abonnement Unibet Coolblue
pi_14542215
ik heb daar namelijk een honeymoon in de toekomst
pi_14542235
Nessie vangen!
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_14542245
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:37 schreef nuker het volgende:
ik heb daar namelijk een honeymoon in de toekomst
Neuken. In jouw geval dan iig.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_14542254
de hooglanden lijken me best wel mooi, zou k graag een keertje willen zien
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_14542315
edinburgh is fantastisch... t park, het kasteel, de smalle steegjes en het park... oh wat mis ik t
Tap tap tap
pi_14542422
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:38 schreef paniekzaaier het volgende:

[..]

Neuken. In jouw geval dan iig.


lijkt me duidelijk maar verder nog leuke dinge daar
pi_14542448
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:47 schreef nuker het volgende:

[..]

lijkt me duidelijk maar verder nog leuke dinge daar


in t gehucht melrose staat een mooie ruine..? en t had ook iets met braveheart te maken maar vraag me niet wat...
Tap tap tap
pi_14542465
het liefst iets met een megauitzicht dan
pi_14542476
Mannen onder hun rok betasten
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_14542498
Whisky
pi_14542547
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:49 schreef nuker het volgende:
het liefst iets met een megauitzicht dan
edinburgh castle en de ruine van melrose of de heuvel die erachter ligt...

melrose abbey:

melrose (heuveltjes):

Tap tap tap
  dinsdag 11 november 2003 @ 00:55:22 #12
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_14542563
Ik ben vorig jaar winter naar Schotland geweest! Echt fantastisch. We hebben daar een stukje van een hiking trail gelopen, vanaf Glasgow, en toen via allerhand vervoer richting Edinbrough getrokken. Glasgow en Edinbrough zijn beide erg mooie steden, de eerste is een behoorlijk levendige stad en de laatste is een mooie middeleeuws aan doende stad. Maar ook het landschap daar is fantastisch, bijna net als in de film
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:48 schreef CherryLips het volgende:
in t gehucht melrose staat een mooie ruine..? en t had ook iets met braveheart te maken maar vraag me niet wat...
Daar zijn we ook geweest in, ook in het monument van William Wallace en het kasteel waar de hele slag om draaide in feite. (ben ff de naam kwijt van het stadje ) Heel erg gaaf, want dat is een fort wat staat op een uitstekende rots, met een stadje erom heen. Als je vanaf het kasteel kijkt dan zie je de veldslagen bijna voor je .

Oh en verder, de mensen zijn daar buitengewoon vriendelijk! Ze zijn zeer gastvrij, staan je altijd vriendelijk te woord of komen anders wel een praatje met je maken. Vooral op het platteland merk je dat. Echt, een verassend leuk deel Engeland en zeker een aanrader voor de travellers onder ons!

Schotland is echt een aanrader voor iedereen die er (goedkoop) ff tussenuit wil, maar als je daar bent moet je wel op de centen letten want een pond geef je uit als een euro. (dus goedkope bed&breakfeast, youthhostels etcetera. Maar dat zal voor jou denk ik niet een probleem zijn)

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 11 november 2003 @ 01:18:49 #13
17928 averty
Retroactief ziener
pi_14542974
Ben 1 maand geleden net geweest. Eerst naar Dumfries in Dumfries & Galloway (zuidwesten tegen de engelse grens aan). Schitterende omgeving en genoeg te zien. Daarna naar Fort William en als laatste een paar dagen in Edinbrough. Ik vond het allemaal schitterend, mijn vrouwtje was minder enthousiast, dat is toch meer iemand die niet zo goed tegen een beetje wind op vakantie kan.

Ik vond het meest spectaculair de treinreis van Glasgow naar Fort William. Jammer genoeg niet de Ben Nevis beklommen aldaar.

Koop een Lonely Planet, zou ik als advies willen geven.

"Belief in that which reason denies is associated with steadfastness and courage, while skepticism is often identified with cynicism and weak character".
pi_14543008
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:37 schreef nuker het volgende:
ik heb daar namelijk een honeymoon in de toekomst
Leuk land, paar jaar geleden geweest van west naar oost gereden. Vriendelijke mensen, gast vrij, leuke pubs echter culinair gezien een drama. Voornamelijk de mid oost kant sterft van de stokerijen, vaak gratis. Laat je overigens niet verleiden om daar een fles te kopen, hier zijn ze een stuk goedkoper Daar toen een fles gekocht en kwam hem hier tegen voor 3/4 van de prijs....

Voor de gemiddelde Salau lover zal schotland weinig te bieden hebben, ga je voor wat cultuur, landschap etc heb je een leuk uitstapje... Mocht je het leuk vinden neem dan tevens Ierland in overweging, lijkt erg op Schotland alleen nog vriendelijker en ...... .... .... een betere keuken.

There's no place like 127.0.0.1
  dinsdag 11 november 2003 @ 01:25:10 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_14543083
Drie keer per dag een ander klimaat.

Ik vind het een heerlijk land, autohuur is relatief goedkoop en vanuit Glasgow zit je binnen een half uur in de wildernis.

Samen met de Ieren vind ik de Schotten de meest 'warme' mensen van Europa.
De westkust vind ik ook erg mooi. Ik heb daar een keer gezwommen terwijl er een nieuwsgierige zeehond kwam kijken.

Oh ja, en zaterdag gaan we ze oprollen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_14543752
Beau' ifull countrè wi' very very noice people. If you go maike sure tha' you visit Edinburgh.
There is nothing mysterious about a rucksack. All you need is money, passport, change of clothes, and forget the rest.
pi_14544790
Ik ben afgelopen lente (juni) naar Schotland geweest en ik kan je vertellen dat het daar echt heel mooi is. Ik ben vooral voor de rust, natuur en het wandelen geweest in de buurt van Fort William.

Wij hebben daar 10 dagen in een stacaravan gezeten en hebben van daar uit tochten georganiseerd. Je hebt daar echt hele mooie wandel/klim routes. Reken er wel op dat je meestal een hele dag onderweg bent (15 a 20 km). Beklim ook zeker de Ben Nevis! Neem dan wel een dikke trui mee want in juni lag er nog sneeuw boven.

Verder zijn we ook nog een dag naar het eiland Skye geweest. Dit is echt een aanrader want het is daar echt prachtig! Kies er wel een heldere dag voor uit want je kan er dan de meest mooie plaatjes schieten. (Dit was trouwens een tip van een andere wandelaar die ik tegen kwam op een andere berg)

Als laatst wil ik nog bevestigen wat hierboven al genoemd is: de mensen zijn erg vriendelijk die je tegen komt en zelfs als je engels niet zo best is, zijn ze geduldig en luisteren graag naar je.

Request voor foto's -> mail / post

MadHost [NL] is bereikbaar @ madghost21@hotmail.com
pi_14564478
Schotland

Probeer maar in dat topic! Boordevol tips en nog redelijk recent in gepost ook!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')