quote:Een tip voor je......
Op woensdag 14 januari 2004 23:48 schreef Paul_Brummen het volgende:
Ik ga begin deze zomer naar NewYork. Wie heeft er tips voor mij. Ik ga voornamelijk naar de algemene dingen kijken zoals CentralPark, GroundZero, Vrijheidsbeeld. Maar ik wil eigenlijk ook wel de minder bekende dingen bekijken. En wie kan misschien een redelijk hotelletje aanraden niet te duur, wel een beejte luxe. Je kent het wel.
O! En Central Park moet je gewoon zien, beetje paadjes volgen enzo, zitten allemaal eekhoorntjes.
quote:Kansloze kaaskop
Op woensdag 14 januari 2004 23:49 schreef zapsel het volgende:[..]
Een tip voor je......
Thuisblijven
Kut-amerika
Anyway, het hotel waar wij in zaten heb ik toen via internet geboekt omdat ik een hotel wilde in het centrum(42nd street)...en het mocht niet zoveel kosten achteraf had ik daar niet op moeten bezuinigen want de TV deed het niet en zo'n algemene badkamer is ook niet alles
De vlucht was toendertijd een aanbieding van KLM.
Dus...mijn advies; struin zelf het internet af (wat je dus eigenlijk nu al doet ) en laat je daarnaast goed voorlichten door reisbureau's etc.
zeker de moeite waard !
veel plezier!
quote:is het wel waard om te wachten.. ben toen in de WTC geweest, moesten ook iets van 2 uur wachten, maar zoals ik al zei is het wel waard
Op donderdag 15 januari 2004 00:09 schreef keeper het volgende:
Oh Empire State Building is opzich gaaf als je boven staat, maar reken op anderhalf uur eindeloos in de rij staan. Niet echt koel.
quote:Tja, zeker als je er nu over denkt. Maar goed. Zoals ik zeg, het is zeker gaaf om boven te staan (hoewel je het naar 20 minuutjes wel gezien heb), maar dat wachten is gáár.
Op donderdag 15 januari 2004 00:12 schreef ketaw het volgende:
is het wel waard om te wachten.. ben toen in de WTC geweest, moesten ook iets van 2 uur wachten, maar zoals ik al zei is het wel waard
http://www.virtualtourist.com/vt/cd624/2/7db5/
205 E. Houston, NYC 10002
On the corner of Houston & Ludlow Sts.
Vooral Pastrami on Rye is erg goed!!!
F.Y.I. (for your information):
When Harry met Sally is hier opgenomen....
de bekende orgasme in Diner scene!
Empire State moet je 's avonds heengaan.. geen rij en extreem veel toffer dan overdag.
quote:De plek waar de punk begon met the Ramones en the New York Dolls.
Op woensdag 14 januari 2004 23:52 schreef _Etter_ het volgende:
CBGB's
pijpenla. Maar belangrijkste concertzaaltje van de wereld.
En als het nog draait naar De La Guarda gaan. Ook erg gaaf .
quote:Hebben die een website of staan ze ergens anders vermeld ?
Op donderdag 15 januari 2004 00:47 schreef notepad het volgende:
De laatste keer hebben we een paar dagen in Jazz on the Park gezeten. Niks voor jou misschien, want het is een ultra-cheap youth hostel waar je niet vreemd moet opkijken als je met 12 mensen op een kamer wordt gezet. Het is wel erg leuk omdat je snel aanspraak hebt, ook met echt New Yorkers, en dat was voor mij toch wel een van de leukste dingen. De bekende attracties zijn namelijk erg commercieel en meestal gewoon niet leuk om meer dan 1 keer te bezichtigen. South Street Seaport vind ik daarentegen wel weer erg sfeervol, en ook macy's blijft leuk. Voor de lunch zou ik eens een bagel met pastrami/zalm regelen, erg lekker, of natuurlijk een hotdog/knish! Het Dr. Jeckyl & Mr. Hyde Restaurant is ook heel erg gezellig, eten in horror-stijl zeg maar...
found it http://www.jazzonthepark.com/
quote:Ground Zero is een aanrader: Ze zullen dan aan het bouwen begonnen zijn van het nieuwe WTC, het vrijheidsbeeld kan je op je buik schrijven, dat is sinds 9-11 gesloten. Neem echter wel de boot naar Ellis Island, dat is de plaats waar alle migranten eerst kwamen om toegelaten te worden in de VS. Andere tips zijn: Soho (ik meen rond 1st street) Chinatown, en als je van goedkope kleren houdt, een shop naast Ground Zero (50% goedkoper dan in NL).
Op woensdag 14 januari 2004 23:48 schreef Paul_Brummen het volgende:
Ik ga begin deze zomer naar NewYork. Wie heeft er tips voor mij. Ik ga voornamelijk naar de algemene dingen kijken zoals CentralPark, GroundZero, Vrijheidsbeeld. Maar ik wil eigenlijk ook wel de minder bekende dingen bekijken. En wie kan misschien een redelijk hotelletje aanraden niet te duur, wel een beejte luxe. Je kent het wel.
[Dit bericht is gewijzigd door ScudRaket op 15-01-2004 02:52]
gooi ik deze dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |