abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16062637
Hey,

Ben op zoek naar een videorecorder.
Liefst stereo... en beetje normaal merk.
Afstandsbediening geen vereiste....
Qua prijs heb ik echt geen idee... dus noem zelf een prijs die je er voor wilt hebben. Liefst een beetje specs erbij....

pi_16065925
Niemand?
pi_16117778
*schop*
pi_16118830
*nog maar een schoppie*
pi_16118848
of je gaat naar de winkel
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_16119023
video gaat er uit, wil gewoon de bandjes die ik nog heb kunnen kijken... in de winkel zijn ze nog steeds iets van 80 euro op zun goedkoopst... en das dan een flut merk... dus wil gewoon een tweedehandse van een beetje normaal merk en die het gewoon doet snappie
pi_16119482
Toch bedankt voor de tip Catwoman
pi_16120320
Heb op je gestemd hoor Catwoman

Voor wie heb jij een zwak op fok!?

zaterdag 10 januari 2004 @ 02:01:06 #9
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_16120646
Nou ja, consider it a schopje :S

Ik heb nog wel een videorecorder, maar ik betwijfel of hij record en hij heeft geen scart... Verder moet je een beetje geduld hebben (2 of 3 keer op play drukken voordat hij werkt) en hij neemt flink wat plaats in beslag. Maar uhmmm, er is vast wel een of andere veilingssite, waar een 2de hands videorecorder op te koop staat, right?

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_16121020
mee bezig, toch nog prijzig of ver weg... dusse als iemand wat heeft wat GOED funcitoneerd graag...
pi_16133364
Oke heb er een gevonden die ik strax ga ophalen.

Dus er mag een slotje op

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')