Wat is dit voor topic!?
Dit is het officiele slowchat-topic voor alle bezoekers van Fok!s Muziekforum: MUZzers praten hier gezellig over koetjes, kalfjes, zin en onzin, spam en af en toe zelfs over muziek. Hoewel het topic inmiddels een groep vaste bezoekers heeft, is iedereen (nou ja, bijna iedereen) welkom om zijn gedachtenspinsels hier met de wereld te delen.
Veel plezier, en hou het gezellig.
Het Archief
Wat ooit begon als een grap (bedankt Diverse_Reality), is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige slowchat-reeks. Mocht je ooit behoefte hebben om het allemaal nog eens op je gemak na te lezen (moeilijk voor te stellen, maar goed..), dan kun je je wenden tot de volgende topics:
Dag seborik,
Dag vork, (de dag-reeks).
Dag Spinal Tap
Dag Sergeant Pepper
Dag Eddie (muziek-slowchatreeks)
Dag John Zorn (muziek-slowchat voor gevorderden)
Dag Mick Jagger. (slowchattopic voor diehards)
Dag Nicko (slowchattopic)
Dag Summoner (slowchat-topic)
Dag schotel: wat staat er op het muziekmenu?
Dag Jane, don't make it bad, take a sad song
Dag Phil, We said hello goodbye
Dag Sophie, there's slowchat on the dancefloor
met dank aan zander voor de openingspost.
Maar nu wil ik hem draaien en krijg ik de melding:
"To listen to the CD a number of files need to be updated on your PC.
Select OK to install, Cancel to quit the installation process."
Is dit iets nieuws of zo? Deze melding heb ik nog nooit gehad als ik een cd op mijn pc wilde draaien. Nieuwe soort beveiliging of zo? En kan ik zonder risico op OK klikken?
Ben namelijk bang dat hij iets gaat installeren waardoor iets anders niet meer werkt of zo.
En ja, ik heb een hele mooie (nou ja ) stereo beneden staan, maar ik luister nu eenmaal zo graag muziek achter mijn pc.
quote:Matiger dan ik dacht.
Op dinsdag 18 november 2003 17:58 schreef Jane het volgende:
Hoe is jullie Frans?
Lijkt me niet lekker om op ok te klikken.
quote:Ik heb er ook geen lekker gevoel bij...
Op dinsdag 18 november 2003 18:06 schreef Riert het volgende:
Lijkt me niet lekker om op ok te klikken.
In de link op Google zag ik ook 'Windows 98' staan. Dat draai ik hier inderdaad, maar betekent dat dan dat mensen die een later Windows versie hebben die melding niet krijgen?
Maar goed, ik heb mijn oude discman erbij gepakt (was ff vergeten dat ik die ook nog had ) en zit er dus nu wel lekker achter mijn pc naar te luisteren.
quote:Sorrie vrij slecht, het gaat over een rechtzaak als ik het goed begrijp van l'UFC-Que Choisir tegen EMI. Er is een beslissing genomen in het voordeel van de verening ter bescherming van de consumenten rechten (coonsumentenbond?). Het betekend dat consumenten recht hebben op terugave van geld (remboursement?) . Deze affaitre handelt om een cd van Alain Souchon als de aankoop van die cd het niet doet op een autoradio ten gevolge van de kopieerbeveiliging.
Op dinsdag 18 november 2003 17:58 schreef Jane het volgende:
Hoe is jullie Frans? Als ik op google ga zoeken over die melding kom ik namelijk alleen maar Franse berichten tegen en ik word er zelf niet goed wijs uit.http://linuxfr.org/2003/09/03/13826.html
http://www.u-blog.net/leblogaLilith/2003/09/24
Dat is de eerst tekst ongeveer...
Mijn vertaling is nog cryptischer zie ik...
quote:Dan zet je je stereo toch heel hard?
Op dinsdag 18 november 2003 18:05 schreef Jane het volgende:
En ja, ik heb een hele mooie (nou ja) stereo beneden staan, maar ik luister nu eenmaal zo graag muziek achter mijn pc.
Morgen maar eens in de auto proberen dan.
Dit soort geintjes moeten ze eigenlijk toch niet met Beatles-cd's gaan uithalen hoor. Anders ga ik toch echt weer compleet over op vinyl!
Oh, that reminds me... Moet sowieso ook nog op zoek naar de vinyl-versie.
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 18-11-2003 18:17]
quote:Hehe, dat ís een mogelijkheid.
Op dinsdag 18 november 2003 18:13 schreef julekes het volgende:[..]
Dan zet je je stereo toch heel hard?
Maar ik meende gisteren al te horen dat de buren niet blij met me waren. Ik zat na de Fok!Radio uitzending nog even een dvd van Back To The Future te kijken met het geluid over mijn stereo en volgens mij konden ze dat dus ook horen.
quote:Goh, wat een verrassing.
Op dinsdag 18 november 2003 17:48 schreef Seborik het volgende:
Ik moest meteen aan Grumpy denken. Sorry, dwerg.![]()
En nu ga ik gezellig vergaderen.
quote:Daar hoor ik zeker niet bij ofwel?
Op dinsdag 18 november 2003 17:14 schreef SunChaser het volgende:
[afbeelding]Hoewel het topic inmiddels een groep vaste bezoekers heeft, is iedereen (nou ja, bijna iedereen) welkom om zijn gedachtenspinsels hier met de wereld te delen.
Veel plezier, en hou het gezellig.
quote:Leuk dat ik hem heb, ja. Niet leuk dat ik hem niet op mijn eigen pc kan draaien zonder dat er allerlei obscure dingen geinstalleerd worden!
Op dinsdag 18 november 2003 18:24 schreef dwerg het volgende:
Leuk Jane!
Het is toch eigenlijk te zot voor woorden... Hier zit iemand die nota bene bereid is hetzelfde album op cd én vinyl aan te schaffen en bovendien zowat al het reguliere materiaal van [betreffende band] al dubbel hééft aangeschaft en dan word je geconfronteerd met dit soort onzin. Tenminste, als het inderdaad één of andere kopieerbeveiliging is.
-edit- Sorry dat ik dit hele topic volspam met mijn gezeur.
Maar goed, ik ga me er niet druk om maken, zo meteen als de verjaarsvisite weer weg is ga ik 'm lekker op topvolume in mijn normale stereo afspelen.
Bedankt voor de felicitaties nog, iedereen.
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 18:45 schreef Zander het volgende:
Ik heb 'm ook vandaag gekocht, maar op de terugweg in de trein kwam ik er achter dat hij dus niet in mijn discman af te spelen is vanwege die 'geweldige' kopieerbeveiliging.
Dan heb ik nog geluk met mijn discman. Daar doet hij het wel op. Vast omdat hij al bijna antiek is...
quote:Ja, ik vind Fela ook erg gaaf. Interessant persoon ook, als je de biografie in de AMG leest.
Op dinsdag 18 november 2003 18:22 schreef julekes het volgende:
Ik moet het muziekforum trouwens bedanken voor een uitbreiding van mijn muziek smaak. Een paar topics geleden werd Fela Kuti terloops genoemd, maar eens wat van nedergeladen, klinkt erg goed!
Eerst wat installeren voor ik nwe cd kan draaien?
Ik speel de cd op dit moment dus lekker af op mijn pc. Maar goed, een kopietje maken zal dus waarschijnlijk niet lukken (nog niet geprobeerd).
Toch te gek voor woorden? Heb ik straks de cd en de lp aangeschaft, moet ik de hele zooi alsnog gaan downloaden als ik er wat van wil branden voor in de auto!
quote:Het staat zelfs op het hoesje: "Playback problems may be encountered on some equipment". Ik vind dit soort acties eigenlijk diep triest,
Op dinsdag 18 november 2003 19:13 schreef Jane het volgende:
Toch te gek voor woorden? Heb ik straks de cd en de lp aangeschaft, moet ik de hele zooi alsnog gaan downloaden als ik er wat van wil branden voor in de auto!![]()
quote:Laats kwam hij ook te voorschijn bij een documentaire op discovery over de invloed van muziek op politiek. The king of Afrika of zoiets.Welke cd van hem kan ik het beste zien te krijgen? Is er een best of of zo?
Op dinsdag 18 november 2003 19:05 schreef Zander het volgende:[..]
Ja, ik vind Fela ook erg gaaf. Interessant persoon ook, als je de biografie in de AMG leest.
quote:Er is een dubbele Best of cd, getiteld "The Best Best of" (geen typo). Ik heb 'm zelf ook, erg goed.
Op dinsdag 18 november 2003 19:19 schreef julekes het volgende:
Laats kwam hij ook te voorschijn bij een documentaire op discovery over de invloed van muziek op politiek. The king of Afrika of zoiets.Welke cd van hem kan ik het beste zien te krijgen? Is er een best of of zo?
quote:Ik heb ook een paar cd's liggen waar dat soort beveiligingen op zitten. Met name sony heeft er een handje van.
Op dinsdag 18 november 2003 19:18 schreef Zander het volgende:[..]
Het staat zelfs op het hoesje: "Playback problems may be encountered on some equipment". Ik vind dit soort acties eigenlijk diep triest,
op EMI. Koop je daar een originele cd voor, kan ik 'm niet eens in mijn discman luisteren. Maar goed, ik vind wel een manier om 'm te kopieren.
quote:Ben zelfs een beetje teleurgesteld in The Beatles, al weet ik niet of dat terecht is. Zouden zij iets over dit soort dingen te zeggen hebben?
Op dinsdag 18 november 2003 19:18 schreef Zander het volgende:
op EMI.
quote:Cool, eens kijken of ik die ergens vind. Het nummer "Sorry sorry" hou ik voorlopig aan als favoriet.
Op dinsdag 18 november 2003 19:20 schreef Zander het volgende:[..]
Er is een dubbele Best of cd, getiteld "The Best Best of" (geen typo). Ik heb 'm zelf ook, erg goed.
[Dit bericht is gewijzigd door julekes op 18-11-2003 19:23]
quote:Michael Jackson heeft toch de rechten op de beatles nummers? Of ben ik nu in de war?
Op dinsdag 18 november 2003 19:20 schreef Jane het volgende:[..]
Ben zelfs een beetje teleurgesteld in The Beatles, al weet ik niet of dat terecht is. Zouden zij iets over dit soort dingen te zeggen hebben?
Fela Kuti, ik moet tot mijn grote schande bekennen dat ik zijn muziek eigenlijk niet ken. En dat terwijl ik toch al begin jaren 80 van zijn bestaan op de hoogte ben, toen McCartney hem ergens noemde als inspiratiebron.
Toch maar eens wat luisteren.
quote:Niet meer inmiddels
Op dinsdag 18 november 2003 19:22 schreef julekes het volgende:[..]
Michael Jackson heeft toch de rechten op de beatles nummers? Of ben ik nu in de war?
quote:Hij heeft de 'publishing rights' als ik me niet vergis. Ik denk dat hij niks te vertellen heeft over kopieerbeveiligingen op cd's.
Op dinsdag 18 november 2003 19:22 schreef julekes het volgende:[..]
Michael Jackson heeft toch de rechten op de beatles nummers? Of ben ik nu in de war?
quote:Oh, loop ik achter? Heeft hij ze al verkocht?
Op dinsdag 18 november 2003 19:25 schreef Furby het volgende:[..]
Niet meer inmiddels
quote:Ik heb al een manier gevonden.
Op dinsdag 18 november 2003 19:18 schreef Zander het volgende:
Maar goed, ik vind wel een manier om 'm te kopieren.
Eerst wat installeren voor ik nwe cd kan draaien?
Omslachtig misschien, maar het is iig iets.
Conclusie: Wat hebben ze bereikt? Helemaal niks, behalve mij ergernis bezorgd en waarschijnlijk gezorgd dat ik-weet-niet-hoeveel fans hun legaal gekochte cd niet kunnen afspelen op hun legaal gekochte cd-speler.
quote:Volgens mij mag zoiets volgens de wet niet eens een CD heten. Een CD hoort namelijk aan een aantal eisen te voldoen en een ervan is dat ie afspeelbaar is in de daarvoor bedoelde apparatuur
Op dinsdag 18 november 2003 21:14 schreef Jane het volgende:
Nou, ik heb LIB Naked nu geript en al in mp3 formaat op mijn pc staan hoor. Stuk makkelijker. En 1 bezoekje aan Fok!'s DIG forum en wat uitproberen waren genoeg.Conclusie: Wat hebben ze bereikt? Helemaal niks, behalve mij ergernis bezorgd en waarschijnlijk gezorgd dat ik-weet-niet-hoeveel fans hun legaal gekochte cd niet kunnen afspelen op hun legaal gekochte cd-speler.
Heb ik net voor het eerst in mijn leven betaald om muziek te downloaden (nog wma ook, maar ach, voor het goede doel), is het iets misgegaan met het 'installeren van mijn license'. Resultaat: het klote-ding doet het nu nog niet!
Ja jongens, zo krijg je ons wel aan het betaald downloaden.
quote:Dit vind ik dan wel weer grappig Jane
Op dinsdag 18 november 2003 22:52 schreef Jane het volgende:[..]
Happy hardcore? Geen idee. Maar het origineel is van Aretha Franklin en heet 'I say a little prayer'.
quote:Ja, dat bedoelde ik, leuk dat je hem hebt. Ik had mijn bek moeten houden zeker.
Op dinsdag 18 november 2003 18:29 schreef Jane het volgende:
Leuk dat ik hem heb, ja. Niet leuk dat ik hem niet op mijn eigen pc kan draaien zonder dat er allerlei obscure dingen geinstalleerd worden!
quote:Oh, nee hoor.
Op dinsdag 18 november 2003 23:13 schreef dwerg het volgende:[..]
Ja, dat bedoelde ik, leuk dat je hem hebt. Ik had mijn bek moeten houden zeker.
quote:Ik dacht dat het met de lente begon, maar ik ben geen deskundige.
Op dinsdag 18 november 2003 23:11 schreef julekes het volgende:
Wat is trouwens de goede volgorde van de vier jaargetijden van vivaldi? Serieus
quote:Lente (Allegro, Largo, Allegro), Zomer (Allegro non molto, Adagio, Presto), Herfst (Allegro, Adagio molto, Allegro) en Winter (Allegro non molto, largo, Allegro).
Op dinsdag 18 november 2003 23:11 schreef julekes het volgende:
Wat is trouwens de goede volgorde van de vier jaargetijden van vivaldi? Serieus
quote:Paul Simon - Graceland denk ik dat je bedoelt.
Op dinsdag 18 november 2003 23:20 schreef Sitethief het volgende:
Iemand wel eens iets van Paul Graceland gehoord? Ik vond een cd'tje in m'n pa's kast
quote:Paul Graceland? Nee. Wel van Graceland van Paul Simon.
Op dinsdag 18 november 2003 23:20 schreef Sitethief het volgende:
Iemand wel eens iets van Paul Graceland gehoord?
quote:Waarom staat er dan op de cd Paul Graceland
Op dinsdag 18 november 2003 23:22 schreef Jane het volgende:[..]
Paul Graceland? Nee. Wel van Graceland van Paul Simon.
quote:Is het deze cd?
Op dinsdag 18 november 2003 23:23 schreef Sitethief het volgende:[..]
Waarom staat er dan op de cd Paul Graceland
Vaag.......
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 23:23 schreef Sitethief het volgende:[..]
Waarom staat er dan op de cd Paul Graceland
Vaag.......
Een of andere eikel heeft Simon vast doorgekrast.
quote:Dat was vast Art Garfunkel in een boze bui.
Op dinsdag 18 november 2003 23:26 schreef Seborik het volgende:
Een of andere eikel heeft Simon vast doorgekrast.
Ohja, die vergadering van vanavond ging over arbowet, bedrijfshulpverlening, risico-inventarisatie, ontruimingsplan blabla. Ik heb zoveel koffie moeten drinken om wakker te blijven, dat ik niet voor 2 uur in slaap val.
quote:Jah! Ik ben dus gewoon ongelovelijk scheel
Op dinsdag 18 november 2003 23:25 schreef Jane het volgende:[..]
Is het deze cd?
quote:En verder ben ik weer moe maar voldaan terug uit Parijs na een geweldig concert van Radiohead
Zanger Meat Loaf ingestort
LONDEN (ANP) - De Amerikaanse rockzanger Meat Loaf is in Londen in een ziekenhuis opgenomen, nadat hij tijdens een concert was ingestort. Dat heeft zijn cd-maatschappij dinsdag bekendgemaakt.Volgens een woordvoerder was de 56-jarige zanger ,,ingestort door uitputting als gevolg van een langdurige virale infectie''. De zegsman voegde eraan toe dat het ,,niet levensbedreigend'' is.
Meat Loaf, vooral beroemd wegens zijn hit Paradise by the dashboard light, stortte maandagavond in tijdens een optreden in de Wembley Arena. Hij werd naar een ziekenhuis gebracht. Zijn concert voor dinsdagavond is op doktersadvies geannuleerd.
En met dank aan Seborik weer een beetje hyper over het feit dat Phil Collins naar Nederland komt
quote:Geeft niet.
Op dinsdag 18 november 2003 23:31 schreef Sitethief het volgende:[..]
Jah! Ik ben dus gewoon ongelovelijk scheel
Mooie cd. Ik heb hem ook.
quote:Ik zou toch eerst de gewone Let It Be kopen als ik jou was.
Op dinsdag 18 november 2003 18:54 schreef PogueMahone het volgende:
nou ben ik er nog niet uit, zal ik eerst Let It Be of eerst Let It Be Naked kopen...
zo ik heb vandaag geloof ik wel 26 keer op snooze gedrukt
Maarja zit nu toch op mn stage en ik denk dat ik maar eens met mijn verslag ga beginnen
trouwens die sub doet mij denken aan Hans teeuwen "daar komen de kabouters joegei joegei, daar komen de kabouters wel honderd op een rij"
slaap lekker allemaal
quote:advies van zo'n Beatle-fan zal ik maar opvolgen
Op woensdag 19 november 2003 00:01 schreef Jane het volgende:[..]
Ik zou toch eerst de gewone Let It Be kopen als ik jou was.
quote:Tja, het blijft toch het origineel, dus alleen daarom al.
Op woensdag 19 november 2003 10:54 schreef PogueMahone het volgende:[..]
advies van zo'n Beatle-fan zal ik maar opvolgen
Argumenten voor Let It Be:
- het is het origineel zoals we dat al ruim 30 jaar kennen
- door de stukjes conversatie en de grapjes die er tussendoor gemonteerd zijn klinkt hij 'intiemer'
- Dig it en Maggie Mae staan niet op (de hoofdcd van) LIB Naked (maar zijn ook 'niemandalletjes')
- op de cd zit geen irritante kopieerbeveiliging (als ze nieuwere versies daar inmiddels niet al mee hebben uitgerust dan )
Argumenten voor LIB Naked:
- de geluidskwaliteit is (een stuk) beter
- sommige nummers, met name The Long And Winding Road en Across The Universe, klinken beter zonder Spector's bewerkingen.
- Don't Let Me Down (niet op LIB) staat er op in een mooie versie die ik volgens mij nog niet eerder kende (maar anderen natuurlijk misschien wel )
- er zit een extra cd en een mooi boekje bij
Ik zie LIB Naked meer als aanvulling op het origineel, dus ik zou eerst Let It Be aanschaffen.
overigens heeft Fame op de platenbeurs in Utrecht een aanbieding waarbij je een boekenbox met 4 boeken (elk over één van de Beatles) gratis bij LIBN krijgt. Ze zijn geschreven door Alan Clayson. Is dat nog wat?
quote:Trouwens, dit was dus naar aanleiding van een (foutief!) bericht op Teletekst pagina 372:
Op dinsdag 18 november 2003 22:48 schreef Jane het volgende:
Heb ik net voor het eerst in mijn leven betaald om muziek te downloaden (nog wma ook, maar ach, voor het goede doel), is het iets misgegaan met het 'installeren van mijn license'. Resultaat: het klote-ding doet het nu nog niet!
quote:Bullshit natuurlijk dat het gratis is. Zou ook vreemd zijn, want zoiets is uiteraard bedoeld om geld in te zamelen. Geeft niet hoor, maar wees dan niet zo stom om op teletekst te zetten dat het gratis is. Vooral niet omdat je geacht wordt om met creditcard te betalen!
Paul McCartney en Dave Stewart hebben een nummer opgenomen voor Nelson Mandela's aids-campagne in de beroemde Abbey Road studio's in Londen. Het nummer heet Whole Life en is gratis te downloaden op de site van de campagne, http://46664.tiscali.com
Maar goed, je kunt het nummer (en ook andere nummers btw) dus in wma-formaat downloaden voor 99 eurocent. Meer overmaken mag, maar hoeft niet. Dus ik dacht, laat ik dat eens doen (i.p.v. het nummer van Kazaa te halen of zo). Aidsbestrijding is tenslotte een goede zaak.
Dus ik het bestand gedownload en als je het dan wilt afspelen, krijg je een 'Click to pay' schermpje voor je, waar je de betaling kunt regelen. Nou, dat ging ook voorspoedig, mijn betaling was ontvangen, maar ja, toen moest er dus kennelijk een bericht terugkomen waardoor het bestand ook kon worden afgespeeld. En mooi niks dus! Ja, een error-melding dat de license niet geinstalleerd kon worden!
Met andere woorden jongens, doe het niet! Steun de Aidsbestrijding maar op een andere manier, maar dit betaald downloaden geeft alleen maar ergernis.
quote:Ken ik niet. Maar als het gratis is (echt gratis dan
Op woensdag 19 november 2003 11:34 schreef PogueMahone het volgende:
Ze zijn geschreven door Alan Clayson. Is dat nog wat?
quote:
Dit Is Geen CD staat er met grote letters op het fotoboek met CD. Nog mooier klinkt het in het Frans: Ceci NEst Pas Un CD, vrij naar René Margritte. Wat je voor 10 euro krijgt is een fotoboek van 16 paginas van fotograaf Bart Wauters met achterin een CD met daarop vier nummers elk van de Belgische funkband MoGroove en de Vlaamstalige band Fester. De afgelopen drie weken is van dit alleen online verkrijgbare item al bijna de halve oplage van vijfhonderd stuks verkocht. Simpelweg omdat de hele Belgische pers er vol over stond. Daar het project een fotoboek pretendeert te zijn, is het lage Belgische BTW-tarief van 6% voor cultuurdragers er op van toepassing, in plaats van het hoge tarief van 21% voor CDs als entertainmentdrager.
Het schreeuwt van de daken dat het een CD is, alleen wij zeggen het niet, lacht Geert Geuten, toetsenist in beide bands. Het is juridisch op het randje, want we leggen het zwaartepunt op het boek. Twee vrienden vroegen me al of ik een advocaat had. Maar Geuten is niet bang, al heeft hij als freelancer met een internet reclamebureau zijn BTW dit kwartaal nog niet op hoeven geven. Ik weet niet of de bel bij de fiscus al is gaan rinkelen, maar zij hebben ook geen belang bij een verdere escalatie. Het gaat om het statement, de Belgische media zijn er allemaal opgesprongen dus we hebben ons doel bereikt. Geuten kwam op het idee toen één van zijn bandleden opmerkte dat computerboeken met ondersteunende CD's ook in het lage BTW-tarief vallen.
Het idee om CD's te vermommen als een boek is overigens niet nieuw. In 1997 verpakte platenmaatschappij BMG een dubbel-CD van Herman Brood in een fotoboek over zijn schilderijen en verkocht 20 Years Of RockN Roll voor het lage BTW-tarief. Achteraf heeft BMG toch het verschil bij moeten passen. De belastingdienst ging niet akkoord, omdat het hier om een project met winstoogmerk ging. De opbrengst van Dit Is Geen CD komt echter ten goede aan Popppunt, een advies- en informatiebureau voor Belgische bands en DJ's.
Op dit moment loopt nog steeds een internationale lobby om op Europees niveau muziekdragers in het lage BTW-tarief te krijgen iets wat de veelgeplaagde platenindustrie wat meer ademruimte zou bezorgen. Onderdeel van de lobby in Nederland was een actiedag op 27 mei van Muziek Platform Nederland waarop CD's en muziek DVD's voor een dag tegen het lage BTW-tarief verkrijgbaar waren. Sindsdien heeft het samenwerkingsverband niet stilgezeten. Woordvoerster Jonne Boesjes: "We hebben de minister een brief gestuurd met het verzoek geen veto uit te spreken over het voorstel van haar voorganger. Nederland speelt nu een actieve rol in de lobby." Op 25 november spreken de Europese Ministers van Financiën weer over de BTW-richtlijn. Geluidsdragers staan nu op de voorgestelde lijst van producten die in aanmerking mogen komen voor het lage tarief. Wie weet vallen ze straks dus ook in België onder hetzelfde lage tarief als frites...
quote:Precies, koop voor 99 cent een pakje condooms en doneer dat aan Artsen Zonder Grenzen.
Op woensdag 19 november 2003 11:44 schreef Jane het volgende:
Steun de Aidsbestrijding maar op een andere manier
quote:ze hadden volgens de advertentie een waarde van 19,99 euro. Maar goed dat is weer zolang de voorraad strekt, dus zal wel weer op zijn
Op woensdag 19 november 2003 11:46 schreef Jane het volgende:[..]
Ken ik niet. Maar als het gratis is (echt gratis dan
) kun je je er geen buil aan vallen, toch?
quote:Een pakje gaat niet eens lukken, denk ik, voor 99 cent. 1 condoom misschien?
Op woensdag 19 november 2003 11:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Precies, koop voor 99 cent een pakje condooms en doneer dat aan Artsen Zonder Grenzen.
Maar ik had gisteravond dus een mailtje gestuurd naar Tiscali en ik moet zeggen dat ze wel snel gereageerd hebben. Met de vraag of ik de testvideo op de site wel geprobeerd had. Tja, eerst wel, maar nadat ik mijn mediaplayer geupdate had niet meer en dat was dus fout van mij. Ik heb net dit geantwoord:
quote:Ben benieuwd...
Dear mr. Schnepf,Thank you for your quick reply.
First I tried it and it didn't work. Then I understood that I had to get Mediaplayer 7. So I did that (version 7.1 to be exact) and I thought it should work with that. I didn't check the testvideo again, which I now understand was stupid of me, as it still doesn't work.
I don't really care about the 99 cents I paid (it's for a good cause, isn't it), but as I am a big McCartney fan I just really want to make this file work. Is there any way to make that possible?
Also I have to inform you that on page 372 of the Dutch teletekst service (http://teletekst.nos.nl) it is reported that the file can be downloaded for free. Ofcourse this is their mistake, but maybe this will cause more people to download the file and encounter similar problems.
Kind regards,
[pats-mode:]
Gisteren een hoop leuke muzikale cadeaus gehad, trouwens:
- DVD van "The Stones In The Park", 1969
- DVD + 2cd van Jimi Hendrix' Isle of Wight-concert
- CD van John Coltrane: Live at the Village Vanguard Again!
- CD van het Bill Evans Trio: Explorations
- Pianoboek "The Harmony of Bill Evans" (mooi theorie-boek )
- Fles "Famous Grouse" + doos sigaren
Bedankt lieve vrienden.. *sniff*
quote:Gewoon je mond houden en juichen als iedereen juicht. Als iedereen nors kijkt en vloekt, mee gaan vloeken.
Op woensdag 19 november 2003 17:13 schreef MuadDib het volgende:
Vanavond ga ik voor het eerst van m'n leven voetbal kijken in een cafe. Ik begin nu al een beetje zenuwachtig te worden. Als ik maar niet de verkeerde dingen zeg...
quote:Daar ben ik nog het meest bang voor. Als ze verliezen kan ik daar niet zo mee zitten en gemaakt teleurgesteld kijken kan ik niet. En misschien gaan ze hun frustraties dan wel op mij botvieren... en er staan genoeg hoge bomen...
Op woensdag 19 november 2003 17:16 schreef Summoner het volgende:
Als iedereen nors kijkt en vloekt, mee gaan vloeken.
quote:Zorg er gewoon voor dat je in de laatste minuut een of twee van die grote pitchers bij hand hebt. Daar kun je een paar lelijke klappen mee uitdelen op weg naar de uitgang.
Op woensdag 19 november 2003 17:23 schreef MuadDib het volgende:
Daar ben ik nog het meest bang voor. Als ze verliezen kan ik daar niet zo mee zitten en gemaakt teleurgesteld kijken kan ik niet. En misschien gaan ze hun frustraties dan wel op mij botvieren... en er staan genoeg hoge bomen...
quote:En als je dan toch opgeknoopt wordt, dan is het tenminste vanwege de "zinnige" reden drankmisbruik, ipv vanwege voetbal
Op woensdag 19 november 2003 17:31 schreef Summoner het volgende:
Zorg er gewoon voor dat je in de laatste minuut een of twee van die grote pitchers bij hand hebt. Daar kun je een paar lelijke klappen mee uitdelen op weg naar de uitgang. [afbeelding]
quote:Of nog beter: openbare geweldpleging.
Op woensdag 19 november 2003 17:34 schreef Litpho het volgende:
En als je dan toch opgeknoopt wordt, dan is het tenminste vanwege de "zinnige" reden drankmisbruik, ipv vanwege voetbal.
quote:Ik denk ook dat ze erg blij zullen zijn met al die pakjes condooms.
Op woensdag 19 november 2003 11:46 schreef SunChaser het volgende:[..]
Precies, koop voor 99 cent een pakje condooms en doneer dat aan Artsen Zonder Grenzen.
- Miles Davis - Porgy & Bess
- Dave Brubeck - Time Out
- Manu Chao - Radio Remba
De laatste heb ik er zo snel ff bijgenomen omdat ik anders de platenbon niet volledig kon benutten. Jammergenoeg niet echt een goeie Manu Chao CD. Het is een grote megamix van z'n hits maar dan zeer korte stukjes en op een (te) hoog tempo (doet wat skihut achtig aan). Ik verwachtte een wat laid-back plaat maar die remix cd is echt k**, anyway.. heb er toch maar 3 euro extra voor betaald dus zal verder niet zeuren..
De eerste 2 maken alles goed
quote:Ik vond het wel een gave cd veel ska inplaats van het rustige van de normale manu chao. Heb er een zomer heerlijk lang naar geluistert.
Op woensdag 19 november 2003 18:26 schreef Beathoven het volgende:
Zo.. weer 3 CD's rijker, ik vond nog ergens een platenbon- Miles Davis - Porgy & Bess
- Dave Brubeck - Time Out
- Manu Chao - Radio RembaDe laatste heb ik er zo snel ff bijgenomen omdat ik anders de platenbon niet volledig kon benutten. Jammergenoeg niet echt een goeie Manu Chao CD. Het is een grote megamix van z'n hits maar dan zeer korte stukjes en op een (te) hoog tempo (doet wat skihut
achtig aan). Ik verwachtte een wat laid-back plaat maar die remix cd is echt k**, anyway.. heb er toch maar 3 euro extra voor betaald dus zal verder niet zeuren..
De eerste 2 maken alles goed
quote:Als je het over morgen hebt, dan ga ik i.i.g. en ik meen Seborik ook dus........niets eigenlijk
Op woensdag 19 november 2003 19:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kan met iemand hier mee naar Iron Maiden. Wie van hier gaat er eigenlijk allemaal, en zal ik ook gaan ?
Mochten jullie niks meer van me horen ben ik wrs ten prooi gevallen aan een wilde horde hooligans...
quote:tis al 1-0 dus zijn ze goed gezind
Op woensdag 19 november 2003 19:58 schreef MuadDib het volgende:
* MuadDib gaat voetballen kijken...Mochten jullie niks meer van me horen ben ik wrs ten prooi gevallen aan een wilde horde hooligans...
quote:13 dec.
Op woensdag 19 november 2003 19:54 schreef Luka het volgende:[..]
Als je het over morgen hebt, dan ga ik i.i.g. en ik meen Seborik ook dus........niets eigenlijk
Elke kans om Maiden te zien is een kans om te grijpen, Audrey.
* AudreyHepburn rent naar unit van kaartjesbezitter.
quote:Indeed.
Op woensdag 19 november 2003 19:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik begin de laatste dagen pas Manu Negra te ontdekken. Welk ik eigenlijk VEEL leuker vind dan Meneer Chao Himself.
Live is Manu Chao ook leuk trouwens. Dan lijkt het veel meer op Mano Negra...
quote:nou, vind er nog steeds weinig aan.. ska ok, maar dit heeft nogal een hoog hoempapa gehalte. En dat is niet echt gaaf als je een wat laidback CD verwacht
Op woensdag 19 november 2003 18:29 schreef TIC het volgende:[..]
Ik vond het wel een gave cd veel ska inplaats van het rustige van de normale manu chao. Heb er een zomer heerlijk lang naar geluistert.
quote:welk hitje hebben die ook alweer gehad, ze hebben iig één heeeeel bekend nummer toch ?
Op woensdag 19 november 2003 19:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik begin de laatste dagen pas Manu Negra te ontdekken. Welk ik eigenlijk VEEL leuker vind dan Meneer Chao Himself.
quote:King Kong Five.
Op donderdag 20 november 2003 08:49 schreef Bosbeetle het volgende:
welk hitje hebben die ook alweer gehad, ze hebben iig één heeeeel bekend nummer toch ?
Maar daar is een apart topic voor.
quote:sorry dat was inderdaad niet slowchat genoeg van mij
Op donderdag 20 november 2003 09:03 schreef dwerg het volgende:[..]
King Kong Five.
Maar daar is een apart topic voor.
goede morgen muziek
Ik heb gisteren voetbal gekeken en me lichtelijk verbaasd dat bijna alle stadion liedjes 'covers' zijn, "tis stil aan de overkant" e.d. Wel leuk dat 'wij'nederlanders de enige zijn die de tegenstander in hun eigen taal bezingen
maarja dit is eigenlijk al meer voetbal dan goed voor mij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |