abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15329349
Na het zien van de afbeelding hieronder vraag ik me het volgende af,
steeds vaker zie je rechtse jongeren extremer worden en dit
openbaar zichtbaar maken, is de foto hieronder een reeel beeld
of een bewust afgewacht shot?

Zijn dit nu jongeren die een petitie aanbieden?
Brengt deze advertentie schade toe aan het imago van de LPF?

Ik hoor in de media dat de jonge fortuynisten een apparte stroming hebben
en niets te maken willen hebben met bv de NNP en Nieuw Rechts van
Michiel Smit vanwege hun extreme uitspraken.
Er word nooit eens gezegd "wij demonstreren met Nieuw Rechts en/of de NNP" of een andere partij.
Ik vind dat ze deze situatie (foto) aanzichzelf hebben te danken.

edit door moderator: plaatje weer werkend gemaakt (andere link)

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 11-12-2003 21:12]

pi_15329433
tja beetje moeilijk te zeggen, het kan net zo goed gemanipuleerd zijn. wie weet zijn die fortuynisten allemaal toffe jongens en lopen er drie neo-nazi's rond. die zijn dan toevallig op de foto gezet bij wijze van spreken. geloof niet alles wat je ziet/leest

als deze mensen serieus fortuynisten zijn, dan snap ik niet waarom ze zichzelf zo noemen....met een nederlandse vlag rondlopen in je kale kop....alsof fortuyn dat deed ofzo

pi_15329479
Misschien dat het onderwerp van deze specifieke petitie een selectief deel van de Jonge Foruynisten (en wellicht andere jongelui met stevig rechtse denkbeelden) aansprak?
Slaapt winter
en zomer
pi_15329506
Als het geen jonge fortuynisten zijn en het een bewust gemaakt shot
van een media dan zegt dat wel iets over deze media.

Tevens zegt dat wat over de jonge fortuynisten, namelijk dat
ze hun eigen demonstratie's niet in de hand hebben en deze mensen
laten meelopen, danwel voorop laten lopen

pi_15329510
Nee joh, dat zijn allemaal goed willende nederlandse jongeren.
Die juist door de linkse media, in het zonnetje worden gezet.
pi_15329542
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:12 schreef WieWatWaarom het volgende:
Als het geen jonge fortuynisten zijn en het een bewust gemaakt shot
van een media dan zegt dat wel iets over deze media.

Tevens zegt dat wat over de jonge fortuynisten, namelijk dat
ze hun eigen demonstratie's niet in de hand hebben en deze mensen
laten meelopen, danwel voorop laten lopen

Mogen ze niet meelopen dan? Moeten de jonge Fortuynisten deze mensen weigeren? Op grond waarvan dan? Hun uiterlijk?
Slaapt winter
en zomer
pi_15329558
Tja die arme jongens zijn bang dat Volkert stiekem een RAF cel is .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_15329599
Als ik bij zo'n demonstratie deze figuren zag rondlopen, dan wist ik ook wel waar ik een foto van zou maken. Pas wanneer het nieuwsbericht er omheen onomwonden beweerd dat heel de demonstratie zo is terwijl dat niet zo is, dan is er echt iets mis vind ik. Al zou ik er niet van verbaast staan als de helft van de jonge fortuynisten verkapt neo-nazi's zijn eerlijk gezegd .

Anders gezegd, bij een anti-globalisten rel neem je ook foto's van de stenengooiende hippies en niet van alle nette demonstranten achter het hek.

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_15329601
wat wel een feit is dat de media steeds linkser wordt. Denk maar even terug aan dat voorval met die 40 marokkanen of zoiets die 2 politieagenten te lijf gingen nadat deze 1 allochtoon aanhielden omdat zn scooterlicht het niet deed of zo..... staat er even later op de officiele nieuwssites dat het gaat om een groep van 40 jongeren!!!! Nee hoor, we stoppen niet in de doofpot dat die ***marokkanen steeds erger worden in ons land.

trouwens hier op fok! ook, elk frontpage bericht wordt overspoelt met -3 generalisaties.... terwijl het toch gewoon de feiten zijn maar neeeee wij mogen niet discrimineren!!! Zulke rechtse partijen zul je steeds meer gaan zien in de toekomst. nederland heeft er schoon genoeg van....

Ben ook maar een mens... toch?
pi_15329606
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:14 schreef du_ke het volgende:
Tja die arme jongens zijn bang dat Volkert stiekem een RAF cel is .
[rechtse rakker-on]
Hebben ze geen werk ofzo? Luie donders. Ga eens wat nuttigs doen voor je samenleving.
[rechtse rakker/off]
pi_15329655
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:13 schreef Parabola het volgende:

[..]

Mogen ze niet meelopen dan? Moeten de jonge Fortuynisten deze mensen weigeren? Op grond waarvan dan? Hun uiterlijk?

Wat dacht je van racistische uitingen op kleding? Of ben jij eentje die vindt dat dat onder vrijheid van meningsuiting valt.
pi_15329674
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:16 schreef Tijgetje21 het volgende:
wat wel een feit is dat de media steeds linkser wordt.
.
  donderdag 11 december 2003 @ 14:19:31 #13
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_15329688
quote:
wat wel een feit aanname is dat de media steeds linkser wordt.
Eeuwige discussie, maar:
De media bestaat niet, men brengt het nieuws voor de doelgroep. Er is geen complot ofzo, als men dus 'rechts' nieuws wil zien, dan komt dat er vanzelf. Sterker nog dit bestaat zeker. Men heeft de neiging om de NOS (welke vrij Vara achtig is) als 'de Media' te zien heb ik de indruk. Als het je niet bevalt is er altijd het RTL4 nieuws wat ook kwalitatief hoogstaand is en toch een andere invalshoek heeft.
Compleet objectief nieuws is zowiezo een illusie, net zoals een links complot oid.

Laat ik het wat duidelijker zeggen. Ik denk dat jij rechtser wordt, in plaats van de rest linkser. Hand in eigen boezem enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 11-12-2003 14:21]

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_15329694
We zullen zien wat de andere rechtse groepen doen deze middag,

Op de site van Nieuw Rechts staat een vermelding over een
demonstratie van AFA en daarop volgend een demonstratie
van Nieuw Rechts de NNP

http://www.nieuwrechts.nl/forum/onderwerp/2/bekijk/4109.html

Zouden hier ook soortgelijke foto's vandaan gaan komen?

donderdag 11 december 2003 @ 14:20:21 #15
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15329708
quote:
wat wel een feit is dat de media steeds linkser wordt. Denk maar even terug aan dat voorval met die 40 marokkanen of zoiets die 2 politieagenten te lijf gingen nadat deze 1 allochtoon aanhielden omdat zn scooterlicht het niet deed of zo..... staat er even later op de officiele nieuwssites dat het gaat om een groep van 40 jongeren!!!! Nee hoor, we stoppen niet in de doofpot dat die ***marokkanen steeds erger worden in ons land.
Uit één incident kan jij afleiden dat de media linkser worden? Wat is dan eigenlijk het 'linkse' er aan? Worden die kutmarokkanen erger? Wat wordt er in de doofpot gestopt?
quote:
trouwens hier op fok! ook, elk frontpage bericht wordt overspoelt met -3 generalisaties.... terwijl het toch gewoon de feiten zijn maar neeeee wij mogen niet discrimineren!!! Zulke rechtse partijen zul je steeds meer gaan zien in de toekomst. nederland heeft er schoon genoeg van....
Waar heeft Nederland schoon genoeg van? Van discriminerende pubers die in elke marokkaan een crimineel zien, omdat dat toch op Fok! staat? Welke feiten worden met -3 bestempeld?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_15329727
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:16 schreef Nyrem het volgende:

[..]

[rechtse rakker-on]
Hebben ze geen werk ofzo? Luie donders. Ga eens wat nuttigs doen voor je samenleving.
[rechtse rakker/off]

He het is wel 's avonds hoor . Dan zijn ze gewoon vrij (of ze hebben hun enkelband van het elektronisch huisarrest even afgedaan).
  donderdag 11 december 2003 @ 14:21:52 #17
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15329751
Ik vind het vrijheid van meningsuiting om met een fakkel de A10 op te lopen. Ik vind het vrijheid van meningsuiting om Cohen een ultimatum te sturen inzake de vrijlating van mijn doldrieste broeders op de snelweg.

Misschien kunnen hiervan wat foto's in de media, tenslotte komen die jongen van Michiel Smit ook 'altijd' op de foto in de krant.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15329809
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:19 schreef kingmob het volgende:

[..]

Eeuwige discussie, maar:
De media bestaat niet, men brengt het nieuws voor de doelgroep. Er is geen complot ofzo, als men dus 'rechts' nieuws wil zien, dan komt dat er vanzelf. Sterker nog dit bestaat zeker. Men heeft de neiging om de NOS (welke vrij Vara achtig is) als 'de Media' te zien heb ik de indruk. Als het je niet bevalt is er altijd het RTL4 nieuws wat ook kwalitatief hoogstaand is en toch een andere invalshoek heeft.
Compleet objectief nieuws is zowiezo een illusie, net zoals een links complot oid.

Laat ik het wat duidelijker zeggen. Ik denk dat jij rechtser wordt, in plaats van de rest linkser. Hand in eigen boezem enzo.

heb je helemaal gelijk in, maar ik krijg in het algemeen de indruk dat wanneer het nieuws op tv, of de kranten zinsdelen als 'groep marokkanen' gaan veranderen in 'groep jongeren' om vervolgens te schrijven dat er veel wordt gediscrimineerd en deze mensen ook een eerlijke kans verdienen er toch echt iets fout gaat...
Ben ook maar een mens... toch?
pi_15329822
Dit is het bekende nazifiseren van de media. Dit is absoluut niet de doorsnee jonge fortuynist. Even wachten tot er een kaalkop langskomt en *flits*.

Deze journalist is overduidelijk niet geïntresseerd geweest in het werkelijke verhaal maar alleen in het zwartmaken van mensen die niet de opvattingen delen van de redactie van die krant.

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_15329826
Duidelijk gemanipuleerde foto... De jongeren op de achtergrond zijn onherkenbaar, alleen de 2 kaalkoppen zijn goed te zien...

Of dit met links/rechts te maken heeft weet ik niet, ik gok eerder op de hang naar sensatie waar de media de laatste jaren alleen maar mee bezig is...Als het maar verkoopt, dat is de media anno 2003...

(en dat de meerderheid van de media links is is niet iets van de laatste jaren hoor... journalisten maar ook kunstenaars zijn al jaren overwegend links)

pi_15329854
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

He het is wel 's avonds hoor . Dan zijn ze gewoon vrij (of ze hebben hun enkelband van het elektronisch huisarrest even afgedaan).

Maar het is al vroeg donker deze dagen.
Een petitie aanbieden aan een ambtenaar doe je vóór zessen
Maar goed, ik denk inderdaad ook dat ze hun electronische enkelband hebben afgebeten.

de witte puntmutsen waren zeker op?

ps: Valt me tegen van de 'linkse media' dat ze die er niet even bij hebben ge-photo-shopped.

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 11-12-2003 14:26]

pi_15329863
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:18 schreef Nudistik het volgende:

[..]

Wat dacht je van racistische uitingen op kleding? Of ben jij eentje die vindt dat dat onder vrijheid van meningsuiting valt.

Als je doelt op echt racistische uitingen, dan is het een kwestie van aangifte doen, dat is namelijk strafbaar. Als je doelt op herkenningstekens, zoals de LoNSDAle-trui op de foto, dan ben ik er eentje die vindt dat je niet moet proberen ten koste van alles onfrisse lui het zwijgen op te leggen. Ben ik nou 'fout'?
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 11 december 2003 @ 14:25:42 #23
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_15329867
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:23 schreef Tijgetje21 het volgende:

[..]

heb je helemaal gelijk in, maar ik krijg in het algemeen de indruk dat wanneer het nieuws op tv, of de kranten zinsdelen als 'groep marokkanen' gaan veranderen in 'groep jongeren' om vervolgens te schrijven dat er veel wordt gediscrimineerd en deze mensen ook een eerlijke kans verdienen er toch echt iets fout gaat...

Het maakt voor de nieuwswaarde toch geen bal uit of er bij wordt vermeld dat het om Marokkanen gaan? Dat creëert alleen maar haat jegens Marokkanen en daar wordt de overgrote meerderheid van de Marokkanen die het wel gewoon goed doet de dupe van (zoals hier op Fok al regelmatig te zien is).
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_15329870
Misschien was de journalist niet geintresseerd in het verhaal
OF hij wilde het werkelijke gezicht van de Jonge fortuynisten laten zien.
  donderdag 11 december 2003 @ 14:25:48 #25
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15329871
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:24 schreef Tikorev het volgende:
Dit is het bekende nazifiseren van de media. Dit is absoluut niet de doorsnee jonge fortuynist. Even wachten tot er een kaalkop langskomt en *flits*.

Deze journalist is overduidelijk niet geïntresseerd geweest in het werkelijke verhaal maar alleen in het zwartmaken van mensen die niet de opvattingen delen van de redactie van die krant.

Jemig, geen enkele keer 'links', ...

Ik vond het ook een vrij suggestieve foto. Het lijkt er mee te zeggen dat elke Jongen Fortuynist een neo-nazi is, terwijl dat natuurlijk niet zo hoeft te zijn.

kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')