of men mod minder
of ik ben mijn touch kwijt
quote:Niet piepen, als hij niet zou modden sta je binnen de kortste keren weer te huilen dat er te veel gebaggerd wordt.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:37 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer wordt daggla hier vaste mod???
quote:Iedereen is gewoon graag in onzin.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:37 schreef Maanvis het volgende:
Wanneer wordt daggla hier vaste mod???
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 11:43 schreef beta-1986 het volgende:
Wanneer wordt ik hier mod, laten we het daar eens over hebben
quote:Nee, laten we dat niet doen.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:43 schreef beta-1986 het volgende:
Wanneer word ik hier mod, laten we het daar eens over hebben
quote:Sjaggerijn. Het was een compliment omdat ie zijn werk zo goed deed en ik me dus afvroeg of ie dat niet voor vast kon gaan doen.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:39 schreef jogy het volgende:[..]
Niet piepen, als hij niet zou modden sta je binnen de kortste keren weer te huilen dat er te veel gebaggerd wordt.
.
Je begint dirk-trekjes te krijgen!
quote:Ho, relaxed!! Misschien was een andere PI in je post duidelijker geweest, Maanvis.
Op vrijdag 9 januari 2004 11:50 schreef Maanvis het volgende:[..]
Sjaggerijn. Het was een compliment omdat ie zijn werk zo goed deed en ik me dus afvroeg of ie dat niet voor vast kon gaan doen.
![]()
![]()
quote:PI's say it all, Maanvis
Op vrijdag 9 januari 2004 11:50 schreef Maanvis het volgende:[..]
Sjaggerijn. Het was een compliment omdat ie zijn werk zo goed deed en ik me dus afvroeg of ie dat niet voor vast kon gaan doen.
![]()
![]()
quote:Ik begrijp het niet hoor, ik gebruikte dezelfde PI als hem en krijg dezelfde soort reactie terug, vreemd
Op vrijdag 9 januari 2004 11:59 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ho, relaxed!! Misschien was een andere PI in je post duidelijker geweest, Maanvis.
quote:Misschien kan hij het uitleggen. Ik weet niet. Ik snapte het eerlijk gezegd ook niet echt.
Op vrijdag 9 januari 2004 12:11 schreef jogy het volgende:[..]
Ik begrijp het niet hoor, ik gebruikte dezelfde PI als hem en krijg dezelfde soort reactie terug, vreemd
.
quote:En als ie het niet doet laat ik hem gewoon bannen door 20 valse notes te maken.
Op vrijdag 9 januari 2004 12:16 schreef haaahaha het volgende:[..]
Misschien kan hij het uitleggen. Ik weet niet. Ik snapte het eerlijk gezegd ook niet echt.
quote:Door Burner!!
Op vrijdag 9 januari 2004 12:21 schreef jogy het volgende:[..]
En als ie het niet doet laat ik hem gewoon bannen door 20 valse notes te maken.
Ik vraag me af waarom Daggla hier nog geen mod is. En ik ben daar boos over. Dus ik ben het er niet mee eens dat ie dat hier niet voor vast is. Vandaar die posticon. Ik ben er dus boos over!!!!!! Dat ie dat niet is.
Hoe kan jij dan concluderen dat ik bedoel dat ik boos ben over dat ie hier modt?
quote:Maar waarom? Dat staat er toch niet
Op vrijdag 9 januari 2004 14:22 schreef haaahaha het volgende:
Zo kwam het bij mij ook over, Maanvis.
Wat er bedoeld wordt = Wat er staat + Posticoon + Evt. Smileys.
Dat tel je bij elkaar op en dan heb je de uiteindelijke bedoeling
quote:Of nog beter :
Op vrijdag 9 januari 2004 15:24 schreef Maanvis het volgende:
Houd dus altijd de volgende regel in acht:Wat er bedoeld wordt = Wat er staat + Posticoon + Evt. Smileys.
Dat tel je bij elkaar op en dan heb je de uiteindelijke bedoeling
[Dit bericht is gewijzigd door NJ op 09-01-2004 15:29]
quote:Zie de opmerkingen die de laatste tijd voorbijvliegen over andere invallende mods als Mutz, Magneet en Nikky, op de één of andere manier wordt dat invallen niet gewaardeerd ofzo, dan loop je het risico dat een opmerking verkeerd wordt opgevat
Op vrijdag 9 januari 2004 15:23 schreef Maanvis het volgende:[..]
Maar waarom? Dat staat er toch niet
quote:Lieve Maanvis,
Op vrijdag 9 januari 2004 14:16 schreef Maanvis het volgende:
Hoe kan jij dan concluderen dat ik bedoel dat ik boos ben over dat ie hier modt?
Zo kwam het op meerdere mensen dus moet je de volgende keer maar wat duidelijker zijn met je berichtjes, aangezien het internet is en ik je niet recht in je gezicht aan kan kijken om te zien wat je bedoeld . Voor de rest hou ik nog evenveel van je als dat ik gisteren deed (
) en was ik niet echt serieus 'boos' ofzo, dus alles is okay
.
quote:&
Op vrijdag 9 januari 2004 17:19 schreef SuperUli het volgende:
jp84 en ik hebben hier......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |