gemaakt met 2 foto's van mij en vrienden en een plaatje van google.
Sneeuwstormpje en paar lichtjes gemaakt in photohop en voila, leuk om over email te sturen.
quote:Geen tijd voor en geen zin in.
Op vrijdag 28 november 2003 20:22 schreef Armin het volgende:
ikke!gemaakt met 2 foto's van mij en vrienden en een plaatje van google.
Sneeuwstormpje en paar lichtjes gemaakt in photohop en voila, leuk om over email te sturen.
en voor mijn oom en tante ben ik nu bezig en vind ik deze wel grappig
quote:Super! Bedankt voor de tip! Tsja, ik ben nog niet geweldig met dit soort rogramma's, maar ik vind het leuk om dingetjes uit te proberen, ga ook zeker je tip gebruiken
Op maandag 1 december 2003 12:51 schreef Armin het volgende:
bij die laatste moet je de voorgrond ietsje blurren, zodat het net lijkt of ze daar echt staan
Een simpele, strakke stempel met zwarte inkt, mooi papier en voor iedereen een andere wens voor het nieuwe jaar.
Ik ben een voorstander van het zelf maken van (kerst)kaarten. Denk alsjeblieft niet dat ik theezakjes spaar en er leuke patroontjes van maak maar ik vind het leuk om kaarten te krijgen en te versturen waar je aan kan zien dat diegene er echt een beetje tijd aan besteed heeft. Ookal zijn het maar sterretjes die op de kaart geplakt zijn.
Zelf gemaakte kaarten, dit geld ook voor hand geschreven brieven, vind ik 100x leuker dan de snelle, onpersoonlijke kaarten / mailtjes.
de 4e alweer
quote:Dus jij hebt liever 1 persoonlijke kerstkaart dan 100 onpersoonlijke kerstkaarten
Op dinsdag 2 december 2003 08:09 schreef ennuik het volgende:
Zelf gemaakte kaarten, dit geld ook voor hand geschreven brieven, vind ik 100x leuker dan de snelle, onpersoonlijke kaarten / mailtjes.
quote:Yep!
Op dinsdag 2 december 2003 08:28 schreef Wrinex het volgende:[..]
Dus jij hebt liever 1 persoonlijke kerstkaart dan 100 onpersoonlijke kerstkaarten
Mijn eerste concept, maar sinterklaas is nog niet voorbij dus een echte kaart zal van het weekend af zijn.
En bij een drukker op hard papier afdrukken natuurlijk
quote:
Op woensdag 3 december 2003 00:46 schreef dfr0st het volgende:
[afbeelding]Mijn eerste concept, maar sinterklaas is nog niet voorbij dus een echte kaart zal van het weekend af zijn.
En bij een drukker op hard papier afdrukken natuurlijk
quote:snel vrienden met m maken misschien krijg je hem dan ook
Op woensdag 3 december 2003 12:18 schreef portier het volgende:[..]
.
*save as...*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |