quote:Die is echt vrij shockerend ja. Dus wees zeker dat je tegen zulke dingen kunt.
Op donderdag 1 januari 2004 20:52 schreef Samson het volgende:[..]
Ik moet m nog zien, is die ene scene nu echt zo heftig (die verkrachting) of valt het eigenlijk wel mee? Daar heeft iedereen het in elk geval steeds over...
quote:Ik vond "die andere scene" shockerender, eigenlijk. Maar de verkrachting zeker ook.
Op donderdag 1 januari 2004 21:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die is echt vrij shockerend ja. Dus wees zeker dat je tegen zulke dingen kunt.
quote:Ik kan een stootje hebben, maar was gewoon benieuwd, toch maar een keertje kijken dus
Op donderdag 1 januari 2004 21:32 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Die is echt vrij shockerend ja. Dus wees zeker dat je tegen zulke dingen kunt.
quote:Weet niet .. dacht dat ik het ergens gelezen had. ik zal dan ook wel niet bij het rechte eind hebben
Op donderdag 1 januari 2004 20:13 schreef kinky_queen het volgende:
Ben nog steeds benieuwd waar Lambiekje die info vandaan heeft over het feit dat Jeepers creepers een remake is...
quote:Trapped goed ... vond eigenlijk erg standaard allemaal en vond Bacon nu niet sterk in zijn rol. Als het om kidnapping gaat vind Ransom met Mel Gibson beter.
Op donderdag 1 januari 2004 22:48 schreef Afwezig het volgende:
Van Wilder
TrappedDie was goed.
Bob Wiley (Bill Murray) is een client van een psychiater die hem volgt naar zijn vakantie huis. Dat maakt hem freaked out terwijl zijn familie hem juist leuk/aardig vind. Murray is geweldig debiel in deze film.
Ja het was wel een geslaagde comedy.
En hij was GOED !!!
Billy Bob is uitstekend als boerende, vloekende, neukende, zuipende & stelende Santa!!!!!
quote:..had hem ook deze week gekeken .. maar ik miste de chemie van Murray. Wat ik dus wel heb bij Groundhog day .. of die ik net heb gekeken What about Bob.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:38 schreef Gorro het volgende:
Lost in Translation
Geweldige film van Sofia Coppola, die terecht getipt wordt als één van de grote kanshebbers voor de Academy Awards. Prachtig acteerwerk van Bill Murray en Scarlett Johanson. Tokio wordt op een mooie wijze op een vervreemde manier weergegeven, wat het decor vormt voor de bijzondere relatie tussen deze 2 mensen. Ook de muziek vond ik erg mooi.
Weet niet wat ik er van moet vinden .. maar sterk vond ik hem niet in iedergeval.
quote:Dat vind ik nou weer enorm matige films, waar Bill Murray me weer helemaal niets doet.
Op vrijdag 2 januari 2004 00:46 schreef Lambiekje het volgende:[..]
..had hem ook deze week gekeken .. maar ik miste de chemie van Murray. Wat ik dus wel heb bij Groundhog day .. of die ik net heb gekeken What about Bob.
Verder heb ik deze vakantie gezien;
Finding Nemo
Bruce Almighty
The Phonebooth
Basic
Taxi 2
Zitten oude bij... meer kan ik me niet herinneren...
The Breakfast Club
Sinds lange tijd weer gezien. Zeker leuk om de spoofs van Not Another Teen Movie te herkennen.
Sum of all fears
Tja, toen ik m keek bleek dat ik hem dus al eens had gezien. De VS en Rusland worden tegen elkaar opgestookt door terroristische aanslagen. wtf doen die nazi's eigenlijk in die film? Mja, ook weer leuk actie.
Spirited Away
Geweldig verhaal (Jap. Anime) over een klein meisje dat in een wonderlijke wereld terecht komt. Daar raakt ze haar ouders kwijt, maar ontmoet een hoop nieuwe vrienden. De karakters zijn gewoon enorm cool (de zwarte bolletjes die steentjes dragen, de olifant achtige dinges bij haar in de lift, en natuurlijk de betoverde baby en vogel als rat en piepklein vogeltje zijn hilarisch) en het was gewoon cool.
Dancer in the Dark (imdb)
Film van Lars von Trier. Erg aangrijpend verhaal over een vrouw (Björk) die haar zoontje wil behoeden om blind te worden door een ziekte die ze allebei hebben. Mooie liedjes (die bij de trein is mijn favoriet) want het is dus een musicall (en ik dacht ook toen ik dat hoorde 'moet dat nou?' maar het past er gewoon perfect bij) en een even overweldigend gevoel als bij Requiem for a Dream, voor diegenen die hem kennen.
[edit] overweldigend is misschien een beetje raar gezegd. indrukwekkend... zoiets.. mja you'll get the idea zet m maar eens op[/edit]
Straks Princess Mononoke maar eens opzetten. Ook goeie dingen over gehoord.
"I will make an offer he can't refuse."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |