abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14753363
geloof jij dat jij een beschermengel hebt?

mijn vriendin zegt wel eens

dat ik een beschermengel heb

omdat ik een paar keer dingen heb meegemaakt

waar ik goed vanaf gekomen ben ;-)

de gedachte dat je een beschermengel zou hebben

is wel een comfortabelle ;-)

geloof jij dat jij een beschermengel hebt? ;-)

pi_14753455
ja en als je er slecht van afgekomen was had ze het de duivel genoemd...

[Dit bericht is gewijzigd door genosis op 19-11-2003 12:07]

pi_14753465
ik geloof niet in die shit
pi_14753495
Clearly not.
Eerder een duiveltje op mn schouder.
pi_14753525
quote:
Op woensdag 19 november 2003 12:07 schreef MindlessWanker het volgende:
Clearly not.
Eerder een duiveltje op mn schouder.
waarom denk je dat? ;-)
pi_14753772
Beschermengelen
Beschermengel??
Mijn beschermengel

Lees deze topics ook eens.
Note: SVP niet gaan topickicken!

(Un)masking for the greater good.
  woensdag 19 november 2003 @ 12:42:18 #7
41891 WauseWillem
aka de Psychonaut
pi_14754544
wat zou dan volgens jou de rede zijn dat er een een kracht uit een voor ons onbekende dimensie jou zou komen helpen?
Hij, die met beide benen op de grond staat, staat stil...
pi_14754911
Tja baukel... Ik denk van niet.

Waarom niet dan niet jagermeister?

Ik denk dat het niet zo is, omdat iedereen een beschermengel zou moeten hebben anders is het niet fair verdeeld. Waarom zou ik beschermd worden en een meisje van 5 dat net bijv. een ongeluk heeft gekregen en in coma of iets dergelijks ligt niet....

Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_14755301
dat is een goeie

jagermeister1 ;-)

pi_14755403
ja, ze heet Hilde en beschermt me al meer dan 1,5 jaar
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_14755494
Schopje naar Truth.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 november 2003 @ 13:32:58 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_14756231
Van mezelf heb ik geen idee, hoewel ik 1x aan de dood ben ontsnapt, maar toen was ik 6 maanden oud ofzo. (bijna wiegendood, mijn moeder vond me blauw aangelopen, ik ademde niet meer, maar na wat paniekerig schudwerk ging ik blijkbaar weer ademen)

Maar mijn moeder heeft er altijd wel eentje gehad. In maart 1977 deed het schip van mijn vader Tenerife aan. Mijn moeder, die soms achter de balie van de kantine werkte voer mee en had besloten een weekje vakantie te houden op het eiland terwijl het schip na laden en lossen weer terug naar Nederland zou gaan. Mijn moeder zou 27 maart een vlucht naar Schiphol nemen. Echter, 26 maart lag de Buena Vista nog altijd in de haven en mijn moeder besloot, aangezien het schip de volgende dag uit zou varen, mee te gaan, in plaats van met het vliegtuig.
Het schip voer uit, maar moest even later terugkeren, op Tenerife was de KLM vlucht naar Nederland op een toestel van Pan-Am gebotst. Alle inzittenden van de KLM kwamen om. De Buena Vista heeft voor zover ik weet een groot gedeelte van de geborgen lichamen naar Nederland vervoerd. Het was de vlucht waar mijn moeder anders op zou hebben gezeten.

Een paar maanden later, 23 mei 1977, de Buena Vista loopt de haven van Amsterdam binnen. De bedoeling was dat deze direct het dok in zou gaan en iedereen van boord zou moeten. Echter lag er blijkbaar nog een ander schip in het dok en moest de Buena Vista midden in de haven wachten. Daarbij was mijn moeder wat ziekjes, dus besloot ze de trein naar huis (Groningen) later te nemen, zodat ze nog ff kon blijven liggen. Een paar uur later belt mijn oma in paniek naar het kantoor van Fred Olsen Lines (de maatschappij waar de Buena Vista onder voer) om mijn vader te bereiken. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar uiteindelijk weet mijn vader naar het kantoor te komen, belt m'n oma terug en komt erachter dat de trein nooit in Groningen is aangekomen maar gekaapt is bij De Punt. Mijn moeder was echter nog in Amsterdam, wat mijn oma gelijke erg geruststelde.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_14756632
dat zijn inderdaad momenten

waarop je kippevel krijgt

tararaboemdijee ;-)

pi_14765543
alleen de beschermengelen van de andere reizigers waren even koffiedrinken ?
fokschaap
pi_14766479
Ik denk dat de term beschermengel niet helemaal klopt...

Sommige mensen beweren dat iedereen een soort gids heeft, iemand die je uit een eerder leven hebt gekend, of een geest die zich toevallig aangetrokken voelt tot jou. Die gids 'leidt' je als het ware een beetje, kan je ongemerkt steun en troost geven, maar elke keuze in je leven maak je uiteindelijk zelf.
Het is ook niet zo dat diegene je tot het einde der tijden beschermt...soms is het gewoon je tijd en dan ga je dood (of liever gezegd: je gaat verder in een andere vorm). Vlak na je dood is die gids er dan om je te op te vangen.

Maar dat heb ik ook alleen maar van horen zeggen

pi_14780047
Was het maar zo
feest
pi_14780066
Ja.

De mijne is erg goed.

donderdag 20 november 2003 @ 09:38:37 #18
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_14780716
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:08 schreef Trinity77 het volgende:
Ik denk dat de term beschermengel niet helemaal klopt...

Sommige mensen beweren dat iedereen een soort gids heeft, iemand die je uit een eerder leven hebt gekend, of een geest die zich toevallig aangetrokken voelt tot jou. Die gids 'leidt' je als het ware een beetje, kan je ongemerkt steun en troost geven, maar elke keuze in je leven maak je uiteindelijk zelf.
Het is ook niet zo dat diegene je tot het einde der tijden beschermt...soms is het gewoon je tijd en dan ga je dood (of liever gezegd: je gaat verder in een andere vorm). Vlak na je dood is die gids er dan om je te op te vangen.

Maar dat heb ik ook alleen maar van horen zeggen

Je hebt zowel gidsen als beschermengelen.
Een gids is idd iemand die jou wil helpen bepaalde lessen te leren en je te steunen met zijn/haar ervaring uit zijn/haar leven.
Een beschermengel heeft die ervaring niet maar steunt je met onvoorwaardelijke liefde.
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
pi_14780721
ja...
vandaag nog gemerkt.
Had bijna een fiets omver gereden omdat ie in een dooie hoek zat. Net niet gebeurd...
Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
pi_14780846
Nadat ik ooit een keer met 140 km/u mijn huurauto ondersteboven in de berm gelegd hebt, en daar zonder een enkel krasje uit stapte, heb ik wel het gevoel dat er een soort 'beschermengel' is, of gids, zoals al eerder beschreven.

http://www.emmeau.com/carcrash.htm

Later de zaak nog eens dunnetjes overgedaan door in duitsland bij 210 mijn linker voorband te verliezen, ook dat was geen fun, maar wederom zonder schrammetje.

FOK!fotograaf donderdag 20 november 2003 @ 10:58:58 #21
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14782495
Ik heb zelf niet het idee dat ik er eentje heb, maar dat komt meer doordat ik het mind over matter principe meer aanhang, dan dat oorzaak buiten jezelf ligt.

OK: uitleg. Als je wil dat je geen harten krijgt met kaarten, dan krijg je die. Ik denk dat je met je gedachten en beleving meer kan sturen qua 'geluk' dan dat we denken.

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_14788371
Als ik er een heb dan is ie bij deze op staande voet ontslagen.
pi_14799406
Ik heb een 'beschermengel' of gids. Ik ben een paar jaar terug dmv automatisch schrift met hem in contact gekomen en ben hem om de 1 of andere reden Johan gaan noemen. Dus dat is Johan
Tap tap tap
pi_14801395
Nou.... het gebeurde in de winter van 2000, ik had een bijbaantje als koerier met mijn kleine bestelwagentje. Ik moest die dag rijden van Gent (België) naar Waddinxveen of zoiets in Nederland om een klein vrachtje op te pikken bij een bedrijf. Ik had al een flink end terug naar huis gereden, toen het dus echt heel erg begon te regenen, het kwam er echt met bakken uit. Mijn ruitenwissers hadden echt de grootste problemen om al het water op men voorruit de baas te kunnen. En toen gebeurde het....... de vrachtwagen voor me ging voluit op de remmen staan en blokkeerde. Ik had echter ruim voldoende afstand gehouden om veilig te kunnen remmen, dus ik remde en kwam een paar meter achter de toen al stilstaande vrachtwagen tot stilstand. In een reflex gaf ik echter weer volgas en scheurde in een noodvaart de pechstrook op, om dan een 20tal meter verder weer te stoppen. Terwijl ik omkeek zag ik in volle snelheid een andere vrachtwagen tegen die vrachtwagen waar ik net achter stond rijden. Die bestuurder was heel erg zwaar gewond en ze hadden heel erg zwaar materieel nodig om die man uit zijn verhakkelde cabine te halen. Stel je voor dat ik tussen die 2 mastodonten had gezeten met mijn wagentje dan zou ik nu niet zitten typen.
Vanwaar kwam die reflex om de pechstrook op te rijden ? tot op de dag van vandaag weet ik dat nog altijd niet. Een engelbewaarder ?
CanSomeonePleaseFixMySpacebar????
  zaterdag 22 november 2003 @ 11:46:39 #25
4423 Evil
Yo-skippely-dai-dee-doe
pi_14837459
Heb ook een beschermengel en ook gidsen....
Ride on, I'll see you [br] I could never go with you, no matter how I wanted to
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')