abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2003 @ 14:41:37 #1
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15825486
Game on.
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:38 schreef gelly het volgende:
Wil je echt dat ik hier antwoord op geef ?
Ja.
quote:
Ga eens in je blote tokus over straat lopen en je hebt je antwoord.
Dat is nog geen antwoord op de vraag waarom.

Maar goed, als jij zo redeneert dan kunnen mensen met een hoofddoekje dus aangehouden worden wegens het verstoren van de openbare orde als maar genoeg mensen er aanstoot aan nemen. Gezien de discussies die nu al overal losbarsten zonder dat er überhaupt een hoofddoekje te zien is zou het zelfs nú al mogelijk moeten zijn iemand daarvoor aan te houden.

pi_15825507
Als aanhanger van de ZEN filosofie loop ik graag in mijn HEMA boxer over straat. In een tolerante maatschappij moet dit kunnen. Een ieder die hier aanstoot aan neemt is zelf achterlijk!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 30 december 2003 @ 14:42:43 #3
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15825511
En sowieso, je hebt toch geen last van mijn peniskoker? Waarom wil je mij dan toch in mijn religieuze vrijheid beperken of vind je het in ieder geval logisch dat dat gebeurt?
  Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 14:43:09 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15825527
openbare scholen

op straat mag dus wel, slot erop en nieuw topic bouwen

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_15825536
Weer een strontreeks erbij. Mensen die zich bewust dom voordoen als gevolg van angst, woede en opgekropte haat. En om welke reden? Tjah, wie zal het weten..
pi_15825545
Het tonen van een geslachtsdeel of het insinueren acht men verstorend. Nu zou ik wel 'ns willen weten wat er verstorend is aan zo'n hoofddoekje, welke last zorgt het voor?

[Dit bericht is gewijzigd door Monidique op 30-12-2003 14:44]

pi_15825548
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:43 schreef 78589 het volgende:
Weer een strontreeks erbij. Mensen die zich bewust dom voordoen als gevolg van angst, woede en opgekropte haat. En om welke reden? Tjah, wie zal het weten..
Wie goed doet, goed ontmoet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_15825591
Sluiten maar mensen, weer die eeuwige discussie!
Gewoon alle religieuze dingen verbieden in openbare gebouwen, maar op straat moet het kunnen.

Dit is het enige wijze wat men op deze draad kan zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door JohnDope op 30-12-2003 14:45]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 30 december 2003 @ 14:45:45 #9
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15825606
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:43 schreef Monidique het volgende:
Het tonen van een geslachtsdeel of het insinueren acht men verstorend.
Waarom?
quote:
Nu zou ik wel 'ns willen weten wat er verstorend is aan zo'n hoofddoekje, welke last zorgt het voor?
Dat wil ik ook wel weten van een peniskoker. Heb jij er last van als je een leuter ziet?
pi_15825612
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, alleen de mensen die verantwoordelijk zijn voor de betreffende wet waarschijnlijk. Maar goed dat die wet binnenkort wordt aangepast.

Nou ik heb nog geen signalen gezien dat de wet wordt aangepast. Op het journaal zei men juist dat de Turkse regering persé aan dit verbod wil volhouden.

En het is toch belachelijk dat je zóveel waarde hecht aan een hoofddoekje voor het geloof. Alsof geloven in dat hoofddoekje zit. Ik kan het me niet voorstellen.

.
pi_15825626
quote:
Het tonen van een geslachtsdeel of het insinueren acht men verstorend. Nu zou ik wel 'ns willen weten wat er verstorend is aan zo'n hoofddoekje, welke last zorgt het voor?
Wat voor een last heb jij van mijn boeddistisch gewaad met swastika opdruk?
pi_15825637
Wordt het niet eindelijk tijd om een stop op dit soort onzinnige topics te plaatsen? Het is het zoveelste over hetzelfde onderwerp en nooit zijn er echt zinnige discussies geweest. Het zijn meestal de respectlozen tegen de gelovigen en altijd mondt het uit op een welles-nietus discussie.

Veel succes ermee, voor diegene die zouden besluiten om het onmogelijke toch te proberen en de respectlozen proberen te overtuigen van hun ongelijk. Ik kap er voor vandaag in ieder geval mee, een muur is nog verstandiger om tegenaan te praten.

[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 30-12-2003 15:03]

Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 14:46:51 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15825647
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:45 schreef Lithion het volgende:

[..]

Waarom?
[..]

Dat wil ik ook wel weten van een peniskoker. Heb jij er last van als je een leuter ziet?

ik vind het op zijn minst onsmakelijk

misschien vinden de dames het leuk ... maar dat licht natuurlijk aan de capaciteiten van het apparatus

pi_15825655
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wordt het niet eindelijk tijd om een stop op dit soort onzinnige topics te plaatsen? Het is het zoveelste over hetzelfde onderwerp en nooit zijn er echt zinnige discussies geweest. Het zijn altijd de respectlozen tegen de gelovigen en altijd mondt het uit op een welles-nietus discussie.

Veel succes ermee, voor diegene die zouden besluiten om het onmogelijke toch te proberen en de respectlozen proberen te overtuigen van hun ongelijk. Ik kap er voor vandaag in ieder geval mee, een muur is nog verstandiger om tegenaan te praten.

Blaas je niet op!
pi_15825658
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:45 schreef JohnDope het volgende:
Sluiten maar mensen, weer die eeuwige discussie!
Gewoon alle religieuze dingen verbieden in openbare gebouwen, maar op straat moet het kunnen.

Dit is het enige wijze wat men op deze draad kan zeggen.

ja maar sommigen zie hier weer een anti-islam verhaaltje in.
.
pi_15825660
Ik bedoel: wind je niet op!
  Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 14:47:35 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15825674
quote:
Wordt het niet eindelijk tijd om een stop op dit soort onzinnige topics te plaatsen? Het is het zoveelste over hetzelfde onderwerp en nooit zijn er echt zinnige discussies geweest. Het zijn altijd de respectlozen tegen de gelovigen en altijd mondt het uit op een welles-nietus discussie.

dus iedereen die het niet met je eens is die is respectloos?

doe je leuk

dinsdag 30 december 2003 @ 14:47:59 #18
3542 Gia
User under construction
pi_15825692
quote:
Vraag een moslima eens waarom ze een hoofddoekje draagt, waarom het verplicht is.

Antwoord: Omdat ik niet als een lustobject gezien wil worden.

M.a.w. zij vinden dat vrouwen zonder hoofddoekje een lustobject zijn.
Een hoofddoekje impliceert dus dat alle andere vrouwen lustobjecten zijn. En ja, dat kan verrekte storend zijn.

dinsdag 30 december 2003 @ 14:48:22 #19
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_15825699
quote:
Het zijn altijd de respectlozen tegen de gelovigen
Erg respectloos om mensen die het niet met jou eens zijn automatisch te bestempelen als respectloos.
  Moderator dinsdag 30 december 2003 @ 14:48:41 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_15825709
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Blaas je niet op!

quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:47 schreef Jarno het volgende:
Ik bedoel: wind je niet op!
gna
pi_15825714
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:47 schreef francia het volgende:

[..]

ja maar sommigen zie hier weer een anti-islam verhaaltje in.

Daar komt het toch allemaal uit voort

Alsof men het doet omdat ze een hoofddoekje lelijk vinden

pi_15825717
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:45 schreef Lithion het volgende:

[..]

Waarom?
[..]

Ik weet niet waarom men zoiets aanstootgevend vindt, ik studeer geen hogere psychologie. En ja, als ik een man in bloot aangezicht aanschouw, vindt er bij eventjes een schok plaats, dit in tegenstelling tot bij een hoofddoekje. Een naakte man zorgt ook voor meer rumoer op een markt dan een vrouw met een hoofddoekje, ik denk dat dit niet valt te ontkennen.

Maar omdat dit niet gaat over het toestaan van peniskokers in de klas, maar om religieuze symbolen, zoals hoofddoekjes en die sikh-dingen: Wat is er aanstootgevend aan een hoofddoekje?

pi_15825729
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:48 schreef 78589 het volgende:

Alsof men het doet omdat ze een hoofddoekje lelijk vinden

Nee, maar wel de gedachte die erachter schuilt. Maar goed, dat zul je wel weer uitleggen als haat of islamofobie.
pi_15825734
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 14:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wie heeft het over een hakenkruis? Is het boedhisme geen geloof meer opeens?

Dat is een non-argument. Boedhisten lopen (in de Westerse wereld) niet opzichtig met swastikas rond, dat petje met die swastika is bedoeld om een vergelijking te maken met een ander symbool, nl. het hakenkruis.
pi_15825743
dat jullie nog zin hebben om je over deze theedoek kwestie druk te maken

[Dit bericht is gewijzigd door JohnDope op 30-12-2003 14:50]

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')