al jaren roep ik dat verliefdheid over internet niet kan enzo... maar nu ben ik bang dat het mezelf ook is overkomen.
Ik chat nu een maand ongeveer met een meisje dat ik via een vriend heb leren kennen. We doen beide havo 5 en wisselden al snel foto's uit. We zouden een date doen, maar dat is door omstandigheden uitgesteld
en nu willen we nog steeds op die date maar dat duurt nog 3 weken (ze heeft nog 2 fokking weken huisarrest>
Nu hebben we gisternacht tot 2 uur doorgechat en het was egt keilief en keischattig.
Nu kreeg ze vanavond 2 goede vrienden op bezoek en kan ze dus niet op Msn komen.
Nu merk ik dat ik dr erg aan het missen ben en ben volgens mij egt verliefd op dr (ben gewoon jaloers op die 2 jongens...)
Maar is dit nu verliefdheid of gewoon een vlaag van iemand leuk vinden??
Maar verliefdheid over internet kan wel, zo heeft mijn broer zijn huidige vriendin ongeveer op internet ontmoet en onder hand hebben ze al weer meer dan een jaar. Dus het kan wel.
Succes iig!
Veel plezier over drie weken (Doe voorzichtig!
)
Ik heb Jerome ook op icq ontmoet. Ik vond het een hele leuke jongen. We chatten dagelijks en op een gegeven moment hingen we ook dagelijks met elkaar aan de telefoon. Maar de verliefdheid kwam pas echt toen we hadden afgesproken. Ik was helemaal weg van hem
We wonen nu samen en het gaat nog steeds goed.
Tenminste echt verliefd is het misschien nog niet, maar ik vind IroQuai toch wel heeeeeel erg lief
Wij gaan binnenkort ook meeten
Ik wens jou en je (internet)vriendin veel plezier toe
Ennuh misschien een tip voor als jullie dat nog nie gedaan hebben, bel ook eens met elkaar, zo leer je elkaar nog beter kennen enzo en het is ook nog eens heeeeeel erg leujk!!
Veel plezier
quote:lol
Op vrijdag 08 juni 2001 12:43 schreef Milldennium het volgende:
Hey,al jaren roep ik dat verliefdheid over internet niet kan enzo... maar nu ben ik bang dat het mezelf ook is overkomen.
Ik chat nu een maand ongeveer met een meisje dat ik via een vriend heb leren kennen. We doen beide havo 5 en wisselden al snel foto's uit. We zouden een date doen, maar dat is door omstandigheden uitgesteld
en nu willen we nog steeds op die date maar dat duurt nog 3 weken (ze heeft nog 2 fokking weken huisarrest>
Nu hebben we gisternacht tot 2 uur doorgechat en het was egt keilief en keischattig.Nu kreeg ze vanavond 2 goede vrienden op bezoek en kan ze dus niet op Msn komen.
Nu merk ik dat ik dr erg aan het missen ben en ben volgens mij egt verliefd op dr (ben gewoon jaloers op die 2 jongens...)Maar is dit nu verliefdheid of gewoon een vlaag van iemand leuk vinden??
Groetjes
quote:Fotootje?
[b]Op vrijdag 08 juni 2001 12:43 schreefeen meisje dat ik via een vriend heb leren kennen. We doen beide havo 5 en wisselden al snel foto's uit.
Meestal zegt de stem van iemand heel erg veel....
Go for it.
Eerst bellen. Als je ze wil ontmoeten wil ze ook wel bellen. Als ze niet wil bellen, zit er toch iets mis..
"Blijf even hangen, ik moet mijn moeder in bad doen..."
Veel plezier!!
quote:Het kan echt wel, ik heb het zien gebeuren. Weet je tenminste dat je je gevoelens niet alleen baseert op haar uiterlijk
Op vrijdag 08 juni 2001 12:43 schreef Milldennium het volgende:
Hey,al jaren roep ik dat verliefdheid over internet niet kan enzo... maar nu ben ik bang dat het mezelf ook is overkomen.
Nu hebben we gisternacht tot 2 uur doorgechat en het was egt keilief en keischattig.Nu kreeg ze vanavond 2 goede vrienden op bezoek en kan ze dus niet op Msn komen.
Nu merk ik dat ik dr erg aan het missen ben en ben volgens mij egt verliefd op dr (ben gewoon jaloers op die 2 jongens...)Maar is dit nu verliefdheid of gewoon een vlaag van iemand leuk vinden??
Zou zeggen, spreek met haar af en veel succes. Maar blijf zoals je bent. Gedraag je niet anders.
quote:Neej, want anders was ik dat wel eerder geworden, toch?
Op vrijdag 08 juni 2001 15:07 schreef JynX het volgende:[..]
Het kan echt wel, ik heb het zien gebeuren. Weet je tenminste dat je je gevoelens niet alleen baseert op haar uiterlijk
En ik weet zeker dat het haar is, want die persoon die ons in contact heeft gebracht heeft de foto bevestigd...
quote:haha! ik wilde hier ook al reageren! echt verlieft is het idd (nog) niet, maar je kan elkaar wel heeel errug lief vinden via internet. dat echte verliefde komt denk ik pas als je elkaar in het echt ontmoet en het even leuk (of zelfs leuker) is dan op internet..
Op vrijdag 08 juni 2001 12:59 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
En of het kan!!Tenminste echt verliefd is het misschien nog niet, maar ik vind IroQuai toch wel heeeeeel erg lief
Wij gaan binnenkort ook meeten
Ik wens jou en je (internet)vriendin veel plezier toeEnnuh misschien een tip voor als jullie dat nog nie gedaan hebben, bel ook eens met elkaar, zo leer je elkaar nog beter kennen enzo en het is ook nog eens heeeeeel erg leujk!!
Veel plezier
* iroQuai heeft het gevoel dat ie over iets meer dan 2 weekjes verlieft gaat worden
quote:Oooh liefurt toch
Op vrijdag 08 juni 2001 15:37 schreef iroQuai het volgende:[..]
* iroQuai heeft het gevoel dat ie over iets meer dan 2 weekjes verlieft gaat worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |