[Dit bericht is gewijzigd door joepjuh op 07-01-2004 21:10]
quote:fok-opmerking
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef Aurelium het volgende:lacoste en ralph lauren
........
ik vind het ook ballen-kleding en zou er alleen in willen lopen als alle zichtbare labels eraf worden geknipt, maar dat zeg ik allemaal niet, want dat vroeg de topicstartster niet
ik snap ook niet waarom Ralph Lauren zo'n imago wil creëren.
die arrogante kop alleen al van die vent in die nieuwe reclame van dat parfum van Ralph Lauren...
hoe dan ook...hier in Enschede kan ik al een stuk of 10 winkels opnoemen die RL verkopen (waaronder Bijenkorf, wo_man@work etc), dus in R'dam moet dat geen probleem zijn toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Moody op 07-01-2004 21:29]
quote:die dingen scoor je in tig winkels :S
Op woensdag 7 januari 2004 20:52 schreef Bianca007 het volgende:
Iemand enig idee waar die krengen te koop zijn? Lacoste hebben ze tenminste overal gewoon winkels van...Ralph Lauren heeft er zover ik weet alleen eentje in Amsterdam...Dus: wie weet waar ze dames Ralph Lauren polo's verkopen? Welke winkel(s) in Rotterdam of Utrecht?
ff zoeken
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 07-01-2004 21:29]
quote:ga anders naar de C&A en koop een polo...
Op woensdag 7 januari 2004 21:23 schreef Bianca007 het volgende:
Ik draag mijn polo's meestal alleen onder jasjes, truien etc...maar goed...weet iemand nog wat concrete winkels in Rotterdam...want daar ben ik morgen toch...en om een of andere reden kom ik niet bij winkels waar ze Ralph Lauren polo's verkopen!![]()
en de C&A kwaliteit (door dezelfde Indonesische kindertjes gemaakt als RL) zal toch niet door je jas schijnen
of denk ik weer te Twents?
[Dit bericht is gewijzigd door Moody op 07-01-2004 21:34]
quote:ach dat het merkkleding is maakt niks uit.
Op woensdag 7 januari 2004 21:31 schreef Bianca007 het volgende:
Ik draag Lacoste niet voor anderen...puur voor mezelf...ze zitten heerlijk en ben er van overtuigt dat er verschil in kwaliteit zit. Als iemand zich goed voelt in kleding van de C&A is dat zijn goed recht, maar ik loop wel graag in merkkleding alleen hoeft dat niet gezien te worden...Trouwens...wie nog nooit gezondigt heeft mag de eerste steen gooien....nog nooit merkkleding gedragen??
die linker
quote:sinds wanneer is dat een zonde?
Op woensdag 7 januari 2004 21:31 schreef Bianca007 het volgende:
Ik draag Lacoste niet voor anderen...puur voor mezelf...ze zitten heerlijk en ben er van overtuigt dat er verschil in kwaliteit zit. Als iemand zich goed voelt in kleding van de C&A is dat zijn goed recht, maar ik loop wel graag in merkkleding alleen hoeft dat niet gezien te worden...Trouwens...wie nog nooit gezondigt heeft mag de eerste steen gooien....nog nooit merkkleding gedragen??
en wat versta je precies onder merkkleding?
kleding waar de fabrikant minimaal 500% aan verdient?
of kleding met een merkje er in?
in dat laatste geval draag ik genoeg merkkleding; broeken van Cars, schoenen van Puma etc., maar ik zorg dat ik naast het kopen van kleren nog genoeg geld overhoud voor de huur, studie, verzekeringen en eten
mooie polootjes en merk staat er niet zoals bij diesel of g-star zo enorm groot op dat je een wandelende abri bent.
quote:whoooow easy...je moet zelf weten wat je doet hoor, ik vertelde alleen maar over mijn eigen gewoontes
Op woensdag 7 januari 2004 21:43 schreef Bianca007 het volgende:
Niet al te slim? Jij zeikt over merken maar loopt er zelf ook in rond...snap echt niet wat je tegen Lacoste en Ralph Lauren hebt. Ik vind het fijne merken dus ik draag ze! En NEE mijn ouders betalen mijn kleding niet en ik eet ook gewoon hoor! Ik betaal mijn kleding door WERKEN...elke dag in de vakantie sta ik om 5 uur 's morgens op om vervolgens tot 5 uur 's avonds te gaan werken! Ik verdien mijn geld zelf, doe er mee wat ik er mee wil doen...en nee ik ben geen kakker!
quote:http://www.polo.com/cgi-bin/polo/polo/landing/fragrance_polo_blue.jsp?nav=ig&gph=fragrance_poloBlueLink
Op woensdag 7 januari 2004 22:02 schreef Bianca007 het volgende:
Lekker ding op die foto![]()
Die is vast en zeker nog leuker zonder die polo....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan klikken op view commercial,
speciaal voor jou zonder polo...
quote:Tjha ieder zo z,n eigen merk toch?
Op woensdag 7 januari 2004 21:01 schreef Aurelium het volgende:lacoste en ralph lauren
........
En voor de TS
Bonneterie en de bijenkorf hebben ze zeker. Heb ik ze ook gehaald. Daar bij komt dat elke winkel die de wat duurde kleding op de sportafdeling RL hebben liggen
quote:Die jongen is lekker....de polo helaas niet
Op woensdag 7 januari 2004 21:56 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]mooie polootjes en merk staat er niet zoals bij diesel of g-star zo enorm groot op dat je een wandelende abri bent.
quote:wist niet dat vrouwen op verwijfde arrogante blikken vielen
Op woensdag 7 januari 2004 22:02 schreef Bianca007 het volgende:
Lekker ding op die foto![]()
Die is vast en zeker nog leuker zonder die polo....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft echt zo'n uitdrukking van: "floris-jan kerel, varen we volgende week op jouw zeilboot of zullen we onze gezichtjes inmodderen en onze nagels laten lakken?"
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 00:28 schreef Moody het volgende:wist niet dat vrouwen op verwijfde arrogante blikken vielen
hij heeft echt zo'n uitdrukking van: "floris-jan kerel, varen we volgende week op jouw zeilboot of zullen we onze gezichtjes inmodderen en onze nagels laten lakken?"
echt wel, van die typetjes, nu gekleed in solide lange jassen en handschoenen en sjieke sjaal, die met hun map en een stokbroodje even door de stad haasten omdat ze anders de volgende lezing over de algehele onvoorwaardelijke human relations policy niet zullen halen. haren natuurlijk lang en naar zijkant gekamd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |