abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15331039
Steeds als je naar programma's als netwerk kijkt dan hoor je nieuws over de VS. Soms goed nieuws, maar vaak slecht nieuws. Ik heb de afgelopen weken veel dingen gehoord als mensenrechten schendingen en discriminatie op de zwarte medemens. Dat ik het zat begint te worden. Ik vertrouw de regering van de VS voor geen meter meer. Er is geen massavernietiginswapens gevonden. Het Kyoto-verdrag verbroken. Kritiek op Israel is uit den boze enz. enz.

Die Bush is echt zo een kutgozer dat hij echt letterlijk vermoord mag worden. Onder zijn bewind zijn enorm veel onschuldige mensen vermoord. Ik had een jaar geleden in de VS dingen op tv gezien. Enorme hoeveelheden propaganda op de tv. Niet enkele minuten maar echt uren op meerder zenders.

Wie heeft ook genoeg van de US regering?

donderdag 11 december 2003 @ 15:17:38 #2
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_15331071
Je bedoeld zeker je word de vs zat :/ want het staat er erg alcoholisch in je topic :x

Maar true ze bemoeien zich overal mee om te

Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_15331093
euhm, ik niet
wel wil ik even vragen of je enigszins moeite hebt met grammatica enzo
niet lullig bedoeld ofzo maar je kijkt er moeilijk overheen zeg maar
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15331095
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:16 schreef WarSnake het volgende:
Steeds als je naar programma's als netwerk kijkt dan hoor je nieuws over de VS. Soms goed nieuws, maar vaak slecht nieuws. Ik heb de afgelopen weken veel dingen gehoord als mensenrechten schendingen en discriminatie op de zwarte medemens. Dat ik het zat begint te worden. Ik vertrouw de regering van de VS voor geen meter meer. Er is geen massavernietiginswapens gevonden. Het Kyoto-verdrag verbroken. Kritiek op Israel is uit den boze enz. enz.

Die Bush is echt zo een kutgozer dat hij echt letterlijk vermoord mag worden. Onder zijn bewind zijn enorm veel onschuldige mensen vermoord. Ik had een jaar geleden in de VS dingen op tv gezien. Enorme hoeveelheden propaganda op de tv. Niet enkele minuten maar echt uren op meerder zenders.

hij is dan nog wel niet goed voor "amerika" wil niet zeggen dat ie vermoord hoeft te worden, dat wens je niemand toe immers...
pi_15331099
* Matrixxx meldt *
fotografie FTW
  donderdag 11 december 2003 @ 15:19:30 #6
59278 Suupg
Elk nadeel heeft zn voordeel
pi_15331115
Er moet gewoon weer een democraat aan de macht komen.
Bij een Clinton was deze ellende echt allemaal niet gebeurd ...
Super G
pi_15331136
ikke meldt. Ze doen echt wat ze zelf willen zonder maar aan anderen te denken. Als zij er maar beter van worden. En ondertussen ook nog vriendjepolitiek gebruiken.
Alsof de VS weer in het kleuterklasje terecht is gekomen...
  donderdag 11 december 2003 @ 15:21:42 #8
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_15331159
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:20 schreef Deepfreeze het volgende:
ikke meldt. Ze doen echt wat ze zelf willen zonder maar aan anderen te denken. Als zij er maar beter van worden. En ondertussen ook nog vriendjepolitiek gebruiken.
Alsof de VS weer in het kleuterklasje terecht is gekomen...
Zoals de hele mensheid doet......
Live from the USA
pi_15331179
Sorry voor de grammatica fouten, maar het gaat om de inhoud.
pi_15331180
Gaan we weer!!! Weer dat domme gezeik tegen de V.S.
pi_15331181
* Meld WarSnake voor taalcursus*

* Meld mezelf aan als VS wantrouwige*

Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_15331186
jaaaa, gezellig weer een Amerika bash topic.

Ze zoeken nog fietsers in Iran......

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 11 december 2003 @ 15:22:56 #13
5260 Stewie
March on down the field !
pi_15331194
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:20 schreef Deepfreeze het volgende:
.... Als zij er maar beter van worden. En ondertussen ook nog vriendjepolitiek gebruiken....
Kee, dan wordt er dus nog iemand beter van ook, valt alweer mee...
  donderdag 11 december 2003 @ 15:23:19 #14
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15331201
Geen kritiek op Israël, wie verzint die dingen toch?

Zot op, of zat van?

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_15331213
En dat is nou precies het beeld wat de media wil schetsen.
Het probleem is dat de media 'het volk' enorm kan manipuleren zodat het moeilijk is om te zien wat echt is en waar een 'olifant' van gemaakt wordt.
Je zou er moeten wonen om echt te weten wat er aan de hand is, en dan nog..........

Daarbij, alsof overige regeringen zulke lievertjes zijn (op de onze na, natuurlijk).
Je weet nog geen fractie van wat er echt gebeurd.

pi_15331302
Amerika denkt dat wij een soort columbia zijn met als export product XTC, en vrije marktwerking voor de hoererij...

dusja je ziet toch alleen maar de slechtste dingen t duidelijkst....
de goede dingen neem je voor aangenomen,
dat wat boeit is waar een land t slecht in doet....

donderdag 11 december 2003 @ 15:27:26 #17
5260 Stewie
March on down the field !
pi_15331316
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:23 schreef Greyfox het volgende:
Daarbij, alsof overige regeringen zulke lievertjes zijn
Dat is exact waar het om gaat... Maar alleen bij Amerika wordt erover gezeken... Waar het gaat om China, Irak, Frankrijk, Noord-Korea, Nederland, noem ze allemaal maar op, dan hoor ik TS opeens niet meer...
  donderdag 11 december 2003 @ 15:28:43 #18
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_15331342
en ach ze mogen toch ook zo nederland binnenvallen die stoere wet heeft ie toen toch ook aangenomen
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_15331371
je moet onderscheid kunnen maken tussen VS met hun buitenlands beleid, aangezien dat wat ze in hun land dun jou niks aangaat, en de werkelijke inwoners van de VS.
Ik was ook erg anti-amerikaans totdat ik deze zomer daar op vakantie ging. Ik verbleef niet ergens in een touristisch oord maar gewoon bij mensen thuis, immigranten (vroegere familie vrienden) , erg succevol. Ik kwam ook in aanraking met echte amerikanen. Je moet begrijpen dat ze zich erg afzijdig houden van politiek.
Toen ik daar was kwam alleen binnenlands nieuws op TV en af en toe Irak, omdat hun land zo immens groot is. Het zijn gewoonweg vriendelijke mensen die zich niet met politiek willen bemoeien, ( veel vriendelijker dan hier ). Ik merkte wel dat de amerikaanse vlag erg aanwezig is in het land, ik dacht vroeger dat dat meer republikeinse propaganda was voor blanke rijken , maar veel auto's hadden zo'n vlaggetje op hun dak en de bestuurders waren: aziatisch, zwart, blank noem maar op.

De clue van het verhaal is dat je door alle propaganda heen moet kijken en zich realiseren dat dat net zulke mensen als jij en ik zijn.

pi_15331426
Daarom heb ik ook nadrukkelijk over de regering van de VS.
pi_15331432
quote:

Welcome to the real world!

Het beleid van de regering Bush sucks... Ze meten met twee maten en lappen internationale afspraken aan hun laars. Waarvoor? Voor geld en macht, datgene wat de mensheid al duizenden jaren drijft.

Irak bevrijden om de mensenrechten-situatie te verbeteren, yeh right. Typisch voorbeeld van "de pot verwijt de ketel". Beter stellen ze eerst zelf intern orde op zaken, zolang ze zelf de mensenrechten met voeten treden zijn ze volledig ongeloofwaardig!

Ik heb commentaar op de regering, ben niet anti-amerika, da's iets anders

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_15331459
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:21 schreef Quintony het volgende:

[..]

Zoals de hele mensheid doet......

Ok, das wel waar hoor. Maar het valt me nu met Bush op hoe de VS veranderd. Dus ik bedoel niet dat alleen de VS zo is. Maar meer dat de VS negatievere acties heeft tov een paar jaar geleden...
pi_15331466
quote:
...., dat wens je niemand toe immers...
nou. . .. .

er zijn mensen . .. . die wens ik dat wel toe. . .en bush staat bij mij ook op dat lijstje. . .(inclusief de rest van de huidige US regerings-top)

Religion : Mankind's worst invention !
pi_15331517
trouwens voordat je andere landen gaat verwijten dat ze 'te racistisch' zijn moet je maar eens naar NL kijken :R http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35922
pi_15331535
quote:

Ik "begin wel zat te worden op" zeikerige betweters als jou. Als jullie het allemaal zo goed weten, waarom is het hier dan evenzeer een puinhoop ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')