abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2004 @ 14:57:24 #1
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15928311

Steve Irwin holds a dead chicken in one hand and his baby in the other

The 'Crocodile Hunter' takes his son for a walk near the 13-foot reptile.

quote:
Celebrity crocodile hunter Steve Irwin triggered outrage when he held his 1-month-old baby while feeding a snapping crocodile during a show at his Australian zoo.

In a show for the public and the media Friday, Irwin held his son in one arm while feeding a dead chicken to a large, lunging crocodile then put the baby on the ground and helped him walk toward the reptile's pond.

Seven television network was inundated with calls after the incident was aired. Protests were lodged on a government families crisis line and with police.

Irwin also received a warning from child-care authorities.

"He's one month old, so it's about time Bob got out there and did his first croc demo," the typically exuberant, khaki-clad Irwin told the crowd at his zoo in Australia's Queensland state.

The Seven network said it had been flooded with calls about the incident, which revived memories of pop star Michael Jackson (news) dangling his baby from the balcony of a Berlin hotel in November 2002.

"The phones ran hot, pretty much universally in outrage at what he had done," Seven news producer Dave Salmon told Reuters.

Irwin, supported at a media conference by his father Bob, wife Terri and 5-year-old daughter Bindi, told reporters he had been a safe working distance from the crocodile and that it was important to teach his children crocodile awareness.

"It is all about perceived danger. In front of that crocodile I was in complete control. Absolute and complete control. That is my profession," he said.

"I would be considered a bad parent if I didn't teach my children to be crocodile savvy because they live here, they live in crocodile territory."

Irwin's television show, "The Crocodile Hunter," has achieved international success. He starred in the 2002 movie "The Crocodile Hunter: Collision Course."

Queensland Acting Premier Terry Mackenroth said a government office for child welfare had spoken to the Irwin family to ensure there would be no repeat performance.

"I think that any parent looking at that would think that it is not the smartest thing to do with a one-month, or a year-old or even a five-year-old child, to take them inside a crocodile pen," Mackenroth told reporters.

Net als je denkt dat alleen Michael Jackson zo gek als een deur is krijg je dit
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15928362
Maar Steve weet wat hij doet, Michael is zo gek als een deur...
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_15928399
Hij weet toch redelijk goed wat ie doet... Zijn kinderen groeien op met een vader die de hele dag tussen de krokodillen en slangen zit.. moeten ze wel aan gewend raken zou ik zeggen!
pi_15928400
Staat ook een deel op de FP, misschien meer info nog...

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=36656

E-?
pi_15928405
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 14:59 schreef neliz123 het volgende:
Maar Steve weet wat hij doet, Michael is zo gek als een deur...
Die beesten blijven onberekenbaar, echt een idiote actie.
pi_15928413
Haha..Steve schopt kont. Die is opgegroeid met een krok in de wieg. Hij weet echt wel waar ie mee bezig is lijkt me.
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_15928419
Steve krijgt echt nog een keer een ongeluk
  zaterdag 3 januari 2004 @ 15:01:12 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15928426
ja die vent is in zijn hele leven nog nooit gebeten door een slang en je ziet wat hij er dagelijks mee doet...

hij weet wat hij doet hoor

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15928463
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
ja die vent is in zijn hele leven nog nooit gebeten door een slang en je ziet wat hij er dagelijks mee doet...
fout hij is al meerdere keren gebeten, door slangen en andere reptielen maar dat doet hier inderdaad niet terzake.
quote:
hij weet wat hij doet hoor
dat klopt maar of het een juist gebaar is weet ik niet; ik keur het gewoon af want een kind ongeacht de risico's neem je daar niet mee heen.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_15928613
Tjah voor Steve (en de meeste mensen in Australie) is de hetzelfde als een boer die z'n kind mee naar de koeien neemt.

En hij wist heus wel wat ie deed,
Steve zorgt namelijk dat z'n familie en z'n crew veilig zijn!

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_15928782
Of het een slimme actie is betwijfel ik, hij krijgt nu een lading kritiek ovr hem heen.

Maar hij zal hues wel weten wat ie doet.

pi_15928893
Hij zal wel weten wat hij doet, maar er is altijd die éne procent kans dat het fout gaat. Link, en overbodig.
pi_15930776
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 15:16 schreef Disorder het volgende:
Hij zal wel weten wat hij doet, maar er is altijd die éne procent kans dat het fout gaat. Link, en overbodig.
Hiermee is alles gezegd. Maar aan de andere kant, we laten onze kinderen ook in huis lopen met trappen, gasfornuis, we zetten ze in een auto waar een ongeluk mee kan gebeuren.... het is weer een kwestie van grenzen opzoeken.
pi_15931871
Als hij zichzelf in gevaar wil brengen, ala, maar als hij z'n kinderen, die nog niet voor zichzelf die keuze kunnen maken, in gevaar wil brengen, dat lijkt mij niet ok.
pi_15932373
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 17:15 schreef haaahaha het volgende:
Als hij zichzelf in gevaar wil brengen, ala, maar als hij z'n kinderen, die nog niet voor zichzelf die keuze kunnen maken, in gevaar wil brengen, dat lijkt mij niet ok.
Idd

Op dieren kun je niet rekenen.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 3 januari 2004 @ 17:35:28 #16
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15932415
Belachelijk. Ik had respect voor die man.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 januari 2004 @ 20:51:12 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_15937702
Ze kunnen niet vroeg genoeg wennen aan overstekende krokodillen.

Wat een malloot.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:55:22 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15939780
Wat een zeikerds weer hiero op Fok!

Die gast brengt echt z'n kinderen niet in gevaar, kijk maar de docu over zijn leven, nog nooit iemand zo blij zien zijn met de geboorte van z'n kind.

Daarnaast zorgt ie er altijd voor dat familie NIET in gevaar komt hetzelfde geld voor z'n crew.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zondag 4 januari 2004 @ 13:35:05 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_15951875
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 22:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat een zeikerds weer hiero op Fok!

Die gast brengt echt z'n kinderen niet in gevaar, kijk maar de docu over zijn leven, nog nooit iemand zo blij zien zijn met de geboorte van z'n kind.

Daarnaast zorgt ie er altijd voor dat familie NIET in gevaar komt hetzelfde geld voor z'n crew.

Micheal Jackson is ook erg blji met kinderen enzo..
  zondag 4 januari 2004 @ 15:19:34 #21
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15954503
quote:
'Crocodile Hunter' Steve Irwin is gekwetst door de aantijgingen van kinderverwaarlozing, die hij naar zich toe heeft gekregen nadat hij vrijdag zijn baby op slechts enkele meters afstand van een krokodil had gehouden. Irwin zei dat zaterdag in een eerste reactie.

"Ik ben gekwetst. Ik ben zo erg gekwetst als ik kan zijn," aldus Irwin tegen journalisten buiten zijn Australia Zoo reptielenpark in Australië. Vooral de vergelijkingen met zanger Michael Jackson, die zijn baby over de rand van een balkon hield, hebben hem veel pijn gedaan.

De regering van de deelstaat Queensland gaat bekijken of er door Irwin wetten zijn overtreden. Tientallen mensen belden het departement nadat de beelden van Irwin, die een krokodil voerde met zijn kind op de arm, op het nieuws waren verschenen. De politie heeft al gezegd Irwin niet voor de actie te zullen vervolgen.

Volgens de Irwins was hun kind geen moment in gevaar. Ze begrijpen de angst van de mensen en hebben verzekerd dat het niet meer zal gebeuren. "Als ik de tijd weer had zou ik het misschien anders hebben gedaan. Maar het gaat om zichtbaar gevaar, ik had de volledige controle," aldus Steve Irwin.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_15955290
Zeker billenmaat van michael jackson .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 4 januari 2004 @ 15:45:49 #23
79550 Ymke
your ghost
pi_15955336
Belachelijk , als je je kind zo blootstelt aan gevaar
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_15955396
Je kunt dieren nooit vertrouwen, echt dom als hij z'n kind te dicht in de buurt van een krokodil houdt.

Het is ook nergens goed voor, dit gaat toch puur om sensatie

٩๏̯͡๏)۶
pi_15955523
is echt een lamlul,die paranoide beestenoppakker,als ie ergens is,verstoord ie werkelijk alles
Refuse/Resist/Innerself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')