Zojuist deel 2 gezien, beter dan 1. De Leprechaun op een driewieler, trapauto, rolstoel met het beeld op 2x speed zijn verdwenen, de kleuren zijn veel beter (altijd erg belangrijk voor de sfeer), er zit meer humor in, er zit zowaar naakt in, de dame in nood is wederom een erg mooie meid, de sets en attributen zijn mooier en groter en de gore scenes zijn gebleven. Veel moorden worden er niet gepleegd, maar ik denk dat niemand de moord in de garage sne zal vergeten, evenals de tand die even verwijderd wordt.
Het plotje van de film is dat de Leprechaun moet trouwen op zijn 2000e verjaardag nadat het 1000 jaar geleden misging door toedoen van zijn slaaf. Hij trouwt zijn bruid al redelijk snel (dat was onverwacht), maar krijgt dan te maken met een missende munt (zoals in deel 1) en de vriend van dat meisje. Een van de dingen die niet klopten waren dat iemand die een munt van de Leprechaun heeft niet door hem aangevallen kan worden; in deel 1 had een van personages de hele film een muntje in zijn maag, toch werd hij meerdere malen aangevallen en raakte hij gewond door de Leprechaun, ook werd de Leprechaun gevangen in een Safe omdat hij niet tegen "raw steel" kan, in deel 1 toverde hij zichzelf juist in een Safe op het moment dat iemand die een muntje van hem had deze juist in de safe wou opbergen.
Ach ja, daar moet je nou eenmaal niet teveel bij stil staan bij dit soort films
kost trouwens een drol die boxset
quote:en hoe duur is een drol en waarom heb ik je nog niet gezien op msn
Op vrijdag 16 januari 2004 21:18 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb net the Leprechaun pot of gore collection besteld R1 (deel 1 tm 5) moet ik deel 6 nog effe los bestellen....kost trouwens een drol die boxset
Oh, ik heb deel 3 t/m 5 zowiezo nog als Divxjes op DVD's staan dus ik zal ze asap even kijken
quote:Da's idd niet duur, zo duur was mijn Freddy 1 t/m 5 box ook ongeveer
Op vrijdag 16 januari 2004 21:30 schreef AntiChrist het volgende:
$34.19 = 27.23 voor 5 films das wel te doen
quote:Neuh... heb de R2 UK box en 6 & 7 er los naast staan. Goed zat
Op vrijdag 16 januari 2004 21:42 schreef kinky_queen het volgende:
heb je de regio 1 nog niet?
quote:pfff schandalig dus je hebt niet eens de 3d brilletjes??
Op vrijdag 16 januari 2004 21:43 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Neuh... heb de R2 UK box en 6 & 7 er los naast staan. Goed zat
quote:neuh...
Op vrijdag 16 januari 2004 21:47 schreef AntiChrist het volgende:[..]
pfff schandalig dus je hebt niet eens de 3d brilletjes??
De hoofdrolspeelster had flinke curves en acteerde niet slecht en was dus eigenlijk een van de hoofdredenen waarom een 1-dimensionaal filmpje als dit toch lekker wegkijkt. Zonde dat ze niet het topje in een stripscene liet vallen, was best benieuwd naar haar borsten (ach ja, de gedachtes van een jongen )
ach ja, van de week, of volgende week deel 4 en 5 maar even kijken
Maar goed, wat grappig is aan deze film is dat er nogal wat bekende gezichten inzitten: die neger uit Tour of duty, de stallone-look-a-like uit de Bold & the Beautiful, Lt. Gruber uit Allo Allo en een commandant die zo uit Full Metal Jacket weggelopen zou kunnen zijn, hij quote R Lee Ermey soms vrijwel precies Oh wacht, de commandant heeft ook in Full Metal Jacket gezeten, da's toevallig
Deze film is niet serieus te nemen, verre van zelfs. Soms is hij zo slecht dat je er om huilen, dan barst je weer uit van het lachen om iets, vaak onbedoeld, soms bedoeld. De prinses waar het verhaal enigzins omdraait kan werkelijk voor geen meter acteren. Gelukkig laat ze haar (kleine) voorgevel even zien om werkelijk de meest belachelijke reden ooit. Ik had veel liever die andere 2 dames dan uit de kleren zien gaan, maar helaas dat zit er niet in al kwamen beide andere dames behoorlijk dichtbij (de ene had een korststondige sexscene die al over was voordat er iets uit was, de ander gaat naakt maar zien we alleen even van achter )
De effecten zijn dramatisch, het plot behoorlijk stom, het acteerwerk behoorlijk slecht van diverse castleden en de Leprechaun is zoals de leprechaun altijd is...
al met al, 90 minuten trash voor een regenachtige zondagochtend.... en omdat dat voorspelbaar was heb ik hem ook net gekeken Eens kijken of deel 5 geschikt is voor een regenachtige zondagavond
Deel 6 heb ik ondertussen ook in mijn bezit, die is vast wel geschikt voor een doordeweekse avond als er niets op is
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 01-02-2004 18:03]
zie daar Ice-T, hij staat al klaar om afgespeeld te worden
*chipjes pakt...
Overigens is er in de hele serie geen vaste pijl te trekken. Nu kwam de Lep weer in een safe terecht net als in deel 2 maar had hij totaal geen problemen om er uit te komen... Hij kon toch niet tegen metaal oid?
Nah ja, op naar deel 6 van de week, back 2 tha hood. Hopelijk heeft deze weer wat meer humor en wat naakt. Zo'n film is toch echt niets als ze er wel lekkere wijven in stoppen maar er geen naakt haat...
call me obsessed but that'just the way it is
En verder heb ik alleen het eerste deel gezien, wel aardig, maar vond hem niet zo top. Ben wel benieuwd naar de andere delen eigenlijk
quote:ik kwam ze stuk voor stuk tegen op suprnova, dus allemaal gedownload en ik kijk ze dus op volgorde.
Op zondag 1 februari 2004 23:07 schreef furanku het volgende:
@ MikeyMo, bijna alle films gezien achter elkaar ofzo? Goed bezig.En verder heb ik alleen het eerste deel gezien, wel aardig, maar vond hem niet zo top. Ben wel benieuwd naar de andere delen eigenlijk
van de week dus deel 6
Ik zit nog steeds te wachten op mn pot of gore collectie (deel 1 tm 5 op dvd) zal deze week wel ergens binnen komen
dan moet ik alleen deel 6 nog los erbij halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |