abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16127604
Vervolg van [F1] Jos Verstappen, deel 6

Hier dus verder speculeren of Jos zijn toekomst.

GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_16127639
Typvauten zijn ok
pi_16127653

vosss is de naam,
  zaterdag 10 januari 2004 @ 14:56:13 #4
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16127939
Sites die klakkeloos roddels van andere sites overnemen vind ik niet betrouwbaar. F1-Live valt daar ook onder, F1Today idem dito, F1Racing wat minder. Maar pas als het algemeen op verschillende sites te lezen is dan kun je iets betitelen als een betrouwbaar gegeven. Met Jaguar zat F1Today er finaal naast, en daar heb ik dan ook een negatieve post op het Verstappen-forum over gezet inderdaad. Als je als site zo'n gigantische fout maakt (ook al hou je een slag om de arm, nieuws breng je of je brengt het niet) dan val je gewoon door de mand en ook al heb je zo'n goede historie (wat ik betwijfel), dan nog ga je gewoon hard op je neus en duurt het een tijdje voordat je er bovenop komt (zie Henk Spaan, om maar een voorbeeld te geven).

Ik kan ook wel een site starten en nieuws posten dat ik ergens een papierversnipperaar in de buurt van Silverstone leeg heb zitten halen, en toen ik het papier bij elkaar plakte het ineens een proefcontract tussen Verstappen en Jordan bleek te zijn. "Maar zeker weet ik het nog niet, want misschien heb ik het verkeerd geplakt!"

pi_16127977
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:56 schreef twi het volgende:
Sites die klakkeloos roddels van andere sites overnemen vind ik niet betrouwbaar. F1-Live valt daar ook onder, F1Today idem dito, F1Racing wat minder.
Volgens mij nemen ze het allemaal van elkaar over. En allemaal zeggen ze volgens nederlandse media, maar nergens een linkje of bron naar die media

We zullen het maar moeten afwachten

vosss is de naam,
  zaterdag 10 januari 2004 @ 15:15:02 #6
56951 Najra
---------------
pi_16128459
Hallo F1Today was vroeger de enige site waar je testtijden e.d. op kon bekijken. Geef die lui eens een beetje krediet.
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 15:21:31 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16128639
Testtijden kunnen me eigenlijk gestolen worden, ik wil betrouwbaar nieuws Als ik daar tegenwoordig voor uit moet wijken naar www.racereport.nl dan weet je wel hoe serieus ik de andere sites tegenwoordig neem. Ze komen als paddestoelen uit de grond.

Ik moet wel toegeven, F1Today is erg goed met het besparen van bandbreedte, gezien hun layout

pi_16128741
zeg even wat anders zo tussendoor zegmaar
Overal is te lezen dat Jack Plooij ook mee is naar SBS, maar ik lees nergens of Winkelman ook weer van de partij is?
vosss is de naam,
pi_16128855
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:26 schreef vosss het volgende:
zeg even wat anders zo tussendoor zegmaar
Overal is te lezen dat Jack Plooij ook mee is naar SBS, maar ik lees nergens of Winkelman ook weer van de partij is?
Geen rick dus meer...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 10 januari 2004 @ 15:31:06 #10
66280 Lintie
As mad as a cow
pi_16128873
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Geen rick dus meer...

Misschien weer Alerd Kalf. Laten we het hopen.
Es 't neet geit dan bokt 't maar
  zaterdag 10 januari 2004 @ 15:31:52 #11
56951 Najra
---------------
pi_16128886
Winkelman wil meer tijd aan zijn gezin gaan besteden en gaat niet mee.

Ik las op het Verstappen forum ook de suggestie dat Jos door de stand van de dollar een veel hoger bedrag aan sponsorgeld mee kan nemen.

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_16128912
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:56 schreef twi het volgende:
Sites die klakkeloos roddels van andere sites overnemen vind ik niet betrouwbaar. F1-Live valt daar ook onder, F1Today idem dito, F1Racing wat minder. Maar pas als het algemeen op verschillende sites te lezen is dan kun je iets betitelen als een betrouwbaar gegeven. Met Jaguar zat F1Today er finaal naast, en daar heb ik dan ook een negatieve post op het Verstappen-forum over gezet inderdaad. Als je als site zo'n gigantische fout maakt (ook al hou je een slag om de arm, nieuws breng je of je brengt het niet) dan val je gewoon door de mand en ook al heb je zo'n goede historie (wat ik betwijfel), dan nog ga je gewoon hard op je neus en duurt het een tijdje voordat je er bovenop komt (zie Henk Spaan, om maar een voorbeeld te geven).

Ik kan ook wel een site starten en nieuws posten dat ik ergens een papierversnipperaar in de buurt van Silverstone leeg heb zitten halen, en toen ik het papier bij elkaar plakte het ineens een proefcontract tussen Verstappen en Jordan bleek te zijn. "Maar zeker weet ik het nog niet, want misschien heb ik het verkeerd geplakt!"

Als poster hier op de Fok F1manager begrijp ik nu hoe moeilijk het is om met zulke verhalen te beslissen of niet. Veel lezers lezen zulke geruchten gaarg of ze nu waar zijn of niet. Daarnaast bespreek je het met verschillende mensen of je zo'n gerucht plaatst of niet, omdat je niet een geruchtensite wil worden. Een gerucht uit je duim zuigen mag je als site nooit en te nimmer doen. Geruchten die door andere sites worden gemeld levert moeilijke situaties op, omdat het moeilijk is om bronnen te vinden. Onbetrouwbare sites worden uiteraard wel gemeden als bron.

Bij het bericht van donderdag plaatste ik nog hele grote vraagtekens. Bij het bericht over de uitnodiging van de pers begin ik het te geloven. Grote sites zullen niet met dit nieuws komen, omdat op het bericht een embargo zit. Als ze dat embargo negeren dan kunnen ze voor komend seizoen hun bronnen bij Jordan, Trust en Verstappens manager Vermeulen wel vergeten. Maar ik ben benieuwd maandag. Als het maandag waar blijkt te zijn dan zullen sites die het niet hebben geplaatst omdat ze het niet geloven zich tegen hun kop aanslaan. Als het niet waar is, dan slaan de sites die het wel hebben geplaatst zich tegen hun kop.

zaterdag 10 januari 2004 @ 15:35:08 #13
56951 Najra
---------------
pi_16128963
Kalff mag van mij wegblijven. Hij is absoluut een goede pitreporter, eigenlijk de beste die er geweest is bij RTL. Maar hoe hij zich tegenover Jos opstelde toen hij pitreporter af was en hem gewoon overal maar gaat afkraken wanneer hij de kans krijgt. Nee dan mag je wat mij betreft wegblijven.
pi_16129044
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:31 schreef Najra het volgende:
Winkelman wil meer tijd aan zijn gezin gaan besteden en gaat niet mee.

Ik las op het Verstappen forum ook de suggestie dat Jos door de stand van de dollar een veel hoger bedrag aan sponsorgeld mee kan nemen.

Winckelman ahd het inderdaad al snel bekend gemaakt. Hij doet nog wel andere racedingen zoals de 24uur van lemans becommentarieren.
SBS6 was met Kalf in onderhandeling, maar aangezien ze het in hun programmagegvens nergens over Kalf hebben is er een vrij grote kans dat die onderhandelingen zijn mislukt.

Die suggestie over Dollars is vrij onzinnig. De meeste contracten in de F1 worden afgesloten in Dollars en die contracten lopen minstens over een jaar. Als Trust en Muermans een bedrag in Euro's willen investeren dan zullen ze moeten inschatten hoeveel dat bedrag in het komende jaar waard is in Dollars. De Dollar kan natuurlijk gewoon weer gaan stijgen.

zaterdag 10 januari 2004 @ 15:43:26 #15
56951 Najra
---------------
pi_16129152
Ik kan me voorstellen als Perridon een bedrag van x euros wilt investeren dat het gunstig is om dat gehele bedrag nu in dollars ergens vast te leggen. Maar dan moet hij dus wel ff x miljoen euro's in een keer overmaken. Dat doe je als bedrijf ook niet zo maar.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 16:00:59 #16
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16129576
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:32 schreef mbn het volgende:

Bij het bericht van donderdag plaatste ik nog hele grote vraagtekens. Bij het bericht over de uitnodiging van de pers begin ik het te geloven. Grote sites zullen niet met dit nieuws komen, omdat op het bericht een embargo zit. Als ze dat embargo negeren dan kunnen ze voor komend seizoen hun bronnen bij Jordan, Trust en Verstappens manager Vermeulen wel vergeten.

Sinds wanneer zit er op uitgelekt fax bericht een embargo, een fax bericht wat niet eens door Jordan is verstuurd. (uitgelekt vind ik namelijk niet officieel)
Als het echt waar was dan zouden er kopieën van die fax wel op het internet zijn te vinden, en daarnaast vind ik het een beetje raar dat Formule 1 sites niets mogen zeggen omdat er een embargo op het bericht zou zitten en de overige pers mag het bericht wel publiceren.

Betrouwbaar vind ik het ANP (NOS txt) en daar staat nog niets, of zouden die ook te maken hebben met het embargo?

zaterdag 10 januari 2004 @ 16:08:52 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16129748
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:32 schreef mbn het volgende:

[..]

Als poster hier op de Fok F1manager begrijp ik nu hoe moeilijk het is om met zulke verhalen te beslissen of niet. Veel lezers lezen zulke geruchten gaarg of ze nu waar zijn of niet. Daarnaast bespreek je het met verschillende mensen of je zo'n gerucht plaatst of niet, omdat je niet een geruchtensite wil worden. Een gerucht uit je duim zuigen mag je als site nooit en te nimmer doen. Geruchten die door andere sites worden gemeld levert moeilijke situaties op, omdat het moeilijk is om bronnen te vinden. Onbetrouwbare sites worden uiteraard wel gemeden als bron.

Bij het bericht van donderdag plaatste ik nog hele grote vraagtekens. Bij het bericht over de uitnodiging van de pers begin ik het te geloven. Grote sites zullen niet met dit nieuws komen, omdat op het bericht een embargo zit. Als ze dat embargo negeren dan kunnen ze voor komend seizoen hun bronnen bij Jordan, Trust en Verstappens manager Vermeulen wel vergeten. Maar ik ben benieuwd maandag. Als het maandag waar blijkt te zijn dan zullen sites die het niet hebben geplaatst omdat ze het niet geloven zich tegen hun kop aanslaan. Als het niet waar is, dan slaan de sites die het wel hebben geplaatst zich tegen hun kop.

Iets plaatsen als regulier nieuwsbericht en eronder vermelden dat het misschien ook niet waar kan zijn staat zo onprofessioneel. Als ik zulke dingen wil horen ga ik wel naar een forum. Leuke variaties op roddels vind ik gewoon een apart rubriekje met kleine berichtjes. Iets als:
code:
Roddelrubriek, bv. "Men zegt dat.."

10/01 - Jos Verstappen al een contract zou hebben 
        getekend, en a.s. maandag voorgesteld zal 
        worden als nieuwe coureur van Jordan samen 
        met Allan McNish.
04/01 - Mark Webber en Jenson Button toch nog 
        steeds in gesprek zijn met Williams, en er voor 
        de teampresentatie a.s. maandag wellicht nog 
        een verrassing zit.

Zulke korte berichtjes doen weinig af aan je reputatie als betrouwebare nieuwssite, en toch bedien je je lezers van roddels met eventuele bronvermelding en een linkje naar dit forum.

Maar op deze manier hoog van de toren blazen zoals InsideF1 en F1Today de laatste tijd doen, dat lijkt mij meer om bezoekers te gaan. Nee, Jordan is zo stom om klakkeloos faxen te versturen met een vage persconferentie waarvan het moment van aanvang er nog niet eens in staat.

zaterdag 10 januari 2004 @ 16:10:06 #18
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16129778
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 16:00 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Sinds wanneer zit er op uitgelekt fax bericht een embargo, een fax bericht wat niet eens door Jordan is verstuurd. (uitgelekt vind ik namelijk niet officieel)
Als het echt waar was dan zouden er kopieën van die fax wel op het internet zijn te vinden, en daarnaast vind ik het een beetje raar dat Formule 1 sites niets mogen zeggen omdat er een embargo op het bericht zou zitten en de overige pers mag het bericht wel publiceren.

Betrouwbaar vind ik het ANP (NOS txt) en daar staat nog niets, of zouden die ook te maken hebben met het embargo?

Je moet wel vriendjes blijven met Jordan, anders kun je interviews e.d. in de toekomst wel vergeten.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 16:30:34 #19
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_16130219
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 16:10 schreef twi het volgende:

[..]

Je moet wel vriendjes blijven met Jordan, anders kun je interviews e.d. in de toekomst wel vergeten.

Mja okay dat is inderdaad zo, wat wel geinig is ik kom het volgende bericht tegen.
http://www.f1racing.nl/news.php?ID=53151&from=search
quote:
Verstappen heeft het lange tijd geheim weten te houden, en nog altijd ontkent het Verstappen-kamp alle geruchten, maar vrijdag zal daar een einde aankomen.
Zou wat zijn als dat nu weer het geval is, even voor het weekend een bericht uitbrengen van
" jongens we zijn er mee bezig, en er wordt aangewerkt. " om het een paar dagen later
officieel maken.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 17:12:25 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16131199
Dat heet liegen
pi_16135092
Verstappen bij Jorden, cool!! Maar ik geloof het pas als ik het op een persconferentie uit de mond van Verstappen Eddie Jordan of een van de sponsors heb gehoord.
Are you nuts??
  zondag 11 januari 2004 @ 17:56:40 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16169206
Dit is wel een heel positief bericht, check Nieuwstracker en dan het bericht dat binnengekomen is op 22:33.
Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
  zondag 11 januari 2004 @ 22:42:51 #25
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_16169354
Jos Verstappen is door Eddie Jordan, teambaas van het Jordan F1 team, hoogstpersoonlijk uitgenodigd voor een bezoekje aan de fabriek van het team. Zondagavond vliegt Jos, in gezelschap van Raymond Vermeulen, naar Engeland. Zoek hier nog niet teveel achter, waarschuwt Jos. Het bezoekje van morgen heeft meer een vriendschappelijk karakter. Eddie belde me om naar de fabriek te komen, zodat ik vast kennis kan maken met de progressie van de nieuwe auto voor komend seizoen (de EJ14). Uiteraard heb ik zijn uitnodiging graag aanvaard.

Jos Verstappen ontkent ten stelligste dat er morgen contracten getekend worden. Dat is absoluut niet waar. Navraag bij het management van Jos leert dat er nog nadere gesprekken volgen tussen Jordan en de sponsors van Jos. Daar komt bij dat Michel Perridon van Trust nog tot en met volgende week dinsdag in Amerika verblijft. Met het bezoek van Jos aan de Jordan fabriek lijkt het alleszins de goede kant op de gaan, maar tot een getekend contract leidt het nog niet. In elk geval zeker niet morgen, zoals hier en daar in de media gesuggereerd wordt. Blijf dus deze nieuwspagina volgen voor de feiten rondom Jos Verstappen.

hij zit morgen in engeland, maar niet voor de presentatie

bron: verstappen.nl

To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')