Deze keer gaat het om een exclusief Medal of Honor pakket. (Er kan niet veel over verteld worden aangezien het een geheim pakket is, het komt van de Amerikaanse overheid)
Wat moeten we NU weer doen
Deze keer geen vragen! Om dit alles te winnen vragen we je creativiteit! De opdracht is:
Maak in MS Paint (of elk vergelijkbaar bagger tekenprogramma van de [betreffende] OS) een tekening (dus geen knippen en plakken van plaatjes) met als thema:
Medal of Honor, Rising Sun.
De tekening mag maximaal 640 x 480 groot zijn, en moet als jpg gemaild worden als bijlage naar FokGames@Hotmail.com
Uiterste inzenddatum: zondag 18 januari 23:59u
De mooiste, leukste, grappigste, etc wint uiteindelijk het pakket (MrSubtle en ik beoordelen alle inzendingen)
We vragen aan de winnaar trouwens ook of hij of zij met het pakket op de foto wil
Over de uitslag kan niet worden gecorrenspondeerd, wijzigingen voorbehouden, etc
(smots: als jij ook een dergelijk geheim pakket hebt gekregen, zeg dan effe niet wat er in zit aub )
quote:Gesoepte kop mag dat ook?
Op maandag 12 januari 2004 20:27 schreef MrSubtle het volgende:
Foto van het pakket maken is verplichtals je er zelf bij wilt staan op de foto is dat een leuke bonus
(smots: als jij ook een dergelijk geheim pakket hebt gekregen, zeg dan effe niet wat er in zit aub
)
quote:Ik vind alles goed, maar als inzending voor de prijsvraag zul je met paint aan de slag moeten
Op maandag 12 januari 2004 20:30 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Gesoepte kop mag dat ook?
Wees origineel. Das het belangrijkste voor mij.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee Gieling. ALLEEN PaintAls je Linux hebt gebruik je het Linux tekenprogramma
Het mag maximaal 16 kleuren hebben en we willen geen mooie overgangen zien blokkerig en lelijk, maar vooral creatief graag!
quote:mooi dan heb ik ook nog een kans
Op dinsdag 13 januari 2004 17:08 schreef MrSubtle het volgende:
Nee ook the Gimp mag nietHet mag maximaal 16 kleuren hebben en we willen geen mooie overgangen zien
blokkerig en lelijk, maar vooral creatief graag!
quote:En ik wat andere
Op woensdag 14 januari 2004 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb al wat inzendingen die wel favoriet zijn
Dat wordt een ongekende ruzie tussen de juryleden Idols is er niets bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |