quote:Sinds wanneer worden users geweigerd door users in een topic?
Op maandag 29 december 2003 20:02 schreef Maanvis het volgende:[..]
Besef overigens wel dat je gegronde redenen moet hebben om users te weigeren. Ga dus niet lopen kloten tegen die users, maar geef ze gewoon aan bij uw betreffende Moderator-departement
quote:Sinds het schrikbewind van DJKoster, die overigens gewoon dirk-jan heet ipv dat ie echt muziek maakt
Op maandag 29 december 2003 20:04 schreef static het volgende:[..]
Sinds wanneer worden users geweigerd door users in een topic?
quote:Ik krijg een uitermate rare bijsmaak bij de dingen die je hier net allemaal post. Je zal in het echte leven wel bar weinig voorstellen want je blaast hier nogal hoog van de toren vind je niet ?
Op maandag 29 december 2003 20:06 schreef Maanvis het volgende:[..]
Sinds het schrikbewind van DJKoster, die overigens gewoon dirk-jan heet ipv dat ie echt muziek maakt
quote:Who died and made him FA/A?
Op maandag 29 december 2003 20:06 schreef Maanvis het volgende:[..]
Sinds het schrikbewind van DJKoster,
quote:Iedereen is welkom maar diegenen die lopen te kloten zijn dus niet gewenst.. (wat ook in de FAQ staat)
Op maandag 29 december 2003 20:02 schreef static het volgende:[..]
Sorry?
quote:Dat zullen we dan maar gaan doen ja
Op maandag 29 december 2003 20:02 schreef Maanvis het volgende:[..]
Besef overigens wel dat je gegronde redenen moet hebben om users te weigeren. Ga dus niet lopen kloten tegen die users, maar geef ze gewoon aan bij uw betreffende Moderator-departement
quote:Daar zijn de mods voor om dat te beoordelen.
Op maandag 29 december 2003 20:09 schreef DJKoster het volgende:[..]
Iedereen is welkom maar diegenen die lopen te kloten zijn dus niet gewenst.. (wat ook in de FAQ staat)
quote:Die mensen ... die het naar mijn mening perfect doen houden denk ik de nachtbar op dat gebied niet helemaal in de gaten. En dat is logisch maar daardoor weten ze niet wat er aan de hand is
Op maandag 29 december 2003 20:12 schreef static het volgende:[..]
Daar zijn de mods voor om dat te beoordelen.
quote:Ehh, sorry, maar aangezien de modjes weg lijken te zijn is het verstandig dat ze niet dalijk terugkomen en in een bashgevecht tussen jou en die vent terecht komen, en wellicht de nachtbar een permanent einde bezorgen dankzij dat. Vandaar dat ik effe zo hoog van de toren blaas. Ter bescherming van jullie!
Op maandag 29 december 2003 20:08 schreef jackson het volgende:[..]
Ik krijg een uitermate rare bijsmaak bij de dingen die je hier net allemaal post. Je zal in het echte leven wel bar weinig voorstellen want je blaast hier nogal hoog van de toren vind je niet ?
quote:Hupsakee, je bent wel op dreef he?!
Op maandag 29 december 2003 21:22 schreef Burner2000 het volgende:
Zou 1 van de modjes a.u.b. in kunnen grijpen in mijn zo juist aangemaakte topic. Trudy http://forum.fok.nl/profile.php?id=52965 mag van mij direct ophoepelen. Kan zijn post ge-edit met een waarschuwing.
Kan daarnaast de overbodige reacties weg?
Kom wel weer terug als dat gezeik van die zgn harde kern over is.
Vind het vreemd dat de grootste baggeraars en de asociaalste users het voor het zeggen schijnen te hebben op FOK-Onzin.
Geen zin om users te gaan Bashen en iemands zin in posten te verstieren, alleen maar om geaccepteert te worden door een paar zeikerds van een users die de hele dag niets anders te doen hebben dan andere users te zieken.
Dus Crew als je inderdaad Onzin wilt verbeteren, ban dan maar de harde kern, eventueel kan je bij mij een free-proxy lijst opvragen zodat je die IP's ook kan bannen, scheelt je weer wat klonen.
quote:Ok. Rot nu maar op.
Op maandag 29 december 2003 21:48 schreef OldButNotSoWise het volgende:
Ik heb al weer gehad met onzin.Kom wel weer terug als dat gezeik van die zgn harde kern over is.
Vind het vreemd dat de grootste baggeraars en de asociaalste users het voor het zeggen schijnen te hebben op FOK-Onzin.
Geen zin om users te gaan Bashen en iemands zin in posten te verstieren, alleen maar om geaccepteert te worden door een paar zeikerds van een users die de hele dag niets anders te doen hebben dan andere users te zieken.
Dus Crew als je inderdaad Onzin wilt verbeteren, ban dan maar de harde kern, eventueel kan je bij mij een free-proxy lijst opvragen zodat je die IP's ook kan bannen, scheelt je weer wat klonen.
Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elke vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.
De volgende reeksen zijn vooralsnog toegestaan:
Enschede topic
Eindhoven topic
[HOMO]
NachtBar
GPD
Gijsjes
Let op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
quote:Goeie beslissing om het dicht te knikkeren ... maar volgens mij heeft nog nooit iemand een ban gekregen voor het trollen in een Reeks... Zo ja? Dan wil ik wel een naam opgeven hoor
Op maandag 29 december 2003 23:28 schreef yvonne het volgende:
Extra regels voor reeksen
Geen eindeloze reeks smileys.
Geen "hoi, doei, goeiemorgen, ik ga naar de wc" en dergelijke.
Niet kunstmatig hooghouden, het is geen hooghoudtopic.
Reeksen die zich niet houden aan de bovenstaande extra regels voor reeksen worden onherroepelijk gesloten. Elke vervolg daarop dus ook.
Er geldt een reeksenstop. Nieuwe reeksen zullen dus gesloten worden, dit ter beoordeling van de moderators.De volgende reeksen zijn vooralsnog toegestaan:
Enschede topic
Eindhoven topic
[HOMO]
NachtBar
GPD
GijsjesLet op!
De reeksen zijn in principe voor iedereen toegankelijk om mee te posten, niet om te verzieken, als je niets in een reeks te zoeken hebt, blijf er dan gewoon weg, anders ben je gewoon aan het trollen en volgt een ban.
quote:[positieve user-feedback]
Op maandag 29 december 2003 23:14 schreef Maanvis het volgende:
Bitch Sandwitch
En over dat gezeik in de NB heb je ook gelijk.
[/positieve user-feedback]
quote:WTF!!!
Op maandag 29 december 2003 23:31 schreef PrintScreen het volgende:
Met dank aan een baggeruser genaamd Paralell_Lives
@ Jackson
Ik zal kijken of PS haar MSN aan wil zetten..
quote:niet alleen daarom, de reden wordt al 2 uur lang besproken
Op maandag 29 december 2003 23:31 schreef PrintScreen het volgende:
Met dank aan een baggeruser genaamd Paralell_Lives
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |