Hm ben benieuwd of hier op spirituele wijze ook naar gekeken wordt..
Och, 't leven!
quote:Tjah dat mag jij denken als je wilt..
Op zaterdag 29 november 2003 01:07 schreef P-Style het volgende:
Het is een illusie...
quote:Gevoel misschien niet, de rest wel
Op zaterdag 29 november 2003 01:09 schreef AngelWings het volgende:[..]
Tjah dat mag jij denken als je wilt..
ik weet dat het geen illusie is...
want het gevoel erbij is geen illusie nml
quote:Foute redenatie. Jij vindt het geen illusie, maar dat betekent niet dat het geen illusie is.
Op zaterdag 29 november 2003 01:09 schreef AngelWings het volgende:
ik weet dat het geen illusie is...
want het gevoel erbij is geen illusie nml
quote:Ja ongelooflijk zoiets?
Op zaterdag 29 november 2003 01:08 schreef tvlxd het volgende:
Liefde op het eerste gezicht is een spontane lichamelijke reacte tegenover elkaar. Men wilt elkaar, nu.Och, 't leven!
quote:Ja, zo gaat dat.
Op zaterdag 29 november 2003 01:12 schreef AngelWings het volgende:[..]
Ja ongelooflijk zoiets?
Zomaar opeens..
terwijl je soms jaren niemand ziet die zoiets in je oproept?
quote:hmm, ben ik het niet helemaal mee eens - tuurlijk wil je elkaar, maar er komt ook iets anders bij kijken ... voor mij was het ook een persoon tegenkomen die meteen al vertrouwd aanvoelde ... iemand tegenkomen die op dezelfde golflengte zit - en daarnaast vond ik haar ook nog eens super interessant als mens zelf
Op zaterdag 29 november 2003 01:08 schreef tvlxd het volgende:
Liefde op het eerste gezicht is een spontane lichamelijke reacte tegenover elkaar. Men wilt elkaar, nu.Och, 't leven!
quote:Allicht zit je op elkaars golflengte, maar je wilt elkaar ook, anders komt er geen liefde-op-het-eerste-gezicht.
Op zaterdag 29 november 2003 01:13 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
hmm, ben ik het niet helemaal mee eens - tuurlijk wil je elkaar, maar er komt ook iets anders bij kijken ... voor mij was het ook een persoon tegenkomen die meteen al vertrouwd aanvoelde ... iemand tegenkomen die op dezelfde golflengte zit - en daarnaast vond ik haar ook nog eens super interessant als mens zelf
quote:Zonder dat gevoel kan ik geen eens een relatie aangaan met iemand?
Op zaterdag 29 november 2003 01:13 schreef Reptile het volgende:
Bestaat niet!
Zijn er ook mensen die dankzij regressie meer te weten zijn gekomen?
Bv over het kontakt met een speciaal persoon?
en op het tweede gezicht trouwens ook nog steeds
quote:is dat altijd wederzijds dan?
Op zaterdag 29 november 2003 01:14 schreef tvlxd het volgende:[..]
Allicht zit je op elkaars golflengte, maar je wilt elkaar ook, anders komt er geen liefde-op-het-eerste-gezicht.
quote:ja dat zeg ik ook - maar bij liefde hoort ook de lichamelijk aantrekkingskracht - intimiteit met elkaar delen. maar bij liefde op het 1e gezicht moet je meer hebben dan alleen elkaar willen
Op zaterdag 29 november 2003 01:14 schreef tvlxd het volgende:[..]
Allicht zit je op elkaars golflengte, maar je wilt elkaar ook, anders komt er geen liefde-op-het-eerste-gezicht.
quote:Wel, ik denk niet in die vage termen als "karmisch", maar, ja, liefde-op-het-eerste-gezicht is wederzijds, anders is het meer een tiener-[/i]crush[/i].
Op zaterdag 29 november 2003 01:16 schreef AngelWings het volgende:[..]
is dat altijd wederzijds dan?
nee toch?
of wel...vaak ligt dit mijn inziens ook aan de gevoeligheid van het oppikken van e.v karmische banden en verbondenheid?
quote:Ongetwijfeld. Maar hoe merk je dat? Aan het uiterlijk.
Op zaterdag 29 november 2003 01:16 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
ja dat zeg ik ook - maar bij liefde hoort ook de lichamelijk aantrekkingskracht - intimiteit met elkaar delen. maar bij liefde op het 1e gezicht moet je meer hebben dan alleen elkaar willen
dagen later sta ik ergens voel iets
kan niet zeggen wat ,maar toch,
draai me om en kijk hem recht in zijn ogen , op 15 meter afstand en hij lachte..
Was zo bizar?
Zo intens...best gaaf?
zucht
quote:ik en Angelwings denken dus dat er nog wel wat meer dan dat speelt, maar dat kunnen we natuurlijk niet bewijzen ... maar ik geloof er in dat mensen uitstralen wie ze zijn en hoe ze in het leven staan en dat kan je oppakken zonder met die persoon te praten ... denk maar aan het geval dat je "net toevallig aan iemand denkt die je zo en zo lang niet hebt gezien/gesproken" - en dan kom je hem/haar opeens tegen - toeval? tja ... er zijn geen bewijzen
Op zaterdag 29 november 2003 01:18 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ongetwijfeld. Maar hoe merk je dat? Aan het uiterlijk.
quote:ik en Angelwings denken dus dat er nog wel wat meer dan dat speelt, maar dat kunnen we natuurlijk niet bewijzen ... maar ik geloof er in dat mensen uitstralen wie ze zijn en hoe ze in het leven staan en dat kan je oppakken zonder met die persoon te praten ... denk maar aan het geval dat je "net toevallig aan iemand denkt die je zo en zo lang niet hebt gezien/gesproken" - en dan kom je hem/haar opeens tegen - toeval? tja ... er zijn geen bewijzen
Op zaterdag 29 november 2003 01:18 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ongetwijfeld. Maar hoe merk je dat? Aan het uiterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |