quote:Ja, en de nazi's zijn in '45 al opgerot
Op donderdag 8 januari 2004 13:37 schreef Jarno het volgende:
Fokker is toch failiet?
quote:vette generalisatie en dikke bull-shit dus. Ik ben een niet-roker, en zolang er op mijn werkplek niet gerookt wordt, heb ik niet meer eisen. Ik ga ook met mijn collega's een hap frisse lucht halen, als zij staan te roken.
Op donderdag 8 januari 2004 13:39 schreef MOONboy het volgende:
het valt me altijd op dat niet-rokers fanatieker zijn dan wel-rokers..
quote:Je WIL het gewoon horen !!! .... dan HOOR je het ook! ...
Op donderdag 8 januari 2004 13:36 schreef simmu het volgende:
Ben je dan zielig of ben je dan zielig?
Jankmuil...
quote:nee achter een stadsbus fietsen is gezond.
Op donderdag 8 januari 2004 13:43 schreef LaTiNo het volgende:
Het gaat erom dat je met roken andere mensen lastig valt. Vandaar dus dat er zoveel mensen zijn die ertegen protesteren, itt tot bijv te hard tijden ofzo.
quote:Dubbelpost, lamlul
Op donderdag 8 januari 2004 13:43 schreef TAmaru het volgende:
Dat "Fokker" ervoor doet het hem: je bent hierbij genomineerd voor lamlul van de maand!
Hoeveel mensen roken er in nederland? zo'n 4 miljoen?
Wat zou er gebeuren als al die rokers kwaad zouden worden en in opstand zouden komen? Zie je het al voor je? Mensen massa van 4 miljoen die allemaal hun nicotine koste wat het kost willen hebben, zoniet..... De gevolgen zullen niet te overzien zijn!! Anarchy!!!
quote:Ja, vast.
Op donderdag 8 januari 2004 13:48 schreef ill_Bill het volgende:
FOK de anti-rokers!!! Heb me altijd aan lopen passen aan die honden!!
quote:Neen.
Hoeveel mensen roken er in nederland? zo'n 4 miljoen?
quote:Dan hebben we allemaal wat te lachen?
Wat zou er gebeuren als al die rokers kwaad zouden worden en in opstand zouden komen?
En ik wordt kotsmisselijk van al die "achter de bus fietsen is ook ongezond" opmerkingen, ja, daar kan ik tenminste iets aan doen. Als jij die walm in m'n bek blaast kan ik er niks aan doen.
Ik heb me wel eens voorgenomen om met zo'n lekkere ouwerwetse flitspuit met DDT te gaan lopen. En iedere roker die mijn richting op blaast krijgt een stoot kankerverwekkende DDT terug. Jij mijn gezondheid verpesten, ik de jouwe.
Ik ben zelf gestopt zon 7 maanden geleden.
Maar wat de niet rook maffia allemaal verzint......
Je mag nerges meer roken ect ect alsof al die rook nou zo slecht is.
Wat uit de uitlaat van vliegtuigen en autos komt DAT is slecht,
maar doen ze daar iets aan, verbieden ze dat...? nee
Wat er uit een kern-centrale komt: dat is slecht.
Wat denken ze dat bier met je lever doet...?
Maar ook dat word niet verboden ect.
Wat voor straling denken ze dat uit je WIFI netwerk komt, je monitor, je magnetron, je TV ?
Ze zijn gewoon vet hypocriet.
quote:Kijk maar naar dit topic
Op donderdag 8 januari 2004 13:39 schreef MOONboy het volgende:
het valt me altijd op dat niet-rokers fanatieker zijn dan wel-rokers..
quote:Hoeveel mensen roken er niet in Nederland? 12 miljoen?
Op donderdag 8 januari 2004 13:48 schreef ill_Bill het volgende:
FOK de anti-rokers!!! Heb me altijd aan lopen passen aan die honden!! Nu is de beurt aan de rokers!!Hoeveel mensen roken er in nederland? zo'n 4 miljoen?
Wat zou er gebeuren als al die rokers kwaad zouden worden en in opstand zouden komen? Zie je het al voor je? Mensen massa van 4 miljoen die allemaal hun nicotine koste wat het kost willen hebben, zoniet..... De gevolgen zullen niet te overzien zijn!! Anarchy!!!
Wat zou er gebeuren als al die niet-rokers kwaad zouden worden en in opstand zouden komen? Zie je het al voor je? Mensen massa van 12 miljoen die allemaal koste wat het kost gezond willen blijven en niet jou teringtroep in willen ademen.... De gevolgen zullen niet te overzien zijn!! Anarchy!!!
[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 08-01-2004 13:57]
quote:Jullie antirokers zullen toch wel onze rook inademen... hou je niet tegen!! Koste wat het kost zal ik er voor zorgen dat jullie mijn rook inademen!!
Op donderdag 8 januari 2004 13:49 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, vast.
[..]Neen.
[..]Dan hebben we allemaal wat te lachen?
Zeg het voort! zeg het voort! vul de openbare gelegenheden met veel cigarettoe rook!!!
Ik begin bij een speelgoedwinkel, lekker veel ongerepte roze longetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |