Propaganda van de NWO? Eindelijk goede onderzoeksjournalistiek? Wie zal het zeggen?
Hoe dan ook: kijken dus.
quote:Hij zal wel heel overtrokken verhullen dat ie van duitse afkomst is ofzo... oftewel, nix boeiends dus.
Op maandag 5 januari 2004 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dinsdag 6 januari om 9 uur (ned 3) is de uitzending van Andere Tijden gewijd aan de mysterieuze bilderbergvergaderingen. Onder andere prins Bernhard zal hier uitspraken over doen.Propaganda van de NWO? Eindelijk goede onderzoeksjournalistiek? Wie zal het zeggen?
Hoe dan ook: kijken dus.
quote:Het gaat er niet om wat ik vind, ik heb eigenlijk niks met die bilderbergclub. Maar ik zie er al zo lang Truthtopics over voorbij komen dat het wel eens leuk is dat er info over komt van een fatsoenlijke bron (die zal wel onder invloed zijn van chemtrails of zo, maar goed).
Op maandag 5 januari 2004 00:19 schreef K3 het volgende:
Verwacht je nou echt dat er wereldschokkend nieuws uit die docu komt, of dat er een beerput open getrokken gaat worden?
quote:Is dat 9 u sochtends of savonds?
Op maandag 5 januari 2004 00:22 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het gaat er niet om wat ik vind, ik heb eigenlijk niks met die bilderbergclub. Maar ik zie er al zo lang Truthtopics over voorbij komen dat het wel eens leuk is dat er info over komt van een fatsoenlijke bron (die zal wel onder invloed zijn van chemtrails of zo, maar goed).
quote:'s avonds.
Op maandag 5 januari 2004 00:23 schreef K3 het volgende:[..]
Is dat 9 u sochtends of savonds?
Nou ja, tenzij Hogere Machten er opeens voor zorgen dat de uitzending niet doorgaat.
quote:mja de bevestinging van het bestaan van de Bilderberg groep is het enigste voordeel.. voor de rest word je waartschijnlijk niet veel wijzer van die docu, anders dan zien hoe goed ( of hoe slecht ) ze kunnen liegen..
Op maandag 5 januari 2004 00:22 schreef I.R.Baboon het volgende:dat het wel eens leuk is dat er info over komt van een fatsoenlijke bron
Das wir daar das neues welt ordnung plannen under genot van kinderprostituees ist naturlich kwatsch.."
De VPRO is dus nu ook onder invloed van de NWO, want ze zenden een door de NWO gemaakte docu uit waar de NWO als onschuldig naar voren komt! pas op voor de reptoids!
[/complottalk]
Zo, dan is dat in ieder geval gezegd.
Ik ga het zeker kijken. Er zijn namelijk ook geluidsfragmenten te horen van Bilderberg bijeenkomsten. Hiermee heeft het programma "Andere Tijden" en heuze scoop want tot voor kort waren die geluidsbanden onvindbaar.
quote:Volgens mij valt de hele publieke omroep onder censuur van de NWO.
Op dinsdag 6 januari 2004 14:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
[complottalk]
http://www.filmsoptv.com/module.php?section=fotv_details&id=9121
De makers zouden dit script baseren op verhalen over Skulls&Bones, toch maar even kijken dus
[Dit bericht is gewijzigd door Elmoowtje op 06-01-2004 21:44]
quote:Dat hoeft toch ook helemaal niet zo te zijn?
Op dinsdag 6 januari 2004 21:38 schreef Elmoowtje het volgende:
zeker niet de moeite waard
ze erkennen dat de bilderberg groep bestaat en dat ze meetings hebben
maar ze ontkennen dat ze de touwtjes in handen hebben..
Ze hebben verdorie een aantal tapes meegenomen en die helemaal beluisterd! Hoeveel bewijs wil je nog meer hebben? Het is gewoon een forum waarin intellectuelen de problemen van hun land voordragen t.o.v. mede vertegenwoordigers. De toon waarop dit gebeurde was meer één waarin de landen zich van elkaar verzetten dan dat ze met elkaar samen zouden kunnen werken.
Natuurlijk.. zolang het buiten de pers blijft is het altijd verdacht en worden er allerlei complot theorieën bedacht.
quote:Beken jij ook dingen die je niet te bekennen hebt?
maar ze ontkennen dat ze de touwtjes in handen hebben..
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 06-01-2004 21:52]
De complottheoretici hier hadden het trouwens al bij het verkeerde eind dat prins Bernhard de oprichter was, dat was namelijk de pool Retinger.
[Dit bericht is gewijzigd door Crazy Harry op 06-01-2004 22:02]
quote:Maar ook dat is een complot.
Op dinsdag 6 januari 2004 21:53 schreef Crazy Harry het volgende:
Hier is alles na te lezen en te bekijkenDe complottheoretici hier hadden het trouwens al bij het verkeerde eind dat prins Bernhard de oprichter was, dat was namelijk de pool Retinger.
En hier gaan we verder
De inhoud van deze discussie is op zijn plaats in bovenstaand topic waar de Bilderberg-groep ook al meerdere malen aan de orde is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |