Van strijkerbommen tot lawinepijlen die vroegtijdig afgaan.
Misschien dat er we er aan het eind van de nieuwjaarsfestiviteiten een verkiezing aan vast kunnen knopen?
De Rund-van-het-jaar award
Succes!
quote:Ja. Had het gelezen maar kon het niet terug vinden
Op woensdag 31 december 2003 20:17 schreef Maja het volgende:
In Zaandam was er eergisteren al eentje met z'n hand eraf
Nouja, da's Rund-1.
quote:
Op woensdag 31 december 2003 20:24 schreef pekel het volgende:
* terugvindpost *
quote:Een verkapte terugvindpost denk ik.
Op woensdag 31 december 2003 20:23 schreef robh het volgende:[..]
Vertel?
quote:die zullen we de award maar niet geven..hij zal em toch niet op kunnen tillen
Op woensdag 31 december 2003 20:17 schreef Maja het volgende:
In Zaandam was er eergisteren al eentje met z'n hand eraf
quote:In het geval van de ongelukken met illegaal vuurwerk of zelfgemaakte bommen, mensen die zichzelf de vernieling in hebben geholpen: Geen medelijden.
In Katwijk is een 39-jarige man om het leven gekomen toen hij vuurwerk afstak. De politie vermoedt dat het om illegaal vuurwerk ging. Een 36-jarige man die erbij stond te kijken, raakte zwaar gewond en is overgebracht naar een brandwondencentrum.In Den Haag overleed een 23-jarige man nadat hij op straat was aangereden. Bij twee andere ongelukken, op de A12 bij Ede en de A2 bij Leende, vielen ook twee doden.
In Breda raakte een 40-jarige inwoner ernstig gewond toen vuurwerk, waar hij gehurkt boven zat, in zijn gezicht ontplofte. Volgens de politie is hij minstens één oog kwijt. Na een operatie moet blijken of zijn andere oog behouden kan blijven.
Stelletje wannabee Palestijnen... Ik denk ook niet echt dat de mensheid hier iets op achteruitgaat, het is niet alsof we er een kankermedicijn mee kwijt zijn geraakt.
Dit is imo Darwinism in de praktijk.
Ohja, natuurlijk wel condoleances aan de nabestaanden, en omstanders die er een trauma aan over hebben gehouden.
[Dit bericht is gewijzigd door nietzman op 01-01-2004 16:05]
quote:nieuws.nl
Jongens gooien vuurwerk tegen meisje 01-01-2004
Op oudejaarsdag is een achtjarig meisje uit Arnhem mishandeld met vuurwerk door twee onbekende jongens. Het slachtoffer was aan het spelen bij een vijver toen twee jongens van een jaar of 17 haar beet pakten en vuurwerk tegen haar aangooiden.Het meisje liep hierbij lichte verwondingen op. De politie onderzoekt de zaak.
[Copyright 2004, Novum]
quote:foto's, anders geen prijs
Op donderdag 1 januari 2004 19:06 schreef Penetrator het volgende:
Ik heb vanuit mijn plasbuis een vuurpijl de lucht in geknald. Heb in nu gewonnen?
bij nader inzien......laat maar zitten die foto's
quote:Klopt, bij de Chinees aan de Bornsestraat. Vuurpijl boven het oog door de schedel, vlakbij de hersens. Hij heeft het wel overleefd.
Op donderdag 1 januari 2004 03:24 schreef Loedertje het volgende:
...Verder meldt de politie dat bij een onbekende jongen in Almelo een vuurpijl in zijn gezicht is ontploft. Het ongeluk gebeurde woensdagnacht omstreeks kwart over twaalf. Het slachtoffer is overgebracht naar een ziekenhuis in Almelo
Mensen zijn zo onvoorzichtig, is mij ook opgevallen.
Ongelukken
In Katwijk kwam een man om het leven bij het afsteken van mogelijk illegaal vuurwerk. Bij het ongeluk in Katwijk viel ook één gewonde. In Den Haag is vlak na twaalven een 23-jarige man op straat doodgereden; de dader reed door. In Groningen liep een 50-jarige man zware verwondingen op toen zelfgemaakt vuurwerk in zijn handen ontplofte. Bij gevechten tussen de ME en jongeren in het Gelderse Opheusden raakten drie agenten lichtgewond.
Blind
In Almelo raakte een jongen zwaargewond toen een vuurpijl in zijn gezicht ontplofte. In Breda is een man zwaargewond geraakt toen een doos met vuurwerk waar hij boven hurkte, ontplofte. Hij moet in ieder geval één oog missen. Aan het andere oog is hij geopereerd, maar de kans is groot dat het niet te redden is. In Den Haag kreeg een man een lawinepijl onder zijn auto. Hij kon zelf ontkomen, zijn auto brandde geheel uit. In Middelburg raakte een vrouw zwaargewond toen een vuurpijl in haar huis werd geschoten. Ze is er slecht aan toe.
Nieuwjaarsconcert in Wenen
Branden
Op verschillende plaatsen zijn branden geweest. In Enschede brandde een studentenflat uit. Er vielen geen gewonden. De flat staat op instorten. In Leidschendam is een flatwoning uitgebrand, waardoor vijftig mensen hun huis uit moesten. Drie kinderen kregen ademhalingsproblemen door de rook.
Hoofd afgeblazen
In Denemarken zijn tijdens de jaarwisseling twee doden gevallen. In één geval werd het hoofd van een man door exploderend vuurwerk weggeblazen. In Svendborg sloeg vuurwerk een krater van een halve meter diep in een brug.
Drama
Nieuwjaar begon slecht in de Filipijnen. Daar kwamen bij een brand in een markt in de stad Lucena 18 mensen om het leven. De brand ontstond door vuurwerk, waardoor een van de kraampjes vlamvatte. In totaal kwamen 28 mensen om het leven, en raakten 590 mensen gewond. Het gaat daarbij om vuurwerkongelukken, schietpartijen en verkeersongevallen.
BRON RTL4 Nieuws
Beste wensen nog iedereen!
*Sterkte naar de na bestaanden en de verdere gewonden*
(oude topic werdt gelocked vanwege het HIER al stond.. ik zie niets?)
maar okee, hier hebbie ´t
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |