spoiler:
quote:Volgens mij ben ik een van de weinigen die geen voetbal gaat kijken.
Op woensdag 19 november 2003 20:24 schreef okkie-man het volgende:
Goed, want Nederland gaat winnen vanavond van Schotlandspoiler:
[Wat hierboven staat niet al te serieus nemen graag
quote:Ja, ik denk dat we weer gaan verliezen, maar ach je blijft kijken
Op woensdag 19 november 2003 20:29 schreef MariekeP het volgende:[..]
Volgens mij ben ik een van de weinigen die geen voetbal gaat kijken.
Ik heb voor het eerst sinds mijn operatie weer gewerkt en heb er net een lekker biertje op genomen
nee.... het was geen geslachtsveranderende operatie
en ik voel me NU véél te goed voor mijn ex, wat een loser was dat eigenlijk
En texelonia, gewoon volhouden (hoe stom het ook klinkt), die ene leuke baan komt uiteindelijk wel! Veel plezier morgen /)
quote:Na dit weer wat gekalmeerd en iets opgewekter.
Op woensdag 19 november 2003 20:10 schreef texelonia het volgende:
Niet okayIk báál er echt van dat ik geen geld heb. Ik kan echt niks daardoor. Wordt gedwongen om thuis te zitten waar ik de helft van de tijd niks te doen heb. Kan niet naar de bios met een vriendin ofzow, of zelfs maar verjaardags- en sinterklaascadeautjes kopen.
Natuurlijk was ik ook al op het briljante idee gekomen een baantje te zoeken. Ben al bijna 5 maanden op zoekBen een maand geleden ein-de-lijk aangenomen voor een baantje voor maar 12 uur. Niet veel en verdient ook maar minimumjeugdloon, maar het is tenminste iets. Een begin. Alleen ben ik daar nog steeds niet daadwerkelijk begonnen!!
Waarom het allemaal zo lang moet duren weet ik ook niet, maar met een beetje geluk kan ik volgende week dan eindelijk beginnen, en heb ik eind december eindelijk wat salaris.
Verder heb ik één ander sollicitatiegesprek gehad, maar daar ben ik niet aangenomen. Verder reageert gewoon niemand op mijn brieven. Zelfs bij het uitzendbureau hadden ze niks voor me.Nou komen er natuurlijk allemaal reactie's dat ik harder moet proberen, bij nog meer uitzendbureau's inschrijven en nog tig brieven de deur uit moet doen. En dat doe ik ook nog wel, ik blijf het nog wel proberen. Maar ik ben het gewoon even helemaal zat!
![]()
En dat moest ik even kwijt...
Ben nu zo desperate dat ik net zelfs bij AH heb gesolliciteerd Was altijd één van de laatste dingen die ik wilde, maar jah, kan het me niet permitteren kieskeurig te zijn
Net nog een andere sollicitatiebrief gestuurd die morgen de deur uit gaat.
* texelonia geeft de moed niet op! *
Het maakt niet uit wat je doet, het komt wel goed.. ik zal bij je zijn!
quote:Ow, gezellig, je gaat me gezelschap houden? Morgen tentamen en ik moet nog veel doen.
Op woensdag 19 november 2003 23:46 schreef hardsilence het volgende:
Gestrest, dat voelde dit keer wel goed. Nu heb ik toenstraks enkele uurtjes geslapen, dat zal dus nachtbraken worden, niet zo best. Ach, morgen toch 'n flut dag!Het maakt niet uit wat je doet, het komt wel goed.. ik zal bij je zijn!
Ging wel re-de-lijk vandaag. Niet top. Wel leuk dat ik mijn nieuwe horloge heb binnengekregen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |