Minimum vraagprijs : 60 euro
Mail me bij interesse op kiff @ piercer . nl
Het zijn dus 9 spellen, geen 8. De Game Gear ziet er zeer netjes uit. Echter (was ik vergeten), tijdens het spelen is er een soort donderder gedeelte in het scherm, het apparaat is dus niet helemaal perfect. Ik weet niet waar dit door komt, maar zelf heb ik het nooit problematisch gevonden.
De prijs voor deze set blijft minimaal 60 euro (het is dus wel een spel meer), want alleen de spellen zijn dit al waard.
Ik heb ook het spel Star Wars, maar da's nogal een collectors item, daar vraag ik los 20 euro voor. Verder heb ik een MasterGear converter. Een converter waarmee Master System spellen op de Game Gear gespeeld kunnen worden. Een uniek apparaat. Hiervoor vraag ik minimaal 35 euro.
quote:Sorry, maar dan vind ik 60 teveel, wil wel een perfect werkende console
Op zaterdag 3 januari 2004 18:22 schreef Kiff het volgende:
Echter (was ik vergeten), tijdens het spelen is er een soort donderder gedeelte in het scherm, het apparaat is dus niet helemaal perfect. Ik weet niet waar dit door komt, maar zelf heb ik het nooit problematisch gevonden.
quote:Dat begrijp ik. Maar met 9 spellen erbij ga ik niet lager in prijs. Dan kan ik de spellen beter los veropen. Een echt goede Game Gear los vindt je niet snel voor minder dan 30 a 35 euro denk ik.
Op zaterdag 3 januari 2004 18:27 schreef offtopic het volgende:[..]
Sorry, maar dan vind ik 60 teveel, wil wel een perfect werkende console
quote:35 euro.
Op zondag 8 februari 2004 17:20 schreef jorgoneill het volgende:
Sonic The Hedgehog
Sonic Chaos+ de gamegear.
hoeveel wil je daarvoor of verkoop je liever niet los?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:30 schreef NullPointer het volgende:
hoe erg is dat defect, kan je er een foto van maken?
quote:Ze brengen idd nog veel op zag ik. Hoe komt dat? Zijn er weinig van gemaakt of zo? (zag dat de kwaliteit vd games.. grafisch best aardig is, trouwens).
Op zaterdag 3 januari 2004 18:32 schreef Kiff het volgende:[..]
Dat begrijp ik. Maar met 9 spellen erbij ga ik niet lager in prijs. Dan kan ik de spellen beter los veropen. Een echt goede Game Gear los vindt je niet snel voor minder dan 30 a 35 euro denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |