abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:57:37 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_16125108
vervolg van Het speeltuinbankje - Deel 20

Het is erg rustig nu toch een helboel mensen in Almere bij Ballorig zitten!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16125431
Ballorig? wat is dat? (ik woon in Almere...)
(sorry, never mind. Niet voor mij in ieder geval )
pi_16126249
Miss_Dynastie... verder vermijd ik heel Fok!
Ouders en lifestyle waren de enige plekjes waar ik nog kwam. Maar de sfeer hier is toch heel anders dan toen we alleen de zwangerschapstopics hadden en toen Oud net begon.
Veel betweterige mensen en veel mensen die niet nadenken hoe ze dingen neerzetten. Mensen die gewoon niet lezen wat een ander schrijft en er met zijn eigen verhaal dwars doorheen dendert, mensen die gewoon ronduit kwetsend zijn.
En juist hier heb je te maken met gevoelige onderwerpen. Niemand heeft qua opvoeden etc. alle wijsheid in pacht. Iedereen heeft een ander karakter, geen 2 kindjes zijn hetzelfde en juist daarom is het een onderwerp waarin veel onzekerheid en twijfel is. En als je doen en laten dan wordt afgekraakt... nee dank je... ik pas daarvoor.
pi_16126667
Kleintje, ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik vrees dat je dat altijd zal houden. Het is nu eenmaal een discussieforum, en niet iedereen is het met elkaar eens, dat is logisch. Dat niet iedereen het vermogen heeft om dat een beetje tactisch uit te drukken is erg jammer, maar ik vind het zelf eigenlijk nog jammerder dat mensen daardoor vertrekken.
pi_16126741
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:02 schreef pluisje het volgende:
Kleintje, ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik vrees dat je dat altijd zal houden. Het is nu eenmaal een discussieforum, en niet iedereen is het met elkaar eens, dat is logisch. Dat niet iedereen het vermogen heeft om dat een beetje tactisch uit te drukken is erg jammer, maar ik vind het zelf eigenlijk nog jammerder dat mensen daardoor vertrekken.
Ach, ik heb hier toch niets te zoeken joh
Ik heb geen kinderen en naar alle waarschijnlijkheid zal ik ze nooit krijgen ook!
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 14:13:34 #6
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16126883
Kleintje, ik had het nog even offtopic in het andere forum gevraagd en ben eigenlijk nog steeds nieuwsgierig wat je nou met wisselen bedoelde. Is je paardje echt tanden aan het wisselen (doen paardjes dat?) of stel ik nu wel een heeeel stomme vraag
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_16127062
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kleintje, ik had het nog even offtopic in het andere forum gevraagd en ben eigenlijk nog steeds nieuwsgierig wat je nou met wisselen bedoelde. Is je paardje echt tanden aan het wisselen (doen paardjes dat?) of stel ik nu wel een heeeel stomme vraag
Tuurlijk is dat geen stomme vraag. Als je verder weinig met paarden hebt dan kan je dat toch bijna niet weten. Trouwens, zelfs veel paardenmensen weten het niet. Het ligt eraan of je met een jong paard te maken hebt of niet.
Mijn dame is dus echt aan het wisselen. En ook mijn paard's gebit wordt regelmatig nagekeken, eventueel wat getrokken of wat scherpe kantjes eraf gevijld door een paardentandarts.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 14:43:20 #8
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_16127619
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:06 schreef Kleintje het volgende:
Ach, ik heb hier toch niets te zoeken joh
Ik heb geen kinderen en naar alle waarschijnlijkheid zal ik ze nooit krijgen ook!
Maar de deur gaat misschien weer een beetje open, toch?
Hoop doet leven, Kleintje! En ik hoop het voor je!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 15:43:56 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16129160
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 14:21 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat geen stomme vraag. Als je verder weinig met paarden hebt dan kan je dat toch bijna niet weten. Trouwens, zelfs veel paardenmensen weten het niet. Het ligt eraan of je met een jong paard te maken hebt of niet.
Mijn dame is dus echt aan het wisselen. En ook mijn paard's gebit wordt regelmatig nagekeken, eventueel wat getrokken of wat scherpe kantjes eraf gevijld door een paardentandarts.

Wauwie er gaat een wereld voor me open! Dat lijkt me dan toch wel heel bijzonder om zo een klein paardje echt te zien opgroeien

Verder sluit ik me helemaal bij Sugar aan en hoop ik dat dat kleine sprankje hoop wat jullie nu hebben uitgroeit tot een enorme lichtbundel!

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 19:34:21 #10
43556 miss_dynastie
pi_16134737
En nu ik in een nog depressievere versie: mijn schoonzusje (ja die ja) heeft zo veel leugens verteld, dat de hele familie zich ermee is gaan bemoeien en wij het huis (waar we nu al drie jaar in wonen en van mijn schoonouders is) moeten verlaten!!! Weer een zorg erbij
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:38:39 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_16134819
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En nu ik in een nog depressievere versie: mijn schoonzusje (ja die ja) heeft zo veel leugens verteld, dat de hele familie zich ermee is gaan bemoeien en wij het huis (waar we nu al drie jaar in wonen en van mijn schoonouders is) moeten verlaten!!! Weer een zorg erbij
Wát?!!!

Dat kán toch niet!!!!
Jee..... Wat een ontzettend %*#)!%@#@!!-schoonzusje is dat!
Wat nu?
Sterkte in elk geval!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_16134825
He getver missdynastie wat erg. Waar moeten jullie heen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:42:06 #13
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16134925
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Weer een zorg erbij
Aaaah, wat een rotstreek joh

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 19:43:58 #14
43556 miss_dynastie
pi_16134977
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:38 schreef Sugar het volgende:

[..]

Wát?!!!

Dat kán toch niet!!!!
Jee..... Wat een ontzettend %*#)!%@#@!!-schoonzusje is dat!
Wat nu?
Sterkte in elk geval!

Laat ze het maar tot de rechter uitspelen...
weet je wat ik het ergste vind ?? Toen mijn schoonmoeder pas gescheiden was, heeft ze bijna een jaar (!) hier praktisch dag en nacht gezeten, nou ja, in elk geval voor minstens drie dagen in de week. We hebben haar gevloek en getier aangehoord en haar geholpen waar het kon... en schoonzusje? Die was lekker aan het feesten en stoken! En nu heb IK het gedaan ... ik heb die pony nooit willen verkopen, ik heb hier zo'n verdriet van, en ik hoef mijn schoonmoeder NOOOOOIT meer te zien!
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:50:06 #15
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16135160
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:

Laat ze het maar tot de rechter uitspelen...

Maar kunnen jullie er zolang blijven dan?
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 19:52:38 #16
43556 miss_dynastie
pi_16135252
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:50 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Maar kunnen jullie er zolang blijven dan?

Ze kunnen ons (volgens het geweldige WGR-forum) er niet zomaar uitzetten. We betalen verder keurig... ik ben benieuwd of de rechter een ruzie met schoonzusje, waar schoonouders niets mee te maken hebben, als wettelijke beëindigingsreden zal accepteren....... verder zijn we al bezig met het zoeken van een nieuwe woning, maar je kunt toch moeilijk naar de woningbouw stappen en zeggen: ik wil een huisje Bovendien heeft mijn vriendje door een eigen zaak geen officieel vast salaris. Dubbel kl#te dus
  zaterdag 10 januari 2004 @ 19:58:03 #17
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16135411
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:52 schreef miss_dynastie het volgende:
maar je kunt toch moeilijk naar de woningbouw stappen en zeggen: ik wil een huisje
Tuurlijk wel, daar zijn ze toch voor?

Maar het blijft klote ja Afspraken zijn afspraken

† In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 20:03:42 #18
43556 miss_dynastie
pi_16135572
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:58 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, daar zijn ze toch voor?

Maar het blijft klote ja Afspraken zijn afspraken

Maar er is toch een teringlange wachtlijst Kun je echt zomaar een huisje gaan huren, terwijl je je nooit hebt ingeschreven *blij is met eventueel vooruitzicht*, maar verdrietig over dat rot(schoon)zusje
  zaterdag 10 januari 2004 @ 20:05:57 #19
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16135639
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar er is toch een teringlange wachtlijst

Yup, die is er maar daarom kun je je natuurlijk wel inschrijven Ik weet niet waar je woont en wat de regels daar zijn maar je inschrijven kan sowieso altijd. Maandag gelijk ff achteraan
pi_16135647
De wachtlijsten zijn inderdaad enorm. Via particuliere huisbazen kan vaak wel sneller terecht. maar dan betaal je vaak een interecht hoog bedrag.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 20:07:53 #21
43556 miss_dynastie
pi_16135688
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 20:06 schreef jessie het volgende:
De wachtlijsten zijn inderdaad enorm. Via particuliere huisbazen kan vaak wel sneller terecht. maar dan betaal je vaak een interecht hoog bedrag.
Lieve Jessie, ik betaal nu... 720 euro! Daar zit dan wel gas-water-licht-elektra bij, maar zoveel gebruiken we daar ook niet van. Overigens ook geen service: als het dak lekt, moeten we het zelf repareren ...

Ik hoopte dat de woningbouw een soort voorrangsregeling kent in dit soort gevallen, maar helaas

zaterdag 10 januari 2004 @ 20:08:32 #22
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16135707
Waar woon je Miss?
  † In Memoriam † zaterdag 10 januari 2004 @ 20:09:03 #23
43556 miss_dynastie
pi_16135715
Veenendaal
  zaterdag 10 januari 2004 @ 20:09:42 #24
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16135731
Ik ga ffies op zoek of ik iets kan vinden.
pi_16135800
Urgentie krijg je niet hoor. Die regels zijn zoooooooooooooooooo verscherpt tegenwoordig.
Wat vind je man/vriend er allemaal van?
Voor hem ook een rotsituatie zo lijkt me.
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')