ik dacht laat ik maar eens een topic starten over parapsychologie. Voor degene die interesse hebben erin, maar niet weten wat het inhoudt hier volgt een korte uitleg:
Parapsychologie is een pas erkende wetenschap welke zich bezig houdt met zaken als:
telepathie
telekinese
pyrokinese
cryokinese
Magnetisme
Spirituele healing
etc etc.
ik denk dat het plaatje zich nou wel begint te vormen.
De reden waarom ik dit topic start is mede ook voor mensen om hierover te kunnen praten over deze onderwerpen. En natuurlijk voor mensen die vragen hebben, die een bepaald iets aan het oefenen zijn en daarin vast komen te zitten. Ik heb ook onlangs wat topics voorbij zien komen welke vragen bevatten over Telepathie en dergelijke, dat was ook voor mij een reden om tot dit over te gaan.
Ik weet niet hoeveel mensen zich daarvoor lenen, maar ik hoop dat dit topic voor mensen een uitkomst zal zijn.
TS begint altijd, dus laat ik maar eens beginnen.
Ik ben pas begonnen met Telekinese 3 weken geleden, en allang succes geboekt, maar ik loop vast op een probleem, dit probleem uit zich als volgt:
Als ik in mijn slaapkamer telekinese doe, gaat het prima, perfect mag ik wel niet zeggen. Ik kan het aan mensen laten zien (lees: zusje, ma) maar, zodra ik het op een andere kamer probeer dan blokkeert het.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
PS. skeptische mensen, zijn altijd welkom, maar discussieer op niveau! Niet met argumentloze stellingen gooien. Dit is een serieus topic voor mensen die zich in dit soort zaken interesseren.
quote:Wat doe jij hier dan ...
Op woensdag 26 november 2003 15:18 schreef Dunadain het volgende:
Denk je nu echt dat je met al die breezah's hier enigzins serieus over dit onderwerp kan praten
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:19 schreef Steve-O het volgende:Breezah plz hou je mond
[..]Wat doe jij hier dan ...
quote:Dingetjes bewegen met je gedachten.
Op woensdag 26 november 2003 15:19 schreef Demon-X het volgende:
ok nou kan je m'schien eens uitleggen wat telekinese inhoud
quote:moeilijk he quoten
Op woensdag 26 november 2003 15:20 schreef Dunadain het volgende:[..]
quote:filmpje
Op woensdag 26 november 2003 15:21 schreef ShaoliN het volgende:
Wat voor succesen heb je ondertussen geboekt dan met Telekinese? Ik weet niet precies wat ik me hier nou bij voor moet stellen.
quote:Het bewegen van lichte voorwerpen. en nee, dit is niet een topic waarin men leuk gaat bewijzen dat het bestaat, daar was dit niet voor bedoelt. dit is bedoelt voor degene die al de interesse hebben in.
Op woensdag 26 november 2003 15:21 schreef ShaoliN het volgende:
Wat voor succesen heb je ondertussen geboekt dan met Telekinese? Ik weet niet precies wat ik me hier nou bij voor moet stellen.
quote:Hoe leer je Telekinese dan (boeken, url) ? Het zou me wel handig lijken om mijn kamer met mijn gedachten op te kunnen ruimen.
Ik ben pas begonnen met Telekinese 3 weken geleden, en allang succes geboekt
-autocue
Wat is het precies dat je doet op je kamer en kan je een bewijs laten zien? (foto of filmpje)
quote:Ah, je bent er zeker van dat ze bewegen? Als dat zo is dat ken ik.. dat ze terugvallen lijkt mij dat dat komt doordat je geest het niet helemaal accepteert dat je die dingen beweegt. En je hebt dus blijkbaar nog geen volledige controle.. (ik ook nog lang niet
Op woensdag 26 november 2003 15:24 schreef Mr_Average het volgende:
Ik kan kleine voorwerpen verplaatsen zoals lepels. Helaas vallen ze na een tijdje weer terug op de plek waar ze vandaan komen, zodat het voor de buitenstaander lijkt of er niets gebeurt.
Maar hoelang ben je hiermee bezig als ik vragen mag?
quote:En hoe doe je dit dan? Door je heel erg op een bepaalt object te focussen ofzo?
Op woensdag 26 november 2003 15:24 schreef Choices het volgende:[..]
Het bewegen van lichte voorwerpen. en nee, dit is niet een topic waarin men leuk gaat bewijzen dat het bestaat, daar was dit niet voor bedoelt. dit is bedoelt voor degene die al de interesse hebben in.
Heb zelf ook wel eens geëxperimenteerd, maar volgens mij is dit voor mij niet weggelegd..
Hoe heb jij het kunnen realiseren?
quote:Maar als je iets verplaatst, dan kan de ander het toch zien?
Op woensdag 26 november 2003 15:24 schreef Mr_Average het volgende:
Ik kan kleine voorwerpen verplaatsen zoals lepels. Helaas vallen ze na een tijdje weer terug op de plek waar ze vandaan komen, zodat het voor de buitenstaander lijkt of er niets gebeurt.
quote:Jah om het simpel te zeggen jah. Te focussen, alleen hier gaat veel voorbereiding en heel wat tijd in zitten om dit te bereiken.
Op woensdag 26 november 2003 15:25 schreef ShaoliN het volgende:[..]
En hoe doe je dit dan? Door je heel erg op een bepaalt object te focussen ofzo?
Sommige lukken het binnen enkele dagen, andere binnen weken, weer andere binnen maanden, maar soms ook pas jaren.
Verschilt enorm per persoon.
quote:Ik ben er trouwens wel geinteresseer in
Dit is een serieus topic voor mensen die zich in dit soort zaken interesseren.
-autocue
quote:Tof dat je je hier ook mee bezig houdt
Op woensdag 26 november 2003 15:26 schreef nappel het volgende:
Leg eens uit wat je met die telekinese bereikt hebt, en hoe je zover hebt kunnen komen..
..kun je een blaadje papier laten bewegen of hele stoelen met je gedachten optillen?Heb zelf ook wel eens geëxperimenteerd, maar volgens mij is dit voor mij niet weggelegd..
Hoe heb jij het kunnen realiseren?
Nou ik kan nu papieren wieltjes laten ronddraaien. En ben nu bezig met pennen. dit bouw ik zo op vanwege krachttraining. Je moet het langzaam opbouwen. En hoe mij dit is gelukt, tjah, een vriend vertelde dat het hem gelukt was, en ik vertrouwde em volledig, dus na een avondje op wat sites wezen zoeken, ben ik het maar gaan proberen, en mijn eerste beweging kreeg ik op de 2e dag.
Maar nogmaals, dat is een papiertje welke leund op een naald. dus dat is vrij licht.
quote:daar heb ik ook last van.
Als ik in mijn slaapkamer telekinese doe, gaat het prima, perfect mag ik wel niet zeggen. Ik kan het aan mensen laten zien (lees: zusje, ma) maar, zodra ik het op een andere kamer probeer dan blokkeert het.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
ik heb het ook vaak geprobeerd maar ben er maar mee gestopt..
ik kan wel "gedachten lezen" en kan ook foto's/beelden tekenen beschrijven zonder ze ooit gezien te hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door qu63 op 26-11-2003 15:32]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |