Een simpele film over een Leprechaun wiens goud gestolen wordt en uiteindelijk gevangen wordt in een grote houten kist. De man die hem gevangen heeft, heeft zijn goud verstopt en krijgt een beroerte. 10 jaar later trekt stadsbitch Tori (Jennifer Aniston in een hotpants ) en haar vader (wiens speeltijd niet meer is dan een minuut of 10 in totaal) in het inmiddels leegstaande huis met een Leprechaun nog opgesloten in de kelder. Afijn, die breekt uit natuurlijk en doet er alles aan om zijn goud te vinden.
Wat grappig is aan de film is dat het zo overduidelijk 90's is. Tori heeft een mobiele telefoon, maar dat is nog een redelijk log ding, doch vele malen kleiner dan die baksteen waarmee Michael Douglas belde in Wall Street.
Ze loopt op L.A. Gears en een ander jochie heeft Reebok Pumps aan
De castbezetting erg standaard: we hebben natuurlijk de boze bad-guy, de knappe meid, de hunky stoere held, een dikke domme sukkel en een te slim jochie die gewoon weer irritant is zoals de meeste slimme jochies zijn.
afijn, de film is een standaard 90 minuten horrorfilm met wel 4 doden. De Leprechaun is een ADHD versie van Freddy Krueger met z'n lollige opmerkingen en rijmpjes de hele tijd. Jennifer acteer nog het beste, doch ook niet geweldig.
Let trouwens op de regenboog, die bestaat uit 3 kleuren (rood groen en blauw) terwijl echte regenbogen uit een compleet kleurenspectrum bestaan.
Ik he ook nog deel 2 en 5 voorhanden, zal die binnenkort eens gaan bekijken
en ja, er is ook al een deel 6 in de maak
quote:dat zie je toch zo
Op zaterdag 3 januari 2004 10:02 schreef Duiveltja het volgende:
Is dit Jennifer Aniston?
[afbeelding]Edit------
Ja dushttp://www.imdb.com/title/tt0107387/
Wil 'm nog steeds een keer kijken, vond 'm destijds best vermakelijk
quote:daar had ik hem dus ook gezien destijds, totdat ik hem van de week tegenkwam op het internet
Op zaterdag 3 januari 2004 10:07 schreef Vision het volgende:
heb 'm jaren geleden ooit opgenomen van een horrornacht van Veronica, alleen miste ik de laatste 5 minutenWil 'm nog steeds een keer kijken, vond 'm destijds best vermakelijk
Nu heb ik hem zojuist weer gekeken na al die jaren. Ik kon me alleen de scene met die agent nog herinneren.
quote:klopt, toen heb ik hem ook gezien, maar das al jaren geleden.
Op zaterdag 3 januari 2004 10:07 schreef Vision het volgende:
heb 'm jaren geleden ooit opgenomen van een horrornacht van Veronica, alleen miste ik de laatste 5 minutenWil 'm nog steeds een keer kijken, vond 'm destijds best vermakelijk
quote:DVD?
Op zaterdag 3 januari 2004 10:25 schreef pro_jeex het volgende:
Ik heb hem afgelopen zaterdag gekocht bij de free record shop.
quote:nee videotape
Op zaterdag 3 januari 2004 10:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
DVD?
quote:inderdaad
Op zaterdag 3 januari 2004 10:05 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat zie je toch zo
quote:dat is van voor haar nosejob
Op zaterdag 3 januari 2004 10:35 schreef Hayek het volgende:
waarom heeft jenifer zo'n rond hoofd![]()
quote:is idd jaren geleden. Ik weet nog dat ze ook Braindead uitgezonden hebben, dat was de eerste keer dat ik een film van Peter Jackson zag
Op zaterdag 3 januari 2004 10:25 schreef pro_jeex het volgende:
klopt, toen heb ik hem ook gezien, maar das al jaren geleden.
quote:ze zonden toen: Braindead, Leprechaun, Elm street 4 en nog een film uit, welke was dat ook alweer?
Op zaterdag 3 januari 2004 10:47 schreef Vision het volgende:[..]
is idd jaren geleden. Ik weet nog dat ze ook Braindead uitgezonden hebben, dat was de eerste keer dat ik een film van Peter Jackson zag
quote:ik heb echt geen idee. Wist idd dat er nog een Nightmare uitgezonden was spoiler:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:02 schreef MikeyMo het volgende:ze zonden toen: Braindead, Leprechaun, Elm street 4 en nog een film uit, welke was dat ook alweer?
Weet er iemand trouwens nog hoe Leprichaun eindigde?
spoiler:
quote:Ja, dat is wanneer hij z'n shirt openschuert en je al die mensen op zijn borstkas ziet zitten. Dat sample is ook al meerdere malen door DJ Paul Elstak in zijn hardcore producties gebruikt
Op zaterdag 3 januari 2004 11:06 schreef Vision het volgende:
4 is toch diegene met "you've got their powers, I've got their souls!" of niet?
quote:Datw as het einde. Hij flikkert er in na dat klavertje 4 in zijn mond te hebben gekregen. Komt nog een keer ff boven half vergaan. Dondert vervolgens weer naar beneden. De stoere hunk die pakt een Jerrycan benzine, leegt ide in de put. Vlammetje erbij en de hele zaak ontpolft (onzin, er zou gewoon een brand moeten ontstaan natuurlijk). Vervolgens is het licht, zien we meerdere politiewagens opduiken en is het afgelopen, maar natuurlijk niet voordat we nog even inzoomen op de onplofte put en de Leprechaun horen rijmen dat zijn ziel nu hierin gevangen zit maar dat het nog niet voorbij is...
Weet er iemand trouwens nog hoe Leprichaun eindigde?mij hangt wat bij van een put waar hij in flikkerde ofzo.
Meen ook nog zoiets te herrineren dat ie steeds riep (met iers accent) "my pot of gold"
einde
quote:yup geloof zelfs 4 vervolgen
Op zaterdag 3 januari 2004 11:40 schreef Vision het volgende:
zijn hier trouwens nog vervolgen op gekomen?
quote:5, Leprechaun back 2 da hood komt dit jaar uit of is al uit
Op zaterdag 3 januari 2004 12:06 schreef AntiChrist het volgende:[..]
yup geloof zelfs 4 vervolgen
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat was toch Willow die de Leprechaun speelde?
quote:Compenseert Aniston dan niks?
Op zaterdag 3 januari 2004 20:09 schreef Kaensterle het volgende:
Dit is werkelijk een van de slechtste films die ik ooit heb gezien. En niet leuk-slecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |