quote:Op welk moment is "het afgeleid worden" een valide argument geworden in de "discussie" over religiueze symbolen in het openbaar (onderwijs)?
Op dinsdag 30 december 2003 15:06 schreef Jarno het volgende:
Bijvoorbeeld een Joodse leerling wiens familie is omgekomen bij een bomaanslag ofzo. En vice versa.
Het gaat niet om afleiding het gaat erom uniformiteit te scheppen en dat betekent dus dat je je conform opgelegde regels zou moeten gedragen en kleden. Pas dan maak je deel uit van de, op mysterieuze wijze, door de maatschappij goedgekeurde norm. Immers, er is een duidelijk verschil tussen goed en fout aan te wijzen nietwaar.....zo is alles wat met de Islam te maken heeft bijvoorbeeld bij uitstek fout.....
En ja dat was sarcasme.
quote:Kennelijk hoort dit bij de opvoeding. En het geloof. En dus de doekjes.
Op dinsdag 30 december 2003 15:09 schreef sp3c het volgende:ga liever met die ouders over de opvoeding praten
quote:Zaman geciriyoruz iste. Bazilari gercekte herhalde donuna cikardi karsinda olsa.
Op dinsdag 30 december 2003 15:09 schreef aakab het volgende:[..]
Uf be benim basim aridi, siktiret ya bunlari.
Ja ja mensen in 2050 zijn er net zoveel moslims als atheisten denk ik...wij zullen jullie tenminste met respect behandelen...maarja have fun
voor het leesgemak:
Het is tijdsverspilling. Sommigen zouden IRL niet zo uit hun nek lullen.
[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 30-12-2003 15:13]
quote:Doe dat effe lekker ergens anders... Laf hoor.
Op dinsdag 30 december 2003 15:09 schreef aakab het volgende:[..]
Uf be benim basim aridi, siktiret ya bunlari.
quote:En onze cultuur is doordrenkt van de uiting van sexualiteit. Verder betwijfel ik of een blote leuter veel ophef zou veroorzaken, hooguit omdat het een ongewoon aanzicht is op straat, maar écht niet omdat mensen geschokt raken door het zien van een leuter opzich.
Op dinsdag 30 december 2003 15:08 schreef Monidique het volgende:
Onze cultuur is doordrenkt met het persoonlijke en intieme van de geslachts- en erotieke delen van het lichaam.
quote:U vraagt, wij draaien.
Op dinsdag 30 december 2003 15:10 schreef Jarno het volgende:[..]
U zei?
Wat een kansloos topic is dit geworden, vol belachelijke en debiel makende reply's. Alsof Fok! bestaat uit een stel hersenloze monolide atheïstische stronthappers.
Toedels
quote:Kijk, nu beledig je me tenminste in een taal die ik snap.
Op dinsdag 30 december 2003 15:12 schreef 78589 het volgende:[..]
U vraagt, wij draaien.
Wat een kansloos topic is dit geworden, vol belachelijke en debiel makende reply's. Alsof Fok! bestaat uit een stel hersenloze monolide atheïstische stronthappers.
Toedels
quote:Ik ben niet per definitie tegen hoofddoekjes, maar ik heb er absoluut geen problemen mee als ze verboden worden in de klas.
Op dinsdag 30 december 2003 15:09 schreef sp3c het volgende:[..]
en daarom ben je tegen hoofddoekjes??
ga liever met die ouders over de opvoeding praten want zo verberg je het probleem alleen maar ... dergelijke figuren vinden je ook wel een hoer als je make up op hebt
ook maar verbieden in de klas?
che cosa sono voi che parlate
quote:Oh, ik vertaalde dat stukje niet, dat was mijn eigen post.
Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef Jarno het volgende:[..]
Kijk, nu beledig je me tenminste in een taal die ik snap.
Do ist der Bahnhof!
quote:hehehe geloof me ik hoef jou niet te beledigen..maarja dit word te persoonlijk, spreek je later wel hoer.
Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef Jarno het volgende:[..]
Kijk, nu beledig je me tenminste in een taal die ik snap.
quote:Kijk, en dit is nu het probleem.
Op dinsdag 30 december 2003 15:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:[..]
Zaman geciriyoruz iste. Bazilari gercekte herhalde donuna cikardi karsinda olsa.
Ga lekker in Turkije kankeren op de Turkse wet die het verbied hoofddoekjes te dragen. Dag .
quote:Gia,
Op dinsdag 30 december 2003 14:47 schreef Gia het volgende:[..]
Vraag een moslima eens waarom ze een hoofddoekje draagt, waarom het verplicht is.
Antwoord: Omdat ik niet als een lustobject gezien wil worden.
M.a.w. zij vinden dat vrouwen zonder hoofddoekje een lustobject zijn.
Een hoofddoekje impliceert dus dat alle andere vrouwen lustobjecten zijn. En ja, dat kan verrekte storend zijn.
Als jij als man tegenover een vrouw met hoofddoek staat, zegt zéi eigenlijk " Jij bent een beest, jij bent niet in staat je driften te beheersen... jij bent onbeschaafd."
Het lijkt mij vrij logiscvh dat er zelfs mannen zijn die beledigd zijn doordat deze dames ( met dit als onderbouwing)hoofddoekjes dragen.
quote:Pas op voor overstekende flatgebouwen.
Op dinsdag 30 december 2003 15:14 schreef aakab het volgende:[..]
hehehe geloof me ik hoef jou niet te beledigen..maarja dit word te persoonlijk, spreek je later wel hoer.
quote:Oh ga toch in Saudi-Arabie Mohammeds lijk pijpen.
Op dinsdag 30 december 2003 15:12 schreef 78589 het volgende:[..]
U vraagt, wij draaien.
Toedels
quote:hoer?
Op dinsdag 30 december 2003 15:14 schreef aakab het volgende:[..]
hehehe geloof me ik hoef jou niet te beledigen..maarja dit word te persoonlijk, spreek je later wel hoer.
quote:Je moet maar oppassen met wat je zegt...
Op dinsdag 30 december 2003 15:15 schreef Amina het volgende:[..]
Oh ga toch in Saudi-Arabie Mohammeds lijk pijpen.
quote:De fout daar zit hem in het in een vroeg stadium verbieden van een stuk identiteit. Goed of fout in jouw of mijn beleving, als je een dergelijk verbod oplegt dan vertel je iemand dat er iets fout is. (en dat geldt niet alleen voor hoofddoekjes maar voor elk gedragen symbool of petje of wat je dan ook kunt bedenken om jezelf uit te dragen of te onderscheiden).
Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik ben niet per definitie tegen hoofddoekjes, maar ik heb er absoluut geen problemen mee als ze verboden worden in de klas.
Een dergelijk verbod zou niet door de staat opgelegd mogen worden.
quote:Aakab laat de islamitische gastvrijheid van zijn moeder gelden denk ik
Op dinsdag 30 december 2003 15:15 schreef sp3c het volgende:[..]
hoer?
quote:mjah dat is waar maar dit is niet een islamitisch iets.
Op dinsdag 30 december 2003 15:13 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik ben niet per definitie tegen hoofddoekjes, maar ik heb er absoluut geen problemen mee als ze verboden worden in de klas.
Met de ouders praten?Waar denk je dat die jongeren dat de hele dag van te horen krijgen?
Voor mij was het verder geen grote ramp, ik was daar na een dag of 8 weer weg. Maar meisjes uit hun klas waren ook een hoer als ze geen hoofddoekje droegen (dan hebben we gevraagd), die kinderen worden door die sociale druk gedwongen een hoofddoekje te dragen. Dat vind ik fout.
probeer is les te geven op een school met den bijbel en trek voor de grap een rok aan die meer dan de enkels laat zien
extremisten zijn gewoon matig
quote:Straks doe je het nog ook?
Op dinsdag 30 december 2003 15:16 schreef aakab het volgende:[..]
Je moet maar oppassen met wat je zegt...
quote:Vind je het erg als ik vanuit NL kanker op een Turkse wet? Ik vind het wel prettig vertoeven namelijk in NL en ik ben er zo aan gehecht geraakt, aangezien ik hier geboren ben
Op dinsdag 30 december 2003 15:14 schreef Amina het volgende:[..]
Kijk, en dit is nu het probleem.
Ga lekker in Turkije kankeren op de Turkse wet die het verbied hoofddoekjes te dragen. Dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |