Hoeveel geld zouden we wel neit besparen als we geen buitenlanders hadden toegelaten in Nederland?
Nogmaals het is niet rasistisch bedoeld, het is gewoon wat ik zelf mee maak.
quote:Daarna hadden ze terug kunnen gaan naar hun eigen land.
Op vrijdag 9 januari 2004 23:27 schreef BFSkinner het volgende:
dan was er in ieder geval veel minder hulp geweest bij het opbouwen van Europa na de vernietigende WO2
quote:je zegt het zelf, hadden kunnen...
Op vrijdag 9 januari 2004 23:28 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Daarna hadden ze terug kunnen gaan naar hun eigen land.
quote:daar had iemand 50 jaar geleden wel drastische oplossingen voor, zelfde voor gehandicapten, homo's en zigeuners
Op vrijdag 9 januari 2004 23:33 schreef Biancavia het volgende:
En hoeveel geld zijn we jaarlijks kwijt aan bejaarden?
quote:uhm...je komt uit 1986, praat over "school" en "les" en hebt het over ov en studiefinanciering....die combinaties kunnen niet makker.
We zitten in een economisch slechte tijd in Nederland. Overal word bezuinigd en mensen raken hun baan kwijt. Maar nog steeds gaat er geld naar vluchtelingen die ons land binnen komen, en naar meeprofiteurs die naar ons land komen, een uitkering vangen en de hele dag niks doen. Het is niet rasistisch bedoeld maar ik merk gewoon op school dat de mensen die een ander geboorte land hebben en hier naartoe zijn gekomen veel minder doen dan de Nederlanders in onze klas. Ze komen naar school voor een OV en de studie finaciering. Als je naar bijvoorbeeld het programma Opsporing Verzocht kijk zijn de meeste mensen die een misdaad begaan buitenlands, en dat is toch echt gek als je kijkt naar de verhouden Nederlands/buitenlands dat in ons land woont. Ik krijg er de laatste tijd veel meer de pest in. Ik erger me er vooral aan op school. Ze praten gewoon onderling hun eigen taal en komen niet naar de les Nederlands omdat ze er toch niks van begrijpen. Als je hier wilt wonen moet je je aanpassen.Hoeveel geld zouden we wel neit besparen als we geen buitenlanders hadden toegelaten in Nederland?
Nogmaals het is niet rasistisch bedoeld, het is gewoon wat ik zelf mee maak.
quote:Die komen gewoon uit Nederland dus die horen hier. De andere mensen kunnen toch ook gewoon in hun eigen land wonen of niet soms. Ik krijg er echt steeds meer de pest in op school hoe die lui lopen te lamballen.
Op vrijdag 9 januari 2004 23:39 schreef Biancavia het volgende:
Dat bedoel ik.
Wat een gezeik dat we geld kwijt zouden zijn aan buitenlanders en dat ze weg moeten en blabla.
Je gaat toch bejaarden en gehandicapten e.d. ook niet wegsturen/afschieten whatever, omdat ze geld kosten?
dat is mijn standpunt als student algemene economie.
quote:Open dan een topic waarin je zeurt dat je je ergert aan de buitenlanders op jouw school.
Op vrijdag 9 januari 2004 23:42 schreef Aeroxie het volgende:[..]
Die komen gewoon uit Nederland dus die horen hier. De andere mensen kunnen toch ook gewoon in hun eigen land wonen of niet soms. Ik krijg er echt steeds meer de pest in op school hoe die lui lopen te lamballen.
quote:Oh, je bent er zo een...
Die komen gewoon uit Nederland dus die horen hier.
quote:Ja, dat kan. Of niet natuurlijk. Wat wil je zeggen ?
De andere mensen kunnen toch ook gewoon in hun eigen land wonen of niet soms.
quote:Bron?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:23 schreef Aeroxie het volgende:
Er zijn ook goede buitenlanders die zich kapot werken en willen intregreren (of hoe je dat schrijft) maar er zijn ook gewoon veel lamballen die alleen maar komen mee profiteren
quote:Wat zie jij eigenlijk als "buitenlander" ?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:23 schreef Aeroxie het volgende:
Er zijn ook goede buitenlanders die zich kapot werken en willen intregreren (of hoe je dat schrijft) maar er zijn ook gewoon veel lamballen die alleen maar komen mee profiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |