om dat ik niet naar bed hoef om half 2 snachts en nog lekker zit te fok!ken na het werk.Je snapt het punt blijkbaar niet helemaal.
Het gaat om die konstante geluidsoverlast. En ja, ook als ik zelf nog niet hoef te slapen.
Vanmiddag bel ik met de woningbouwvereniging, ben benieuwd wat er aan gedaan wordt.
quote:compleet off-topic: hoe durf jij jezelf de Fok!vamp te noemen?
Op maandag 02 juli 2001 01:31 schreef shmoopy het volgende:
Jeeezus B!
Wat een stelletje randdebielen!
Misschien een idee om toch maar even de pliesie te bellen,qua bedreiging.
Op dit moment zijn er 2 procedures op gang gebracht qua uitzetting van buren van mij,
één rare (gewapende) enge dealer,
en de zomerpsychoot die nu eindelijk uit z'n huis gezet gaat worden dankzij mij.Dit soort mensen verzieken het zo ontzettend voor hun omwonenden.
Ik weet niet of je huurt,maar in dat geval kun je het beste even je woningbedrijf bellen,
er kan meer aan gedaan worden dan je denkt.Meelevende Shmoops.
Het via de woningbouw spelen, is iig een begin, maar het is niet te hopen dat die aso buren hierdoor niet nog giftiger worden, anders is het ms wel het begin van het eind.
Ik heb zelf ook het eea met m'n buren meegemaakt en heb de woningbouw hier ook bij betrokken. Zij waren op de hoogte van de overlast en dreigementen(met de dood zelfs!!) en er waren meer mensen die geklaagd hadden. Het probleem was alleen dat ze er wel toe bereid waren iets te ondernemen tegen die mensen, maar dat er dan wel eerst een ondergetekende brief ingestuurd diende te worden en aangezien niemand hiertoe bereid was, hebben wij besloten om uiteindelijk ook maar te gaan verhuizen. Als wij die brief immers wel hadden ingestuurd, hadden wij daar geen leven meer gehad.
Trouwens, de Politie deed helemaal nix; "zoek het maar uit", is hun motto.
Laat de woningbouw er iig zorg voor dragen dat jouw klacht anoniem blijft en dat die buren er niet achter komen van wie de klacht afkomstig is.
Ik hoop voor je dat die klojo's snel verwijderd worden.
quote:Ik heb i.o.m. de woningbouwvereniging een brief gestuurd, en kreeg medewerking van 7 omwonenden, die allemaal hun handtekening en adres hebben vermeld onderaan de brief.
Laat de woningbouw er iig zorg voor dragen dat jouw klacht anoniem blijft en dat die buren er niet achter komen van wie de klacht afkomstig is.
quote:Mooi zo!!
Op maandag 02 juli 2001 19:17 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ik heb i.o.m. de woningbouwvereniging een brief gestuurd, en kreeg medewerking van 7 omwonenden, die allemaal hun handtekening en adres hebben vermeld onderaan de brief.
De WBV heeft me de garantie gegeven dat de klacht als anoniem wordt behandelt.
Bluezz, zo'n gevoel van boosheid moet jij in middels ook wel hebben! Egoïstische mensen die alleen maar aan zich zelf denken en alles voor iedereen willen verpesten omdat ze zichzelf zo F#@$%$ stoer vinden!! Bah!
Ik hoop echt voor je dat de situatie snel beter wordt!
Succes gewenst!!
quote:Tnx daniman.
Op maandag 02 juli 2001 20:46 schreef daniman het volgende:
Bluezz, zo'n gevoel van boosheid moet jij in middels ook wel hebben! Egoïstische mensen die alleen maar aan zich zelf denken en alles voor iedereen willen verpesten omdat ze zichzelf zo F#@$%$ stoer vinden!! Bah!Ik hoop echt voor je dat de situatie snel beter wordt!
Succes gewenst!!
Buren die naar binnen vluchten,terwijl ze lekker buiten wilden eten.
Buren van buitenlandse afkomst die naar hun hoofd geslingerd krijgen dat ze niets te zeggen hebben en op moeten rotten naar hun eigen land.
Kinderen die niet meer langs dat ...huis durven omdat ze bang zijn voor het geschreeuw.
Buren die een andere route kiezen om hun hondje uit te laten, omdat ze gedreigd hebben het beestje om zeep te helpen.
Ik kan er wel om
Sterkte Bluezz! Als er toch een hendel bestond die zulke aso's met een haal door kon trekken naar een diepe put...
quote:Schrijf dan nix ja!
Op dinsdag 03 juli 2001 02:28 schreef benchMarc het volgende:
BBgun kopen, in de vorm van een shotgun. Dan ff aankloppen, dat ding in z'n gezicht duwen. En een foto maken van hoe ie kijkt
quote:Ja..hoe hendel ik dit iid..
Op dinsdag 03 juli 2001 01:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zijn er voor dit soort dingen ook speciale politiemensen die dit soort problemen kunnen oplossen? Bijvoorbeeld een agent die bij een klagende gezin kan komen inwonen voor een tijdje om de situatie op te nemen en zo bewijzen te vergaren? Hup, meneer Van Boxtel! Dit is jouw departement!Sterkte Bluezz! Als er toch een hendel bestond die zulke aso's met een haal door kon trekken naar een diepe put...
Net met de WBV gebeld om te vragen of mijn inmiddels verzonden schriftelijke officieële klacht ondertekend zoals gezegd door 7 medestanders al binnen was.
En nogmaals gevraagd of het verder anoniem wordt behandelt.
Die verzekering heeft ze me gegeven, er gaat een eerste brief de deur uit richting overlast-bezorgers.
Wordt het er niet beter op, een tweede brief die w.s. gebracht gaat worden door de politie.
Ben benieuwd.
quote:Sinds gisteren, na mijn rondje langs direkte omwonenden en betrokkenen, lijkt het er wel op ja..:)
Op dinsdag 03 juli 2001 13:57 schreef Roonaan het volgende:
Hebben jullie geen burencomitee of iets?
Er zit ook nog iets positiefs aan, mensen die ik nauwelijk kende en schoorvoetend gedag zei, zijn ineens niet meer anoniem.
En we houden elkaar op de hoogte van dingen die gebeuren.
Vind ik op zich wel weer goed.
Maar het blijft een slechte reden om zo nader tot je buren te komen
quote:had je veel eerder al moeten doen, toen het nog niet echt noodzakelijk was. Beetje contacten binnen de buurt is nooit weg
Op dinsdag 03 juli 2001 14:01 schreef Bluezz het volgende:[..]
Maar het blijft een slechte reden om zo nader tot je buren te komen
quote:Ik dacht dat het alleen wat geluidsoverlast was, dit klinkt veel ernstiger.
Op maandag 02 juli 2001 21:34 schreef Bluezz het volgende:[..]
Tnx daniman.
Ja, ik ben kwaad en voel me machteloos, ook omdat ik met mijn rondje langs de buren veel meer rottigheid hoorde.
Dingen die gebeurd zijn terwijl ik net niet thuis was.Buren die naar binnen vluchten,terwijl ze lekker buiten wilden eten.
Buren van buitenlandse afkomst die naar hun hoofd geslingerd krijgen dat ze niets te zeggen hebben en op moeten rotten naar hun eigen land.
Kinderen die niet meer langs dat ...huis durven omdat ze bang zijn voor het geschreeuw.
Buren die een andere route kiezen om hun hondje uit te laten, omdat ze gedreigd hebben het beestje om zeep te helpen.Ik kan er wel om
quote:Die zijn er, dat zijn de wijkagenten.
Op dinsdag 03 juli 2001 01:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zijn er voor dit soort dingen ook speciale politiemensen die dit soort problemen kunnen oplossen? Bijvoorbeeld een agent die bij een klagende gezin kan komen inwonen voor een tijdje om de situatie op te nemen en zo bewijzen te vergaren? Hup, meneer Van Boxtel! Dit is jouw departement!
quote:FF lezen PP, het is huur, en ik ben al druk doende met aktie..
Op dinsdag 03 juli 2001 14:03 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Ik dacht dat het alleen wat geluidsoverlast was, dit klinkt veel ernstiger.
Maar is het koop of huur, bij huur kun je de woningbouwvereniging inschakelen. Als de overlast echt zo erg is dan kunnen die wel iets doen. Gewoon de overige buren mobiliseren en samen actie ondernemen. Een beetje woonplezier is toch wel essentieel voor je gemoedsrust.
Als het koopwoningen zijn zit je diep in de problemen, dan is het vrijwel onmogelijk om ze er weg te krijgen. Dan raad ik je aan om te verhuizen.
[..]Die zijn er, dat zijn de wijkagenten.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 03-07-2001 14:08]
Ik heb dit dus een paar jaar meegemaakt (maar dan vaak 's nachts tot zeker een uur of vier en regelmatig was het nog aan de gang op het moment dat ik 's ochtends naar mijn werk moest), heb toen besloten om te verhuizen (had ik veel eerder moeten doen). Nu kan ik gewoon weer lekker slapen.
quote:Sorry overheen gelezen, of wordt ik al oostindisch blind.
Op dinsdag 03 juli 2001 14:08 schreef Bluezz het volgende:[..]
FF lezen PP, het is huur, en ik ben al druk doende met aktie..
quote:Het was ook zo'n beetje het allerlaatste voor mij (op het 'euthanaseren' van de veroorzakers na).
Op dinsdag 03 juli 2001 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Verhuizen
Dat is wel het allerlaatste wat ik zal doen hoor.
Ik hoop toch echt dat die overlast-bezorgers gaan verhuizen.
quote:Ja, want ik ben toch gewend om nog een beetje te communiceren met buren. Ook als je ergens last van hebt, dan lopen irritaties in ieder geval niet hoog op..
Op dinsdag 03 juli 2001 14:24 schreef Halinalle het volgende:
Voor mensen die dat gelukkig nooit mee gemaakt hebben, is het heel moeilijk voor te stellen.
quote:Dat bedoel ik o.a. met het niet voor kunnen stellen.
Op dinsdag 03 juli 2001 14:28 schreef Party-pooper het volgende:[..]
Ja, want ik ben toch gewend om nog een beetje te communiceren met buren. Ook als je ergens last van hebt, dan lopen irritaties in ieder geval niet hoog op..
(Normaal gesproken heb ik een goede relatie met mijn buren, en nu gelukkig dus ook weer)
quote:Inderdaad, zeer belangrijk. Bijhouden wanneer wat gebeurt en de politie bellen.
Op dinsdag 03 juli 2001 14:44 schreef shmoopy het volgende:
Bluezz,vraag aan je woningbedrijf of ze je een logboekformulier overlast willen toesturen,
aan alle buren die er last van hebben ook.
Op deze manier kunnen ze goed in kaart brengen waar de overlast uit bestaat,en kunnen ze tegenover een rechter bewijzen om hoeveel klachten het gaat en dat de tijden en soort van overlast overeenkomen.
Op dit formulier staat ook dat het heel belangrijk is dat ook iedere keer de politie gebeld wordt.
De WBV kan met het dossier dat dan bij de politie ontstaat ook weer wat meer.
Zorg dat je een persoonlijk contact houdt met 1 iemand van de WBV,zodat die van alles op de hoogte is.
Er kan veel meer dan je denkt,wij zijn op dit moment met iets soortgelijks bezig.
Heel veel sterkte.
quote:Leuk voor die asielzoekers, die gaan straks ook nog denken dat dat sociaal geaccepteert gedrag is waardoor als zij het doen er weer de nodige gesprekstof is.
Op dinsdag 03 juli 2001 14:53 schreef Halinalle het volgende:[..]
Inderdaad, zeer belangrijk. Bijhouden wanneer wat gebeurt en de politie bellen.
En overleggen met je andere buren is ook heel goed, veelal hebben die er ook heel veel last van.
(Bij mij zijn echter uiteindelijk verschillende van mijn buren ongeveer tegelijkertijd met mij verhuisd. De vrijkomende flats zijn toen gebruikt voor de opvang van asielzoekers.)
En de buurt haalt ff adem, en zit weer buiten.
Hoort niet in klaagbaak, I Know, maar moet het ff kwijt.
quote:Tnxxx voor your support lieve S.
Op donderdag 05 juli 2001 00:34 schreef shmoopy het volgende:
En ik ben vanmiddag gevraagd om over 3 weken te komen getuigen tegen mijn psychotische buurman.
Je ziet,klagen helpt.
Moet ie niet opgenomen worden of sow?
quote:Vindt maar eens een plek.
Op donderdag 05 juli 2001 00:37 schreef Bluezz het volgende:[..]
Tnxxx voor your support lieve S.
Ik blijf ook positief, zeker als ik dit soort dingen lees.
Maar dit is wel heftig zeg, wat je moet doen.Moet ie niet opgenomen worden of sow?
Nog een oplossing (hoewel misschien iets minder effectief ) hoorde ik eergisteren op de radio hier: mevrouw belt het radiostation "Kunnen jullie wat zachter doen?". Dj snapt er geen hout van, maar komt na een tijdje praten achter het verhaal: de buren van mevrouw hadden de radio aan, en kennelijk niet zo zachtjes, dus ze belde het station (en werd grif doorverbonden), om uit te leggen dat haar kinderen zo echt niet konden slapen. Commentaar van een hevig verbaasde en lachende dj "who ever you are and wherever you are: please turn down that volume". Ik moest meteen aan jou denken
Inmiddels is de overlast niet afgenomen.
Gisteren heb ik zelf maar eens de politie gebeld, ik zat ruim 4 uur al naar die herrie te luisteren.
En dat was de 5e keer deze week
Schreeuwen, muziek etc.
Meldkamer van politie aan de lijn gekregen, ze zouden even langs gaan.
Dat is gebeurd heb ik net van mijn overbuurvrouw vernomen, wij gingen n.l. 's avonds weg.
Het is vanaf 14 uur vandaag alweer konstante herrie, en alle omwonenden vluchten of hun huis in, of kijken verstoord en bedroefd en veelbetekend naar mij, en bellen me op.
Moet ik dan nu alweer de politie bellen?
Ik heb besloten van niet.
Ben net in gesprek geraakt met het meisje dat op het gewraakte adres woont, ze zitten nu overigens allemaal bij mijn buurman beneden mij zoals de laatste tijd wel vaker, en ze vond het overdreven.
Haar woorden, op mijn verzoek net,of het allemaal wat zachter kan en omdat het mooi weer is, dat alles openstaat en veel mensen echt overlast hebben : Wij zijn met vrij veel mensen , maar maken geen herrie, maar plezier, en dat kan jij niet zeggen!
Kreeg ik naar mijn hoofd.
Er is dus niet mee te praten.
De herrie is nu wel afgenomen, maar ik hoor dat ze het er grondig over hebben... over de klachten.
Overigens hoorde ik van een mevrouw hiernaast die hier al 33 jaar woont, dat zij erover denkt te verhuizen!!
Na 6x langs te zijn gegaan, 4 brieven in de brievenbus lijkt hij het eindelijk te begrijpen
Sterkte!
Naja, ik blijf net zo lang zeiken als nodig is
Wel irritant is dat je op een gegeven moment op elk geluidje gaat letten en je je echt overal aan gaat storen, of had jij dat nooit?
Het lullige is dat in de tijd dat de rechtzaak speelde de partner van meneer (de ergste overlastbezorgster, als je het mij vraagt) op zeer jonge leeftijd aan wat overdoosjes overleden is
Dit houdt in dat ie geholpen wordt met de problemen ten gevolge van zijn alcoholverslaving, die veel invloed hebben op zijn gedrag, zie hierboven....
Tussen Januari en 3 maanden later, laten we het ruim nemen,
zeg Mei 2002 zou meneer een andere woning toegewezen krijgen, tenzij hij zich zou gedragen.
In de tussentijd mocht meneer geen blaffende hondjes meer van hot naar her slepen, geen vrienden meer ontvangen en alleen nog maar thuis slapen.
Streng en klinkt niet aardig, maar ok.
Het was een tijdje rustiger.... niet echt veel overlast, minder onveilig gevoel bij ons omwonenden...tot meneer zich blijkbaar weer over verlies van vriendin heen gezet had, allerlei vage vrienden, compleet met kratten drank, steeds vaker verschansde bij mijn onder- en zijn overbuurman.
En alles blijkt zich te herhalen...
Maar nu direkt onder mij, van sochtends 11 tot snachts alleen maar geschreeuw en alle dronkaards van de buurt komen "gezellig" bijeen.
Advokaat gebeld, brieven verstuurd, woningbouw....alles weer van voor af aan.
Wat blijkt:
Meneer heeft al 2 woningen afgewezen, die zijn niet naar meneers zin..
Meneer blijkt overlast te bezorgen, dus gaat de w.b. hem niet in een andere wijk plaatsen, en als meneer rustig is en zich aan afspraken houdt, zou hij kunnen verhuizen, maar hij wil niet alles wat ze hem dus aanbieden en bovendien is het weer rustig in de buurt dus wat LUL je nou als omwonenden....
GRRRRRRRRRRRRRR ik wordt hier echt gek van.
...en over mij klagen ze bij de woningbouwvereniging en niemand die tegen mij wat zegt Ik weet dus niet eens waar men last van heeft (oh ja, volgens brief: nachtelijk gepraat en gelach) en wie er last hebben (ik heb enkelen na die brief in het trappenhuis gevraagd, niemand die zegt last te hebben).
Nou, ik hoop dat ze door mij verhuizen en die buren van jou als buren krijgen!!!
Toen we daar eindelijk weg waren omdat de gemeente er klaarblijkelijk niks aan wou (kon) doen hoorde we twee weken later dat ie voor zijn kroeg was neergeschoten... problem solved zeg maar.. maar toen woonde we daar niet meer.
Gelukkig heeft ze dat ook gedaan. Ze heeft nu werk en haar leven ook wat meer op orde. Met de kinderen gaat het nu ook beter. Met mij ook, want we zijn allebei verhuist
Na mijn laatste post van 18 juli, heb ik dus Meneer een brief gestuurd.
Advokaat heeft zich er weer opgestort, zich suf gebeld, en intussen is het ijzingwekkend stil.
Meneer heeft ook laten weten aan zijn begeleider dat hij zijn verjaardag niet eens durfde te vieren, eind juli.
Ik zie hem bijna nooit meer, komt bijna niet meer bij mijn onderbuurman, geen lawaai, geschreeuw en als ik hem wel eens per ongeluk tegen het lijf loop, kijkt ie weg
Ik geloof dat ik heb bereikt wat ik wilde, als het zo blijft hoeft ie voor mij niet weg.
PS: ik is afgestudeerd chemicus, dus dat ging wat eenvoudiger
quote:Is een optie, maar gebruikte zelf zwavelwaterstof.
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:49 schreef G1Ace het volgende:
Boterzuur?
quote:Ik zal hem even doorbladeren, en misschien wel kopen, tnx..
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:23 schreef bixister het volgende:
misschien een leuke leestip voor je, Bluezz: de lezersbijdrage van het zomernummer van de Vrij Nederland. thema: buren.
Enneh...x-ray, wat wilde je zeggen?
quote:Nou ik verbaasde me nogal over je posts in het begin. Ik kon nergens uit opmaken dat je de mensen zelf al had aangesproken alvorens allerlei instanties in te schakelen en zei dat men vaak (begrijpelijk) alleen maar bozer reageert (zie Isabeau) als gelijk officiele instanties erop afgestuurd worden terwijl men niet eens zelf persoonlijk aan de mensen in kwestie heeft gevraagd of het wat zachter kan... maar toen ik las dat het eik al opgelost was en zo en er zelfs al rechtszaken waren geweest dacht ik: laat maar
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:00 schreef Bluezz het volgende:[..]
Ik zal hem even doorbladeren, en misschien wel kopen, tnx..
Enneh...x-ray, wat wilde je zeggen?
Is die meneer nu bang voor je dat hij wegkijkt, of zou het schaamte zijn?
quote:Is dat niet, eh, dodelijk?
Op dinsdag 13 augustus 2002 15:56 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:[..]
Is een optie, maar gebruikte zelf zwavelwaterstof.
quote:Ja, laatst nog last van gehad.
Op maandag 02 juli 2001 01:31 schreef shmoopy het volgende:
er kan meer aan gedaan worden dan je denkt.
Die ouwe tang van 3 huizen verderop klaagde omdat ik een vuilniszak in mn achtertuin had staan en dat mag volgens de letter van de huurovereenkomst dus niet.
Je denkt toch niet dat ik zo'n kreng met dit warme weer in mn huis ga laten staan ? Me biobak zat toevallig vol .. Tjees, overdrijven is ook een vak natuurlijk
quote:Bij hoge concentraties wel, maar voor het zover is, ben je allang de ruimte ontvlucht, want zo'n stank kun je dus echt niet verdragen
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:34 schreef G1Ace het volgende:[..]
Is dat niet, eh, dodelijk?
Het voordeel is, dat een lage concentratie al een enorme stank verspreidt (rotte eieren lucht).
quote:En ook in de beter fop-winkel verkrijgbaar zijn in handzame glazen buisjes onder de naam 'stinkbom'.
Op woensdag 14 augustus 2002 09:57 schreef in_het_kippenhok_3 het volgende:[..]
Bij hoge concentraties wel, maar voor het zover is, ben je allang de ruimte ontvlucht, want zo'n stank kun je dus echt niet verdragen
Het voordeel is, dat een lage concentratie al een enorme stank verspreidt (rotte eieren lucht).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |