Netherlands 15 August 2002
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 01-06-2002 02:16]
[Dit bericht is gewijzigd door static op 01-06-2002 02:21]
Trivia van imdb: The movie changed the villains from Islamic extremists (in the novel) to Neo-Nazis
quote:...dan hebben ze het hele verhaal moeten omgooien. Ik denk dat ik deze film dan maar oversla, valt zeer waarschijnlijk zwaar tegen na het boek.
Op zaterdag 01 juni 2002 02:17 schreef SunChaser het volgende:
DoneTrivia van imdb: The movie changed the villains from Islamic extremists (in the novel) to Neo-Nazis
[edit: GEEN SPOILERS]
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 10-06-2002 12:12]
quote:Oi!
Op zaterdag 01 juni 2002 02:21 schreef heijx het volgende:[edit: GEEN SPOILERS]
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 10-06-2002 12:13]
Not a single critic writing about the new Jack Ryan movie The Sum of All Fears reviews it solely on its own merits. All speculate on how audiences are likely to react to it given the events of 9/11. On this morning's (Friday) Good Morning America, Joel Siegel remarked that at the climactic scene in which an atomic weapon is exploded in a Baltimore football stadium, the audience reacted with "stone silence" -- as if they were saying to themselves, "Even in the movies, we can't protect ourselves?" Siegel concluded that "as film, it's terrific, but it has a post-9/11 effect the filmmakers never considered: it breaks our hearts."
.
.
.
.
.
.
.
.
Maar dat leek natuurlijk weer teveel op 9/11. Bovendien speelt het verhaal van SOAF zich af voor de andere twee...
[Dit bericht is gewijzigd door lzandman op 02-06-2002 23:11]
quote:De climax van Sum laat de mensen anders ook sidderen, zo las ik in de recensies.
Op zondag 02 juni 2002 22:46 schreef lzandman het volgende:
Maar dat leek natuurlijk weer teveel op 9/11.
quote:Dus.... you're point being.. tot nu toe volgen ze redelijk de volgorde van Tom Clancy.. Dus eerst DOH en EXO verfilmen zou een beetje vreemd zijn. Die twee zouden btw op het lijf geschreven zijn van Harrison Ford..
Op zondag 02 juni 2002 22:46 schreef lzandman het volgende:Maar dat leek natuurlijk weer teveel op 9/11. Bovendien speelt het verhaal van SOAF zich af voor de andere twee...
quote:Zie: ClancyFAQ
Op maandag 03 juni 2002 10:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben zelf geen Clancy-lezer, maar hoeveel jaar zit er tussen de verhalen? Zou dit verhaal zich vóór Hunt for the Red October afspelen, want Affleck is een stuk jonger dan Baldwin?
quote:Nou, zoals ik zelf al zei is het wel logisch dat ze eerst deze film maken en dan (hopelijk) beginnen met de rest van het verhaal. Maar ik denk dat ze het ook nog niet hadden aangedurft om zo'n scene te verfilmen.
Dus.... you're point being..
quote:Nope. Dat is gewoon Hollywood. Volgens mij wordt in het boek (Golf van Ontzetting in NL) ook gerefereerd aan het "Kunststukje" van Ryan, maw het verkrijgen van die boot.
Op maandag 03 juni 2002 10:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben zelf geen Clancy-lezer, maar hoeveel jaar zit er tussen de verhalen? Zou dit verhaal zich vóór Hunt for the Red October afspelen, want Affleck is een stuk jonger dan Baldwin?
Met het oog op de ontwikkeling van de verhaallijn, Ryan die ouder wordt, zijn dochter die gaat puberen, zijn professoraat en verdere carrière, vind ik de keuze voor Ben Affleck niet echt slim. Betekent voor de volgende boeken weer een andere Jack Ryan, eentje van een jaar of 40 dus. Heej, maar dat was die Baldwin toch????
quote:Het Amerikaanse publiek dacht er dit weekend anders over.
Op maandag 03 juni 2002 20:18 schreef heijx het volgende:
quote:Nou ik denk dat lzandman het over onze suicidale jap heeft in Debt of Honour..
Op maandag 03 juni 2002 12:25 schreef SunChaser het volgende:
Wat voor scene
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
De bom in het voetbalsstadion?
Sum of All fears is koel boek
Recensent bij imdb.com is aangenaam verrast door het spel van Affleck.
Wel stoorde hij zich aan het gebrek aan continuïteit: Ryan is hier single, terwijl hij in Patriot Games, dat echt wel eerder speelt, al vrouw en kind had... Ook in het boek "the sum of all fears" (Golf van Ontzetting) trouwens...
quote:Duuuh...
Op maandag 10 juni 2002 10:32 schreef heijx het volgende:
Recensent bij imdb.com is aangenaam verrast door het spel van Affleck.
Wel stoorde hij zich aan het gebrek aan continuïteit: Ryan is hier single, terwijl hij in Patriot Games, dat echt wel eerder speelt, al vrouw en kind had... Ook in het boek "the sum of all fears" (Golf van Ontzetting) trouwens...
quote:The Sum of All Shit, weer een overgebudgeteerde USA Hollywood produktie om de bevolking weer de illusie te geven dat Hollywood-pubers als Ben Affleck achtige type's aanslagen door, slecht uitziende evil kijkende, badguys kunnen voorkomen.
Op zaterdag 01 juni 2002 02:08 schreef SunChaser het volgende:
Deze week premiere in de VS. Na Baldwin en Ford nu Affleck als Jack Ryan. Ik vond Ford al veel te houterig als Ryan, Baldwinn vond ik een stuk overtuigender, maar The Hunt for Red October was gewoon een erg goede film waarin Sean Connery de hoofdrol had. Ben benieuwd hoe die ook houterige Affleck het er vanaf brengt.Netherlands 15 August 2002
GLG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |