kunnen we niet anders een centraal allochtonen topic openen, beetje nutteloos om iedere ochtend elk berichtje met de term uit de sp!ts of de metro over te schrijven want er komt toch geen discussie uit
quote:wat is niet goed dan?
Op woensdag 17 december 2003 10:00 schreef Skoft het volgende:
Een zielig poging om dingen goed te praten die niet goed zijn
quote:vind je het gek, er zijn steeds minder nederlanders die ze lastig kunnen vallen
Op woensdag 17 december 2003 09:58 schreef pfaf het volgende:
In de metro van vandaag stond een onderzoek naar het aantal verkeersslachtoffers in Rotterdam. Wat blijkt nu: De laatste jaren is ieder jaar het aantal slachtoffers gedaald. Tevens hoor ik van alle kanten dat het aantal allochtonen in R'dam stijgt. Allochtonen zijn dus veiliger in het verkeer! Misschien moet de gemeente maar eens overwegen om niet meer van die gevaarlijke autochtonen toe te laten in de stad![]()
quote:graag, want er komen toch weer allochtonen-bash reacties aan...
Op woensdag 17 december 2003 10:00 schreef Rolex het volgende:
Indd. een nutteloos topic.Kan dit topic op verzoek dicht?
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:03 schreef devv05 het volgende:
Niet zo gek, als ze met hun gestolen auto een ongeluk veroorzaken zijn ze de lul
[Dit bericht is gewijzigd door CrovaX op 17-12-2003 10:14]
quote:hoe bedoel je generalisatie...
Op woensdag 17 december 2003 10:11 schreef CrovaX het volgende:
niet zo gek inderdaad als je bedenkt dat de gemiddelde allochtoon
slechts zeer gebrekkig nederlands praat, een lage of geen opleiding
volgt, en een IQ heeft lager dan z'n schoenmaat. laat staan een
rijbewijs behaalt of uberhaupt ongelukken kan veroorzaken met een
eventuele auto, al dan niet gestolen.
quote:ik schreef dan ook, de *gemiddelde* allochtoon.
Op woensdag 17 december 2003 10:14 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
hoe bedoel je generalisatie...
die 3 a 4 allochtonen in nederland die daar niet bij horen, okee.
quote:je snapt het dus niet...
Op woensdag 17 december 2003 10:17 schreef CrovaX het volgende:[..]
ik schreef dan ook, de *gemiddelde* allochtoon.
die 3 a 4 allochtonen in nederland die daar niet bij horen, okee.
quote:ja zal wel mijn leeftijd zijn ja (wat een argument..) wat wil je weten jochie? de argumentatie tegen die generalisatie...??
Op woensdag 17 december 2003 10:18 schreef Skoft het volgende:
Timmy ik heb eens gekeken wat voor reakties jij allemaal plaatst in verschillende forums. Veel verder dan een zin kom je vaak niet. Als je een opmerking plaatst dan zou het handig zijn (ook voor jezelf) om dat eens met ARGUMENTEN te onderbouwen.
Iets roepen en dan vragen of ze de topic willen sluiten is wel erg gemakkelijk vind je niet?
Zal wel je leeftijd zijn.
quote:haha, komt er een om argumenten vragen
Op woensdag 17 december 2003 10:18 schreef Skoft het volgende:
Timmy ik heb eens gekeken wat voor reakties jij allemaal plaatst in verschillende forums. Veel verder dan een zin kom je vaak niet. Als je een opmerking plaatst dan zou het handig zijn (ook voor jezelf) om dat eens met ARGUMENTEN te onderbouwen.
Iets roepen en dan vragen of ze de topic willen sluiten is wel erg gemakkelijk vind je niet?
Zal wel je leeftijd zijn.
quote:op verzoek, een reactie met argument... bovenstaande is lulkoek, heel veel allochtonen zitten op school, hebben diploma etc... zijn slimmer dan nederlanders, kunnen vlekkeloos nederlands praten (alleen die huisvrouwen niet, want die komen zowiezo nooit buiten), veel hebben hun rijbewijs dus wel.. en het aantal allochtonen dat een auto steelt is denk ik zeer, zeer laag...
Op woensdag 17 december 2003 10:11 schreef CrovaX het volgende:
niet zo gek inderdaad als je bedenkt dat de gemiddelde allochtoon
slechts zeer gebrekkig nederlands praat, een lage of geen opleiding
volgt, en een IQ heeft lager dan z'n schoenmaat. laat staan een
rijbewijs behaalt of uberhaupt ongelukken kan veroorzaken met een
eventuele auto, al dan niet gestolen.
Je kan dus enorm generaliseren... en jij kijkt natuurlijk naar die 20 allochtonen die jij toevallig hebt gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |