Het is erg rustig nu toch een helboel mensen in Almere bij Ballorig zitten!
quote:Ach, ik heb hier toch niets te zoeken joh
Op zaterdag 10 januari 2004 14:02 schreef pluisje het volgende:
Kleintje, ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik vrees dat je dat altijd zal houden. Het is nu eenmaal een discussieforum, en niet iedereen is het met elkaar eens, dat is logisch. Dat niet iedereen het vermogen heeft om dat een beetje tactisch uit te drukken is erg jammer, maar ik vind het zelf eigenlijk nog jammerder dat mensen daardoor vertrekken.
quote:Tuurlijk is dat geen stomme vraag. Als je verder weinig met paarden hebt dan kan je dat toch bijna niet weten. Trouwens, zelfs veel paardenmensen weten het niet. Het ligt eraan of je met een jong paard te maken hebt of niet.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kleintje, ik had het nog even offtopic in het andere forum gevraagd en ben eigenlijk nog steeds nieuwsgierig wat je nou met wisselen bedoelde. Is je paardje echt tanden aan het wisselen (doen paardjes dat?) of stel ik nu wel een heeeel stomme vraag
quote:Maar de deur gaat misschien weer een beetje open, toch?
Op zaterdag 10 januari 2004 14:06 schreef Kleintje het volgende:
Ach, ik heb hier toch niets te zoeken joh
Ik heb geen kinderen en naar alle waarschijnlijkheid zal ik ze nooit krijgen ook!
quote:Wauwie er gaat een wereld voor me open! Dat lijkt me dan toch wel heel bijzonder om zo een klein paardje echt te zien opgroeien
Op zaterdag 10 januari 2004 14:21 schreef Kleintje het volgende:[..]
Tuurlijk is dat geen stomme vraag. Als je verder weinig met paarden hebt dan kan je dat toch bijna niet weten. Trouwens, zelfs veel paardenmensen weten het niet. Het ligt eraan of je met een jong paard te maken hebt of niet.
Mijn dame is dus echt aan het wisselen. En ook mijn paard's gebit wordt regelmatig nagekeken, eventueel wat getrokken of wat scherpe kantjes eraf gevijld door een paardentandarts.
Verder sluit ik me helemaal bij Sugar aan en hoop ik dat dat kleine sprankje hoop wat jullie nu hebben uitgroeit tot een enorme lichtbundel!
quote:Wát?!!!
Op zaterdag 10 januari 2004 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu ik in een nog depressievere versie: mijn schoonzusje (ja die ja) heeft zo veel leugens verteld, dat de hele familie zich ermee is gaan bemoeien en wij het huis (waar we nu al drie jaar in wonen en van mijn schoonouders is) moeten verlaten!!! Weer een zorg erbij
quote:Aaaah, wat een rotstreek joh
Op zaterdag 10 januari 2004 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Weer een zorg erbij
quote:Laat ze het maar tot de rechter uitspelen...
Op zaterdag 10 januari 2004 19:38 schreef Sugar het volgende:[..]
Wát?!!!
![]()
Dat kán toch niet!!!!
Jee..... Wat een ontzettend %*#)!%@#@!!-schoonzusje is dat!
Wat nu?
Sterkte in elk geval!
quote:Maar kunnen jullie er zolang blijven dan?
Op zaterdag 10 januari 2004 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Laat ze het maar tot de rechter uitspelen...
quote:Ze kunnen ons (volgens het geweldige WGR-forum) er niet zomaar uitzetten. We betalen verder keurig... ik ben benieuwd of de rechter een ruzie met schoonzusje, waar schoonouders niets mee te maken hebben, als wettelijke beëindigingsreden zal accepteren....... verder zijn we al bezig met het zoeken van een nieuwe woning, maar je kunt toch moeilijk naar de woningbouw stappen en zeggen: ik wil een huisje
Op zaterdag 10 januari 2004 19:50 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Maar kunnen jullie er zolang blijven dan?
quote:Tuurlijk wel, daar zijn ze toch voor?
Op zaterdag 10 januari 2004 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
maar je kunt toch moeilijk naar de woningbouw stappen en zeggen: ik wil een huisje![]()
Maar het blijft klote ja Afspraken zijn afspraken
quote:Maar er is toch een teringlange wachtlijst
Op zaterdag 10 januari 2004 19:58 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Tuurlijk wel, daar zijn ze toch voor?
Maar het blijft klote ja
Afspraken zijn afspraken
quote:Yup, die is er maar daarom kun je je natuurlijk wel inschrijven
Op zaterdag 10 januari 2004 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Maar er is toch een teringlange wachtlijst
quote:Lieve Jessie, ik betaal nu... 720 euro! Daar zit dan wel gas-water-licht-elektra bij, maar zoveel gebruiken we daar ook niet van. Overigens ook geen service: als het dak lekt, moeten we het zelf repareren
Op zaterdag 10 januari 2004 20:06 schreef jessie het volgende:
De wachtlijsten zijn inderdaad enorm. Via particuliere huisbazen kan vaak wel sneller terecht. maar dan betaal je vaak een interecht hoog bedrag.
Ik hoopte dat de woningbouw een soort voorrangsregeling kent in dit soort gevallen, maar helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |