Ik moet dan ook heel eerlijk toegeven het is soms zwaar om een voorbeeld te zijn voor velen.
En ik kan van mezelf zeggen dat ik er goed mee om ga.
Even een voorbeeld ''sta ik laatst in een café met al bijzonder walgelijk veel stijl een biertje (grolsch stijlvol bier) te nuttigen.''
Komt er een hockey meid op me af.
Na een leuk gesprek wil ze zoenen maar ik wend men hoofd weg en zeg dat ik der eerst beter wil leren kennen (lees: kennen= meer laten happen)drink men bier op praat wat verder breng der naar huis en zoen haar daar 1 keer en vertrek.
Vervolgens word je dan dood gesmst.
Dit is een klein voorbeeldje van walgelijk veel stijl hebben.
Maar dit is niet alles ons mensen kleden ons erg goed afschuwelijk goed.
Rib collbertjes zijn geen uitzondering.
Je ziet me ook op feestjes verschijnen die ook ranzig goed te doen zijn en als ik op een pauper feest verschijn is het alleen om de gewone mens niet te weinig aandacht te geven.
Het feest is dan ook aanzienlijk leuker ..je merkt het.
Zijn er mensen die dit een beetje kunnen beamen ?..
Vriendelijke groet bl.
kusje hoi.
Walgelijk veel stijl hebben
Hier verder.
Zijn er al mensen die een Stijlvolle Fok! meet willen?
Locatie lijkt mij duidelijk,dit moet natuurlijk in het stijlvolste deel van Nederland.
Precies,het oosten.
t stinkt hier...
quote:de ts zelf
Op zondag 4 januari 2004 17:14 schreef E- het volgende:
welke loser schreef dat bold stukje tekst?
quote:Patty ondervind er af en toe last van hé.
Op zondag 4 januari 2004 17:13 schreef patty het volgende::O
quote:Staat niet op de kaart.
Op zondag 4 januari 2004 17:19 schreef Cybarite het volgende:
Shoven naar ONZ zou ik zeggen :|...
Non-elitair schepsel.
Ga sneeuwscheppen.
quote:Zeker door je moeder die wil dat je om 10:00 uur al thuis bent en dat je niet met enge meisjes omgaat?
ik word doodgesms't
Je taalgebruik is trouwens niet met 'stijl'
/ontopic.
Ik ruik ranzige arbeiders..
Scheert u weg.
quote:Pauperweiken ?.
Op zondag 4 januari 2004 17:21 schreef Je_moedah het volgende:[..]
Zeker door je moeder die wil dat je om 10:00 uur al thuis bent en dat je niet met enge meisjes omgaat?
En de manier waarop jij hier schrijft laat je afkeer van arme mensen duidelijk blijken, terwijl jij het ook over zo'n 'hockeymeid' hebt. Als je geen hockeyer bent en wel op 'paupers' afgeeft wat ben je dan?
Oh en als jij jezelf zo veel stijl vindt hebben, vertel mij dan maar even waar het woord pauper vandaan komt. Dan sla ik met 'stijl' achterover.Je taalgebruik is trouwens niet met 'stijl'
Moet ik jullie dan echt alles uitleggen.
Ik vind dat SexyRomeo het leuker doet.
quote:toevallig zijn de mensen met stijl juist 'harde' werkers. directeuren, managers en vice presidenten bijvoorbeeld.
Op zondag 4 januari 2004 17:25 schreef Bendeleider het volgende:
/offtopic gaat het me lukken ?!.
2 topics ?./ontopic.
Ik ruik ranzige arbeiders..
Scheert u weg.
quote:Wie weet ?.
Op zondag 4 januari 2004 17:25 schreef QOnline het volgende:
Maar komen we er bij de meet dan niet achter dat er iets op je lip zit?
Geen discussie over mogelijk.
quote:Ik heb nooit gezegd dat ik geen harder werken ben.
Op zondag 4 januari 2004 17:26 schreef -MaggoT- het volgende:[..]
toevallig zijn de mensen met stijl juist 'harde' werkers. directeuren, managers en vice presidenten bijvoorbeeld.
Sociaal ingesteld.
Ben de jongen die preventief gaat staan in de bus al ver voordat een oud vrouwtje ook maar in de buurt is.
Lees mijn vorige topic eens goed door.
Ondanks alle blinde kritiek van sommige Eddy Wally's zul je zien dat ik best een toppertje ben.
En inderdaad Walgelijk stijlvol.
Alleen niet in de zin van walgelijk goor.
[Dit bericht is gewijzigd door Bendeleider op 04-01-2004 17:32]
quote:Als je al stijl hebt, dan is het, vrees ik, een typisch gevalletje van een arrogant, hoog van de toren blazend corps-balletje, die met zijn blaaskakerige gebral, duidelijk iets probeert te verbloemen. Waarschijnljik je onzekerheid, of anders wel het feit dat je vroeger niet genoeg geknuffeld bent.(of misschien wel iets teveel..)
Wagelijk veel stijl hebben
Walgelijk ben je in ieder geval wel..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |