abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2004 @ 20:58:28 #26
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15937873

Zojuist deel 2 gezien, beter dan 1. De Leprechaun op een driewieler, trapauto, rolstoel met het beeld op 2x speed zijn verdwenen, de kleuren zijn veel beter (altijd erg belangrijk voor de sfeer), er zit meer humor in, er zit zowaar naakt in, de dame in nood is wederom een erg mooie meid, de sets en attributen zijn mooier en groter en de gore scenes zijn gebleven. Veel moorden worden er niet gepleegd, maar ik denk dat niemand de moord in de garage sne zal vergeten, evenals de tand die even verwijderd wordt.

Het plotje van de film is dat de Leprechaun moet trouwen op zijn 2000e verjaardag nadat het 1000 jaar geleden misging door toedoen van zijn slaaf. Hij trouwt zijn bruid al redelijk snel (dat was onverwacht), maar krijgt dan te maken met een missende munt (zoals in deel 1) en de vriend van dat meisje. Een van de dingen die niet klopten waren dat iemand die een munt van de Leprechaun heeft niet door hem aangevallen kan worden; in deel 1 had een van personages de hele film een muntje in zijn maag, toch werd hij meerdere malen aangevallen en raakte hij gewond door de Leprechaun, ook werd de Leprechaun gevangen in een Safe omdat hij niet tegen "raw steel" kan, in deel 1 toverde hij zichzelf juist in een Safe op het moment dat iemand die een muntje van hem had deze juist in de safe wou opbergen.

Ach ja, daar moet je nou eenmaal niet teveel bij stil staan bij dit soort films

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:18:42 #27
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_16325137
ik heb net the Leprechaun pot of gore collection besteld R1 (deel 1 tm 5) moet ik deel 6 nog effe los bestellen....

kost trouwens een drol die boxset

pi_16325313
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:18 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb net the Leprechaun pot of gore collection besteld R1 (deel 1 tm 5) moet ik deel 6 nog effe los bestellen....

kost trouwens een drol die boxset

en hoe duur is een drol en waarom heb ik je nog niet gezien op msn

Oh, ik heb deel 3 t/m 5 zowiezo nog als Divxjes op DVD's staan dus ik zal ze asap even kijken

Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:30:19 #29
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_16325389
$34.19 = 27.23 voor 5 films das wel te doen
pi_16325448
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:30 schreef AntiChrist het volgende:
$34.19 = 27.23 voor 5 films das wel te doen
Da's idd niet duur, zo duur was mijn Freddy 1 t/m 5 box ook ongeveer
pi_16325656
heb je de regio 1 nog niet?

pi_16325697
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
heb je de regio 1 nog niet?

[afbeelding]

Neuh... heb de R2 UK box en 6 & 7 er los naast staan. Goed zat
  vrijdag 16 januari 2004 @ 21:47:27 #33
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_16325792
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:43 schreef Blasted_Billy het volgende:

[..]

Neuh... heb de R2 UK box en 6 & 7 er los naast staan. Goed zat

pfff schandalig dus je hebt niet eens de 3d brilletjes??
pi_16325817
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:47 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

pfff schandalig dus je hebt niet eens de 3d brilletjes??

neuh...
pi_16347768
Zojuist deel 3 gezien, aardige film al zijn de effecten voor een film uit '95 eigenlijk te slecht.

De hoofdrolspeelster had flinke curves en acteerde niet slecht en was dus eigenlijk een van de hoofdredenen waarom een 1-dimensionaal filmpje als dit toch lekker wegkijkt. Zonde dat ze niet het topje in een stripscene liet vallen, was best benieuwd naar haar borsten (ach ja, de gedachtes van een jongen )

ach ja, van de week, of volgende week deel 4 en 5 maar even kijken

pi_16347988
pi_16348023
wat caps uit deel 3

zondag 1 februari 2004 @ 10:32:01 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16767516
Net Leprechaun 4 gezien, oftewel: lep in space. Wat is die slecht, het grappige is dat Jason X enorm veel overeenkomsten heeft met deze film. Jason X is eigenlijk een fusie van Leprechaun 4 en Alien. Best grappig als je deze film bekijkt en Jason X hebt gezien hoeveel die 2 qua plot op elkaar lijken, tot in details. Alleen is Jason X beter

Maar goed, wat grappig is aan deze film is dat er nogal wat bekende gezichten inzitten: die neger uit Tour of duty, de stallone-look-a-like uit de Bold & the Beautiful, Lt. Gruber uit Allo Allo en een commandant die zo uit Full Metal Jacket weggelopen zou kunnen zijn, hij quote R Lee Ermey soms vrijwel precies Oh wacht, de commandant heeft ook in Full Metal Jacket gezeten, da's toevallig

Deze film is niet serieus te nemen, verre van zelfs. Soms is hij zo slecht dat je er om huilen, dan barst je weer uit van het lachen om iets, vaak onbedoeld, soms bedoeld. De prinses waar het verhaal enigzins omdraait kan werkelijk voor geen meter acteren. Gelukkig laat ze haar (kleine) voorgevel even zien om werkelijk de meest belachelijke reden ooit. Ik had veel liever die andere 2 dames dan uit de kleren zien gaan, maar helaas dat zit er niet in al kwamen beide andere dames behoorlijk dichtbij (de ene had een korststondige sexscene die al over was voordat er iets uit was, de ander gaat naakt maar zien we alleen even van achter )
De effecten zijn dramatisch, het plot behoorlijk stom, het acteerwerk behoorlijk slecht van diverse castleden en de Leprechaun is zoals de leprechaun altijd is...

al met al, 90 minuten trash voor een regenachtige zondagochtend.... en omdat dat voorspelbaar was heb ik hem ook net gekeken Eens kijken of deel 5 geschikt is voor een regenachtige zondagavond
Deel 6 heb ik ondertussen ook in mijn bezit, die is vast wel geschikt voor een doordeweekse avond als er niets op is

[..]
  zondag 1 februari 2004 @ 10:40:21 #39
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16767646

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 01-02-2004 18:03]

[..]
  zondag 1 februari 2004 @ 18:01:14 #40
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16783677

zie daar Ice-T, hij staat al klaar om afgespeeld te worden

*chipjes pakt...

[..]
  zondag 1 februari 2004 @ 22:32:02 #41
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16795839
deel 5 zoog nog meer dan deel 4. In principe is hij beter dan 4 maar 4 was zooo slecht en overdreven dat het weer leuk werd. Dat miste ik bij deel 5. Ook was de regie nogal slecht en zaten er constant fade outs naar zwart is alsof het een tv film was. Ook hebben ze kennelijk nog steeds geen budget voor special FX, een film uit 2000 met de effecten die in een jaren 80 film al outdated waren
Is het dan zo moeilijk om een beetje budget daarvoor uit te trekken of kost die make-up van Warwick Davis echt zoveel...

Overigens is er in de hele serie geen vaste pijl te trekken. Nu kwam de Lep weer in een safe terecht net als in deel 2 maar had hij totaal geen problemen om er uit te komen... Hij kon toch niet tegen metaal oid?

Nah ja, op naar deel 6 van de week, back 2 tha hood. Hopelijk heeft deze weer wat meer humor en wat naakt. Zo'n film is toch echt niets als ze er wel lekkere wijven in stoppen maar er geen naakt haat...

call me obsessed but that'just the way it is

[..]
pi_16796522
quote:
Op zondag 1 februari 2004 10:40 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt Kidman wel
  zondag 1 februari 2004 @ 23:07:37 #43
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_16797279
@ MikeyMo, bijna alle films gezien achter elkaar ofzo? Goed bezig.

En verder heb ik alleen het eerste deel gezien, wel aardig, maar vond hem niet zo top. Ben wel benieuwd naar de andere delen eigenlijk

I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_16797453
MikeyMo, volgens mij ben je niet goed bij je hoofd, dat je altijd van die rare films kijkt...

maandag 2 februari 2004 @ 21:07:41 #45
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16828385
quote:
Op zondag 1 februari 2004 23:07 schreef furanku het volgende:
@ MikeyMo, bijna alle films gezien achter elkaar ofzo? Goed bezig.

En verder heb ik alleen het eerste deel gezien, wel aardig, maar vond hem niet zo top. Ben wel benieuwd naar de andere delen eigenlijk

ik kwam ze stuk voor stuk tegen op suprnova, dus allemaal gedownload en ik kijk ze dus op volgorde.

van de week dus deel 6

[..]
  maandag 2 februari 2004 @ 21:39:28 #46
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_16829622
De volgende Leprechaun gaat waarschijnlijk pimpin' da hood heten..

Ik zit nog steeds te wachten op mn pot of gore collectie (deel 1 tm 5 op dvd) zal deze week wel ergens binnen komen dan moet ik alleen deel 6 nog los erbij halen.

zaterdag 7 februari 2004 @ 09:30:37 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16965091
Dit weekend deze even kijken:

[..]
  zondag 14 maart 2004 @ 09:51:33 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17703464
Leprechaun 6 zojuist gezien na al die tijd (ja ik download, fik 6 divxjes weg op DVD en kijk ze dan stuk voor stuk Dvd na DVD).

Beter dan 5, veel beter dan 4. De Lep is anders: geen rijmpjes of magie. Nee gewoon out for a kill. Het plot draait weer ouderwets om zijn muntjes, hij kan weer alleen vermoord worden door een klavertje 4 dus wat dat betreft ging men weer terug naar het origineel. De hoofddrolspeelster heeft trouwens een behoorlijk lekkere ghetto bootie

ach ja, het is dus eigenlijk Leprechaun 1 in tha hood. Gelukkig onderneemt de Leprechaun deze keer geen poging tot rappen en is het vervreemdende fly-girls plotje uit het vorige deel verdwenen (ben er nog steeds niet over uit waar dat op sloeg)

Nou, het wachten is op deel 7 dan maar...
[..]
  zondag 14 maart 2004 @ 09:52:29 #49
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17703467
In Nederland zijn geloof ik deel 1 & 2 op DVD uitgebracht:

Deel 2 bijd e FRS

deel 1 heb ik vrijwel zeker wel eens zien liggen, ze liggen in de budgetbakken bij de FRS
[..]
  zondag 14 maart 2004 @ 09:58:00 #50
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_17703496

in het kader van hoe marketen we een oude film opnieuw in de markt?

Oh wacht: de destijds onbekende hoofdrolspeelster is nu wereldberoemd. Dan zetten we die gewoon groot op de hoes ook al hadden we vroeger alleen de Leprechaun er op staan. Ach maken we die onherkenbaar
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')