abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1053229
Niet om bepaalde mensen te kleineren, maar als man kan ik mij niet voorstellen dat er andere mannen opgewonden kunnen raken van dikke meisjes (mollig = ok, maar met vetrollen gaat het *echt* te ver). Ik ken een dik meisje waar ik heel goed mee omga, ze heeft een prachtig innerlijk. Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet. En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!

Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?

None...
pi_1053240
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 22:03 schreef Potlood het volgende:
Niet om bepaalde mensen te kleineren, maar als man kan ik mij niet voorstellen dat er andere mannen opgewonden kunnen raken van dikke meisjes (mollig = ok, maar met vetrollen gaat het *echt* te ver). Ik ken een dik meisje waar ik heel goed mee omga, ze heeft een prachtig innerlijk. Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet. En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!

Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?

tssss, hoezo scheef beeld : en dan die laatste opmerking
pi_1053253
Je hebt gelijk. Mollige kan best lekker zijn, maar vet: .
  dinsdag 19 juni 2001 @ 22:13:52 #4
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1053279
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 22:06 schreef Roonaan het volgende:

[..]

tssss, hoezo scheef beeld : en dan die laatste opmerking

Hij bedoelt normaal postuur of course. En ik kan 'm wel begrijpen, want het spijt me zeer, maar vetrollen vind ik eeeeecht niet lekker.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 19 juni 2001 @ 22:23:17 #5
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_1053329

Wen er maar vast aan

dinsdag 19 juni 2001 @ 22:26:41 #6
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1053355
Lijkt Terpstra wel...
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  dinsdag 19 juni 2001 @ 22:27:32 #7
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_1053361
quote:
Als zij normaal zou zijn (...)

Wat is normaal volgens jou?
Het is makkelijk om het niet te doen.
pi_1053386
quote:

Ja, ik
Ik heb sex gehad met met meiden/vrouwen varierend van heel slank tot echt heel dik. En uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een hele dikke vrouw ook heel erg lekker zijn. Wat voor mij wel belangrijk is, is dat een vrouw zichzelf, ongeacht of ze mager of dik is, goed verzorgd.
Mijn huidige vriendin is trouwens ook flink aan de maat.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 22:34:14 #9
11940 Miertje
Wat kijk je nou?
pi_1053390
Nou er zijn anders genoeg "magere" mannen die een "stevige" vrouw hebben.
Dus blijkbaar vinden die mannen dat wel sexy.
Maar dat is bij vrouwen toch ook zo, ik hoef echt niet zon schriel ventje, een beetje stevig mag best...alleen vet ja dat is wat anders..dat hoeft nou ook weer niet.
Je kunt wel zeggen dat het niet alleen om het innerlijk draait, maar meestal is het uiterlijk wel
het eerste waar je naar kijkt.
Als jij een ontzettend "lelijk" persoon ziet...nou beter eerder gezegd een "onverzorgd" persoon,niemand is echt lelijk.
Dan denk je toch ook niet "wauw wat een lekker ding"!
Dan denk je eerder..hey bah..neem een douche ofzo.
En wanneer je dan met diegene praat blijkt het een ontzettend aardig persoon te zijn..maar er verliefd op worden dat lukt je dus niet ook al is ze zo aardig...
Anyhow...je begrijpt wel waar ik naar toe wil met mijn verhaal.
Het leven is GEWELDIG FANTASTISCH !!
pi_1053402
Echt heel dikke mannen vind ik ook niet erg aantrekkelijk..
Man met overdadige bierbuik

Maarja, het gaat uiteindelijk natuurlijk wel om het innerlijk

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 juni 2001 @ 22:35:24 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_1053404
quote:

Ik val alleen op dikke vrouwen inclusief de dikke mannen.

En wat bedoel jij met normaal ?

Hoeveel kilo moet je dan zijn ?

En in welke verhoudingen ?

Waar mag het vet wel zitten ?

Waar niet ?

Hoeveel kub per meter is wenselijk ?

Als ze is afgevallen, en ze wordt arrogant ?

Is lengte ook nog van belang ?

Als ze miljonaire is ?

Je weet zeker dat ze je gelukkig maakt, wat dan ?

Als ze een prinses in de keuken is, en een hoer in bed, wat dan ?

Gaat liefde niet door de maag ?

Mag het een onsje meer zijn potlood, 't is gratis.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 19 juni 2001 @ 22:35:37 #12
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_1053405
quote:
En uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een hele dikke vrouw ook heel erg lekker zijn.
Ook als je er onder ligt?
  dinsdag 19 juni 2001 @ 22:38:29 #13
11940 Miertje
Wat kijk je nou?
pi_1053422
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 22:35 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Hehe...that must hurt....
Het leven is GEWELDIG FANTASTISCH !!
pi_1053427
quote:

[..]

Het klinkt heel raar, maar dat kan juist heel erg lekker zijn! Je moet dan natuurlijk geen slappeling of een iel ventje zijn (bel dan de ambulance maar )
  Trouwste user 2022 dinsdag 19 juni 2001 @ 22:41:56 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_1053444
quote:

[..]

Juist.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1053500
Moddervette vrouwen heb ik geen verstand van maar een beetje mollig is dus echt wel veel lekkerder in bed dan zo'n super dun meisje.
  dinsdag 19 juni 2001 @ 23:14:21 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1053681
Extreem vet is idd niet zo fijn nee, maar wat ik zelf gemerkt heb is het volgende: een vriendin van mij die zag er goed uit; lief koppie, stevige borsten, heel klein buikje (Niet plat dus, lichte ronding erin) maar ze had een hele stevige kont en dikke bovenbenen. Nou in het begin kon ik daardoor totaal niet opgewonden door raken, maar naarmate ik haar beter leerde kennen en steeds meer voor haar begon te voelen begon ik die kont van haar eigenlijk wel lekker te vinden...

Sindsdien kan ik ook wel genieten van vrouwen met iets dikkere benen en kont

Voor de nieuwschierigen: het lot haalde ons uit elkaar voordat het iets werd tussen ons.

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 19 juni 2001 @ 23:16:08 #18
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_1053699
Oh dit wou ik ook nog ff kwijt: het is niet zozeer dat dik zijn wat voor de afkeer zorgt, het zijn de met cellulitis verrijkte rollen die vaak voor afschuw zorgen.
Een meisje wat gewoon een beetje stevig is kan ook zeer lekker zijn, zolang het huidje maar strak zit
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_1053712
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
Oh dit wou ik ook nog ff kwijt: het is niet zozeer dat dik zijn wat voor de afkeer zorgt, het zijn de met cellulitis verrijkte rollen die vaak voor afschuw zorgen.
Een meisje wat gewoon een beetje stevig is kan ook zeer lekker zijn, zolang het huidje maar strak zit
Idd, jong dus
  dinsdag 19 juni 2001 @ 23:22:00 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_1053739
Njet. Dun mag, mollig mag, dik = doei
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1053792
> En wat bedoel jij met normaal ?

Slank tot LICHTmollig

> Hoeveel kilo moet je dan zijn ?

Ligt aan lengte, maar gemiddeld ZEKER NIET boven de 60.

> En in welke verhoudingen ?

1:1

> Waar mag het vet wel zitten ?

Nergens mag echt vet zitten, de billen/heupen mogen hooguit iets molliger zijn, mooi rond buikje is ook wel aantrekkelijk.

> Waar niet ?

Benen/nek/buik/ en vooral (!!!) armen

> Hoeveel kub per meter is wenselijk ?

Is niet uit te drukken.

> Als ze is afgevallen, en ze wordt arrogant ?

Liever dan moddervet en lief.

> Is lengte ook nog van belang ?

Ja, niet langer dan 1.75.

> Als ze miljonaire is ?

Doet er niet toe, het gaat immers om het uiterlijk en het innerlijk.

> Je weet zeker dat ze je gelukkig maakt, wat dan ?

Nogmaals: met mijn beste vriend beleef ik als heteroman ook leuke tijden, maar gelukkig kan hij mij niet maken in de zin van een relatie. Zelfde geld voor dikke meiden.

> Als ze een prinses in de keuken is, en een hoer in bed, wat dan ?

Ohhh, een prinses in de keuken, dat zijn toch alle dikke vrouwen (maar ik wil ook weleens gezond eten)...

> Gaat liefde niet door de maag ?

Nee.

> Mag het een onsje meer zijn potlood, 't is gratis.

Maar het kost een hoop (levensvreugde)...

None...
pi_1053802
Potlood, ik moet je helaas gelijk geven.
Ikzelf heb dezelfde situatie. Heb een vriendin die haaaaaaaaaaaaaaaaaartstikke aardig is enzo, maar toch wel flink wat kiloo'tjes overgewicht. En het spijt me zeer, maar ik hoef er dan niet als MIJN vriendin.

Ik hou dr gewoon nie van, sorry, hoewel ze echt hartstikke aardig is enzo

Dappre Strijders, Fier & Koen!
pi_1053915
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 23:32 schreef -Tita- het volgende:
Ik hou dr gewoon nie van, sorry, hoewel ze echt hartstikke aardig is enzo
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ieder heeft zijn eigen voorkeur. Er zijn ook genoeg dingen die ik liever niet zie bij een vrouw.
pi_1053944
quote:
Op dinsdag 19 juni 2001 22:33 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Ja, ik
Ik heb sex gehad met met meiden/vrouwen varierend van heel slank tot echt heel dik. En uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een hele dikke vrouw ook heel erg lekker zijn. Wat voor mij wel belangrijk is, is dat een vrouw zichzelf, ongeacht of ze mager of dik is, goed verzorgd.
Mijn huidige vriendin is trouwens ook flink aan de maat.

Dikke meiden zijn niet voor niets dik. Zelf wijten ze het vaak aan een geheimzinnige ziekte/genen/schildklier etc. en sommige maken het zo bont dat ze beweren dat ze dik worden van water... Maar dik word je van chips, chocolade, cola, frituur e.d. Wanneer je elke dag van die rotzooi eet, zie je er verrot uit van buiten (immers: dik) maar ben je ook letterlijk verrot van binnen (niet je innerlijk, maar maag/darmstelsel). Je gaat stinken. Als je heel erg dik bent, douche je ook een stuk minder dan normale mensen, want dat kost moeite. Ook gebruiken dikke meiden vaak geen deo of eau de toilette, ze zeggen er 'allergisch' voor te zijn... En zo zijn er nog meer redenen op te noemen waaruit blijkt dat dikke meiden een sterk a-erotische werking uitoefenen.
None...
  woensdag 20 juni 2001 @ 00:03:25 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_1053955
Vergeet snoepen niet. Vrouwen kunnen heel veel groente naar binnen werken en geen vettigheden en toch nog dik worden. Dit komt door het veelvuldig innemen van zoetigheden. Suiker wordt namelijk in één keer omgezet in vet. Da's ook de reden dat oudere vrouwen (die vrijwel allemaal verslaafd aan snoep zijn) ook vrijwel allemaal een dikke reet krijgen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')