quote:nope. en ook niet the Corrs, curchulain.
Op zaterdag 29 november 2003 21:00 schreef Berkery het volgende:[..]
Of Listen To The Radio van Tom Robinson ook beetje tvp
dat niemand dit weet, die tune komt elk uur langs op 3fm, na het nieuws.
Of LuIsTeRt IeDeReEn HiEr NaAr 538?
quote:Nope: eerder Kink FM & Veronica....
Op zaterdag 29 november 2003 21:05 schreef DaveM het volgende:
Of LuIsTeRt IeDeReEn HiEr NaAr 538?
NB: weet het geheel off topic....maar dit is eigenlijk een verkapt terugvindpost ....
quote:Misschien Galleon- So I Begin.
Op zaterdag 29 november 2003 18:34 schreef StephanL het volgende:
Ik hoop dat jullie genoeg aan mij vage omschrijving hebben. In een reclame blok van TMF hoor je zo'n leuk deuntje. Het is één of andere dance plaat ofzo en in die clip zie je dan allerlei artiesten langs komen, waaronder Atomic Kitten.Enig idee waar ik het over heb?
Weet iemand hoe t heet en waar te krijgen?
kenmerken: komt voor in de film Back To The Future 2.
Hij komt voor bij de scéne waar Marty de andere Marty tegenkomt die elek. gitaar zit te spelen. Omliggende scénes zijn bijvoorbeeld dat Marty z'n Pa biff op z'n smoel slaat. Het gaat NIET om de snelle swingende song, maar (volgens mij) om de song die net ervoor wordt gespeeld. Tis een rustige song waar op te schuifelen valt.
Iemand?! Alvast bedankt!
Wie herkent dit? Het zou best kunnen dat het soort verhousing van een nummer uit de rockopera Tommy is, maar daarin ben ik niet geïnteresseerd. Graag artiest en titel, want ik ben al bijna 10 jaar op zoek
[Dit bericht is gewijzigd door Phynny op 30-11-2003 04:48]
quote:googoo dolls - iris (theme van city of angels, vandaar ook nicolas cage)
Op zondag 30 november 2003 11:26 schreef MallePall het volgende:
Ik zoek een nummer waar een man op een torenzolder kamer zit in een bureaustoel zit en die gaat van telecoop naar de andere en je ziet Nicolas Cage ook nog een paar keer erin
quote:dank je wel!
Op zondag 30 november 2003 11:28 schreef postman het volgende:[..]
googoo dolls - iris (theme van city of angels, vandaar ook nicolas cage)
Weet iemand welke artiest / en nummer ?
Alvast bedankt !
quote:Nee die is het niet een andere fragment is het. Beetje moeilijk omschrijven als je geen tekst weet, en het nummer niet kent.. Iemand die het wel weet? Het gaat om een stukje reclame van TMF en daarin komen er dan allerlei artiesten langs met verschillende nummers. Galleon- So I Begin is er één van maar zoek die ene wat meer pit er in, dance/trance nummer ofzo is het.
Op zaterdag 29 november 2003 22:13 schreef Posdnous het volgende:[..]
Misschien Galleon- So I Begin.
Ohjah je hoort hem ook bij de cd van 538 Dance hits ofzo reclame.
quote:p. diddy - let's get ill (deep dish mix) gok ik.
Op zondag 30 november 2003 11:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik zat vanacht rond 2 uur in de auto, en op 3fm was alleen maar trance en techno op. Toen was er een nummer op waarin de tekst voorkwam: "Let's get up, and lets get ill" ( ik meende het zo gehoord te hebben)
Weet iemand welke artiest / en nummer ?
quote:Jep, die is het
Op zondag 30 november 2003 13:02 schreef postman het volgende:[..]
p. diddy - let's get ill (deep dish mix) gok ik.
ty !
Een vaag rocknummer dat in m'n kop zit, met de volgende tekst:
"why don't you listen to me, what is your problem baby"
Geen flauw idee of het oud of nieuw is, want ik luister veel muziek door elkaar de laatste tijd. Bij voorbaat dank.
quote:Shirley Temple - Get on board.
Op zondag 30 november 2003 14:03 schreef Dr.E het volgende:
ik weet niet of dees al eens voorbij is gekomen, maar ik ben op zoek naar het nummer dat te horen is in de playstation 2 reclame, waarin duizenden mensen een grote toren vormen.. (je ziet telekns mensen naar beneden lazeren ed..) Het nummer klinkt erg oud..
quote:Bedankt
Op zondag 30 november 2003 14:11 schreef Sidekick het volgende:[..]
Shirley Temple - Get on board.
quote:Bedoel je niet die ene van dat ene mannetje in die vrachtwagen? Er dan een een of ander getekend figuurtje met een baard en een trucker-pet op die een hele stad lam legt... Klinkt nogal irritant, maar toch ook weer leuk op een of andere wazige manier. Nu alleen die titel nog, wie weet dat?
Op zondag 30 november 2003 12:35 schreef StephanL het volgende:[..]
Nee die is het niet een andere fragment is het. Beetje moeilijk omschrijven als je geen tekst weet, en het nummer niet kent.. Iemand die het wel weet? Het gaat om een stukje reclame van TMF en daarin komen er dan allerlei artiesten langs met verschillende nummers. Galleon- So I Begin is er één van maar zoek die ene wat meer pit er in, dance/trance nummer ofzo is het.
Ohjah je hoort hem ook bij de cd van 538 Dance hits ofzo reclame.
quote:Monstertruckdriver - Raumschmiere
Op zondag 30 november 2003 14:20 schreef Archeodude het volgende:[..]
Bedoel je niet die ene van dat ene mannetje in die vrachtwagen? Er dan een een of ander getekend figuurtje met een baard en een trucker-pet op die een hele stad lam legt... Klinkt nogal irritant, maar toch ook weer leuk op een of andere wazige manier. Nu alleen die titel nog, wie weet dat?
quote:Dank je!
Op zondag 30 november 2003 14:40 schreef Sidekick het volgende:[..]
Monstertruckdriver - Raumschmiere
quote:Ik weet het niet, ken hem alleen van de TMF reclame.
Op zondag 30 november 2003 14:20 schreef Archeodude het volgende:[..]
Bedoel je niet die ene van dat ene mannetje in die vrachtwagen? Er dan een een of ander getekend figuurtje met een baard en een trucker-pet op die een hele stad lam legt... Klinkt nogal irritant, maar toch ook weer leuk op een of andere wazige manier. Nu alleen die titel nog, wie weet dat?
Edit: Dat is hem, valt wel tegen zeg
[Dit bericht is gewijzigd door StephanL op 30-11-2003 14:53]
quote:Ik zou denken: "Frank 'o Moiraghi - Show me", maar daar komt geen mannenstem in voor...
Op zondag 30 november 2003 00:44 schreef DexSuperior het volgende:
Ik herinner mij een housenummer (rond 1993, 1994) waarop door een vrouw werd gezongen "see me, feel me, heal me, love me, touch me..." op dat moment komt er een mannenstem doorheen die zingt "the greatest love you've got to score". Deze lyrics onder zwaar voorbehoud.Wie herkent dit? Het zou best kunnen dat het soort verhousing van een nummer uit de rockopera Tommy is, maar daarin ben ik niet geïnteresseerd. Graag artiest en titel, want ik ben al bijna 10 jaar op zoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |