abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 december 2003 @ 16:01:24 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15695656
Had ik laatst Friday the 13th deel 3 besteld bij Play voor 6,49 (pond). Lees ik net dat ze weer een sale hebben, dus ik even kijken; zie ik die Friday staan voor 6,99.

Bij een uitverkoop verhogen ze de prijs met 50 pence

ja, zo kan ik ook uitverkoop houden

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_15695677
Het woord sale is enkel een verkooppraatje. Dat is niet alleen bij play zo.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_15695849
Ik vind die sales bij Play maar bar onoverzichtelijk. Eerst krijg je een lijst met 20 soorten sales. "From 4,99!", "From 5,99!", "Cheap!".

Die sales blijven vervolgens continu bestaan, alleen vinden er wel prijsmutaties en toevoegingen van dvd's plaats. Maar die toevoegingen zie je dus niet omdat je dan een lijst van 2000 dvd's door moet. Werkelijk een drama.

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  donderdag 25 december 2003 @ 16:12:01 #4
26113 HeartCore
Begint eer ge bezint.
pi_15695862
Ja zo ken ik ze ook....Heb tijdje op de markt gewerkt vroeger. Hadden we eoa nieuwe denim, kaart erop: Denim 24,95 NU 19,95.... werkt feilloos aangezien iedereen graag koopjes wil. SALE/UITVERKOOP/TOTALE OPHEFFINGS VERKOOP etc. werkt om dezelfde reden. Wij mensen worden graag voor de gek gehouden
  donderdag 25 december 2003 @ 16:12:41 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15695872
quote:
Op donderdag 25 december 2003 16:11 schreef nostra het volgende:
Ik vind die sales bij Play maar bar onoverzichtelijk. Eerst krijg je een lijst met 20 soorten sales. "From 4,99!", "From 5,99!", "Cheap!".

Die sales blijven vervolgens continu bestaan, alleen vinden er wel prijsmutaties en toevoegingen van dvd's plaats. Maar die toevoegingen zie je dus niet omdat je dan een lijst van 2000 dvd's door moet. Werkelijk een drama.

idd, alleens oms dan schiet zo''n product na een half jaar 6,99 geweest te zijn in ene naar 12,99 ofzo, erg vervreemdend...
[..]
pi_15695874
Dan ga je ergens anders heen!
"ja maar daar is't toch duurder!"
Ja dan moet je niet zeiken !

Zoiets? .

donderdag 25 december 2003 @ 16:15:30 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_15695936
quote:
Op donderdag 25 december 2003 16:12 schreef veldmuis het volgende:
Dan ga je ergens anders heen!
"ja maar daar is't toch duurder!"
Ja dan moet je niet zeiken !

Zoiets? .

ja zoiets, ik wilde de Friday the 13th serie bij hun helemaal bestellen, maar ja als ze in ene allemaal 50 eurocent duurder zijn gewordendkan ik net zo goed even wachten, best kans dat MM Almere of Arena ze binnenkort voor 9 euro of zelfs minder de deur uitdoen. Ze zijn nl nu daar 10,-/stuk en echt als hete broodjes over de toonbank vliegen doen ze niet

Ik vind het een beetje minder wat Play nu doet

[..]
pi_15696229
quote:
Op donderdag 25 december 2003 16:15 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja zoiets, ik wilde de Friday the 13th serie bij hun helemaal bestellen, maar ja als ze in ene allemaal 50 eurocent duurder zijn gewordendkan ik net zo goed even wachten, best kans dat MM Almere of Arena ze binnenkort voor 9 euro of zelfs minder de deur uitdoen. Ze zijn nl nu daar 10,-/stuk en echt als hete broodjes over de toonbank vliegen doen ze niet

Ik vind het een beetje minder wat Play nu doet

die 50 cent is nog steeds in ponden.

En de overzichtelijkheid is idd bar kut aan het worden bij play.

( + ze moeten weer eens wat box sets echt in de uitverkoop doen )

_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')