De bedoeling is om een muziekcd (nee, geen mp3 cd) te maken met je lievelingsmuziek. Het mag onbekend, bekend, rock, klassiek, gewoon van alles zijn!
Deze cd gaat dan langs alle deelnemers van het project en iedereen schrijft er een review over.
Hoe de cd's gaan rouleren is nog niet bekend, eerst maar eens kijken wie er mee willen doen. Waarschijnlijk gaan we gewoon op het forum afspraken maken wie welke cd wil en houdt iedereen zelf bij welke cd's hij/zij heeft gehad.
* Kleintje doet in ieder geval mee
Dit keer zorg ik voor een mooier hoesje en een beschrijving van wat de nummers voor mij betekenen.
* MuadDib duikt nu z'n cd-kast in om te gaan brainstormen.
quote:Misschien is dit een plan.
Op dinsdag 12 juni 2001 11:40 schreef Kleintje het volgende (in een ander topic)
Als we nou eens geen afspraken maken wie naar wie stuurt.
Gewoon allemaal een cd maken met onze muziek. Dan een lijst van deelnemers en dan wel even een afspraak voor de eerste cd. Dan kunnen de mensen die snel luisteren, rippen etc. via het forum een afspraak met iemand maken voor een nieuwe cd. Je kan zelf bijhouden welke je hebt gehad en welke niet. Nu gingen sommige cd's ook alle kanten op behalve de goede.Eventueel twee cd's van elk laten roeleren.
Ideeën zijn altijd welkom.
CDs gewoon doorsturen heeft ook zo zn charme en kan ook prima werken.. de eerste keer waren er een paar punten waar de cds vertraging opliepen, dat moet nu worden voorkomen.
quote:Hoewel Arcee deze keer (helaas) niet meedoet hoop ik da hij wel af en toe zo'n mooi matrixje wil maken.
Op woensdag 13 juni 2001 23:20 schreef menjo het volgende:
Het is iig wel handig als je ergens kunt zien waar welke cd al hoelang is...
quote:Of ze worden allebei een andere kant op gestuurd, dan volgt elke cd een andere route. Bij elke cd kan dan een lijstje met de volgorde van de mensen naar wie de cd moet ofzo.
Op woensdag 13 juni 2001 23:24 schreef Kleintje het volgende:
Wat zou je zeggen van 2 cd's per week doorsturen.
Dat je twee cd's van je eigen cd brand. 1 gaat naar de volgende op je lijst en 1 naar ongeveer halverwege de lijst.
Dan heeft iedereen 2 cd's en gaat het wat sneller.
Idee?
code:De 'boom' begint bij mij: ik stuur twee kopieën van mijn cd op: één naar Menjo en één naar Dino Sr. Zij maken dan ook weer twee kopietjes per persoon voor degenen na hun (in het voorbeeld Vork, Tweek etc.). In ruil daarvoor stuurt iedereen weer een leeg cdr-retje terug naar de persoon boven hen in de boom, zodat iedereen uiteindelijk alleen de verzendkosten betaalt.___ Vork
____ Menjo |
| |___ Tweek
|
Zander | ___ Kleintje
|____ Dino Sr.|
|___ Dr. Diablos
Het voordeel van dit systeem is dat je binnen korte tijd veel cd's naar veel mensen kunt sturen. We zouden bijvoorbeeld elke twee weken een nieuwe boom kunnen 'planten'.
Het nadeel is dat het nogal omslachtig is, en dat bovendien alle deelnemers ook over een CD-recorder moeten beschikken.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |