Ik kies voor Kos!
En salou is gewoon partyen!!! Zuipen!! nuecken!!
quote:maar dat werd niet gevraagd
Op zondag 4 januari 2004 16:58 schreef drumdude het volgende:
Wij gaan naar Rimini (Italie)
quote:fuck that
Op zondag 4 januari 2004 16:58 schreef drumdude het volgende:
Wij gaan naar Rimini (Italie)
quote:Euhm ja, dat wordt idd vaak gezegd van Kos gezegt ja. En onterecht
Kos, veel nichten, 20+, maar wel internationaal en niet van die achterlijk G-sus apresski kutjes daar.
Salou, veel Nederlanders, 20-, veel te veel apresski G-sus kutjes
De inheemse vrouwen zijn om te en de cocktails zijn er ook best te pruimen. Alleen de muziek in de disco's is een beetje achterlijk
En tsja, Salou, ik ben er nog nooit geweest maar iemand met een beetje zelfrespect gaat daar niet naar toe
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:06 schreef Je_moedah het volgende:[..]
De behaarde inheemse vrouwen zijn om teen de cocktails zijn ook goor. Alleen de muziek in de disco's is een beetje achterlijk
quote:u is 12 ofzo ? jezus man ik ben daar een keer geweest. met bus 24 uur.. fuckin drama en waarvoor ??
Op zondag 4 januari 2004 17:04 schreef ill_Bill het volgende:
Ga gewoon naar Salou, als je er nog nooit geweest bent... is et super tof!
Voor nederland in de zon, kneuzen van nederlanders (van die zielige ventjes van 15-16 die denken dat ze de man zijn terwijl as je naar ze kijk in hun broek schijten), breezah, nederlandse eet tenten etc. donder op man salou zuigt!!!!!!!!!
quote:oeeh die jochies schijten zkr voor jou? Holbewoner!
Op zondag 4 januari 2004 17:09 schreef CIXX het volgende:[..]
(van die zielige ventjes van 15-16 die denken dat ze de man zijn terwijl as je naar ze kijk in hun broek schijten),
quote:"Whuuu kijk mij!! ik ben een stoere Hooligan!! Ik ben dom en sla mijn moeder! huuu"
u is 12 ofzo ? jezus man ik ben daar een keer geweest. met bus 24 uur.. fuckin drama en waarvoor ??
Voor nederland in de zon, kneuzen van nederlanders (van die zielige ventjes van 15-16 die denken dat ze de man zijn terwijl as je naar ze kijk in hun broek schijten), breezah, nederlandse eet tenten etc. donder op man salou zuigt!!!!!!!!!
quote:Billie, ten eerste, je hoeft niet met de bus! Maar aangezien je van hardcore houdt etc, zal je dus wel niet zoveel verdienen.
u is 12 ofzo ? jezus man ik ben daar een keer geweest. met bus 24 uur.. fuckin drama en waarvoor ??
quote:
Op zondag 4 januari 2004 17:21 schreef E- het volgende:[..]
Billie, ten eerste, je hoeft niet met de bus! Maar aangezien je van hardcore houdt etc, zal je dus wel niet zoveel verdienen.
Ten tweede vind ik het al grappig dat jij nog wat om die 'ventjes' geeft! Uberhaupt het zogenaamde 'stoer kijken' is kansloos!!!!!
En 15-16 jaar heeft niets met Salou te maken, die heb je overal rondlopen? Just like; nederlandse tenten en breezah (waar jij ondertussen wel op geilt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |