quote:Hoe weet je dat nou?
Op donderdag 20 november 2003 18:51 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Die kreeg ik toch al niet, want ik ben niet met je naar bed geweest
quote:Dat kan ze alleen zeker weten als ze nog maagd is
Op donderdag 20 november 2003 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Hoe weet je dat nou?
quote:Dat bedoel ik!
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Dat kan ze alleen zeker weten als ze nog maagd is
8. Pim Fortuyn Trofee - Nordcore
9. Wouter Bos Trofee - Welll, ik wil mezelf wel noemen
10. Aletta Jacobs Trofee -
11. Roel Pieper Trofee - pro_jeex
12. Prinses Irene Trofee - tlxvd
13. Joop den Uyl Trofee - du_ke
14. Joseph Luns Trofee - Rechtse_mensen
15. Joop Glimmerveen Trofee - pro_jeex/Graveland (sorry jeex )
quote:Hehe, ik weet dat echt wel hoor, en nee, geen maagd! Ik ben nog nooit met een brabo/limbo naar bed geweest, en dat was ook niet de planning
Op donderdag 20 november 2003 19:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Dat bedoel ik!
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:10 schreef du_ke het volgende:[..]
.
quote:Xenofoob!
Op donderdag 20 november 2003 19:10 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Hehe, ik weet dat echt wel hoor, en nee, geen maagd! Ik ben nog nooit met een brabo/limbo naar bed geweest, en dat was ook niet de planning
quote:Nou vooruit
Op donderdag 20 november 2003 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ik moest toch wat?!
quote:je moest eens weten.....wehehehe
Op donderdag 20 november 2003 19:10 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Hehe, ik weet dat echt wel hoor, en nee, geen maagd! Ik ben nog nooit met een brabo/limbo naar bed geweest, en dat was ook niet de planning
quote:Ga je ook nog stemmen, SK wist mij over te halen?!
Op donderdag 20 november 2003 19:21 schreef du_ke het volgende:[..]
Nou vooruit
![]()
.
quote:Amigo!
Op donderdag 20 november 2003 19:22 schreef Kaalhei het volgende:[..]
je moest eens weten.....wehehehe
quote:Al lang gedaan
Op donderdag 20 november 2003 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Ga je ook nog stemmen, SK wist mij over te halen?!
quote:Ontkennende fase... Tsss... Er gaat niets boven Groningeneen Limburger!
Op donderdag 20 november 2003 19:10 schreef wendy-tje het volgende:Hehe, ik weet dat echt wel hoor, en nee, geen maagd! Ik ben nog nooit met een brabo/limbo naar bed geweest, en dat was ook niet de planning
quote:Je baalt er goed van he?
Op donderdag 20 november 2003 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Xenofoob!
![]()
quote:Voor mij tot nu toe niet... vertel eens wat ik mis, behalve een zachte g?
Op donderdag 20 november 2003 19:27 schreef Herostratos het volgende:[..]
Ontkennende fase... Tsss... Er gaat niets boven Groningeneen Limburger!
Prinses Irene award- Du-ke. Extreme bomenknuffelende softie. Soort mens dat massaal misbruikt en overheengewalsd wordt. Te bang om confrontatie aan te gaan dus bedekt alles met de mantel der liefde. Gelooft serieus in het goede vd mens en heeft daarmee een grenzeloze kinderlijke naiviteit tentoongespreid. Wat ongetwijfeld flink afgestraft gaat worden in de loop des levens.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:28 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Je baalt er goed van he?
Shit, weer niet de xenofoob van het jaar.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:32 schreef Robert_Jensen het volgende:
Joop den Uyl Trofee - Sidekick. Altijd links doordrammen terwijl hij weinig weet en inzicht heeft buiten zijn beperkte wereldje, ook al denkt hij daar zelf anders over. Heeft een vervelende Fortuyn-obsessie en bedekt ALLES met de mantel der liefde. Bagatilliseert problemen omdat hij zelf er weinig mee te maken heeft.Prinses Irene award- Du-ke. Extreme bomenknuffelende softie. Soort mens dat massaal misbruikt en overheengewalsd wordt. Te bang om confrontatie aan te gaan dus bedekt alles met de mantel der liefde. Gelooft serieus in het goede vd mens en heeft daarmee een grenzeloze kinderlijke naiviteit tentoongespreid. Wat ongetwijfeld flink afgestraft gaat worden in de loop des levens.
't zijn wel mijn POL-maatjes he!
quote:Een gezonde dosis ggggggggeilheid!
Op donderdag 20 november 2003 19:31 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Voor mij tot nu toe niet... vertel eens wat ik mis, behalve een zachte g?
quote:ROTFLMAO!
Op donderdag 20 november 2003 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:[..]
Een gezonde dosis ggggggggeilheid!
quote:Hij is fijn.
Op donderdag 20 november 2003 19:32 schreef Robert_Jensen het volgende:
Joop den Uyl Trofee - Sidekick. Altijd links doordrammen terwijl hij weinig weet en inzicht heeft buiten zijn beperkte wereldje, ook al denkt hij daar zelf anders over. Heeft een vervelende Fortuyn-obsessie en bedekt ALLES met de mantel der liefde. Bagatilliseert problemen omdat hij zelf er weinig mee te maken heeft.Prinses Irene award- Du-ke. Extreme bomenknuffelende softie. Soort mens dat massaal misbruikt en overheengewalsd wordt. Te bang om confrontatie aan te gaan dus bedekt alles met de mantel der liefde. Gelooft serieus in het goede vd mens en heeft daarmee een grenzeloze kinderlijke naiviteit tentoongespreid. Wat ongetwijfeld flink afgestraft gaat worden in de loop des levens.
quote:Toch 1 kleine laatste noot:
Op donderdag 20 november 2003 21:15 schreef Sidekick het volgende:
We gaan toch niet teveel slowchatten hier?
1. Het gaat niet om Islamitische slagerijen die geen bier verkopen, het gaat om winkels die opeens massaal veranderen van supermarktjes en snackbarren in Islamitische slagerij ed die dan opeens producten verwijderen omdat dat vanwege de koran niet mag. Ze zouden haram zijn, zoals alcohol en varkensvlees. Dat is gewoon islamitisering waar je zelf last van hebt in je directe omgeving, dus daar mag je best commentaar op hebben.
2. Er is een heeeeel groot verschil tussen xenofobies zijn en anti-islamitisch. Een heeeel groot verschil. Een anti-communist is immers ook geen xenofoob.
3. Een allochtone burgemeester is geen enkel probleem, er werd opgemerkt dat een duidelijk Islamitische burgemeester een probleem zou zijn. Wederom is een heel groot verschil tussen allochtonen en islamieten. Een SGP-burgemeester zou ook een groot probleem zijn. Maar dan zou de connectie met xenofobie natuurlijk niet gelegd worden. Dan zou instemmend geknik te zien zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |