zie
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/DiViDo%20DVD%20MP3.htm
voor informatie
hij speelt perfect mp3's af, zelfs random
hij geeft de titels/tracks scrollend in het display weer
en hij is regio vrij
deze speler kwam overal goed uit de tests
bieden vanaf 40 euro
en nu niet zeuren dat je daar al bijna een nieuwe voor hebt, want die zijn lang niet zo goed als deze
ik vindt het aan de ene kant zelfs jammer om hem weg te doen, vanwege de goede mp3 support, maar anders hebben we teveel van die apparaten in huis
[Dit bericht is gewijzigd door mtv op 06-01-2004 20:05]
Goed beeld en erg goede Mp3 weergave. Kwalitatief veel beter als mijn goedkope slaapkamer Cyberhome en Provision spelers.
quote:dat zei ik al, ik vindt het apparaat ook heel goed, heb ik oen nog 700 gulden voor betaald, maar anders heb ik zoveel van die dvd/cd spelers in huis
Op maandag 5 januari 2004 23:36 schreef Shagya het volgende:
Ik heb deze ook en wil 'm absoluut niet kwijt. Is een aanrader voor die prijs.Goed beeld en erg goede Mp3 weergave. Kwalitatief veel beter als mijn goedkope slaapkamer Cyberhome en Provision spelers.
quote:Net als je Video zeg je, ik ben op zoek naar een 2e hands videorecorder, verkoop je die ook? Zo ja: vriendelijk verzoek om hier wat specs te geven
Op zondag 4 januari 2004 23:01 schreef mtv het volgende:
gaat weg wegens aanschaf dvd recorder, net zoals mijn videozie
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/DiViDo%20DVD%20MP3.htm
voor informatiehij speelt perfect mp3's af, zelfs random
hij geeft de titels/tracks scrollend in het display weer
en hij is regio vrijdeze speler kwam overal goed uit de tests
bieden vanaf 40 euroen nu niet zeuren dat je daar al bijna een nieuwe voor hebt, want die zijn lang niet zo goed als deze
ik vindt het aan de ene kant zelfs jammer om hem weg te doen, vanwege de goede mp3 support, maar anders hebben we teveel van die apparaten in huis
als ik al mijn 200 banden uitgezocht heb, dan gaat de andere video ook weg
de informatie van de dvd speler is dus op kieskeurig te vinden
quote:50 euro exclusief verzendkosten is ie van jou
Op zaterdag 10 januari 2004 12:51 schreef vanilla_coke het volgende:
40,00 euro inc verzendkosten
quote:Hoeveel slaapkamers heb jij
Op maandag 5 januari 2004 23:36 schreef Shagya het volgende:
Ik heb deze ook en wil 'm absoluut niet kwijt. Is een aanrader voor die prijs.Goed beeld en erg goede Mp3 weergave. Kwalitatief veel beter als mijn goedkope slaapkamer Cyberhome en Provision spelers.
quote:Neen dank u. Mocht het echter niets worden met de andere verkoop mijn bod blijft staan.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:12 schreef mtv het volgende:[..]
50 euro exclusief verzendkosten is ie van jou
ik heb al een bod gehad van 45euro exclusief verzendkosten
quote:Vier.
Op zaterdag 10 januari 2004 14:13 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Hoeveel slaapkamers heb jij
quote:omdat ik nu een dvd recorder heb gekocht, en dan zou ik een dvd speler, cd speler, en een dvd recorder bij mijn stereoinstallatie hebben staan, is mij iets teveel van het goede
Op zaterdag 10 januari 2004 23:10 schreef DubbelFrisss het volgende:
Waarom krijg je een nieuwe dvd-speler als deze zo goed is?
quote:wat moet je video's hebben?
Op donderdag 8 januari 2004 16:43 schreef mtv het volgende:
videorecorder is al verkochtals ik al mijn 200 banden uitgezocht heb, dan gaat de andere video ook weg
de informatie van de dvd speler is dus op kieskeurig te vinden
quote:waat staat dat ik video's moet hebben??
Op zondag 11 januari 2004 13:02 schreef Geckoo het volgende:[..]
wat moet je video's hebben?
ik heb nog heel veel banden met films, en als ik dat allemaal uitgezocht heb, dan verkoop ik die banden en de videorecorder ook, en dan koop ik mij er nog een dvd recorder bij
quote:het gaat de goeie kant op, hij is nog helemaal compleet, dus doos, boekje, afstandsbediening
Op zondag 11 januari 2004 14:14 schreef vanilla_coke het volgende:
50 incl verzendkosten geboden mits er nog een afstandsbediening enzo bijzit.martijn at gmx punt de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |