quote:We zullen het er maar op houden dat hij het zelf nog niet helemaal weet. Hij wil eerst wat experimenteren voordat hij een echte keuze maakt. Bi is dus nu z'n gulden middenweg.
Op zondag 11 januari 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het ingefluisterd is. Dat Jamai dus ook op meisjes valt. Of misschien zit ik er gewoon vierkant naast, en is Jamai gewoon bi![]()
.
Schatje heeft vandaag teveel cavia's gezien
.
quote:Je zult maar 17 zijn, niet zeker van je geaardheid, en de nederlandse pers 24 uur per dag op je dak hebben
Op maandag 12 januari 2004 14:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
We zullen het er maar op houden dat hij het zelf nog niet helemaal weet.
quote:Ja, dat lijkt me ook geen pretje
Op maandag 12 januari 2004 14:21 schreef Christine het volgende:[..]
Je zult maar 17 zijn, niet zeker van je geaardheid, en de nederlandse pers 24 uur per dag op je dak hebben
Jamai gewoon lekker zijn ding laten doen .
Jamai, Jim en Hind:
EU 3.475,- excl. BTW, incl. geluid (B-set)
Dewi:
EU 2.265,- excl. BTW, incl. geluid (B-set)
quote:haha, Dewi is dus nu al B artiest......
Op dinsdag 13 januari 2004 17:54 schreef marky het volgende:
Nieuwe gages voor 1x 30 min:Jamai, Jim en Hind:
EU 3.475,- excl. BTW, incl. geluid (B-set)Dewi:
quote:En als je ze nu zonder geluid wil zien ?
Op dinsdag 13 januari 2004 17:54 schreef marky het volgende:
Nieuwe gages voor 1x 30 min:Jamai, Jim en Hind:
EU 3.475,- excl. BTW, incl. geluid (B-set)Dewi:
quote:Dan zijn ze gratis
Op dinsdag 13 januari 2004 21:10 schreef MrCrowley het volgende:[..]
En als je ze nu zonder geluid wil zien ?
On-Ganse van slag door komst van Jamai
Door onze kunstredactie
ARNHEM - De Idols - gekte slaat toe bij de Arnhemse carnavalsvereniging On - Ganse. En zelfs zo heftig dat er foute persberichten over de komst naar Arnhem van de Nederlandse Idol - winnaar Jamai worden uitgegeven.
"Met onze excuses", zegt een woordvoerder van de On-Ganse. "Maar het bericht in De Gelderlander van gisteren klopt niet helemaal. Daar kunnen jullie niets aan doen; de fout ligt bij ons."
Laat duidelijk zijn: Jamai komt 21 februari wel degelijk naar Musis Sacrum voor het kindercarnaval. Maar toegangskaarten zijn niet te bestellen door het verschuldigde bedrag over te maken aan de penningmeester van de On-Ganse. "De voorverkoop van toegangskaarten start woensdag 21 januari, onder meer bij de kassa van Musis Sacrum", laat de woordvoerder weten. "Bestellen bij onze penningmeester kan alleen door leden van de On-Ganse."
Een andere, niet te verwaarlozen mededeling: het kindercarnaval op 21 februari is bedoeld voor de leeftijdsgroep tien tot vijftien jaar. Wie jonger of ouder is en fan van Jamai komt er niet in. "Legitimatie bij binnenkomst is verplicht", klinkt het streng. "Wie niet tot de doelgroep behoort, houden we buiten beslist de deur."
Voor meer informatie:
www.onganse.nl
SCHOONHOVEN | Jamai Loman buigt langzaam naar de schone slaapster. De 17-jarige Schoonhovenaar is volop bezig met repeteren voor zijn rol in de musical Doornroosje, die op dit moment in het Efteling Theater wordt opgevoerd. De Idols-winnaar van 2003 speelt de rol van Jonathan, zoon van de tuinman van het koninklijk kasteel en de heimelijke liefde van Doornroosje. Voor Jamai, die te zien zal zijn zonder zijn inmiddels tot handelsmerk uitgegroeide bril, is een droom uitgekomen. Hij wilde immers altijd al in een musical spelen. Hij denkt met zijn rol de nodige ervaring te kunnen opdoen.
Het debuutoptreden van Jamai in Doornroosje is op zaterdag 24 januari. Ter gelegenheid daarvan is een heuse premièrevoorstelling georganiseerd, compleet met een feestje na afloop. In de musical speelt Jamai samen met onder meer Peter Lusse en Ron Boszhard. Jamai zal niet in alle voorstellingen te zien zijn.
In totaal zal hij 39 keer in het Efteling Theater te bewonderen zijn. Een aantal dagen heeft hij vrijgehouden om aan andere verplichtingen te voldoen.
De musical Doornroosje streek na een uitgebreide toernee door Nederland in november van het vorig jaar neer in het sprookjespark in Kaatsheuvel. De belangstelling was zo groot, dat werd besloten om de musical te verlengen tot 24 maart van dit jaar. Het nieuwe Efteling Theater behoort met twaalfhonderd zitplaatsen tot een van de grootste theaters van Nederland.
quote:
Nieuwe liefde voor Idolswinaar JamaiIdolswinnaar Jamai showt in de weekbladen Story en Weekend zijn nieuwe liefde. De zanger kon zijn nieuwe vriend niet langer geheimhouden. De gelukkige is Boris, de achtergronddanser van Jamai. Jamai leerde Boris kennen bij de opnames van zijn eerste single 'Step Right Up' en was direct stapelverliefd op de danser. Na lang wikken en wegen besloot Jamai zijn liefde aan Boris op te biechten. Tot zijn grote vreugde bleek deze liefde wederzijds.
Verschenen in SP!TS op donderdag 22 januari 2004.
Overigens moest ie zelf ook erg lachen om de keuze van BMG, zoals hij zelf zei, om Wango Tango als volgende single uit te brengen.
Bron foto's: http://www.jamailoman.nl
Maar om de een of andere reden heb ik ook moeite om Jamai en Boris als een stel te zien...
quote:*mee eens is*
Op donderdag 22 januari 2004 10:24 schreef CJ het volgende:
Boris ziet er overigens wel heel erg jammie uit.![]()
![]()
Jammer voor de meisjes dattie homo is
quote:Ach ja, jammer voor hen. Ik zit er eigenlijk niet zo mee dat-ie homo is.
Op donderdag 22 januari 2004 10:28 schreef Christine het volgende:[..]
*mee eens is*
Jammer voor de meisjes dattie homo is
quote:Niet grappig. Ik dacht dat-ie echt op Fok zat.
Op donderdag 22 januari 2004 10:30 schreef MikeyMo het volgende:
Boris zit ook op Fok: Ik ben zo blij voor Lovehenk en Jamai!
Even een pic gejat uit het Robin-topic:
En Jamai zegt dat ze gewoon vrienden zijn? Hij kijkt mij een beetje te verlekkerd naar Boris. Maar goed, misschien wilde Boris niet.
quote:Mooi, ben ik tenminste niet de enige die dom genoeg was om vol hoop op de link te klikken.
Op donderdag 22 januari 2004 13:59 schreef CJ het volgende:[..]
Niet grappig. Ik dacht dat-ie echt op Fok zat.
quote:Is in ieder geval erg begrijpelijk waarom Jamai wel zou willen. En ligt het aan mij, of is Jamai op die foto ge-airbrushed totdat ie eigenlijk alleen nog maar op Jamai lijkt door die bril?
Op donderdag 22 januari 2004 13:59 schreef CJ het volgende:Even een pic gejat uit het Robin-topic:En Jamai zegt dat ze gewoon vrienden zijn? Hij kijkt mij een beetje te verlekkerd naar Boris.
Maar goed, misschien wilde Boris niet.
quote:Hij heeft natuurlijk die snicker van Boris lopen af te lebberen.
Op donderdag 22 januari 2004 14:17 schreef LeBeau het volgende:[..]
Mooi, ben ik tenminste niet de enige die dom genoeg was om vol hoop op de link te klikken.
[..]Is in ieder geval erg begrijpelijk waarom Jamai wel zou willen. En ligt het aan mij, of is Jamai op die foto ge-airbrushed totdat ie eigenlijk alleen nog maar op Jamai lijkt door die bril?
Die mond ziet er echt heel raar uit. Of ie net een kwartier op een zure bom heeft gezogen ofzow.
quote:Vind ik ook wel erg kinderachtig.
Op donderdag 22 januari 2004 21:57 schreef Underdoggy het volgende:
Jamai met eieren bekogeld in Drachten
Nee, zelfs z'n versie van 'Always' of z'n performance tijdens World Idols geven hem die 'eer' niet.
quote:Ik vind die lui die dat doen nogal sneu. Ik heb hier eigenlijk geen worden voor het is niet eens meer een grapje.
Op donderdag 22 januari 2004 21:25 schreef Underdoggy het volgende:
Vanavond was Jamai hier in Drachten als promotie voor de Specsavers. Wordt hij door grote groep (+/- 10 man) met eieren bekogeld. Best wel sneu voor die jongenheeft iemand toevallig foto's? Ik heb het helaas net moeten missen was heel even van de "happening" weggelopen.
Ach ja het begint bij een ei en het eindigd bij een kogel.
quote:Inderdaad, helemaal mee eens. Ik hou totaaaaaal niet van zijn muziek, maar met eieren bekogelen is gewoon kinderachtig en lullig...
Op donderdag 22 januari 2004 22:04 schreef LeBeau het volgende:
Ben zelf niet echt fan van Jamai ofzow, maar hem met eieren bekogelen is wel erg lullig. Ik bedoel, het is niet alsof ie iets slechts heeft gedaan waardoor hij het verdient om zo behandeld te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |