quote:Heb ik het woord camera's gebruikt? Of het woord sluiten?
Op donderdag 15 januari 2004 10:23 schreef SCH het volgende:[..]
Sorry hoor, maar dat slaat echt nergens op. Je wilt alles sluiten waar camera's hangen? Als je iets veiliger maakt, en dat lukt, dan is het veiliger.
Dat soort maatregelen zijn geen blijvende oplossing. Klaar. Er moet aan het fundament iets verandert worden anders blijft het broeien en komt het telkens weer tot een explosie tot het uiteindelijk in een blijvende teringzooi verandert. Mooi voorbeeld van dat principe is het midden-oosten.
quote:Ja maar die past niet in zijn straatje en dan verdwijnt dat opeens. Daarom zal dit soort mensen nooit aan de echte veiligheid bij kunnen dragen. Wel aan rottigheid.
Op donderdag 15 januari 2004 10:27 schreef dvr het volgende:[..]
Waar is je kritische blik?? Dat wordt alleen gezegd door mensen die er belang bij hebben om hun falende beleid toe te dekken en de rust te bewaren.
Hey maar gaan jullie nog ff lekker verder hier, ik ga me weer eens inzetten voor het echte "goed" in de wereld.
[Dit bericht is gewijzigd door Compressor op 15-01-2004 10:30]
quote:Hou dat soort domme opmerkingen nou even voor je man.
Op donderdag 15 januari 2004 10:29 schreef Compressor het volgende:[..]
Ja maar die past niet in zijn straatje en dan verdwijnt dat opeens. Daarom zal dit soort mensen nooit aan de echte veiligheid bij kunnen dragen. Wel aan rottigheid.
quote:Tsssssssssk..... op je pik getrapt of kan je niet tegen de waarheid? Bang dat anderen je zien voor wat je echt bent?
Op donderdag 15 januari 2004 10:30 schreef SCH het volgende:[..]
Hou dat soort domme opmerkingen nou even voor je man.
quote:Omdat jij gewoon duidelijk liegt. Hoe zou jij, als Fries die naar Utrecht verhuist is een school in Den Haag kennen? He? Ik weet gewoon zeker dat je niet eens weet in welke wijk het ligt en dat je er nooit geweest bent.
Op donderdag 15 januari 2004 10:20 schreef SCH het volgende:[..]Steven is onderdeel van het Terra, en waarom moet ik altijd examen bij jou afleggen. Ik ken die school. Punt.
[..]
Wat duidelijk naar voren kwam door het 'Terra' te noemen, en door te stellen dat het een veilige school is, terwijl er notabene agenten op die school rond moeten lopen om de veiligheid te waarborgen! .
En het stukje, wat nu WEER hier gequote is en ik ook al had neergezet, waarin een docent VAN het Stevin verteld dat het gewoon een pestzooi op die school is (wat het ook is, dat was het vroeger al) negeer je gewoon.
quote:Zou mohammed het zo hebben gewild?
Op donderdag 15 januari 2004 10:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat ik mij afvraag. Zou Pim het ook zo hebben gewild?
Waar slaaat die vraag in godsnaam op?
quote:Hij heeft er flink toe bijgedragen in ieder geval.
quote:Nee. Ik denk niet dat Pim gewild zou hebben dat een geesteszieke turk (of was het toch een ander soort allochtoon?) een leraar neer zou schieten.
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:36 schreef SCH het volgende:[..]
Hij heeft er flink toe bijgedragen in ieder geval.
Nu is zelfs PF medeschuldig aan een kutjoch dat zijn leraar door zijn kop schiet. .
Het wordt debieler en debieler. Ik ben er van tussen. Ik ga tegen de grassprieten lullen, die praten nog intelligenter terug.
quote:Je weet helemaal niks van mij. Je weet niet waar ik geweest ben, je weet niet in hoeverre ik met dit incident te maken heb gehad. Dus kap eens met dat soort onzin.
Op donderdag 15 januari 2004 10:34 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Omdat jij gewoon duidelijk liegt. Hoe zou jij, als Fries die naar Utrecht verhuist is een school in Den Haag kennen? He? Ik weet gewoon zeker dat je niet eens weet in welke wijk het ligt en dat je er nooit geweest bent.
Wat duidelijk naar voren kwam door het 'Terra' te noemen, en door te stellen dat het een veilige school is, terwijl er notabene agenten op die school rond moeten lopen om de veiligheid te waarborgen!
.
En het stukje, wat nu WEER hier gequote is en ik ook al had neergezet, waarin een docent VAN het Stevin verteld dat het gewoon een pestzooi op die school is (wat het ook is, dat was het vroeger al) negeer je gewoon.
Ik citeer diverse mensen die het een veilige school noemen. Dat blijkt ook wel uit de prijzen die ze krijgen en uit het geringe aantal incidenten.
quote:Incidenten worden in het onderwijs stelselmatig verzwegen. De loftuitingen en prijzen komen zonder uitzondering van belanghebbenden.
Ik citeer diverse mensen die het een veilige school noemen. Dat blijkt ook wel uit de prijzen die ze krijgen en uit het geringe aantal incidenten.
Dat iemand je zonet verweet deel van het probleem te zijn, verbaast me niet. Sterker, ik sluit me er bij aan en dat doe ik als iemand die ooit overtuigd PSPer was. Er is niets redelijks, humanitairs of vooruitstrevends aan om je kop in het zand te steken en de zwakken in de samenleving -waartoe ik ook de leraren reken die in VMBO-scholen "aan het front" staan- de klappen op te laten vangen van het falikant mislukte beleid dat jij voorstaat.
Senatu deliberante, Saguntum perit.
quote:Citaat dan graag.
Op donderdag 15 januari 2004 10:38 schreef SCH het volgendeIk citeer diverse mensen die het een veilige school noemen.
quote:"Politici die nu nog durven stellen dat dit het werk van een gestoorde leerling is en dat dit niet snel nog een keer zal gebeuren, hebben geen idee van het aantal leerlingen die met dezelfde problemen kampen als de dader van deze aanslag", zegt een ervaren docent van het Terra College.
Dat blijkt ook wel uit de prijzen die ze krijgen en uit het geringe aantal incidenten.
Leerlingen van het Haagse Terra College uiten gisterenelk op hun eigen wijze hun gevoelens over de dood van biologieleraar Hans van Wieren.
"Van vechtpartijen tussen groepen Marokkaanse en Antilliaanse leerlingen kijken we al niet meer op. Er is de laatste tijd zeker al drie keer zwaar vuurwerk afgestoken in de kantine tijdens de pauze, maar daar wordt niets tegen gedaan. Soms vliegen de stoelen door de kantine. Leerlingen die niet op onze school staan ingeschreven, komen de school binnen om ruzies te beslechten en andere leerlingen in elkaar te slaan. Je auto moet je ver van school vandaan parkeren, want het aantal auto's van collega's dat is beschadigd tijdens schooltaken is niet meer op de vingers van twee handen te tellen. En als het niet gebeurt bij school, dan zoeken leerlingen je thuis wel op en spuiten je wagen daar geheel onder de verf. Dat is vorige week nog gebeurd bij een collega."
Onze school deugt, onze leerlingen deugen...
quote:Gelukkig steek ik mijn kop dan ook niet in het zand. Maar ik laat me zelf ook niet opfokken door de racistische hype die onder Fortuyn is ontstaan en waar door het zo "fijn is dat we eindelijk kunnen zeggen wat we denken". Het heeft geen schuld naar anderen te wijzen. En je opmerkingen over de zwakkeren snap ik niet. Het gaat juist om de zwakkeren man.
Op donderdag 15 januari 2004 10:44 schreef dvr het volgende:[..]
Incidenten worden in het onderwijs stelselmatig verzwegen. De loftuitingen en prijzen komen zonder uitzondering van belanghebbenden.
Dat iemand je zonet verweet deel van het probleem te zijn, verbaast me niet. Sterker, ik sluit me er bij aan en dat doe ik als iemand die ooit overtuigd PSPer was. Er is niets redelijks, humanitairs of vooruitstrevends aan om je kop in het zand te steken en de zwakken in de samenleving -waartoe ik ook de leraren reken die in VMBO-scholen "aan het front" staan- de klappen op te laten vangen van het falikant mislukte beleid dat jij voorstaat.
Senatu deliberante, Saguntum perit.
Einfach negieren.
quote:De leraren zijn hier de zwakkeren, dodo. Zij zijn het die dagelijks geconfronteerd worden met (zwaar) verbaal geweld, bedreigingen, vernielingen en erger.
Op donderdag 15 januari 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
En je opmerkingen over de zwakkeren snap ik niet. Het gaat juist om de zwakkeren man.
quote:Wellicht uiten deze leerlingen hun onvrede over de richting waar de discussie heengaat. Dat de acties van één gestoorde leerling invloed heeft op de manier waarop mensen naar alle allochtone leerlingen kijken...
Op donderdag 15 januari 2004 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
Leerlingen van het Haagse Terra College uiten gisteren elk op hun eigen wijze hun gevoelens over de dood van biologieleraar Hans van Wieren.Onze school deugt, onze leerlingen deugen...
Alsof ze niet al genoeg met de nek worden aangekeken... Ik kan me de gevoelens van onvrede in die groepen best voorstellen.
quote:Ach zielig hoor.
Op donderdag 15 januari 2004 10:53 schreef Lithion het volgende:[..]
De leraren zijn hier de zwakkeren, dodo. Zij zijn het die dagelijks geconfronteerd worden met (zwaar) verbaal geweld, bedreigingen, vernielingen en erger.
quote:Hoi. Zou je die even kunnen uitleggen?
Op donderdag 15 januari 2004 10:36 schreef SCH het volgende:[..]
Hij heeft er flink toe bijgedragen in ieder geval.
quote:Kun je godverdomme die kloterige persoonlijke aanvallen achterwege laten. Je weet gelukkig niks van mij en dat houwen we ook mooi zo. Hou het bij het onderwerp, dit toont alleen maar je onmacht aan
Op donderdag 15 januari 2004 10:51 schreef Lithion het volgende:
Mensen, je hebt het tegen een homosexuele vader van een stel kinderen die hij met pedo's zou laten spelen en naar zulk soort scholen zou sturen, die toegang heeft tot de computers van Idols en die, zo druk als hij is met zijn journalisitieke carrière, tijd genoeg vrij kan maken om in alle rust op Fok! te discussiëren en élke grote stad op zijn duimpje kent als hem dat uitkomt.Einfach negieren.
quote:Het huidige klimaat waarin allochtonen als een groep worden gezien, geen onderscheid des persoons meer wordt gemaakt, er een zondebok is gezocht en gevonden - mensen steeds harder op elkaar reageren, veel allochtonen verharden omdat ze toch al uitgekotst worden enz enz enz.
Op donderdag 15 januari 2004 10:56 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Hoi. Zou je die even kunnen uitleggen?
dat ligt uiteindelijk aan de mensen die zo denken - maar Fortuyn heeft daar het fundament voor gelegd imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |