Vanmorgen kwam mijn vriendin online op msn, omdat ze met me wilde praten, want we hebben allebei onze problemen en we geven elkaar altijd advies ( zo hoort dat ook )
Toen vertelde ik haar over m'n droom en ze zei dat het allemaal klopt
Ze logeert in een hotel onderaan een skipiste in een dal op de 3e kamer aan de linkerkant van de 2e verdieping.
Mijn vraag is..
Was dit een uittreding ofzo?
Ik heb t wel opzettelijk gedaan denk ik want voordat ik vanochtend opnieuw in slaap viel dacht ik nog bij mezelf dat ik haar weer graag zou willen zien, omdat ik r heel erg mis.
Ik ga het oefenen, denk ik, want het is wel een handige "gave".
[edit]
en als je niets nuttigs te melden hebt reageer dan gewoon niet
ik geloof niet in toeval
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Elmoowtje op 24-12-2003 13:46]
Probeer het nog eens en onthoudt de details die je ziet (mocht je weer in het hotel aankomen), bijvoorbeeld waar bepaalde spullen zich bevinden. Dan weer op MSN navragen of het waar is.
quote:de meeste dingen die hier staan zijn best moeilijk om te geloven, denk je niet ?
Op woensdag 24 december 2003 16:56 schreef partyyboyy het volgende:
Beetje ongeloofwaardig vind je niet?
[Dit bericht is gewijzigd door FReNsJ op 24-12-2003 17:19]
quote:
Op woensdag 24 december 2003 17:05 schreef Elmoowtje het volgende:
partyyboy ik heb niet gevraagd om reacties zoals die van jou
ik ga jou ook niet afkraken als je iets post over UFO's ofzo
quote:Dit is weer een compleet sfeer verziekende opmerking. Doe je dat irl ook? Iemand vertelt iets en jij meent diegene te kunnen betitelen als leugenaar?
Op woensdag 24 december 2003 16:56 schreef partyyboyy het volgende:
Beetje ongeloofwaardig vind je niet?
Want de traditioneel denkenden zijn over het algemeen, zoals nu ook weer blijkt uit alleen al de woordkeus, niet in staat gebleken een respectvolle discussie aan te gaan.
Dan niet. Ik ben niet van plan om gebrek aan opvoeding en algemene ontwikkeling te blijven corrigeren en respecteren.
quote:Om maar weer even ontopic te komen: hier ben ik het volledig mee eens.
Op woensdag 24 december 2003 18:36 schreef Myzel het volgende:
Dit heeft volgens mij helemaal niks met uittreding te maken. Ik denk dat het licht aan een sterke band tussen jullie, waardoor jullie gedachten en gevoelens elkaar beinvloeden.
Om een voorbeeld te noemen: tweelingen voelen vaak hetzelfde op hetzelfde moment of zijn op hetzelfde moment ziek. Ook als ze ver uit elkaar wonen.
ik niet althans
quote:daarom...ik vroeg me al af of het een uittreding was, want ik had m'n eigen lichaam niet gezien...en meestal als je een OBE (Outer Body Experience) hebt dan ben je ook vreselijk bang als je weer wakker word.
Op woensdag 24 december 2003 19:28 schreef iteejer het volgende:[..]
Om maar weer even ontopic te komen: hier ben ik het volledig mee eens.
Ik moest gewoon reageren! Uittreden is helemaal niet zo bijzonder als het klinkt en laat iedereen die jij 'losers' noemt maar lullen. Gezellig toch? Al die meningen?! Net zo gelijk als een andere mening! Cool! We blijven 1 grote familie! :-D
I.i.g. wilde ik zeggen dat ik zelf iets dergelijks heb meegemaakt wat ik niet uit de doeken zal gaan doen maar denk Elmoow, dat je bij haar wilde zijn en dit ook deed. Plain en.....Simple!!!
Die speciale band die je met je vriendin deelt *voel* ik uit jouw post en ik was direkt gecharmeerd van jullie liefde! Super, houwe zo! Menig 1 kan hier een voorbeeld aan nemen.
PS: Ik vind niet dat je topics moet sluiten! Dat is de mond snoeren!
LOVE RULES!
het is geen gave, iedereen kan het, meestal gaat je oog open als je in moeilijke tijden zit - hoe moeilijker, hoe meer het zich opent.
Een paar nachten geleden droomde ik dat ik in de huiskamer stond met twee anderen. Ik hoorde een Engelse voiceover met de stem van Sean Connery. Ik schoot in m'n droom in de lach, omdat het nogal komisch was. Tot de stem serieus werd en vertelde dat hij van verre kwam en dat er iets 'bigs' ging gebeuren. "And I'm the one to make it happen" zei die stem.
En BAMMM, daar ging het licht uit. Pikkedonker was het. Ik zei: "doe nou het licht maar weer aan". Niks, het bleef donker. Ik keek naar beneden en zag geen benen. Ik zweefde! Ik zag zelfs geen lichaam maar iets ijls, vluchtigs.
Door mijn ervaringen met lucidedromen-experimenten van een paar jaar geleden was ik er snel achter dat dit geen droom was. Nogal scary, ik wist dat ik uitgetreden was! Ik voelde me langzaam naar beneden gezogen worden. Op dat moment had ik er genoeg van en zei keihard 'Stop!!!!'. Met een schok werd ik wakker. Ik hoorde me zelf nog echt keihard 'Stop!!!!' zeggen ook. Sorry buren...
Een paar jaar geleden heb ik een uittreding opgewekt volgens de sun-eye techniek (google maar raak). Ik merkte dat ik zo'n 2 meter boven m'n lichaam hing. Mijn lichaam lag beneden me, warm en verstijfd in bed. Met een 'droom-ik?'check kwam ik erachter dat het geen droom was. Maar het was ook niet iets 'echts', want normaal hang ik nooit boven mijn lichaam (da's nou logica). Ik herinnerde me plots dat het vorige dat ik had gedaan was die opwekking van die uittreding. Op het moment dat ik dat doorhad raakte ik in paniek. Ik vond het eng om boven m'n lichaam te hangen. Meteen voelde me naar beneden vallen. Met een grote schok voelde ik me in mijn lichaam vallen. Alsof er 10.000 Volt op me stond.
De ervaring van deze week was minder schokkend, maar had veel overeenkomsten met die van een paar jaar geleden. Twee dingen vielen me dit keer op. Ik was in een andere kamer dan mijn lichaam (wel zelfde huis). Het ander opvallende was de 2 mensen in de kamer in mijn droom. Toen het licht uitging waren ze voor mijn gevoel nog steeds, al zag ik ze niet meer. Eenmaal wakker bedacht ik me dat de een in mijn droom op de plaats stond waar die 'in het echt' lag te slapen. De ander stond op de plaats waar die een etage erboven lag te slapen. Toeval?
Een paar uur geleden heb ik weer geprobeerd een uittreding op te wekken. Dit maal door eerst te mediteren. Op het moment dat ik helemaal rustig was stelde ik me voor hoe mijn slaapkamer eruitziet vanuit een andere hoek. Dat lukte vrij gemakkelijk. Vervolgens voelde ik me ook daar heen getrokken worden.
Helaas liet ik me storen door brommergeluid van buiten (die krengen moesten verboden worden). BAM, weg focus. Hoge hartslag. Bah, geen zin meer. Mijn voorhoofd voelde meteen moe aan. Een beetje als spierpijn en een beetje duizelig. Vandaar dat ik er maar even mee gestopt ben.
Ik kan me goed voorstellen dat voor veel mensen uittredingen erg vaag klinken. Voor de die-hard rationele sceptici onder ons: wat die uittreding nou echt 'is', geen idee. Ik kan het niet wetenschappelijk verantwoord verklaren (zou leuk zijn als ik dat kon). Maar door te zeggen dat het 'onzin is' of 'niet kan' ontken je de uittredingservaringen van heel veel mensen. Je snapt het pas een beetje wanneer je er zelf eentje meemaakt (zoals beschreven). Zelf was ik een paar jaar geleden zo nieuwsgierig door verhalen op internet dat ik ben gaan experimenteren. Eenmaal gelukt heb ik het nog tig keer geprobeerd. Allemaal islukkingen. Ik denk dat ik er nog niet klaar voor was. Deze week ging het spontaan, met een droom die overging in een uittreding.
ik pak soms m'n mobiel op, omdat ik denk dat iemand me gaat bellen en dan 10sec. later gaat dat ^%^^$$ding over en dan is t m'n vriendin
dat is t wel zo'n beetje
quote:Interessant. Ben je bekend met de boeken van Carlos Castaneda ? Je verhaal doet me denken aan zijn schrijven over de "dubbel" ...
Op zondag 11 januari 2004 00:28 schreef Perceptive het volgende:
Hier mijn belevingen, waaronder een droom die overging in een uittreding.*knip*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |