abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1097526
De afgelopen was ik ff een paar dagen in het buitenland, Frankrijk om precies te zijn, om m'n talen een beetje bij te spijkeren en om gelijk mijn paper uit te werken.

Normaal gesproken typ ik blind en ook best wel snel en uit gewoonte kijk ik dus eigenlik nooit naar het toetsenbord. Begin ik dus te typen, komen er opeens allemaal vreemde woorden op m'n scherm Ik dus met de backspace terug en typ opnieuw.... weer dezelfde fouten..... kijk ik eindelijk eens naar het toetsenbord, zie ik dat ze een andere indeling gebruiken dan wij gewoon zijn.....

Waarom moeten die Fransen nou altijd zo achterlijk zin en niet gewoon een keer mee kunnen met de rest van deze aardbol (althans met de meesten, in Azie kan ik nog begrijpen dat ze een ander toetsenbord hebben)

Door deze k***e indeling van het toetsenbord ging het typen 3x zo langzaam en moet ik nu zelfs nog een deel thuis doen, terwijl ik erop had gerekend dat ik de rest van de week lekker vrij zou zijn.

Idiote Fransen!!!!!

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  woensdag 27 juni 2001 @ 13:52:50 #2
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1097539
In België hebben ze ook een AZERTY-keyboard
The Internets, I needs it..
  woensdag 27 juni 2001 @ 13:56:52 #3
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_1097567
Het "internationale" toetsenbord dat ze in Spanje hadden vorig jaar was ook zwaar verrot. Het typen duurde ook 3 keer zo lang en daarom vingen zij ook 3 keer zoveel voor een mailtje naar huis
  woensdag 27 juni 2001 @ 14:01:13 #4
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1097603
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 13:50 schreef Sony het volgende:

Normaal gesproken typ ik blind en ook best wel snel en uit gewoonte kijk ik dus eigenlik nooit naar het toetsenbord. Begin ik dus te typen, komen er opeens allemaal vreemde woorden op m'n scherm Ik dus met de backspace terug en typ opnieuw.... weer dezelfde fouten..... kijk ik eindelijk eens naar het toetsenbord, zie ik dat ze een andere indeling gebruiken dan wij gewoon zijn.....

Waarom moeten die Fransen nou altijd zo achterlijk zin en niet gewoon een keer mee kunnen met de rest van deze aardbol (althans met de meesten, in Azie kan ik nog begrijpen dat ze een ander toetsenbord hebben)

Door deze k***e indeling van het toetsenbord ging het typen 3x zo langzaam en moet ik nu zelfs nog een deel thuis doen, terwijl ik erop had gerekend dat ik de rest van de week lekker vrij zou zijn.

Idiote Fransen!!!!!

euh ... Kun je een Azerty keyboard geen US-international layout geven ? Kun je blind blijven typen ...
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_1097735
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:01 schreef dice het volgende:

[..]

euh ... Kun je een Azerty keyboard geen US-international layout geven ? Kun je blind blijven typen ...

In principe wel ja, maar in die Internetcafe zijn de pc 'beveiligd'. Is dus wat lastig om te doen, vooral als je het elke dag opnieuw moet doen....

Laten ze gewoon een aantal computers een International keyboard geven, is iedereen tevreden.

Die Fransen moeten altijd zo moeilijk doen daar word ik toch wel moe van
Schitterend land, alleen die Fransen moesten er niet zijn....

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  woensdag 27 juni 2001 @ 15:04:04 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1098041
Ik duitsland hebben ze ook geen 'normale' keyboards hoor.
En blijkbaar in Belgie dus ook niet.
  woensdag 27 juni 2001 @ 16:12:24 #7
904 L-X
The Lover X
pi_1098559
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 14:21 schreef Sony het volgende:

Schitterend land, alleen die Fransen moesten er niet zijn....

Ain't that the truth.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  woensdag 27 juni 2001 @ 16:18:27 #8
909 Num
Núm dus!
pi_1098612
Wie zegt eigenlijk dat wij normale toetsenborden hebben
pi_1098693
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 16:18 schreef Num het volgende:
Wie zegt eigenlijk dat wij normale toetsenborden hebben
'Normaal' is natuurlijk moeilijk te bepalen, maar het is in ieder geval wel een toetsenbord dat Internationaal erkend is!
  woensdag 27 juni 2001 @ 16:47:12 #10
4593 Marty
Digi-babe
pi_1098856
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik duitsland hebben ze ook geen 'normale' keyboards hoor.
En blijkbaar in Belgie dus ook niet.
Hier in Italie ook niet. Ik heb ook een tijdje moeten wennen.
De letters zitten wel allemaal op dezelfde plaats, maar alle tekens zitten ergens anders..
Forza Juve!
pi_1098950
hmmm, ik had het geluk in Oostenrijk dat er Win2K op draaide, en gewoon de US international kon draaien erop (wel lullig voor iets mindere computerfreaks na mij ), die toch wel iedere week werden hersteld d.m.v. een ghostimage ofzow, er stond zelfs ICQ en M$N op

Alleen wat was dat FOKking duur zeg, tussen de 50 en 60 cent per minuut, heel leuk voor een inetverslaafde zoals ik; heb geloof ik samen met me maat daar meer aan internetten (o.a. meeltjes schrijven naar de g/f's ) uitgegeven dan aan drank.

Q.e.d.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_1099377
De belangrijkste reden waarom wij geen 'nederlandss' keyboard hebben is dat we er te gierig voor zijn. Daarom gebruiken we het amerikaans/engelse keyboard dat goedkoper is omdat het door veel meer mensen wordt gebruikt. Je raakt eraan gewend, maar 100% geschikt voor Nederlands is het ook niet, het houdt geen rekening met diacrytische (?) tekens. Dus wij moeten alle accenten typen met codes of andere truukjes.
  woensdag 27 juni 2001 @ 18:03:37 #13
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1099386
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:01 schreef HiZ het volgende:
De belangrijkste reden waarom wij geen 'nederlandss' keyboard hebben is dat we er te gierig voor zijn. Daarom gebruiken we het amerikaans/engelse keyboard dat goedkoper is omdat het door veel meer mensen wordt gebruikt. Je raakt eraan gewend, maar 100% geschikt voor Nederlands is het ook niet, het houdt geen rekening met diacrytische (?) tekens. Dus wij moeten alle accenten typen met codes of andere truukjes.
Ach ja, houdt je bezig, hè
The Internets, I needs it..
pi_1099446
Ik heb ook een fucking bloedhekel aan Fransen. Ook al hebben m`n ouders er een huis en ik er gemiddeld 2 maanden per jaar doorbreng kan ik nog steeds niet met ze door 1 deur. Wat een verschrikkelijk arrogant teringvolk is dat zeg. Onder het motto van chauvinisme denken ze alles te mogen doen. Die gasten hebben volgens mij gewoon ernstig veel last van onderscheidingsdrang.
  donderdag 28 juni 2001 @ 09:17:37 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1104063
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:16 schreef MixMasterMike het volgende:
Ik heb ook een fucking bloedhekel aan Fransen. Ook al hebben m`n ouders er een huis en ik er gemiddeld 2 maanden per jaar doorbreng kan ik nog steeds niet met ze door 1 deur. Wat een verschrikkelijk arrogant teringvolk is dat zeg. Onder het motto van chauvinisme denken ze alles te mogen doen. Die gasten hebben volgens mij gewoon ernstig veel last van onderscheidingsdrang.
Als ik er op vakantie ben (volgende week weer!) heb ik totaal geen problemen, maar om er mee te moeten werken... Onze presidente is Française, tjesis wat levert dat een gezeur op. Als ze de opening speech houdt tijdens de conferentie dan moet dat in het Frans, dat zijn de regels van de Franse regering, en zij wil ook altijd dat alle belangrijke stukken in het Frans worden vertaald. Wordt je best heel moe van.
(Vooral als je dan een kerstkaart laat drukken en er staat een fout in het Franse 'Meilleurs Voeux' (oohps)
  zaterdag 30 juni 2001 @ 01:22:52 #16
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1117671
Tip: spraaktoetsenborden, maar dat wist jezelf ook wel denk ik.

Het is idd raar dat niet alle toetsenborden hetzelfde zijn, misschien kunnen we het nog eens veranderen in de EU, heel Europa een abc... toetsenbord, das wel even wennen, maar wel handig.

zaterdag 30 juni 2001 @ 04:39:35 #17
13103 dodo_devil
...antichrist...
pi_1117894
Jah, Fransen....

Heb je het Eurovisie songfestifal gezien?

Alle landen geven de punten in het Engels, behalve die stomme arrogante kut-Fransen. En zij eisen ook nog eens dat de punten van elk land herhaald worden in het Frans

Ik snap echt niet waarom de organisatie daar mee akkoord is gegaan

maandag 2 juli 2001 @ 22:55:07 #18
12889 BananeKoning
Kill Or Be Killed
pi_1130941
frankrijk sux in alle opzichten behalve de mooie franse vrouwen dan, die rocken wel
*mompel mompel*
pi_1130967
achja... laat die mensen lekker trots zijn op hun land waar de werkloosheid het grootsts is in heel europa, met marseille meer en meer op een grote ghetto begint te lijken, waar iedere buitenlander eigenlijk niet welkom is..... er zal een dag komen wanneer ze wakker zullen worden.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1131771
Nou ik heb nog een leuk verhaal over Fransen. Ik zat afgelopen decmeber in Frankrijk bij 1 van onze buren daar (m`n ouders hebben er een huis, zoals ik al verteld had, maar dat geheel terzijde). Dat waren echt typische Fransen. Te chauvinistisch voor woorden. Zij spraken zelf zogenaamd alleen maar Frans, maar gelukkig was er 1 beschaafd iemand bij die wel Engels wilde praten en die vertaalde alles. Die gasten hebben het toen ongeveer 4 uur lang alleen maar over Nederwiet gehad en vooral over hoe kick ze het wel niet vonden om dat te roken. Ik was echt verbijsterd. Wel zeiken op het NL-se drugsbeleid en vervolgens zelf helemaal kicken op soft-drugs uit NL. Die Fransen sporen echt niet...
pi_1131983
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 00:59 schreef MixMasterMike het volgende:

Ik was echt verbijsterd. Wel zeiken op het NL-se drugsbeleid en vervolgens zelf helemaal kicken op soft-drugs uit NL. Die Fransen sporen echt niet...

Dat is een feit. En ze zien er op het eerste gezicht zo onschuldig uit als je ze ziet lopen met een stokbrood en een Beaujolais onder de arm. Maar vergis je niet, onder die alpino petten gaan keiharde harddrug gebruikers schuil. De godganse dag laven ze zich aan hun Cognac en in coke gepaneerde kikkerbilletjes terwijl ze zich zo stoned als een gefrituurde garnaal roken dankzij hun met nederwiet aangemengde Gauloisses die ze per expresse met de TGV hebben laten aanrukken uit de Pays-Bas Polder. Geen wonder dat ze geen fatsoenlijk woord Anglais meer uit hun naar knoflook riekende bek kunnen krijgen.

Stelletje hypocrieten!

-Edit-

De bovenstaande post was ironisch bedoeld en kan gemakkelijk verkeerd geïnterpreteerd worden. Ik wil hierbij mijn excuses aanbieden aan hun die zich op wat voor manier dan ook gekrenkt voelen door eventueel kwetsende uitlatingen hier gedaan. Het was niet opzettelijk bedoeld. Verder wil ik benadrukken dat ik de Fransen als bevolkinggroep dezelfde kwaliteiten toedicht als de gemiddelde Marokkaan, Turk, Amerikaan of Brabander...

[Dit bericht is gewijzigd door Purno op 03-07-2001 19:21]

Surfin' Afghanistan
pi_1133158
Ik haat die kut Fransen. Ze spreken geen 1 woord engels en ze passen zich nergens aan aan. Eerst bij het songfestival ofzo moesten ze alles in het frans en engels zeggen, alleen voor die kutfransen
  dinsdag 3 juli 2001 @ 11:02:37 #23
12582 EXX
EXtended eXchange
pi_1133576
Fransen zuigen zwaar

Altijd wat anders met die lui. Heel Europa heeft PAL systeem voor tv, alleen die Fransen komen met SECAM aankakken. Ontwikkeld omdat de geen PAL wilden, dat was nl. niet Frans. Lopen te kankeren over het NL drugbeleid, maar je moet eens kijken hoeveel fransozen in Maastricht rondhangen voor dope. En Walen zijn net zo erg. Komen hier in Maastricht winkelen en zijn hoogst verbolgen dat men geen Frans spreekt. Weigeren pertinent ook maar 1 woord Nerdelands te spreken. Hallooooooo, we zijn hier in Nederland, daar spreekt men Nederlands en geen koeterwaals.

In dem wogenden Schwall, in dem tönenden Schall, in des Welt-Atems, wehendem All......ertrinken.......versinken......unbewußt......höchste Lust!
  dinsdag 3 juli 2001 @ 11:25:43 #24
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1133765
Ik zit dit topic toch wel met enige verbazing te lezen. Waar zijn nu al die moraalridders die het altijd over buitenlander-haat hebben (zie topic in Feedback over racisme). Laten we in deze discussie nu eens "Fransen" vervangen door "Marokanen". Dan zou dit topic allang gesloten zijn. Het lijkt mijns inziens dat er toch met 2 maten gemeten wordt.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 juli 2001 @ 12:47:18 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1134217
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 11:25 schreef kasper het volgende:
Ik zit dit topic toch wel met enige verbazing te lezen. Waar zijn nu al die moraalridders die het altijd over buitenlander-haat hebben (zie topic in Feedback over racisme). Laten we in deze discussie nu eens "Fransen" vervangen door "Marokanen". Dan zou dit topic allang gesloten zijn. Het lijkt mijns inziens dat er toch met 2 maten gemeten wordt.
Het klaagbaak-brommer-topic is toch ook niet gesloten?
Zo vaak worden er geen topics gesloten.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 3 juli 2001 @ 12:53:36 #26
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_1134270
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 12:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Het klaagbaak-brommer-topic is toch ook niet gesloten?
Zo vaak worden er geen topics gesloten.

Ja, dat vind ik wel een heel makkelijk antwoord. Waar het omgaat is dat de ene bevolkingsgroep op Fok! wel beledigd mag worden en de andere niet. Is dat vreemd of ben ik nou zo dom?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  dinsdag 3 juli 2001 @ 14:04:43 #27
272 R@b
No-nonsens
pi_1134665
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 11:25 schreef kasper het volgende:
Je hebt volkomen gelijk. Dit topic zal R@b eens even bookmarken als voorbeeld.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 juli 2001 @ 15:35:54 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1135157
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 12:53 schreef kasper het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik wel een heel makkelijk antwoord. Waar het omgaat is dat de ene bevolkingsgroep op Fok! wel beledigd mag worden en de andere niet. Is dat vreemd of ben ik nou zo dom?

Het is niet zo dat een groep wel beledigd mag worden en de ander niet. Als je goed leest dan zie je dat op Fok! uiteindelijk iedereen wel een keer beledigd wordt. Iedere groep! Van bejaarden tot kinderen, van Marokkanen tot Engelsen, van homo's tot huismoeders. En iedereen heeft het recht om weer tegen die beledigingen in te gaan met argumenten. Je staat hier volledig vrij om met argumenten de onzin te weerleggen die in dit topic staat. Ga je gang. Anderen doen dat weer in andere topics, met name als het om bevolkingsgroepen gaat die stelselmatig topic na topic een veeg uit de pan krijgen. Volgens sommige terecht en volgens andere terecht. Maar dat levert een discussie op. Niemand VERBIED echter de discussie daaromtrent.
  dinsdag 3 juli 2001 @ 17:40:46 #29
272 R@b
No-nonsens
pi_1135989
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 15:35 schreef Doc het volgende:

Je staat hier volledig vrij om met argumenten de onzin te weerleggen die in dit topic staat. Ga je gang. Anderen doen dat weer in andere topics, met name als het om bevolkingsgroepen gaat die stelselmatig topic na topic een veeg uit de pan krijgen. Volgens sommige terecht en volgens andere terecht. Maar dat levert een discussie op. Niemand VERBIED echter de discussie daaromtrent.

EVEN CROSSPOSTEN

Een topic zoals over de Fransen, zou wanneer het op dezelfde wijze over Turken of Marokkanen ging zijn gesloten en terecht.
Dergelijke generaliserende opmerkingen horen niet thuis op Fok!.

Dat het iedereen vrij staat om in te grijpen in de discussie begrijp ik. Maar het is wel degelijk meten met twee maten. Wanneer L-X een negatief topic in klaagbaak opent over Marokkanen http://www.fokforum.nl/showtopic.php/43243, wordt er massaal over hem heen gevallen.

Maar diezelfde figuren boeit het weinig als de Fransen op een nog velen malen ergere generaliserende wijze in een topic behandeld worden.

Daarom steekt het mij wel enigszins, deze selectieve verontwaardiging van bepaalde personen.

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 juli 2001 @ 17:54:28 #30
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1136175
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 17:40 schreef R@b het volgende:

[..]

Daarom steekt het mij wel enigszins, deze selectieve verontwaardiging van bepaalde personen.

Jij bent nu toch verontwaardigd terwijl je ten opzichte van de allochtonen topics weer minder verontwaardigd bent?
  dinsdag 3 juli 2001 @ 18:00:42 #31
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1136270
Ik vind dat geen terechte kritiek.

- De eerste paar posts gaan over het feit dat Fransen een ander soort toetsenbord (AZERTY ipv QWERTY) gebruiken. Nu weet ik niet welk toetsenbord ze in Marokko gebruiken, maar een klaagtopic daarover zou volgens mij niet gesloten worden.

- De andere posts gaan over het feit dat de meeste Fransen weigeren om een andere taal te spreken dan Frans, zelfs al zijn ze in het buitenland. En dergelijk commentaar heb ik over Nederlandse allochtonen ook zéér regelmatig gelezen, zonder dat het ooit is verwijderd of weggehaald.

- Er zijn maar een of twee posts die misschien te ver gaan:

quote:
Ik haat die kut Fransen. Ze spreken geen 1 woord engels en ze passen zich nergens aan aan
quote:
Wat een verschrikkelijk arrogant teringvolk is dat zeg
Dat mensen kennelijk minder verontwaardigd zijn als er over Fransen geklaagd wordt is misschien hypocriet, maar aan de andere kant zeer begrijpelijk.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1136307
En volgens mij zijn er ook heus wel goeie Fransen hoor.

Toch?

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 3 juli 2001 @ 18:05:45 #33
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1136353
quote:
Op woensdag 27 juni 2001 18:01 schreef HiZ het volgende:
De belangrijkste reden waarom wij geen 'nederlandss' keyboard hebben is dat we er te gierig voor zijn.
Ik voel mij als Nederlander diep beledigd door deze generaliserende opmerking. Mag hier een slotje op?

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 03-07-2001 18:06]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  dinsdag 3 juli 2001 @ 18:05:58 #34
272 R@b
No-nonsens
pi_1136356
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 17:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Jij bent nu toch verontwaardigd terwijl je ten opzichte van de allochtonen topics weer minder verontwaardigd bent?

Ik laat me in allochtonen topics nooit op dergelijke wijze uit over allochtonen. Daar buiten ook niet trouwens.
pi_1136365
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 18:05 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Ik voel mij als Nederlander diep beledigd door deze generaliserende opmerkingen. Mag hier een slotje op?

Doe maar, jij bent de moderator.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 juli 2001 @ 19:02:32 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_1136605
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 18:05 schreef R@b het volgende:

[..]

Ik laat me in allochtonen topics nooit op dergelijke wijze uit over allochtonen.

Jij misschien niet, maar anderen wel, waar je ook verontwaardigd overkan doen...
  woensdag 25 juli 2001 @ 10:04:47 #37
12582 EXX
EXtended eXchange
pi_1270789
Nog zo iets uit het nieuws van 24 juli:

Franse luchtverkeersleiders weigeren Engels te spreken

Dit heeft dus een Britse piloot het leven gekost en een andere zwaargewond het ziekenhuis in.

In dem wogenden Schwall, in dem tönenden Schall, in des Welt-Atems, wehendem All......ertrinken.......versinken......unbewußt......höchste Lust!
pi_4055958
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 11:02 schreef EXX het volgende:
Fransen zuigen zwaar

Altijd wat anders met die lui. Heel Europa heeft PAL systeem voor tv, alleen die Fransen komen met SECAM aankakken. Ontwikkeld omdat de geen PAL wilden, dat was nl. niet Frans. Lopen te kankeren over het NL drugbeleid, maar je moet eens kijken hoeveel fransozen in Maastricht rondhangen voor dope. En Walen zijn net zo erg. Komen hier in Maastricht winkelen en zijn hoogst verbolgen dat men geen Frans spreekt. Weigeren pertinent ook maar 1 woord Nerdelands te spreken. Hallooooooo, we zijn hier in Nederland, daar spreekt men Nederlands en geen koeterwaals.

Bijna alle Walen die ik in Nederland tegenkom spreken toch wel op z'n minst Engels. Met hoge uitzondering zelfs wat Nederlands.

Maar in eigen land zijn de Walen meestal wel te beroerd om tegen Vlamingen Vlaams te spreken, terwijl de meeste Vlamingen in hoeverre ze het kunnen wel Frans zullen spreken tegen Walen.

Maar goed, dat is typisch iets voor alle Franstaligen. De Quebecois houden ook heel stug vast aan hun Franse taal. Alhowel ik denk dat de meeste Quebecois wel redelijk Engels kunnen spreken. Of toch niet?

Om het nu even over de Fransen te hebben: ik vind het een zeer stug volk en ik ben niet zo kapot van ze. Ze schijnen ook wel een soort van afkeer tegen veel Nederlanders te hebben. Ik heb er geen persoonlijk ervaringen mee, maar ik hoor het wel vaak van familieleden en vrienden die in Frankrijk op vakantie gaan.

pi_4057569
Niks arrogant, gewoon trots zijn ze.

Terwijl de hele wereld loopt te zeiken op de fransozen, trekken ze een lange neus en blazen gewoon doodleuk lekker toch mururoa op.

Ik wou dat Nederland eens wat vaker "bemoei je met je eigen zaken"riep ipv als een loopse teef achter het land met de grootste bek aan te lopen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')