En jullie?
Iets zegt me dat dit op rellen gaat uitlopen, moraalridders vs snelheidsduivels. Maar toch plaats ik hem hier
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 21-12-2003 15:25]
quote:Ik voor op de rechterbaan
Op zondag 21 december 2003 15:24 schreef yup het volgende:
Ik ben voor het opheffen van snelheidslimieten op de snelweg en een minimale snelheid van 120 km/u op de linkerbaan![]()
En jullie?
quote:Minimale snelheden zijn leuk als je in de file staat.
Ik ben voor het opheffen van snelheidslimieten op de snelweg en een minimale snelheid van 120 km/u op de linkerbaan![]()
En jullie?
quote:Maar ik heb wel meer gereden dan sommige mensen met rijbewijs, en ik kan je zeggen dat 160 op de snelweg verdomd traag is... En dit was met een Mazda 323F 1.5i met Gas bouwjaar '98.
Op zondag 21 december 2003 15:25 schreef gelly het volgende:
Jij hebt dan ook geen rijbewijs.
quote:Als we daar 160 van maken vinnik het een goed plan, 120 minimaal voor de rechterbaan
quote:Yeah man
Op zondag 21 december 2003 15:25 schreef K3 het volgende:
Voor.
En een verbod voor mensen boven de 60 en auto's met minder dan 100pk.
quote:Effe mezelf quoten
Op zondag 21 december 2003 15:26 schreef yup het volgende:[..]
Maar ik heb wel meer gereden dan sommige mensen met rijbewijs, en ik kan je zeggen dat 160 op de snelweg verdomd traag is... En dit was met een Mazda 323F 1.5i met Gas bouwjaar '98.
quote:Ok in de file gelden ze dan niet.
Op zondag 21 december 2003 15:25 schreef 700MB het volgende:[..]
Minimale snelheden zijn leuk als je in de file staat.
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 21-12-2003 15:28]
quote:Die minimum van 120 op de linkerbaan lijkt me wel wat. Te vaak rijden daar mensen die er niks te zoeken hebben. Mensen die met minder dan de toegestane snelheid een nog langzamere auto inhalen en daar alle tijd voor nemen. (lees: te lang!!!)
En jullie?
Iets zegt me dat dit op rellen gaat uitlopen, moraalridders vs snelheidsduivels. Maar toch plaats ik hem hier
quote:Je doet je sig eer aan... echt waar
Op zondag 21 december 2003 15:28 schreef Kresj het volgende:[..]
Die minimum van 120 op de linkerbaan lijkt me wel wat. Te vaak rijden daar mensen die er niks te zoeken hebben. Mensen die met minder dan de toegestane snelheid een nog langzamere auto inhalen en daar alle tijd voor nemen. (lees: te lang!!!)
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:28 schreef mslautenbach het volgende:
Ben sowieso voor een verbod op welke baan dan ook.... Iedereen moet zijn rijbewijs inleveren.. Stelletje maloten op de weg hier in Nederland... Er is maar een die een beetje fatsoenlijk rijdt en dat ben ik !!!
[Dit bericht is gewijzigd door yup op 21-12-2003 15:33]
quote:PFFF die zie je ook lekker vaak op de snelweg....
Op zondag 21 december 2003 15:33 schreef Crazy_Rabbid het volgende:
dan benk er ok wel voor dat scooters en brommers 80 moge rijden en dat ze die rollerbanken afschaffen!!!!
quote:Hier ben ik voor, maar scooters moeten in de stad gewoon 50 mogen rijden, en in buiten de bebouwde kom 80. Scheelt een hoop ergernissen.
Op zondag 21 december 2003 15:33 schreef Crazy_Rabbid het volgende:
dan benk er ok wel voor dat scooters en brommers 80 moge rijden en dat ze die rollerbanken afschaffen!!!!
quote:
Op zondag 21 december 2003 15:26 schreef Guidoweb5 het volgende:
gekken moet je altijd groot gelijk geven
quote:Yup, hij oppert iets wat in jouw straatje zou moeten passen, maar je leest het verkeerd. Niet zo slim he
Op zondag 21 december 2003 15:29 schreef yup het volgende:[..]
Je doet je sig eer aan... echt waar
Jij lijkt me de ideale vervanger voor Koos Spee, of ik natuurlijk
[..]
Mensen die met 80km/h invoegen en dwazen die 90 rijden waar je 120 mag de rijbevoegdheid subiet afnemen.
Iedereen die de 60 gepasseerd is om de 10 jaar een rij-examen laten afleggen.
En vrouwen die hun poedel op de voorstoel zetten moet je gelijk afschieten. Vorig jaar reed zo'n doos op ons in tijdens de file met 90km/h. Ze had de file te laat door omdat ze der poedel aan het africhten was omdat ie aan de bekleding zat te knagen .
quote:Zoeits bedoelde ik ook, maar dan Xtreem
Op zondag 21 december 2003 15:49 schreef Xtreem het volgende:
geen snelheids limiet...
variabele max snelheid
meer controles bij wegwerkzaamheden/ berginswerkzaamheden
meer controles op rustige momenten
quote:als jij dan de rest van je leven gaat fietsen of met de bus
Op zondag 21 december 2003 15:54 schreef wazoom het volgende:
En ik ben voor algemene excutie van elke burger die zeikt over de snelheid; koop een vliegtuig man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |