abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15826379
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:06 schreef Jarno het volgende:
Bijvoorbeeld een Joodse leerling wiens familie is omgekomen bij een bomaanslag ofzo. En vice versa.
Op welk moment is "het afgeleid worden" een valide argument geworden in de "discussie" over religiueze symbolen in het openbaar (onderwijs)?

Het gaat niet om afleiding het gaat erom uniformiteit te scheppen en dat betekent dus dat je je conform opgelegde regels zou moeten gedragen en kleden. Pas dan maak je deel uit van de, op mysterieuze wijze, door de maatschappij goedgekeurde norm. Immers, er is een duidelijk verschil tussen goed en fout aan te wijzen nietwaar.....zo is alles wat met de Islam te maken heeft bijvoorbeeld bij uitstek fout.....

En ja dat was sarcasme.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_15826393
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:09 schreef sp3c het volgende:

ga liever met die ouders over de opvoeding praten

Kennelijk hoort dit bij de opvoeding. En het geloof. En dus de doekjes.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_15826401
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:09 schreef aakab het volgende:

[..]

Uf be benim basim aridi, siktiret ya bunlari.

Ja ja mensen in 2050 zijn er net zoveel moslims als atheisten denk ik...wij zullen jullie tenminste met respect behandelen...maarja have fun

Zaman geciriyoruz iste. Bazilari gercekte herhalde donuna cikardi karsinda olsa.

voor het leesgemak:

Het is tijdsverspilling. Sommigen zouden IRL niet zo uit hun nek lullen.

[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 30-12-2003 15:13]

pi_15826402
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:09 schreef aakab het volgende:

[..]

Uf be benim basim aridi, siktiret ya bunlari.

Doe dat effe lekker ergens anders... Laf hoor.
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:12:12 #105
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15826406
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:08 schreef Monidique het volgende:
Onze cultuur is doordrenkt met het persoonlijke en intieme van de geslachts- en erotieke delen van het lichaam.
En onze cultuur is doordrenkt van de uiting van sexualiteit. Verder betwijfel ik of een blote leuter veel ophef zou veroorzaken, hooguit omdat het een ongewoon aanzicht is op straat, maar écht niet omdat mensen geschokt raken door het zien van een leuter opzich.
pi_15826420
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:10 schreef Jarno het volgende:

[..]

U zei?

U vraagt, wij draaien.

Wat een kansloos topic is dit geworden, vol belachelijke en debiel makende reply's. Alsof Fok! bestaat uit een stel hersenloze monolide atheïstische stronthappers.

Toedels

pi_15826437
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:12 schreef 78589 het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.

Wat een kansloos topic is dit geworden, vol belachelijke en debiel makende reply's. Alsof Fok! bestaat uit een stel hersenloze monolide atheïstische stronthappers.

Toedels

Kijk, nu beledig je me tenminste in een taal die ik snap.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_15826448
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

en daarom ben je tegen hoofddoekjes??

ga liever met die ouders over de opvoeding praten want zo verberg je het probleem alleen maar ... dergelijke figuren vinden je ook wel een hoer als je make up op hebt

ook maar verbieden in de klas?

Ik ben niet per definitie tegen hoofddoekjes, maar ik heb er absoluut geen problemen mee als ze verboden worden in de klas.
Met de ouders praten? Waar denk je dat die jongeren dat de hele dag van te horen krijgen?
Voor mij was het verder geen grote ramp, ik was daar na een dag of 8 weer weg. Maar meisjes uit hun klas waren ook een hoer als ze geen hoofddoekje droegen (dan hebben we gevraagd), die kinderen worden door die sociale druk gedwongen een hoofddoekje te dragen. Dat vind ik fout.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 15:13:54 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15826468
ow leuk!!!!

che cosa sono voi che parlate

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_15826473
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh, ik vertaalde dat stukje niet, dat was mijn eigen post.
pi_15826477
Dan ken ik er ook 1!

Do ist der Bahnhof!

dinsdag 30 december 2003 @ 15:14:33 #112
29170 aakab
Karanliktan Aydinliga
pi_15826488
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

hehehe geloof me ik hoef jou niet te beledigen..maarja dit word te persoonlijk, spreek je later wel hoer.
pi_15826504
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zaman geciriyoruz iste. Bazilari gercekte herhalde donuna cikardi karsinda olsa.

Kijk, en dit is nu het probleem.

Ga lekker in Turkije kankeren op de Turkse wet die het verbied hoofddoekjes te dragen. Dag .

Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 15:14:57 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15826510
ICH BIN AUCH EIN BERLINER!!!
pi_15826516
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Vraag een moslima eens waarom ze een hoofddoekje draagt, waarom het verplicht is.

Antwoord: Omdat ik niet als een lustobject gezien wil worden.

M.a.w. zij vinden dat vrouwen zonder hoofddoekje een lustobject zijn.
Een hoofddoekje impliceert dus dat alle andere vrouwen lustobjecten zijn. En ja, dat kan verrekte storend zijn.

Gia,
het gaat nog een stuk verder naar mijn idee.

Als jij als man tegenover een vrouw met hoofddoek staat, zegt zéi eigenlijk " Jij bent een beest, jij bent niet in staat je driften te beheersen... jij bent onbeschaafd."

Het lijkt mij vrij logiscvh dat er zelfs mannen zijn die beledigd zijn doordat deze dames ( met dit als onderbouwing)hoofddoekjes dragen.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_15826518
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:14 schreef aakab het volgende:

[..]

hehehe geloof me ik hoef jou niet te beledigen..maarja dit word te persoonlijk, spreek je later wel hoer.

Pas op voor overstekende flatgebouwen.
pi_15826528
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:12 schreef 78589 het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien.

Toedels

Oh ga toch in Saudi-Arabie Mohammeds lijk pijpen.
  Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 15:15:45 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15826536
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:14 schreef aakab het volgende:

[..]

hoer?
pi_15826582
Ik kan trouwens niks vinden op de FP over hoofdoekjes in een Arabisch land, Youssef. Wel iets over Saoudi-Arabie die het vieren van andere feesten dan die in de Koran wil verbieden aan zijn mensen, ofzo.
  dinsdag 30 december 2003 @ 15:16:42 #120
29170 aakab
Karanliktan Aydinliga
pi_15826583
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:15 schreef Amina het volgende:

[..]

Oh ga toch in Saudi-Arabie Mohammeds lijk pijpen.

Je moet maar oppassen met wat je zegt...
pi_15826598
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik ben niet per definitie tegen hoofddoekjes, maar ik heb er absoluut geen problemen mee als ze verboden worden in de klas.

De fout daar zit hem in het in een vroeg stadium verbieden van een stuk identiteit. Goed of fout in jouw of mijn beleving, als je een dergelijk verbod oplegt dan vertel je iemand dat er iets fout is. (en dat geldt niet alleen voor hoofddoekjes maar voor elk gedragen symbool of petje of wat je dan ook kunt bedenken om jezelf uit te dragen of te onderscheiden).

Een dergelijk verbod zou niet door de staat opgelegd mogen worden.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_15826599
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoer?

Aakab laat de islamitische gastvrijheid van zijn moeder gelden denk ik .
  Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 15:17:13 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15826600
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef YPPY het volgende:

[..]

Met de ouders praten? Waar denk je dat die jongeren dat de hele dag van te horen krijgen?
Voor mij was het verder geen grote ramp, ik was daar na een dag of 8 weer weg. Maar meisjes uit hun klas waren ook een hoer als ze geen hoofddoekje droegen (dan hebben we gevraagd), die kinderen worden door die sociale druk gedwongen een hoofddoekje te dragen. Dat vind ik fout.

mjah dat is waar maar dit is niet een islamitisch iets.

probeer is les te geven op een school met den bijbel en trek voor de grap een rok aan die meer dan de enkels laat zien

extremisten zijn gewoon matig

pi_15826601
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:16 schreef aakab het volgende:

[..]

Je moet maar oppassen met wat je zegt...

Straks doe je het nog ook?
pi_15826623
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 15:14 schreef Amina het volgende:

[..]

Kijk, en dit is nu het probleem.

Ga lekker in Turkije kankeren op de Turkse wet die het verbied hoofddoekjes te dragen. Dag .

Vind je het erg als ik vanuit NL kanker op een Turkse wet? Ik vind het wel prettig vertoeven namelijk in NL en ik ben er zo aan gehecht geraakt, aangezien ik hier geboren ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')