quote:Simon & Garfunkel - I'm a rock?
Op zondag 14 december 2003 14:23 schreef BrauN het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak gebruikt werd in het programma De Regenjas van Harry VermeegenHet is niet 'Madness - Our house', dat was ook zo'n nummer wat iedere aflevering terug kwam.
Ik weet zeker dat er mensen zijn die weten welke ik zoek...
quote:remix is in ieder geval van Fatboy Slim - Renegade Master
Op zondag 14 december 2003 15:52 schreef Leila het volgende:
Ik zoek een nummer, en dat gaat iets van zo:back once again for the renegade master....
Is vast al eerder hier gevraagd.
Je hebt daar dus een snel nr van, die ken ik dan wel (en gevonden) maar ik hoorde het gisteravond weer, maar dan als oude jaren 70/80 rap, met iets van one for the trouble, one for the ? in het refrein.Wie weet hoe het origineel heet?
Dankjewel!
quote:Ik ken alleen de Carry On Smiling uit het liedje van Ace Of Base - Life Is A Flower
Op zondag 14 december 2003 17:48 schreef E- het volgende:
niemand kent "carry on smiling" van m. jackson?
quote:Is Unfinished Sympathy. Op 2 in mijn ludduvuduh-top 10
Op zondag 14 december 2003 14:16 schreef Klonk het volgende:
Gezocht: de titel van een liedje van massive (attack), ballad, in de clip zweeft de camera door kamers in een flatgebouw en komt telkens in andere kamers met andere mensen, het clipje eindigt als de camera naar buiten zwenkt een regenachtige straat op.wie o wie weet de titel ?
quote:PROTECTION van de CD PROTECTION van Massive Attack. Wordt gezongen door de zangeres van Anything but the Girl.
Op zondag 14 december 2003 18:09 schreef ddorst het volgende:[..]
Is Unfinished Sympathy. Op 2 in mijn ludduvuduh-top 10
quote:Is dat niet Dario G - Sunchyme? Zal wel niet......Zeggen ze iniedergeval ook HEYOMAMA
Op zondag 14 december 2003 14:51 schreef whiskas het volgende:
Laatst hoorde ik een leuk nummer op de sportschool. Het is een snel nummer en het enige wat er echt gezongen wordt: is heyo mama (niet van k3!). Wie weet welk nummer ik bedoel?
quote:Sorry, wist niet dat je kwaad werd, je hebt helemaal gelijk. Unfinished Sympathy is die 1-take-clip op die stoep. Haal ze vaker door elkaar.
Op zondag 14 december 2003 18:23 schreef SKMbeat het volgende:[..]
PROTECTION van de CD PROTECTION van Massive Attack. Wordt gezongen door de zangeres van Anything but the Girl.
GOT IT ?
Donker mooi vrouwtje met wenkbrauwpiercing zingt: "Shaddup, just shaddup.." .. if you're worth it.. Take it slow, trala on the flow, if you're worth it..
Hoe heet het nummer? De zangeres?
quote:Shutup - The Black eyed peas!
Op zondag 14 december 2003 19:54 schreef Oksel het volgende:
.. dat commerciele nummer.. op TMF. Blauw shirt over zwart topje.Donker mooi vrouwtje met wenkbrauwpiercing zingt: "Shaddup, just shaddup.." .. if you're worth it.. Take it slow, trala on the flow, if you're worth it..
quote:Black Eyed Peas-Shut Up
Op zondag 14 december 2003 19:54 schreef Oksel het volgende:
.. dat commerciele nummer.. op TMF. Blauw shirt over zwart topje.Donkerblank
mooi vrouwtje met wenkbrauwpiercing zingt: "Shaddup, just shaddup.." .. if you're worth it.. Take it slow, trala on the flow, if you're worth it..
quote:Zeg ik
Op zondag 14 december 2003 20:05 schreef Oksel het volgende:[..]
Shutup - The Black eyed peas!
quote:Ben niet kwaad,alleen verontwaardigd. Protection is een van de mooiste,stijlvolste nummers uit de jaren '90. Een parel om te koesteren, te beschermenl.
Op zondag 14 december 2003 19:32 schreef ddorst het volgende:[..]
Sorry, wist niet dat je kwaad werd, je hebt helemaal gelijk. Unfinished Sympathy is die 1-take-clip op die stoep. Haal ze vaker door elkaar.
quote:Helemaal mee eens! geweldig nr ook voor vele dingen toepasbaar
Op zondag 14 december 2003 20:16 schreef SKMbeat het volgende:[..]
Ben niet kwaad,alleen verontwaardigd. Protection is een van de mooiste,stijlvolste nummers uit de jaren '90. Een parel om te koesteren, te beschermenl.
alvast bedankt
quote:American Hi-Fi - Flavour Of The Weak
Op zondag 14 december 2003 21:40 schreef chrisz het volgende:
hey mensen ik zoek de titel van het eerste nummer van dit filmpje:
http://weblog.fok.nl/weblog.fok?id=2851alvast bedankt
quote:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je bent in de war met Tracey Horn van Everything But the Girl
Op zondag 14 december 2003 18:23 schreef SKMbeat het volgende:
PROTECTION van de CD PROTECTION van Massive Attack. Wordt gezongen door de zangeres van Anything but the Girl.
GOT IT ?
Op ID-T-radio heb je een reclame van de XboXtrancetop500. Daarin zit een klein stukje van een Trancenummer, ik geloof het nummer voor Svenson & Gielen - Beauty of Silence. Hoe heet dat nummer?
Toch nog iemand een idee?? Anders moet ik t maar staken
Future World Orchestra- Roulette
alleen dan een trance versie......iemand ENIG id??
Het gaat om dat instrumentaal nummer dat je in het intro scherm van de DVD hoort en tijdens de aftiteling... De search op FOK geeft alleen maar rotzooi en een volgespamed topic (waarin wel gevraagd werd om de naam)...
Kan iemand me verder helpen?
quote:Vertel d'r eens wat meer over?
Op zondag 14 december 2003 22:14 schreef GHansVI het volgende:
Ok hij is wat vergezocht waarschijnlijk.Op ID-T-radio heb je een reclame van de XboXtrancetop500. Daarin zit een klein stukje van een Trancenummer, ik geloof het nummer voor Svenson & Gielen - Beauty of Silence. Hoe heet dat nummer?
quote:Vertel d'r eens wat meer over.. er zijn niet veel TMF kijkers op dit forum
Op zondag 14 december 2003 22:55 schreef MaVeJuH het volgende:
Nogmaals de vraag over het liedje what op TMF bij Post @ Midnight gedraaid word als "theme" Niemand schijnt het te weten, en na verder zoeken heb ik nog steeds niet gevonden van wie dat trance nummer is![]()
Toch nog iemand een idee?? Anders moet ik t maar staken
Is het zo'n typisch nep kleutertrance deuntje?
quote:Ja het is meer van hetzelfde en t werd gebruikt net voordat ze van dat lelijke geschreeuw van die lui weer overgingen naar een clip
Op zondag 14 december 2003 23:30 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Vertel d'r eens wat meer over.. er zijn niet veel TMF kijkers op dit forum
Is het zo'n typisch nep kleutertrance deuntje?
Ik D8 zelf system F of Johan Gielen maar dus niet :|
quote:Hehehe, je hebt gelijk het is Tracey Horn van Everything But The Girl. Schreef iets te snel in mijn enthousisame,excuses.
Op zondag 14 december 2003 21:53 schreef Berkery het volgende:[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar je bent in de war met Tracey Horn van Everything But the Girl
aantal keer op yorin fm geweest, moest er naar luisteren op m'n werk...
Gitaarspel, goed gitaarspel.. soort musestijl, meer weet ik er niet van... iemand een idee? (zal wel pop zijn als het op yorin komt..)
quote:Ik heb de soundtrack, en de scene die je omschrijft zit in de soundtrack in dit nummer:
Op zondag 14 december 2003 16:13 schreef IceEagle het volgende:
hey fokkers,
ik zoek een stuk uit de soundtrack van StarWars: Return Of The Jedi. je hoort het aan het begin van de film wanneer luke, han, leia ect ontsnappen van de hutts ongeveer wanneer die sailbarge ontploft.
ik loop als maar te zoeken maar ik kan hem niet vinden, heeft iemand hem misschien als mp3? op bol.com en andere websites zoals amazon werken de links niet als ik daar de soundtrack opzoek
Zoekse, met de titel van het nummer moet het makkelijker gaan
Ik hoorde dat je op het Forum van FOK achter bijna alle muzieknummers kon komen die je zoekt, dat is het proberen waard lijkt mij.
Nu is mijn vraag het volgende: Ik zoek de titel en artiest van het nummer dast gebruikt wordt in de nieuwe Orange reclame.
BVD
quote:
Op maandag 15 december 2003 10:52 schreef cafedelmarkie het volgende:
heey fokkers
Ik zoek een lied en daarin wordt met een fluit(dwarsfluit ofzo??) gespeeld, net zoiets als So Flute van St. Germain
Alvast bedankt
Weet iemand of dat uit een ander nummer komt?
quote:Eentje was iig "Believe in me"
Op maandag 15 december 2003 15:33 schreef -Jay-20- het volgende:
Lenny Kravitz had vorig jaar 2 keer een hit in de top40 staan. Welke 2 nummers waren dat ook al weer??
quote:Oh ja thanx!
Op maandag 15 december 2003 15:35 schreef PPL het volgende:[..]
Eentje was iig "Believe in me"
Die ander ben ik ff kwijt...
[Dit bericht is gewijzigd door -Jay-20- op 15-12-2003 16:19]
quote:Dig In? Vond hem toevallig net.
Op maandag 15 december 2003 15:33 schreef -Jay-20- het volgende:
Lenny Kravitz had vorig jaar 2 keer een hit in de top40 staan. Welke 2 nummers waren dat ook al weer??
quote:Was het niet Fly Away?
Op maandag 15 december 2003 15:43 schreef -Jay-20- het volgende:[..]
Oh ja thanx!
Die andere was met die clip waar hij steeds achter een meisje aan liep (en haar steeds mis liep) Damn hoe heet dat nr ook al weer....
quote:Nee dat is'em niet..
Op maandag 15 december 2003 15:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dig In? Vond hem toevallig net.
quote:ook niet
Op maandag 15 december 2003 15:54 schreef Schuimi01 het volgende:[..]
Was het niet Fly Away?
quote:I belong to you misschien?
Op maandag 15 december 2003 16:03 schreef -Jay-20- het volgende:[..]
Nee dat is'em niet..
[..]ook niet
quote:Jaaaaaa!!! Dat is'em
Op maandag 15 december 2003 16:09 schreef Schumi01 het volgende:
Volgens mij is het Again!
Thanx buddie
quote:Graag gedaan
Op maandag 15 december 2003 16:16 schreef -Jay-20- het volgende:[..]
Jaaaaaa!!! Dat is'em
![]()
![]()
Thanx buddie
Had op de site van Lenny gekeken, en daar staan ook de videoclips en daardoor wist ik het
quote:Ik geloof dat niemand hier dus weet hoe dit nr heet. Zou iemand mij anders een link kunnen geven naar die site met allemaal dj liveset-tracklists..? Misschien dat ik het daar kan vinden!
Op vrijdag 12 december 2003 16:56 schreef HelloBye het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van dit meesterlijke nummer gedraaid in een liveset van Dave Clarke.
http://cmd.hro.nl/student/0755495/__/001_128.mp3
bekend nummer weet alleen zo de titel enzo niet meer
quote:niet toevallig I was made for loving you baby van Kiss?
Op maandag 15 december 2003 17:34 schreef BaggerUser het volgende:
ja heel simpel het nummer waar ze zingen:
I was meant to loving you babybekend nummer weet alleen zo de titel enzo niet meer
Frustratie alom nu ik de film Predator niet bij me heb liggen en heel graag wil weten welk liedje ze in de helikopter draaien. Weet iemand dat toevallig zo 1,2,3 uit zn hoofd?
quote:Volgens mij is het nummer van KISS - I was made for loving you
Op maandag 15 december 2003 17:34 schreef BaggerUser het volgende:
ja heel simpel het nummer waar ze zingen:
I was meant to loving you babybekend nummer weet alleen zo de titel enzo niet meer
Groeten
Hans
quote:Blackstreet - Don't Leave me.
Op maandag 15 december 2003 15:30 schreef Schumi01 het volgende:
In het nummer van 2-pac, I Ain't Mad at Cha, zit in een piano. Dit begint na 16 seconden.
Toen ik het nummer voor het eerst hoorde kwam mij dit bekend voor.Weet iemand of dat uit een ander nummer komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |