Voor al uw vragen over onbekende nummers, welke artiest die riedel ook alweer deed of iets anders dat het zo dicht benadert dat het ook hier kan.
Rock on.
Ik zoek niets, maar ik heb een link nodig en de andere was dicht.
Dat is een sample van een klassiek nummer, ik denk niet dat er dus nog rechten op zitten en anders haal het maar weg.
Maar wie is de componist en wat de titel?
Het enige wat ik weet is dat het in de 50-er jaren regelmatig op de radio kwam
quote:Blank & Jones - Dj's, Fans & Freaks (D.F.F.)
Op donderdag 6 november 2003 14:38 schreef Pelgrim het volgende:
Dat liedje van mental theo on the road. Die theme dus, wat is daar de titel van?
denk ik...
Ik vind de stem van de zanger wel wat weg hebben van Ryan Adams eigenlijk
quote:Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime, moi non plus
Op donderdag 6 november 2003 21:26 schreef mantamanta het volgende:
Help ik zoek een nummer!
Je taime, geen flauw idee van wie... overbekent, vreselijk glad frans,
het word ongelofelijk geheigd, onwijze neukplaat.
ken alleen de melodie.
alleen dat gaat wat lastig in neuh neuh neuh neuh.... neuh neuh.... deuh deuh deuh deuh deuh.... (omhoog) teuh deu teu deu deu deu deu, deu deu deu deu.. lalalalala..... en nog een keer.. en dan geheigt
JE TAIME... en wat ander frans geheig...
Grrrrrrrr, kan hier heeel erg slecht tegen.
Help!
quote:HELD!
Op donderdag 6 november 2003 21:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime, moi non plus
Allemaal voor jou!!!!!
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:31 schreef mantamanta het volgende:[..]
HELD!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal voor jou!!!!!
neuken?
quote:Oke, maar dan wel op: Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime, moi non plus
Op donderdag 6 november 2003 21:44 schreef Sidekick het volgende:[..]
neuken?
quote:Weet niemand dit?
Op donderdag 6 november 2003 14:38 schreef Pelgrim het volgende:
Dat liedje van mental theo on the road. Die theme dus, wat is daar de titel van?
quote:reacties aub
Op donderdag 6 november 2003 20:57 schreef Dezz het volgende:
Hoet heet dat nummer in de Vodafone Live! reclame? Ik heb al op www.ster.nl gekeken maar daar staat die nog niet bijIk vind de stem van de zanger wel wat weg hebben van Ryan Adams eigenlijk
I was standing in the corner i was searching for my rizla..... i needed to get higher......
dis en stukkie uit het nummer.......... echt zo'n aanstekelijk nummer is het.... ik weet alleen de titel niet........
quote:En mocht je het meteen goed willen doen:
Op donderdag 6 november 2003 21:26 schreef mantamanta het volgende:
Help ik zoek een nummer!
Je taime, geen flauw idee van wie... overbekent, vreselijk glad frans,
het word ongelofelijk geheigd, onwijze neukplaat.
ken alleen de melodie.
alleen dat gaat wat lastig in neuh neuh neuh neuh.... neuh neuh.... deuh deuh deuh deuh deuh.... (omhoog) teuh deu teu deu deu deu deu, deu deu deu deu.. lalalalala..... en nog een keer.. en dan geheigt
JE TAIME... en wat ander frans geheig...
Grrrrrrrr, kan hier heeel erg slecht tegen.
Help!
Sing it back whoohoohoohoo tunununu
(hoorde ik bij 6pack)
Rock achtig
iemand ?
quote:Moloko - Sing it back [1999]
Op donderdag 6 november 2003 23:24 schreef mantamanta het volgende:
is dat niet van... ff denken, Moloko?
sing it back, sing it back, sing it bach to me?
yup.
Sing it back, van moloko.
alsjeblieft...
(als ik goed denk tenminste)
quote:Nee dat is hm niet dat is vaag stoned muziek
Op donderdag 6 november 2003 23:24 schreef mantamanta het volgende:
is dat niet van... ff denken, Moloko?
sing it back, sing it back, sing it bach to me?
yup.
Sing it back, van moloko.
alsjeblieft...
(als ik goed denk tenminste)
Die andere is al jaren oud..volgens mij begin jaren 90. (maar ik kan er he-le-maal naast zitten)
Ik hoor vaak een Italiaans nummer op de radio (zoals vandaag bij Noordzee FM, Jensen in de Middag), maar hoor gek genoeg nooit de naam. Het is een Italiaanse mannelijke zanger, en je hoort het vaak op de radio... Meer kan ik ook niet echt vertellen.... Kan iemand me helpen?
quote:Eros Ramazzotti - Un' emozione per sempre [2003]
Op vrijdag 7 november 2003 00:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik had dit al in een ander topic gevraagd, maar had niet gezien dat het gelocked werd (dacht dat er wat fout was gegaan met posten, sorry jongens)Ik hoor vaak een Italiaans nummer op de radio (zoals vandaag bij Noordzee FM, Jensen in de Middag), maar hoor gek genoeg nooit de naam. Het is een Italiaanse mannelijke zanger, en je hoort het vaak op de radio... Meer kan ik ook niet echt vertellen.... Kan iemand me helpen?
edit:oops...iets te laat...(werd ook opgehouden...)
hoe het de artiest en het liedje met de clip van een elvis lookalike (min of meer), uit de jaren 80 ongeveer.
een zin uit het liedje: "who's crying, who's crying now" met een snerpende sax er achterna
wie o wie kan me helpen?
quote:Journey - Who's crying now [1981]
Op vrijdag 7 november 2003 02:14 schreef HeyFreak het volgende:
ik zit me hier op te vreten..hoe het de artiest en het liedje met de clip van een elvis lookalike (min of meer), uit de jaren 80 ongeveer.
een zin uit het liedje: "who's crying, who's crying now" met een snerpende sax er achterna
wie o wie kan me helpen?
Tijdens een mtv reclame, paar boeren gasten zijn in een veld een soort van spel aan het doen, opeens gaat er 1 breakdancen en komt er een nr er, later zie je ze allemaal breakdance dingen proberen.
Het nr dat je hoort tijdens dat breakdancen, die zoek ik! Heb em ook allleen gehoord tijdens Ali G reclames toen hij de europe music awards presenteerde, ik kan alleen het woord 'sonic' vaag op maken van wat er gezegd wordt.
Wie o wie helpt me uit de brand?
Gaat van "TUUUH TUUH DUH TUH DUUH --- TUH TUH TUH"
Het is vaag, maar weet iemand het?
Hoet heet dat nummer in de Vodafone Live! reclame? Ik heb al op www.ster.nl gekeken maar daar staat die nog niet bij
'lately I been feeling kinda strange, my senses are all on... fire'
quote:Drummatic Twins - Feeling Kinda Strange
Op vrijdag 7 november 2003 11:20 schreef Manono het volgende:
Zoek een trance/DnB achtig nummer wat ik wel eens op ID&T hoor. het enige flard tekst die ik me vaag kan herinneren is'lately I been feeling kinda strange, my senses are all on... fire'
Topnummer trouwens
WEet iemand of er van het nummer Oh Oh Den Haag ook een karaoke versie van is ?
quote:Ladysmith Black Mambaza bijvoorbeeld
Op vrijdag 7 november 2003 01:46 schreef jwvink het volgende:
Ik zoek artisten (of namen van groepen) die in een koor zingen. Meestal zijn het zwarte mensen. Tis een beetje van dat Lion King muziek...heeft iemand wat namen?
quote:heb je geen sample..of een stukje text? kweet namelijk niet hoe ie gaat
Op vrijdag 7 november 2003 10:48 schreef Dezz het volgende:
Nog maar een keer dan.......Hoet heet dat nummer in de Vodafone Live! reclame? Ik heb al op www.ster.nl gekeken maar daar staat die nog niet bij
quote:Nope...
Op vrijdag 7 november 2003 07:11 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Journey - Who's crying now [1981]
Het is best een bekend liedje, alleen de titel weet i niet. De clip zit een zanger en die heeft wel wat weg van elvis. Begin jaren 80 dacht ik dat dit lied is gemaakt.
Het is vooral die sax die een paar keer terugkomt. tataataa-tatatatataaaa tatataaatatataaaaa
IK ken verder eigenlijk ook geen tekst van het lied, alleen "who's crying, who's crying now" en "and forget about averything"
sory, vager lukt me niet
quote:Gerry Rafferty - Baker Street
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Nope...
Het is best een bekend liedje, alleen de titel weet i niet. De clip zit een zanger en die heeft wel wat weg van elvis. Begin jaren 80 dacht ik dat dit lied is gemaakt.
Het is vooral die sax die een paar keer terugkomt. tataataa-tatatatataaaa tatataaatatataaaaa
IK ken verder eigenlijk ook geen tekst van het lied, alleen "who's crying, who's crying now" en "and forget about averything"
sory, vager lukt me niet
quote:Jet - Do you wanna be my girl (Ik kan er misschien een beetje naast zitten, maar het is iets
Op vrijdag 7 november 2003 10:48 schreef Dezz het volgende:
Nog maar een keer dan.......Hoet heet dat nummer in de Vodafone Live! reclame? Ik heb al op www.ster.nl gekeken maar daar staat die nog niet bij
quote:Maar dit was precies genoeg
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef HeyFreak het volgende:[..]
Nope...
sory, vager lukt me niet
quote:Goh je was twee minuten sneller. Applaus.
Op vrijdag 7 november 2003 12:38 schreef imitated_error het volgende:
jah...zie 2 posts hierboven dus
quote:ik ben goed, ik wist het meteen...
Op vrijdag 7 november 2003 12:39 schreef Fling het volgende:[..]
Goh je was twee minuten sneller. Applaus.
quote:thx
Op vrijdag 7 november 2003 12:35 schreef Citroentje het volgende:[..]
Jet - Do you wanna be my girl (Ik kan er misschien een beetje naast zitten, maar het is iets
)
quote:Niemand?
Op donderdag 6 november 2003 23:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik zoek een nummer met de tekst:Sing it back whoohoohoohoo tunununu
(hoorde ik bij 6pack)
Rock achtig
Nee het is géén moloko want het is een KEREL die het ''zingt''
quote:'Planet Rock' van Afrika Bambaata misschien?
Op vrijdag 7 november 2003 10:20 schreef kotsmongool het volgende:
Nog maar een keer proberen:Tijdens een mtv reclame, paar boeren gasten zijn in een veld een soort van spel aan het doen, opeens gaat er 1 breakdancen en komt er een nr er, later zie je ze allemaal breakdance dingen proberen.
Het nr dat je hoort tijdens dat breakdancen, die zoek ik! Heb em ook allleen gehoord tijdens Ali G reclames toen hij de europe music awards presenteerde, ik kan alleen het woord 'sonic' vaag op maken van wat er gezegd wordt.
Wie o wie helpt me uit de brand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |