abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 januari 2004 @ 21:32:46 #26
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15885812
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:52 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik moet m nog zien, is die ene scene nu echt zo heftig (die verkrachting) of valt het eigenlijk wel mee? Daar heeft iedereen het in elk geval steeds over...

Die is echt vrij shockerend ja. Dus wees zeker dat je tegen zulke dingen kunt.
pi_15886192
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond "die andere scene" shockerender, eigenlijk. Maar de verkrachting zeker ook.
pi_15886415
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 21:32 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ik kan een stootje hebben, maar was gewoon benieuwd, toch maar een keertje kijken dus
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 1 januari 2004 @ 22:18:49 #29
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_15887102
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 20:13 schreef kinky_queen het volgende:
Ben nog steeds benieuwd waar Lambiekje die info vandaan heeft over het feit dat Jeepers creepers een remake is...

Weet niet .. dacht dat ik het ergens gelezen had. ik zal dan ook wel niet bij het rechte eind hebben
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 1 januari 2004 @ 22:48:39 #30
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_15887843
Van Wilder
Trapped Die was goed.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:15:51 #31
52357 Lambiekje
pi_15890335
quote:
Op donderdag 1 januari 2004 22:48 schreef Afwezig het volgende:
Van Wilder
Trapped Die was goed.
Trapped goed ... vond eigenlijk erg standaard allemaal en vond Bacon nu niet sterk in zijn rol. Als het om kidnapping gaat vind Ransom met Mel Gibson beter.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:19:37 #32
52357 Lambiekje
pi_15890446
What about Bob? (1991)

Bob Wiley (Bill Murray) is een client van een psychiater die hem volgt naar zijn vakantie huis. Dat maakt hem freaked out terwijl zijn familie hem juist leuk/aardig vind. Murray is geweldig debiel in deze film.

Ja het was wel een geslaagde comedy.

pi_15890824
BAD SANTA

En hij was GOED !!!

Billy Bob is uitstekend als boerende, vloekende, neukende, zuipende & stelende Santa!!!!!

vrijdag 2 januari 2004 @ 00:35:30 #34
60089 ljurk9
Helloooo Newman
pi_15890877
The Shining..
Kan niet zeggen dat ik hem geweldig vind
Seinfeld Rulez!
  vrijdag 2 januari 2004 @ 00:38:57 #35
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_15890962
Lost in Translation
Geweldige film van Sofia Coppola, die terecht getipt wordt als één van de grote kanshebbers voor de Academy Awards. Prachtig acteerwerk van Bill Murray en Scarlett Johanson. Tokio wordt op een mooie wijze op een vervreemde manier weergegeven, wat het decor vormt voor de bijzondere relatie tussen deze 2 mensen. Ook de muziek vond ik erg mooi.

vrijdag 2 januari 2004 @ 00:46:19 #36
52357 Lambiekje
pi_15891134
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:38 schreef Gorro het volgende:
Lost in Translation
Geweldige film van Sofia Coppola, die terecht getipt wordt als één van de grote kanshebbers voor de Academy Awards. Prachtig acteerwerk van Bill Murray en Scarlett Johanson. Tokio wordt op een mooie wijze op een vervreemde manier weergegeven, wat het decor vormt voor de bijzondere relatie tussen deze 2 mensen. Ook de muziek vond ik erg mooi.

..had hem ook deze week gekeken .. maar ik miste de chemie van Murray. Wat ik dus wel heb bij Groundhog day .. of die ik net heb gekeken What about Bob.

Weet niet wat ik er van moet vinden .. maar sterk vond ik hem niet in iedergeval.

vrijdag 2 januari 2004 @ 00:49:23 #37
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_15891216
quote:
Op vrijdag 2 januari 2004 00:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

..had hem ook deze week gekeken .. maar ik miste de chemie van Murray. Wat ik dus wel heb bij Groundhog day .. of die ik net heb gekeken What about Bob.

Dat vind ik nou weer enorm matige films, waar Bill Murray me weer helemaal niets doet.
pi_15891451
Equilbrium
Ik raad hem je sterk af, 10 min geleden gezien

Verder heb ik deze vakantie gezien;
Finding Nemo
Bruce Almighty
The Phonebooth
Basic
Taxi 2

Zitten oude bij... meer kan ik me niet herinneren...

ne okuyon, bokmu var?
pi_15891542
The Discovery of Heaven
pi_15892039
Ik had net 'Showgirls' gezien, leuke film op zich, de beelden houden je in iedergeval geboeid..
  vrijdag 2 januari 2004 @ 08:34:50 #42
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_15894144
The hours

mooie film, indrukwekkend sterk gemonteerd, het wisselen van verhaallijn gaat heel mooi.

vrijdag 2 januari 2004 @ 10:30:26 #43
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_15895001
Speed
Geweldig actie-filmpje van die Eindhovenaar.

The Breakfast Club
Sinds lange tijd weer gezien. Zeker leuk om de spoofs van Not Another Teen Movie te herkennen.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_15895038
Remember the Titans, was een goede film!
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 11:37:56 #45
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_15896005
Matrix Revolutions.
Mooi, grandioos spektakel met spectaculaire special effects, doch een vaag verhaal en dialogen.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_15896111
Ben nu Road Trip aan het kijken...
Don't drink water, Fish Fuck in it.
  vrijdag 2 januari 2004 @ 13:36:44 #47
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_15898526
Underworld
Blade achtig sfeertje, lekker veel actie en bovenal makkelijk te volgen, tenminste, ik ben 2 uur buitengewoon goed geentertained

Sum of all fears
Tja, toen ik m keek bleek dat ik hem dus al eens had gezien. De VS en Rusland worden tegen elkaar opgestookt door terroristische aanslagen. wtf doen die nazi's eigenlijk in die film? Mja, ook weer leuk actie.

Spirited Away
Geweldig verhaal (Jap. Anime) over een klein meisje dat in een wonderlijke wereld terecht komt. Daar raakt ze haar ouders kwijt, maar ontmoet een hoop nieuwe vrienden. De karakters zijn gewoon enorm cool (de zwarte bolletjes die steentjes dragen, de olifant achtige dinges bij haar in de lift, en natuurlijk de betoverde baby en vogel als rat en piepklein vogeltje zijn hilarisch) en het was gewoon cool.

Dancer in the Dark (imdb)
Film van Lars von Trier. Erg aangrijpend verhaal over een vrouw (Björk) die haar zoontje wil behoeden om blind te worden door een ziekte die ze allebei hebben. Mooie liedjes (die bij de trein is mijn favoriet) want het is dus een musicall (en ik dacht ook toen ik dat hoorde 'moet dat nou?' maar het past er gewoon perfect bij) en een even overweldigend gevoel als bij Requiem for a Dream, voor diegenen die hem kennen.
[edit] overweldigend is misschien een beetje raar gezegd. indrukwekkend... zoiets.. mja you'll get the idea zet m maar eens op[/edit]

Straks Princess Mononoke maar eens opzetten. Ook goeie dingen over gehoord.

pi_15901109
Eindelijk: de Godfather part 1 Mijn toneelleraar heeft het er steeds over, eindelijk gezien. Hij was zeker goed, ben nu part 2 en 3 aan het downen.

"I will make an offer he can't refuse."

pi_15901159
The Lion King
pi_15901909

IT! THE TERROR FROM BEYOND SPACE

Is echt overduidelijk de inspiratiebron geweest voor ALIEN !

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')