abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:26:01 #176
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15171267
Oke, zucht, voor iedereen die een fimpje van mijn persoonlijke ervaring wil zien, hier is de url met een uitleg:

http://home.planet.nl/~mewwind/music/tk1.zip

De uitleg:
Dit is een papieren molentje welke op een naald staat. Deze staat in een doosje zodat de naald rechtop blijft zitten.

Dit is echt niet gefaked, kom ook niet met reacties als; bullshit, want ik ga daar echt niet op in. Ik deel mijn ervaringen, ik verwacht simpelweg respect, en een beetje vertrouwen in het feit dat ik geen gast ben die ervan houdt om in de spotlichten te staan.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:32:43 #177
17928 averty
Retroactief ziener
pi_15171416
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:26 schreef Choices het volgende:
Oke, zucht, voor iedereen die een fimpje van mijn persoonlijke ervaring wil zien, hier is de url met een uitleg:

De uitleg:
Dit is een papieren molentje welke op een naald staat. Deze staat in een doosje zodat de naald rechtop blijft zitten.

Dit is echt niet gefaked, kom ook niet met reacties als; bullshit, want ik ga daar echt niet op in. Ik deel mijn ervaringen, ik verwacht simpelweg respect, en een beetje vertrouwen in het feit dat ik geen gast ben die ervan houdt om in de spotlichten te staan.

Dus je wilt niet met de JREF meedoen?
"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:35:24 #178
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15171474
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:32 schreef averty het volgende:

[..]

Dus je wilt niet met de JREF meedoen?

sorry? is dat die beloning?
Nee, waarom niet.. omdat ik dus met een probleem zit, mijn onbewuste hecht telekinese aan een ruimte. in dit geval, mijn slaapkamer. dit is heel vervelend. Want ik liet het aan mijn ma zien In mijn kamer, en het ging, toen ik mijn zusje het wilde laten zien buiten mijn kamer, lukte het dus niet.. tis irritant. Ook hierom wil ik graag meer mediteren. plus ik zou het nooit voor een beloning doen, uiteindelijk ga ik het ook bewijzen, maar dit wil ik niet relateren aan een beloning.

mijn pad is simpelweg bewijzen aan de mens van wat er mogelijk is, hiervoor ga ik uiteindelijk veel oefenen in allerlei paranormale richtingen. En wanneer mijn niveau goed genoeg is, zal ik het naar de buitenwereld brengen. maar dan niet in de vorm van wetenschappers. Ik zou puur gratis demonstraties geven zegmaar.

Want de mens kan geen andere kant op, dan de spirituele kant. Dit wordt vroeg of laat, Normaal voor de mensen ipv; Paranormaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Choices op 05-12-2003 12:38]

vrijdag 5 december 2003 @ 12:37:08 #179
17928 averty
Retroactief ziener
pi_15171520
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:35 schreef Choices het volgende:

[..]

sorry? is dat die beloning?
Nee, waarom niet.. omdat ik dus met een probleem zit, mijn onbewuste hecht telekinese aan een ruimte. in dit geval, mijn slaapkamer. dit is heel vervelend. Want ik liet het aan mijn ma zien In mijn kamer, en het ging, toen ik mijn zusje het wilde laten zien buiten mijn kamer, lukte het dus niet.. tis irritant. Ook hierom wil ik graag meer mediteren. plus ik zou het nooit voor een beloning doen, uiteindelijk ga ik het ook bewijzen, maar dit wil ik niet relateren aan een beloning.

Maar die mag je weggeven aan een goed doel. 2 vliegen in 1 klap: telekinese bewezen en een goed doel naar jouw keuze een miljoen rijker.
"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:40:50 #180
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15171597
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:37 schreef averty het volgende:

[..]

Maar die mag je weggeven aan een goed doel. 2 vliegen in 1 klap: telekinese bewezen en een goed doel naar jouw keuze een miljoen rijker.

heb je een goed punt mee.
als er tegen die tijd nog zo'n ding is. Dan zie ik dan wel of ik daar zin in heb. Mijn eerste doel is om hetgeen aan de mensheid te bewijzen. Maar pas wel, als IK daar klaar voor ben. wat dus nog wel een paar jaartjes gaat duren. maar dat vind ik niet erg.
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:45:30 #181
17928 averty
Retroactief ziener
pi_15171705
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:40 schreef Choices het volgende:

[..]

heb je een goed punt mee.
als er tegen die tijd nog zo'n ding is. Dan zie ik dan wel of ik daar zin in heb. Mijn eerste doel is om hetgeen aan de mensheid te bewijzen. Maar pas wel, als IK daar klaar voor ben. wat dus nog wel een paar jaartjes gaat duren. maar dat vind ik niet erg.

Een betere manier is er niet, als de JREF wordt gewonnen duiken de media daar als havikken op. Dat nieuws staat in no time in alle kranten. Waarom twijfel je eigenlijk zo aan je huidige vermogens? Als ik dit zie dan kun je het toch? Je hoeft voor de eerste test niet naar Amerika toe, dat kan hier. Als men dan ziet dat jij dit kan dan komen ze echt wel hierheen.....
  vrijdag 5 december 2003 @ 12:53:00 #182
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15171921
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:45 schreef averty het volgende:

[..]

Een betere manier is er niet, als de JREF wordt gewonnen duiken de media daar als havikken op. Dat nieuws staat in no time in alle kranten. Waarom twijfel je eigenlijk zo aan je huidige vermogens? Als ik dit zie dan kun je het toch? Je hoeft voor de eerste test niet naar Amerika toe, dat kan hier. Als men dan ziet dat jij dit kan dan komen ze echt wel hierheen.....

Weet ik, maar je hebt geen idee hoe erg ik A-gehecht ben aan aandacht. Ik wil geen aandacht, bijna niemand van mijn vrienden weten dit, alleen 2 vrienden. Ik wil nog stil zijn. Want je moet begrijpen hoe het werkt.. het ligt in het onbewuste, en vanuit je onbewuste gebeurt er iets waardoor dit werkt.
Een vereiste is dus dat je je op je gemak voelt.
Ik ben zoiezo een semi-stotteraar soms, ik ben nog lang niet ontwikkeld genoeg voor dat soort van aandacht.
Om even persoonlijker te worden, ik ben pas 18. Dat soort aandacht is niet voor mij weggelegd, nog niet. Ik moet het pas bekend maken wanneer ik ervoor klaar ben. ik hoop dat je dat begrijpt.

Want ik kan simpelweg echt niet met die aandacht leven, want ik klap binnen de kortste keren dicht. En dan moet ik mijn hele onzekerheid weer overkomen voordat ik weer telekinese kan oefenen. Onzekerheid weerhoudt men ervan om telekinese te boefenen namelijk. Die onzekerheid is denk ik de rede van mijn kamer-gehechte-telekinese gewoonte.

AL met al, respecteer alsjeblieft dat ik er nu niet klaar voor ben, want ik ben al nog een mega beginneling, en er zijn zoveel mensen die het kunnen je zult er versteld van staan. Dit is voor iedereen te leren.
maar er zijn zoveel mensen die het beter kunnen dan mij, die niet die lompe onzekerheids problemen hebbe. Ik kan amper een pen bewegen. Ik heb veel meer tijd en zekerheid nodig. Want mijn doel is niet enkel telekinese bewijzen.
Alle vermogens die een mens spiritueel kan, is mijn doel om datgene te behalen. op redelijk niveau.

vrijdag 5 december 2003 @ 12:53:21 #183
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15171932
choices bedankt voor de filmpjes!!

[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 05-12-2003 12:55]

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:00:26 #184
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15172103
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:53 schreef qu63 het volgende:
choices bedankt voor de filmpjes!!
isgoed, hopen dat het een beetje helpt voor de mensen die het willen leren .
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:06:50 #185
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15172256
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:00 schreef Choices het volgende:

[..]

isgoed, hopen dat het een beetje helpt voor de mensen die het willen leren .

idd, lukte het niet om dat andere papiertje te bewegen?? diegene links bedoel ik. kan je ze ook de ander kant op laten draaien???
* qu63 is een beetje nieuwsgierig..[ ]

[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 05-12-2003 13:07]

It's Time To Shine
  vrijdag 5 december 2003 @ 13:11:19 #186
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15172373
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:06 schreef qu63 het volgende:

[..]

idd, lukte het niet om dat andere papiertje te bewegen?? diegene links bedoel ik. kan je ze ook de ander kant op laten draaien???
[sub]* qu63 is een beetje nieuwsgierig..[ ]/sub]

Ehm jawel, maar ik was so freaked dat ik em zo stabiel had, dat ik maar dat niet wilde proberen.
ik heb nog lang geen controle, dat lijkt anders uit dat filmpje. Maar geloof me, dat was puur geluk dat mijn onbewuste mee wilde werken. Het is namelijk zo:

ik kan em wel sturen, maar dan zijn het schokjes. dan zijn het geen volledige rondjes. Op een of andere manier forceer ik het dan daarom wil ik ook juist beter worden met mediteren, omdat ik dan een betere communicatie heb tussen onbewuste, en bewuste. Zodat telekinese ook weer een paar niveaus omhoog kan qua controle.

Tuurlijk is het zo dat ik leer terwijl ik oefen. Dus je zou zeggen een kwestie van oefenen, en dat is helemaal waar. Maar mijn doel nu is lichtvoeding, als ik daar ben, ben ik me veel beter bewust van mijn onbewuste, en heb ik meer harmonie tussen die 2. wat dus mij enorm helpt bij het boefenen van die paranormale gavens.

pi_15173169
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:45 schreef averty het volgende:
Ik wil hier ook even op antwoorden. Mijn eigen geloof komt namelijk overeen met Choices dat ik geloof dat al die "tele"[vulmaarin] mogelijk is. Mijn eigen ervaringen zijn voornamelijk "telepathie" en ik begrijp elke dag beter hoe dat werkt (wat niet wil zeggen dat ik het beheers, ik ben ook maar een beginneling). Met dingen als telekinese heb ik niets, maar dat komt omdat ik eerst voor mezelf "ruimte" wil begrijpen en dan pas die kennis wil toepassen. Dus eerst de theorie en dan in de praktijk brengen (Choices kiest ervoor eerst praktijkervaringen en daardoor een theorie uitwerken en weer anderen kiezen een andere weg). Ik weet ongeveer wat er in mijn leven gaat gebeuren en ik verwacht eigenlijk geen schokkende aantoonbare dingen voor mijn 40ste (of iig iets wat ik beheers). Maar ik denk dat die JREF dan ook allang weg is, die uitdaging is voor iemand bestemd, een persoon die van de media aandacht zal genieten (ik ben zelf eerder iemand die in de bushbush van Australie gaat wonen om lekker met de aboriginals op een didgeridoo te spelen).

Ik kan het argument van Choices wel begrijpen dat de JREF test opzich al moeilijk genoeg is. Je krijgt dan een enorme druk en verwachting van de onderzoekers (waarbij de meesten er ook nog vanuit gaan dat de test opzich zal mislukken). Je moet over een enorme graad van zelfbeheersing beschikken wil je overeind blijven staan met je wil en een enorm energiereservoir, je verzet je immers tegen de energieen van de mensen die je testen en je moet tegelijkertijd je energie besteden aan het "telekinese".

Komt ook nog bij dat ik uiteindelijk het nirvana of moksha wil bereiken, buitenzintuigelijk waarnemen (en manipulatie) wordt gezien als een afleiding van de weg daarnaartoe en daar ben ik het mee eens.

vrijdag 5 december 2003 @ 13:43:38 #188
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15173364
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 13:37 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Ik wil hier ook even op antwoorden. Mijn eigen geloof komt namelijk overeen met Choices dat ik geloof dat al die "tele"[vulmaarin] mogelijk is. Mijn eigen ervaringen zijn voornamelijk "telepathie" en ik begrijp elke dag beter hoe dat werkt (wat niet wil zeggen dat ik het beheers, ik ben ook maar een beginneling). Met dingen als telekinese heb ik niets, maar dat komt omdat ik eerst voor mezelf "ruimte" wil begrijpen en dan pas die kennis wil toepassen. Dus eerst de theorie en dan in de praktijk brengen (Choices kiest ervoor eerst praktijkervaringen en daardoor een theorie uitwerken en weer anderen kiezen een andere weg).

Jah klopt, tenminste, nu ben ik bij een ommekeer. Ik ben erachter dat alles erna toe leidt, om perfecte controle over lichaam en geest te krijgen, dus ik heb het telekinese gelaten voor wat het is. En veel gaan mediteren. Totdat ik daarin wat niveau behaal. Zodat ik wat zaken kan uitvogelen, voor mezelf.
telekinese dat pik ik dan weer op ter zijne tijd.
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:48:39 #189
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15199275
Voor mensen die graag telekinese beoefenen maar nog niet succesvol hebben kunnen mediteren.

Hier heb ik een perfecte uitkomst voor jullie.
http://home.planet.nl/~mewwind/music/guide.zip

Dit is een mp3, welke een mannelijke stem heeft. Deze zal je in een zeer diepe relaxerende staat brengen. Ik vond het persoonlijk een erg succesvol iets. het wekt een perfecte relaxerende status op. Succes !

Ik stel ook voor om wat meditatie nummers te downloaden of te kopen. Als je kazaa hebt zoek dan op:
Meditation
hier zul je veel muziek vinden.

Laat me even weten wat je hiervan vind, en of je problemen ondervind.

[Dit bericht is gewijzigd door Choices op 06-12-2003 15:53]

dinsdag 9 december 2003 @ 00:40:59 #190
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_15265653
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:48 schreef Choices het volgende:
Voor mensen die graag telekinese beoefenen maar nog niet succesvol hebben kunnen mediteren.

Hier heb ik een perfecte uitkomst voor jullie.
http://home.planet.nl/~mewwind/music/guide.zip

Dit is een mp3, welke een mannelijke stem heeft. Deze zal je in een zeer diepe relaxerende staat brengen. Ik vond het persoonlijk een erg succesvol iets. het wekt een perfecte relaxerende status op. Succes !

Ik stel ook voor om wat meditatie nummers te downloaden of te kopen. Als je kazaa hebt zoek dan op:
Meditation
hier zul je veel muziek vinden.

Laat me even weten wat je hiervan vind, en of je problemen ondervind.

Hmm lekker gerelaxet, thanks Mate. Voel weer lekker refreshed.

Ik zal deze week nog ff wat Qi Gong-meditatie oefeningen posten op de Meditatie-topic. Met die houdingen kun je ook bewuster worden van je energiecirculatie in je lichaam en je energie beter te leren sturen.

Enne Choices als je nog meer filmpjes maakt (over wat dan ook maar leuk voor ons is ) please show us, ik vind het zo megainteressant.

En blijven posten lui!!

(P.S. Check mijn kickass Psi-ball-like (Kamehamea DBZ-fans snappen hem wel) plaatje onder mijn nick.

"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  dinsdag 9 december 2003 @ 06:05:54 #191
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15266860
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 00:40 schreef sir_Tachyon het volgende:

[..]

Hmm lekker gerelaxet, thanks Mate. Voel weer lekker refreshed.

Ik zal deze week nog ff wat Qi Gong-meditatie oefeningen posten op de Meditatie-topic. Met die houdingen kun je ook bewuster worden van je energiecirculatie in je lichaam en je energie beter te leren sturen.

Heel erg interessant, doen !
quote:
Enne Choices als je nog meer filmpjes maakt (over wat dan ook maar leuk voor ons is ) please show us, ik vind het zo megainteressant.
Yah is goed, ik bewoog laatst in zeer kleine beetjes mijn mobiel, dus met een beetje geluk en geduld komt er binnen een paar weken wat aan. Trouwens ben je zelf ook bezig met telekinese o.i.d.?
quote:
En blijven posten lui!!
dat vind ik nou ook!
quote:
(P.S. Check mijn kickass Psi-ball-like (Kamehamea DBZ-fans snappen hem wel) plaatje onder mijn nick.
Whaah, jah, ik zou zoo graag een visible psiball kunnen maken.. .. lijkt me prachtig..

[Dit bericht is gewijzigd door Choices op 09-12-2003 08:50]

dinsdag 9 december 2003 @ 08:55:02 #192
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15267488
*mini schop*

Voor de mensen die graag Energie Ballen (A.K.A PsiBall) willen maken, ik zal rond 12 uur hier een kleine handleiding posten over hoe je het beste een psiball kan maken.
Let op, deze zijn niet zichtbaar Ze kunnen overigens wel zichtbaar gemaakt worden, maar dit vereist oefening en geduld .

Dit is waarschijnlijk ook wel handig voor mensen die problemen hebben met fluctuerende energie . Bijvoorbeeld, *kuch* lampen kapotmaken *kuch*.

Laat maar weten of hier (psiball leren) interesse voor is. .

dinsdag 9 december 2003 @ 11:18:47 #193
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15269938
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 08:55 schreef Choices het volgende:
*mini schop*

Voor de mensen die graag Energie Ballen (A.K.A PsiBall) willen maken, ik zal rond 12 uur hier een kleine handleiding posten over hoe je het beste een psiball kan maken.
Let op, deze zijn niet zichtbaar Ze kunnen overigens wel zichtbaar gemaakt worden, maar dit vereist oefening en geduld .

Dit is waarschijnlijk ook wel handig voor mensen die problemen hebben met fluctuerende energie . Bijvoorbeeld, *kuch* lampen kapotmaken *kuch*.

Laat maar weten of hier (psiball leren) interesse voor is. .

post maar, ik heb gisteren weer een lamp gesloopt
It's Time To Shine
pi_15273103
*kick* het middaguur is voorbij .

Nee .. take your time

RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
  dinsdag 9 december 2003 @ 13:45:19 #195
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15273675
Psiball.

Wat is een PsiBall?
Eerst even een korte uitleg over wat een PsiBall nou precies is. Een psiball is een bal met geconcentreerde energie. Zoals wij al eerder hadden vastgesteld is het mogelijk om energie te manipuleren, en te bewegen. Nu lijkt het allemaal wel erg DBZ te gaan worden, maar de gein is dat DBZ dus wel degelijk een kern van waarheid heeft.

Wat is de Functie van een PsiBall?
Ahh, de functies. Nou om het erg simpel te zeggen: die zijn oneindig. Maar om je een idee te geven zal ik wat voorbeelden plaatsen:
-berichten zenden.
-Gevoelens zenden.
-Gedachten lezen,
-Een object mee omstoten.
-Spelen alsof het een voetbal (o.i.d.) is.
-Iemand een seintje geven.
-(zichtbare bal) Fungeren als lamp.
-Een zichtbare bal maken, en vervolgens aan mensen laten zien onder het motto: kijk eens wat ik kan.
-Pijntje helen (door de bal op de plek van de pijn te duwen)
-Energie kwijt te raken (voor de Lamp-brekers kan dit handig zijn ).
-Je kan visualiseren hoe je PsiBall een 2e laag om je magnetisch schild word (dit is mede belangrijk voor mensen die problemen hebben met fluctuerende energie. Je kan namelijk die uitspattingen afschilden, hier post ik morgen wat over, het is namelijk wel vereist PsiBallen te kunnen maken voordat je kan shielden).
Dit zijn slechts enkele voorbeelden, wat je ermee kan doen.

Hoe maak ik een PsiBall?
Nou dit is vrij simpel. Je moet je voorstellen dat door je hele lichaam energie stroomt. En dat deze energie constant overal is in je lichaam.
Maak voor je lichaam, een bol van je handen. Maar zorg dat de handen elkaar niet raken.
Nu moet je visualiseren dat je energie naar het midden punt van je lichaam gaat (Slar Plexus), en daar een ophoping van energie plaatsvind. Dit kan zich uitten door middel van een kleine druk, zodra je die druk ervaart probeer je de energie naar je handen te begeleiden door het puur te doen.
Visualiseer dat de energie naar je handen stroomt.
Zorg nu dat de energie weer terug stroomt naar je solar Plexus.
Nu weer naar je handen. Doe dit zo langzaam en secuur mogelijk, en het belangrijkste; voel het ook bewegen!
Herhaal dit een paar keer. (voor de controle)
En uiteindelijk laat je het allemaal naar je handen gaan.
Het kan dat dit een tinteling veroorzaak, deze tintelingen kunnen een beetje hevig worden. Als je dit hebt, betekent het dat je energie je handen nog niet verlaat.
Probeer nu te visualiseren dat de energie tussen je handen verzameld. En voeg meer energie op, totdat je geleidelijk een druk voelt opbouwen.

Beweeg nu heel rustig je handen uit elkaar, en naar mekaar toe. Met bewegingen niet meer dan 5 cm. Dit doe je om te kijken of je de bal ook daadwerkelijk voelt. Om het groter te maken, doe je simpelweg meer energie tussen je handen, en doe je je handen verder uit elkaar.. totdat je de druk aan elke hand weer voelt.

Als dit eenmaal is gelukt, heb je een PsiBall gemaakt.
Als mensen succesvol dit hebben bereikt Post ik in een andere post hoe men een functie kan toekennen aan een PsiBall.
Het hoeft natuurlijk niet de eerste keer te lukken, en ook niet de eerste week. Dus wees niet gefrustreerd, dat werkt alleen maar averechts.

Als er vragen zijn, stel ze! Succes !

pi_15276574
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 12:26 schreef Choices het volgende:

De uitleg:

ziet er leuk uit

beetje flauw misschien, maar je moet even uitkijken dat je niet per ongeluk zelf tegen die dingen aan het blazen bent (kan zelfs zijn dat je dit zelf niet in de gaten hebt als je dit doet!) .Zo ziet het er namelijk een beetje naar uit bij het eerste fimlpje in ieder geval...Misschien een glasplaat er tussen zetten ofzo

dinsdag 9 december 2003 @ 15:58:21 #197
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15277129
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 15:38 schreef Malach het volgende:

[..]

ziet er leuk uit

beetje flauw misschien, maar je moet even uitkijken dat je niet per ongeluk zelf tegen die dingen aan het blazen bent (kan zelfs zijn dat je dit zelf niet in de gaten hebt als je dit doet!) .Zo ziet het er namelijk een beetje naar uit bij het eerste fimlpje in ieder geval...Misschien een glasplaat er tussen zetten ofzo

jah klopt zo ziet het er een beetje uit. Maar als ik tegen dat ding zou blazen, komt er een vibratie tegen dat ding. , dat weet ik want ik kijk altijd hoe hard ik kan ademen, voordat dat dat ding beweegt .

Maar ik zal geen volgend filmpje van het papiertje posten. Als ik een volgend filmpje post, wordt het van mijn mobieltje, waar ik mee aan het oefenen ben.

woensdag 10 december 2003 @ 00:08:42 #198
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_15291426
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 06:05 schreef Choices het volgende:

Trouwens ben je zelf ook bezig met telekinese o.i.d.?

Nou ik oefen nog wel es in de trein naar huis. Maar ik denk als echt een PSIball of TK- resultaten wil dan moet ik echt ff mediteren (of wat Tai Chi/Qi Gong-vormen doen). En daarvoor heb ik tijd en ruimte nodig. Mooi iets voor de vakantie. Ik heb ook nog plannen om een site op te zetten voor dit soort theorieen enzooo (plus nog veel meer).

Maar ik zal sowieso van het weekend een Qi Gong-oefening posten (op meditatie topic met een link daarna hier op deze topic) waarvan ik zelf altijd megawarme handen krijgen.

Nou keep Evolving,

Greetz

"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  woensdag 10 december 2003 @ 00:14:41 #199
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_15291593
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:08 schreef sir_Tachyon het volgende:

[..]

Nou ik oefen nog wel es in de trein naar huis. Maar ik denk als echt een PSIball of TK- resultaten wil dan moet ik echt ff mediteren (of wat Tai Chi/Qi Gong-vormen doen). En daarvoor heb ik tijd en ruimte nodig. Mooi iets voor de vakantie. Ik heb ook nog plannen om een site op te zetten voor dit soort theorieen enzooo (plus nog veel meer).

Maar ik zal sowieso van het weekend een Qi Gong-oefening posten (op meditatie topic met een link daarna hier op deze topic) waarvan ik zelf altijd megawarme handen krijgen.

Nou keep Evolving,

Greetz

alvast bedankt, en mocht je nog wat ruimte nodig hebben voor die site, ik heb nog wel wat..
en natuurlijk ook die link plaatsen van je site, kunnen we daar ook gezellig aan mee helpen..
It's Time To Shine
  woensdag 10 december 2003 @ 11:17:23 #200
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_15297013
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:14 schreef qu63 het volgende:

[..]

alvast bedankt, en mocht je nog wat ruimte nodig hebben voor die site, ik heb nog wel wat..
en natuurlijk ook die link plaatsen van je site, kunnen we daar ook gezellig aan mee helpen..

Ah, een site, daar zet ik er ook een van op. Maar dat gaat denk ik nog 1 a 2 jaar duren . Maar het word een site met:

Theorieën,
Kijk op maatschappij,
Ervaringen,
Gavens, en uitleg.
Oefeningen,
Community.

En ook Lichtvoeding zal erop worden gezet zodra ik de ervaring heb..

Er komen nog meer zaken hoor.

Hey misschien kunnen we samenwerken, tenminste, als jullie nog een tijdje kunnen wachten .

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door Choices op 10-12-2003 11:37]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')