Ik heb m'n gips-setje maar alvast klaar gezet...
quote:het verschil is alleen dat jij vreest te winnen en ik vrees niet te winnen
Op dinsdag 11 november 2003 19:58 schreef Jane het volgende:
* vreest ookIk heb m'n gips-setje maar alvast klaar gezet...
quote:spoiler:
Op dinsdag 11 november 2003 20:35 schreef Summoner het volgende:
Het enige waar ik om geef is die 'grootste mp3-hater'-titel.
quote:Yesssssssssssssssssssss!
Op dinsdag 11 november 2003 20:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
spoiler:gefeliciteerd
De winnaars:
De Jamai award was een zeer spannende strijd tussen Zander en Seborik, die nipt door Zander gewonnen is
De Han Reiziger Award is ook voor Zander, hij liet de concurrentie ver achter zich
De Guided By Voices Award was weer nipt, maar Pro Jeex mag zich de gelukkige noemen
De Johnny Rotten Award gaat naar LoekB, wat me maar zullen beschouwen als z'n laatste kattenkwaad, omdat hij de laatste tijd erg serieus bezig is
De Cynthia Plaster Caster Award gaat naar Jane, die haar adoratie voor de Beatles niet onder stoelen of banken schuift
De Bob Dylan Award gaat naar Limburg, want in deze categorie is Toffe_Ellende de gelukkige
De Michael Stipe Award gaat geheel terecht naar Fatima, die zeer creatief taalgebruik koppelt aan humor
De Status Quo Award is voor Sunchaser en dat was te voorspellen
De John Zorn Award moest wel een onverwacht eindresultaat hebben, dus mogen Dwerg en opnieuw Toffe_Ellende deze prijs in ontvangst nemen
De Cheeky Girls Award is ook voor Sunchaser, iemand die fan zegt te zijn van K3 verdient deze prijs van harte
De Yesterday's Papers Award is voor Calvobbes
De 2pac Award gaat naar Arcee, al vraag ik me af of hij hem komt ophalen
De Weird Al Yankovic Award gaat geheel terecht naar Tong80, iemand die met de nodige dosis humor z'n punt kan maken
De Robbie Williams Award gaat met overmacht naar Wisp, de ongekroonde koning van het downloaden
De Metallica Award gaat naar Summoner, hij zet de kruistocht tegen illegale mp3's voort, samen met Tokus die maar een klein aantal stemmen te kort kwam en vandaar deze eervolle vermelding
De Elton John Award gaat naar niemand minder dan Seborik. Iemand die zoveel cd's koopt is terecht moderator
DE MIKE PATTON AWARD GAAT NAAR NIEMAND MINDER DAN OPHION, GEFELICITEERD JONGEN!!!!!!!!!
De Robert Fripp Award gaat nipt naar Kamagurka. Verstand van voetbal heeft hij niet, maar van muziek des te meer
De Manowar award gaat ook al naar Summoner, Hail To The Master
De Jim Award gaat naar Postinggirl en daar mag ze trots op zijn
De Saturday Night Fever Award gaat naar MSXUser, iets wat weinigen zal verbazen
De Tribe Called Quest Award gaat om onbegrijpelijke redenen voorbij aan de neus van PaRoDiUzZ en komt dus terecht bij ondergetekende. Maar omdat ik toch in de jury zit maak ik PaRoDiUzZ tot medewinnaar omdat deze titel hem zeker ook toebehoort
De Tom Jones Award gaat naar Jane. Ze loopt hier al een hele tijd rond en ze blijft actief, we hopen dat ze hier vooral mee doorgaat
De New Kids On The Block Award gaat naar niemand minder dan Litpho. Inmiddels niet meer weg te denken uit Muziek terwijl hij er nog niet zo lang rondloopt. Een grote troost voor Pro Jeex, want Litpho heeft bewezen dat het associatie spel een kweekvijver voor talent is
En als laatste gaat de King Crimson Award naar Tijn vanwege z'n vaak hilarische topics
Alle winnaars van harte gefeliciteerd en aan degenen die niet gewonnen hebben, jammer maar helaas, volgende keer beter. Wat je met de gewonnen titels kan doen? geen flauw idee, het gaat om de gedachte moet je maar denken
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 11-11-2003 22:28]
Ik wil graag wat mensen bedanken. Mijn ouders, die me altijd hebben gesteund, de mensen van de maatschappij, die immer in mijn geloofden, mijn vriendin, die me de ruimte gaf voorspelbaar te zijn en mijn collega's die me accepteren ondanks mijn wansmaak.
Ja, bedankt he, jongens. Ook namens Cynthia.
En de andere award-winnaars natuurlijk ook hartelijk gefeliciteerd!
Oh Tony, er is iets misgegaan bij het Reiziger-plaatje en ik zie ook een kruisje bij Michael Stipe. En bedankt voor het organiseren van de eindronde!
Ik moet zeggen dat Seborik, MuadDib, ranja en nog tientallen andere MUZ-Fokkers deze prijzen net zo goed hadden verdiend, want met z'n allen maken we dit leuke forum tot wat het is. In ieder geval bedank ik iedereen die op mij heeft gestemd.
Ik ben nog het meest blij met mijn "Han Reiziger"-award, ook al zijn er nog tientallen stijlen en stromingen waar ik totaal geen verstand van heb. Ik vind het altijd leuk als een van mijn posts iemand heeft aangezet tot het beluisteren van een artiest, de aanschaf van een cd of iemand iets heeft geleerd over muziektheorie of gitaarspelen. Al het goede moet je delen, immers.
En speciaal Zander en Jane die mij in de resp. Han Reiziger- en Tom Jones-categorie terecht overklast hebben.
quote:Het zal de kruistocht tegen 50 Cent geweest zijn
Op dinsdag 11 november 2003 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
aan een dubbelwinst hecht ik iig respect , maar vind het wel vreemd dat de meeste mensen op Tony gestemd hebben, niet dat hij een slechte smaak heeft
, integendeel zelfs
PS: Plaatjes aangepast
quote:of gewoon dat je zonder mij niet de king geedorah indoctrinatie methode kon toepassen
Op dinsdag 11 november 2003 22:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Het zal de kruistocht tegen 50 Cent geweest zijn
PS: Plaatjes aangepast
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 11-11-2003 22:39]
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 22:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil graag wat mensen bedanken. Mijn ouders, die me altijd hebben gesteund, de mensen van de maatschappij, die immer in mijn geloofden, mijn vriendin, die me de ruimte gaf voorspelbaar te zijn en mijn collega's die me accepteren ondanks mijn wansmaak.
Wat zal ie trots op me zijn.
Zijn de icons eig nog af gekomen?
quote:Vork was er mee bezig volgens mij...
Op dinsdag 11 november 2003 22:58 schreef OProg het volgende:
Zijn de icons eig nog af gekomen?
Btw, kan de titel niet beter gewijzigd worden in 'De Fok! Muziek Awards: De uitslag!'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |